Felhasználó hozzászólásai
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2019.01.15 17:55
Van csekk amit kifizet, van amit nem. Ezt előre nem tudod. Bemész utolsó nap tagdíjat fizetni, 50 a kötelezettséged, 70ért van csekked és nem fizet ki csak 40et. Hogyan kell ezt kezelni? Már a taxis részéről.. Plusz kilépsz a központból és jön a figyelmeztető üzenet : ha X napig ezeket a csekkeket - amiket ő épp az imént nem vett át és nem volt hajlandó kezelni - nem viszed vissza, akkor nem fizeti ki.
Az üzenetet amire hivatkozok fejből írtam, hogy mi szerepel szóról szóra az üzenetben nem hiszem, hogy lényeges. A csekk az ő megfogalmazása, legyen utazási igazolás ha neked igy már más a leányzó fekvése. Ráadásul van itt még voucheres utazás és taxikártyás is, ha még bonyolítani akarnám.
De nem akarom, mint már írtam ez csak a fűszer a sztoriban, a lényeges elem az a rész, hogy ő ezt X naptól nem fizeti ki. Ilyen nincs, ezt nem teheti meg.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2019.01.14 19:00
De mindez csak másodlagos, a fenti csak egy fűszer a történetben... a lényeg az a kijelentés, hogy X naptól ő már nem fizeti ki. Mi az hogy nem fizeti ki? Az nem az övé.
Mit csinál vele? Elrakja? Kicsoda?Vagy nem rakja el, hanem az elvárható módon lekönyveli? Mint micsoda, Einstand?Van egy ilyen rublika az adóbevallásban, hogy Einstand? Einstand (a taxisoktól) a 2018-as évben 6.300.000Ft.
Nincs ilyen, nem csinálhatja meg. Ez az egész hozzáállás helytelen. Sőt, továbbmegyek, ha én meghalok és emiatt nem megyek be a időre beváltani csekket, akkor neki még olyan dolga is van, hogy jutassa el az özvegyemnek a pénzt a letétemmel együtt.Mert innentől kezdve ez már a feleségemet illeti, de egy biztos, semmiképpen sem őt.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2019.01.13 21:40
"Tisztelt Kollegák!
Tájékoztatunk benneteket, hogy a novemberi csekkes fuvarok utolsó beváltási dátuma december 8-a 16 óra. Ezeket a fuvarokat a későbbiekben a központ már nem fizeti ki!
Üdvözlettel, R.Ádám"
Hónapról hónapra kapja minden Budapest taxis ezt az üzenetet. Ez egy új trend lett A Budapest taxinál, ha következő hónap épp valahányadikáig nem viszed be a csekkeket, akkor azt ő nem fizeti ki.
Száz kérdés jut ezzel kapcsolatban eszembe, próbálom rövidre fogni, de már előre látom, hogy még igy is hosszú lesz.
Legtöbbünknek az a kérdés jut elsőre eszébe, hogy miért nem fizeti ki? Eljutunk idáig is, de bennem elsőre nem a miért, hanem az hogy MI AZ HOGY NEM FIZETI KI? Aztán az, hogyan jutott fejébe a gondolat..?
Honnan szedte az ötletet?
Próbálok találgatni: Pl. neki igy egyszerűbb az élete. Igy képes kezelni a taxisokkal kapcsolatos költségeit. És ezért - hogy neki egyszerűbb legyen - szopat több száz taxist. De hát neki nem az a dolga, hogy egyszerűbb legyen az élete. Nem ezért kapja a fizetését.
Ráadásul a lényeg: ez nem az ő pénze. Hát hogy mer ilyet kiküldeni üzenetben? Hogy ő pedig ezt csak eddig fizeti ki. Ezt megírja üzenetben, értitek ezt..? Ő ennek sorsáról nem dönthet, ezzel nem ő rendelkezik, neki egy dolga van: ezt az összeget kifizetni.
Még belemerülhetnénk, hogy ezt ő találta ki saját kútfőből és erről a tulajdonosi kör nem is tud vagy a épp fordítva, ezt a feladatot megkapta ukázba... de első blikkre ezt hagyom, pedig engem ez érdekel leginkább.
Most jöjjön az a kérdés, hogy miért. Miért nem fizeti ki? Mi a fene van - a fenti üzenetnél maradva - december 8-a után? Elviszi a cica a kasszából a pénzt? Akkor nem kell beengedni a cicát. Vagy - egy kollegámat idézem - megromlik? Mi a tököm van dec. 8-án ami miatt ez a határ??
És ha a november negyven napos lenne, akkor csak november 38-ig fizetné ki a pénzt? Nem mindegy milyen szám szerepel a naptárban?
Utána mi lesz ezzel a pénzel, hova kerül? Birtokba veszi? Aztán milyen alapon? Hát ez nem az övé.
Ő nem fizeti ki nekem azt a fuvardíjat amit én hiteleztem meg a Budapest taxinak már hetekkel előtte. Ő - az én pénzemet - megkapta, de ha dec. 9-ét mutat a naptár akkor ő azt nem fizeti ki nekem. Érti az ember gondolatvilágát valaki??
Na de várjatok, még tetézem, menjünk vissza az időben picit... november 28-án tagdíjfizetési nap, ahol nem fizetnek ki egy raklapnyi csekket azzal a címszóval, hogy azokat még nekik sem fizették ki.
Hmm... újabb érdekes gondolatmenet. Hát kit érdekel, hogy neked kifizették e vagy sem? Ezt hívják fuvarszervezésnek, ezért kapod tőlünk a pénzt, hogy ezt az egészet organizáld. Hát itt te vagy a nagytőkés. nem én és ennek az az ára, hogy te ezt tudd kezelni is. Ha nem tudod ezt kezelni akkor nem kell a nagytőkés szerepében tetszelegni. Ha neked ez sarkalatos pont, akkor köss olyan szerződést, ahol egyből fizetniük kell a partnereknek.
De tudod mit? Van benn 90.000Ft letétem - melynek egyébként mértéke több, mint érdekes, de egy bizonyos, hogy annak és minden taxis letétjének benn kell várakoznia a kaszában, ezt másra elhasználni nem megengedett - ennek épp az a szerepe, hogy gond nélkül ki tudd fizetni a csekkes fuvarokat. 50 a tagdíj, van 70-ért csekkem, adjál 20.000Ft--ot és akkor rendben vagyunk. És még igy is hagytam nálad 70.000Ft-ot.
- Nem ,nem. Nekem meghagyták, hogy csak azokat fizethetem ki amelyeket az utasok már kifizettek.
- De miért, hol van a 90.000Ft letétem? Vagy a saját csekkednek nem hiszel? Ezeket ti gyártottátok, nem hiszed el, hogy a fuvar megtörtént? A POS terminálos csekkeket sem hiszed el? Hát erre a terminálra ti kényszerítetek rá minket, semmi sem indokolja azt hogy én ne használhassak bármilyen más terminált, jóval, de jóval olcsóbban, de ti ragaszkodtok hozzá hogy ezt tőletek béreljem és ezek után behozom az ezen a POS terminálon kinyomtatott csekkeket és te ennek nem hiszel??
- De, de elhiszem, sőt látom is a gépben, de csak akkor fizethetem ki ha már az megérkezett.
- Oké, akkor add vissza a 90.000Ft letétemet, innentől kezdve ennek nálad semmi szerepe.
- Öööö......
Összegezve: november 28-án nem fizeti ki azokat a csekkeket amiket én meghiteleztem neki, ráadásul többszörösen, hisz meghiteleztem a fuvarral és még meghiteleztem a 90.000Ft letétemmel is. Na de még ezen is túllép, nov. 28-án nem fizeti ki, de elvárja, hogy dec. 8-ig újfent kutyagoljak be, különben NEM FIZETI KI. Slussz.
Hát mi vagyok én, egy kutya már megint?
Téma: Segítségeteket szeretném kérni
Hozzáadva: 2019.01.13 20:01
Téma: Segítségeteket szeretném kérni
Hozzáadva: 2018.12.31 19:51
Téma: Taxim
Hozzáadva: 2018.12.21 05:13
Nálam ez viszi a pálmát..:
"..létre hozták a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coach-ok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek."
Hogy megy ez a gyakorlatban?
- Na, nézz a szemembe..! Mire gondolsz most..??
- (..arra hogy hülye vagy..?)
Most hogy lepkehálóval kell normálisabb taxist fogni, ők úgy nyitnak, hogy - állításuk szerint - trénerek hada vizslatja azt a kettőt aki jelentkezett? És ha a gyerek minden tesztábrán csak ciciket vél látni, akkor felveszik vagy sem? Tehát végülis mi az elvárás?
Érdemes lesz megjegyezni, SMP = Sofőr Minőségbiztosítási Program.
Van pozitívum is, csak egyszer szerepel a leírásukban hogy innovatív.
Százszor le lett írva mi kell ahhoz hogy valaki normális, pénzt termelő fuvarszervező céget csináljon, egy olyat ahol elégedett a taxis és _csak_ igy lesz elégedett az utas. Sehogy máshogy. Csomagolhatják ugyanazt a rossz terméket egyre szebb és nagyobb dobozokba, ettől az nem lesz jobb.
Most jön ez a kézilabdás gyerek 100 millióval a zsebében - vagy valaki másnak a zsebében, ez még nem derült ki - és élből azzal nyit amibe már oly sokan belebuktak. Megszólítja az utazóközönséget. Azokból is a Király utcai részeg gimnazistákat. Akiknél ha veszünk belőlük ötöt nincs összesen 600Ft. Hogy lesz ebből pénze a taxisnak? És ebből következik ha taxisnak nincs, akkor neki honnan lesz pénze?
Én nem bánom, hogy megjelent a piacon. Sőt, szívből remélem, hogy követik mások is.
De nem kéne végre már egy olyannak jönnie aki a taxist szólítja meg? Aki értem versenyzik és nem az utasokért. Hiába verseng az utasokért, ha nincs taxis akit odaküldjön. Ezt olyan emberek akik 100 milliót fektetnek be, nem látják át?
Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)
Hozzáadva: 2018.12.18 07:34
Jófej sofőröket ígér az új cég, a taxiM
"Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei a legjobbak lesznek a piacon, köszönhetően a speciális szűrő és képzési rendszernek."
"a 100 milliós jegyzett tőkével alapított cég a kezdeti ötvenes flottát rövidtávon 300 gépjárműből álló parkra bővítené."
"Ehhez egy modern gondolkodású, fiatalos gárdát toboroztak, több komponensű szűrőrendszerben versenyeztetve a piacon aktív sofőröket."
'A Taximnál nagy hangsúlyt fektetnek a kollégák kiválasztásra, oktatásra és megtartásra ... létre hozták a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coach-ok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek."
"Megvizsgálták többek között az Uber, a Grab és a Lyft rendszereit, és azok hiányosságait úgy küszöbölték ki, hogy programjuk teljes mértékben szolgálhassa a magyar felhasználók igényeit."
"Az applikáció által a rendeléskor kalkulált viteldíjnál több csak vis major esetén fizetendő."
"A Taxim sofőrök egyenruhája mellett további kellemes meglepetésként szolgálhat az egyedi fejlesztésű parfümös illatosítónak köszönhető egységes illat, a márkázott zsebkendő és a rossz idő esetén minden utasnak járó esőkabát."
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.12.16 20:04
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2018.12.14 17:37
Az Uber újra Magyarországon! Csak most rollerrel...
Kíváncsian várom, hogy fog ez kinézni a gyakorlatban.
Bárhol otthagyható rollerek? Azért ezeknek a szupermenedzsereknek, akik ezeket az eszement modelleket kitalálják az innovációra hivatkozva az oktatása valahol alaposan félresiklott.