Felhasználó hozzászólásai
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2020.06.21 19:31
Téma: Verestelenítés
Hozzáadva: 2020.06.20 15:08
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.06.09 17:40
"A BKK és egyéb szervek a tarifa csökkentésében látják a forgalom újranövekedésének kulcsát."
Csak erről az egy mondatról ezer kérdés merült fel a fejemben.
A BKK és egyéb szervek... Kik azok az egyéb szervek?
Azt látja (a BKK és az egyéb szervek, bárkik is legyenek azok) hogy a forgalom növekedés KULCSA a tarifa csökkentése? Ehhez diploma kell? Tehát ezek az egyéb szervek ezt megtanulták egy iskolában, ebből kellett nekik vizsgázni? Hogy ez a történet kulcsa? És most ezt a tudást elővették, összedugták a fejüket és megállapították, hogy ez a megoldás? De kinek és mire?
Ezek azt hiszik, hogy én mint taxis akkor vagyok boldog, ha naponta 400 fuvart tudok teljesíteni? Tehát ezek azt hiszik, hogy én valami sztahanovista vagyok? Ha ő és slepje a városházán azt látja a grafikonon, hogy növekedett a fuvarszám, akkor ezek a diplomás pénzügyi analfabéták azt hiszik, hogy nekem az jó?
Tehát tisztázzuk, mi a cél? Ezt szeretném ha valaki - vagy a BKK vagy az egyéb szervek - megfogalmazná. Az hogy a grafikonokon magasabb legyen a fuvarszám vagy az hogy a taxis fenn tudja tartani az vállalkozását, mindezt az alapján számolva amennyibe egy budapesti taxisnak jelen pillanatban egy taxi vállalkozás kerül?
Már most elmondom a választ: a taxi tarifát az alapján kell a helyi önkormányzatnak kiszámolni, hogy a helyi önkormányzat milyen feltételeket és kötelezettségeket szabott a taxi vállalkozásra. Ezek a futóbolondok azt hiszik, hogy ezt nem lehet kiszámolni, hogy a taxi az egy véletlen műfaj egy nap hopp, másik nap kopp? Nincs ott egy valódi gazdasági szaki aki elmondaná nekik, hogy ezt egy évre előre ki lehet számolni meglepően pontosan?
A taxisok nem kérnek mást, csak a nekik a jelenlegi törvényi szabályozás szerint járó minimálbért.
Megkérnék minden érdekvédőt és az asztalhoz leülő tárgyaló felet, hogy ehhez a tételhez ragaszkodjanak. Ebből ne engedjenek semmikép.
A taxisnak is jár a minimálbér, épp ugyanúgy, ahogy bárki másnak ebben az országban. Számolja ki bárki - mindegy honnan kezdi a számítást - heti 5 nap/8 óra + bérpótlék alapján a budapesti taxi tarifáját, meg fog lepődni. De ha ránk ilyen kötelezettségeket szabtak, ennyi felénk az elvárás, ennyi - akár csak a KATA-s - egy vállalkozás költsége, akkor nem számolhatnak másból, a kiindulási alap csakis ez lehet, semmi más. Nehogy már minket tönkretegyenek, csak azért, hogy 1% népszerűségre szert tegyenek, ez nem liberalizmus, ezek keverik az alapvető fogalmakat, amit ezek akarnak épp az a kommunizmus.
Én max egy dolgot írnék alá... bár egyszerű mondani és mondják is sokan, hogy a budapesti taxi drága, de budapesti taxi nem drága. Ez nem túl elegáns mondat egy taxis szájából, de ez akkor is igy van, ez matematikai tény.
Én egy dolgot írok alá, hogy az árképzése rossz. Még a rossz jelző sem tökéletes, inkább úgy fogalmazom, hogy nem ideális. Van sok fuvar amit olcsóban megcsinálnánk és van sok-sok fuvar amit még dupla annyiért sem.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2020.06.01 16:36
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2020.05.29 19:15
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2020.05.29 19:11
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.05.28 15:30
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2020.05.14 19:11
Ez annyira jó sztori, hogy muszáj - jaj bocsánat, nem muszáj, hanem muszáLY, ha már a pirosak oktatásügyi miniszterjelöltje VV Ági így irja - közzétenni.
Ez az a képviselőnő aki Párizsban megharapott egy taxisofőrt, mert nem lehetett nála kártyával fizetni :-DD
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.04.16 11:57
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2020.04.15 20:50
Nem tudom miért törölte az üzenetet.













