Felhasználó hozzászólásai
Téma: Új támogatási rendszer az elektromos autókra, Taxira kiemelt támogatás
Hozzáadva: 2021.11.29 20:45
Téma: Új támogatási rendszer az elektromos autókra, Taxira kiemelt támogatás
Hozzáadva: 2021.11.28 23:10
Kezd itt a keresést. Boltjuk meg van kb mindenhol, ha találsz megfelelőt.
Bogarászd végig őket, hátha valamelyik jó és nem drága.
Téma: Új támogatási rendszer az elektromos autókra, Taxira kiemelt támogatás
Hozzáadva: 2021.11.28 19:53
260 a hossz, azt elírtad ha jól sejtem. Annak fényében, hogy az én autómhoz egy ezres az akívszűrős ez ilyen gigadrága. Mókolnék kettőből egyet vagy ilyesmi. A lángnál 22ezer a tiédhez való :D
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2021.11.11 23:34
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2021.11.10 19:26
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2021.11.03 17:57
Világos, de mindez a CNN-n?
Tehát 10 millió évnyi evolúció alatt az emberiség mindösszesen annyit tudott elérni, hogy a facebook mondja meg, hol melyik országban ki legyen a vezető, a netflix mondja meg milyen filmek a trendik és milyen történeteket kell az emberiségnek nézni, a google csak azokat a találatokat adja ki amik őszerinte helyesek - kivéve Kínában ugye, az túl nagy piac, ott a kínai kormány mondja meg nekik mi a helyes - a CNN-ből pedig egy egyszerű píár cég lett melyet bárki megvehet magának fél órára és garantált, hogy kellemetlen kérdéseket itt feltenni neki nem fognak.
Tehát ennyi, ezt értük el? Ráadásul még megyünk is tovább ezen az úton?
Én már mondtam, ezt kell nekünk is csinálni. Ilyen f@sszságokkal kell telenyomni az újságokat. Pl. a főtaxi helyében olyan kamukat nyomnék, hogy a végén még Bécsből is főtaxit rendelnének.
Úgy néz ki erre van igény, akkor csináljuk mi is ezt. Még nevet sem kell találni a folyamatnak, mások már adtak neki, ezt a tevékenységet úgy hívják hogy innováció.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2021.11.03 00:26
A magyar újságíró(?) pedig tükörfordításban közzéteszi, tetszelegve a világ előtt egy jól értesült szerepében.
Mert ha én újságíró lennék csak nekiszegezném a kérdést az uber nevezetű cégnek, hogy mégis ki a fenét fog ráültetni 150.000 autóra..? Honnan szed 150.000 embert erre a feladatra?
És ha már belemerült a témába, akkor feltehetné azt a kérdést is, hogy amit az uber 5 évvel ezelőtt állított, hogy vett 100.000db mercedest. Azok hol a fenében vannak? Egy nagyon nagy garázsban? És egyébként mi a fenét csinál ezekkel, nézegeti?
Rá egy évre az uber állítása szerint vett 75.000 toyotát. Hogy minek azt nem tudni, de ők hol vannak?
Egy újságírónak végülis az lenne a feladata, hogy ezeket a kérdéseket feltegye.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2021.10.23 14:05
De távolabbra tekintve tartom magam ahhoz, hogy a tarifa - illetve egy részének - dinamikusá alakítása az életképességüng egyik záloga. Ahogy még távolabbra tekintve a gps alapú számlázás is az lesz.
És ezt nekünk kell szorgalmaznunk még idejében, még azelőtt mielőtt valaki más ezt megcsinálja a hátunk mögött. Ő majd nem taxi lesz, hanem nevezi magát mondjuk guruló szolgáltatásnak, de ahogy egy minimális esélye lesz egy ilyen szolgáltatónak akár csak a szürke zónában megjelenni bizonyosan meg is jelenik.
Csak ha már erre felkészültünk és használjuk az ellenfél fegyverét mellettünk nem lesz életképes.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2021.10.20 08:14
Nem az uber technológiája keltette fel az érdeklődését, hanem a cégtől várható gazdasági finanszirozás. Állitásod szerint ezt már minden fuvarszervező megoldotta, így el lehet engedni a témát... nézz már rá a dátumra mikor mondta ezt. 2021 szeptember 15-én.
Meg is indokolta: neki egyszer egy New York-i taxis azt mondta hogy jobban keres az uber rendszerében.
Ez is csak újabb futóbolond.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2021.10.17 18:54
Még ilyet elő sem mertem venni, hogy az én egyik fejlövésem az, hogy a taxisok szerezzék vissza a közfeladatot ellátó státuszukat, ehhez pedig minden bizonnyal további lépésekre is szükség lenne. De ez az én vágyam és mára már nem biztos hogy enyém a többségi vélemény. Egy olyan taxisnak aki fél éve taxis és még fél évig lesz az nem az az érdeke, hogy 5-10 évre előre gondolkozzon ebben, neki az az érdeke, hogy most decemberben legyen dupla akkora a tarifa és slussz.
Ahogy a kis fuvarszervezőknek sem ugyanaz az érdekük mint a piacot jelenleg uraló nagynak, homlok egyenest ellenkezője. Mégis itt vannak a nevek, tisztességesen aláírta mind, tippem szerint az egy közös cél képviselésében szerepet játszik az uber rendszerű cégektől való félelem.
De figyelj, én már egyszer picsogtam itt mindenki ellen, a drosztrendelet megszületése előtt és nem lett igazam, hál'istennek a többieknek lett igaza. Mentségemre nem a tarifaemelés ellen, én azt állítottam akkor, hogy egy cég sem fogja ezt betartani, mindegyik fű alatt ilyen olyan kedvezményeket fog az utasainak biztosítani. Ehhez képest, számomra meglepő mód (többé-kevésbé) minden cég korrekt mód tartotta a hatósági árat és tartja ma is.
Tehát vedd úgy, hogy amit leírtam az egy vélemény amiben vagy igazam van vagy nincs, de álljon itt ez is a sok más vélemény mellett. Úgymond én kötelességemet megtettem,megjelenítettem egy véleményt, amiben vagy igazam van vagy nincs, de itt áll aztán mindenki maga eldönti neki mi a prioritás.