Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Állításod szerint, nem vagy/voltál uber driver, sőt emlékeim szerint még utas sem. Ráadásul nem is Magyarországon élsz, újabb ráadás, hogy az uber már itt nincs is.... ezek után elmondanád, hogy mi a fenét birkózol itt az uber cégért - amihez  semmi sem fűz?

Ez egyfajta fétis? Mert logika ebben nincs.


tomajer miért nem rúgod ki a gyereket a fenébe? Irjon ellen véleményt, de emberi keretek között, igy vele dumcsizni értelme nincs.

Önvezető autó:D Az uber hájpolása megint. Annyira önvezető, hogy már nem egy pali vezeti, hanem kettő. De önvezető.

És irkálják mindenhol ész nélkül. Egy ilyen jönne értem, azért pár kérdést feltennék annak a két palinak ott az utastérben.


Pl. azt hogy: kik maguk?:D

- Hát mi jöttünk az önvezető autóval.

- De az nem arról szól, hogy csak a kocsi jön értem?

- De-de, hát csak a kocsi jött.

- Akkor maguknak itt mi a szerepe?

- Hát mi vigyázunk a kocsira.

- Nem lenne egyszerűbb egy sofőrt beleültetni?

- Hát akkor az már nem lenne önvezető!

- És mikor lesz olyan, hogy jön csak az autó értem?

- Ááá, ahhoz ez túl drága, hogy csak úgy felügyelet nélkül kiengedjük az utcára. Meg ki takarítaná ki a fuvarok után? Meg melyik cég vállalná a sok pert a nyakába, ha valami balul sül el?

- Ha sofőrt ültetnének bele akkor ezekkel nem kellene foglalkozniuk.

- De minek ebbe sofőr? Hisz ez önvezető!

- ...


Az uber már rég nincs, de még van aki szerelmet szeretne neki vallani. Németország uber barát lesz címmel jelent meg a mai nap a cikk, ez a cikk címe, annak ellenére, hogy amiről a cikkben ír annak konkrétan semmi köze az uberhez.

Hogy miért ez a cikk címe? Nem derül ki, pedig még meg is lett kérdezve.

Felesleges ezt túlspiláznod, menet közben úgyis ragad rád, ha akarod, ha nem. A gps megjelenésével az a korszak már elmúlt mikor egy életre megjegyeztél adott címeket és egy kalap alatt a körülötte lévő területet is megtanultad. Ha leizzadsz egy címen amibe csak sokadszorra találsz bele azt biztos nem felejted el többé. Most csak azokon a címeken izzadsz le amit a gps rossz helyre tesz, ez pedig egyre kevesebb. Emiatt az öreg rókák tudása is kopik, de ők tudják majd kezelni a helyzetet, nem fognak beparázni.

Ez a tanácsom neked is, ne parázz be, ha már tényleg mindent elszúrtál amit csak lehetett még akkor se, igy úszod meg legolcsóbban a dolgot.

A gps nem csak hátrány ebből a szempontból előny is, miközben suhansz nézd a tableten a keresztutcák neveit, előbb utóbb azt veszed észre hogy nem is kell már nézned. Ha nem is fogod tudni perfekt hova esik az adott házszám, legalább azt tudod merre indulj egyáltalán hova esik az utca, ez már egy jóval stabilabb pont mint az hogy az utca neve hallattán még az sem dereng, hogy Pest vagy Buda.

"A fuvarmegosztó július 24-én szüntette be tevékenységét az országban, miután életbe lépett a működésüket szerintük ellehetetlenítő jogszabály."

Mikor beléptek a piacra már érvényben volt a jogszabály, amit ők áthágtak, többszöri figyelmeztetés és büntetés kiszabás ellenére. A kiegészítő törvénymódosítás csak azért született, hogy a gyakorlatban is meg lehessen állítani az engedély nélküli tevékenységet, ne csak levelezgessenek velük.

Ráadásul ez minden más jogosulatlan tevékenykedésnél előveszik, nem csak az innovatív cég jár igy. A törvényhozás felkészült a digitális jövőre, erről szól ez semmi másról.

Az uber álsegélykiáltása pedig egy szimpla promó, az önreklámról szól, ami újra végigsöpörhet az interneten ingyen. Az érdeklődés fenntartása újra és újra. Természetesen ingyen. Csak írjanak, csak beszéljenek róla, mindegy milyen áron - és az ár itt nem pénzben értendő, hanem abban, hogy mindegy mekkorát kell ehhez hazudni.

Az uber - ha a vezetői körük nem csak 8 általánossal rendelkezik - pontosan tudják mi lenne egy ilyen hivatalosan is benyújtott panasz végeredménye. Már ha valóban benyújtásra is kerülne... ugye emlékszünk még a majd mostmár nemsokára veszünk 100ezer darab mercedest promóra.... ahol minden volt csak 100ezer db. mercedes nem.  Ez pontosan ugyanez.

Mert hogyan nézne ki ez a gyakorlatban, a bizottság első kérdése mi lenne?

 - Uraim, volt engedélyük?

 - Nem, nem volt.

 - Akkor mit akarnak?



A másik érdekes hír velük kapcsolatban, hogy nyelvvizsgát kell csinálniuk a londoni ubereseknek, ugyanis döntő többségük egy szót nem beszél angolul. Mindez Londonban. Két dolog amit ebből érdemes leszűrni és megjegyezni a jövőre nézve. Az egyik, hogy az uber a társadalom mely rétegét célozza meg és tudja kihasználni. A másik pedig a harc stílusa amivel ez ellen a törvénymódosítás ellen indul. A felhasználóit biztatja petíció benyújtására, hogy ők győzzék meg a helyi honatyákat a törvény visszavonásáról. Ha számunkra ismerős a módszer az nem a véletlen műve.

A cég a társadalom legvédtelenebb rétegét használja ki azért, hogy a felsőbb réteget olcsón kiszolgálja és ha bajba kerül akkor ennek a felsőbb rétegnek a segítségét kéri a törvényalkotókkal szemben. Már ez tény vérlázító, de ennél még vérlázítóbb, hogy miközben ez zajlik ő ezért azon kívül hogy egy számítógép egerét mozgatja semmit nem tesz és nem is kockáztat. Minden kockázat az autós partnereké, sőt, akár a megrendelői állományé.

Nagyon remélem, hogy az Európai Bizottság észbe kap, megkergetik és elszámoltatják ezt az egész céget az összes szervezőjével együtt.

Az MSZP szóvivő aki uberdriverkedett - Jabronka Richárd cikke 


Érdemes nem átfutni afelett, hogy mit talál a ķönyv szerzője utazásai legizgalmasabb sztorijának. Egy jópofa utast aki ki akarta rabolni az elöző sofőrjét, de aztán őket is kirabolták. Jaj de mókás sztori.

Befutott az uber - megkezdődött a sárdobálás                                                      

Képzeljétek el ezt a jelenetet a nyóckerbe... utasok beülnek, a sofőrnek már nem lenne ideje rá :-D