Hozzászólások száma: 41
Ugrás a hírhez Oldalszám: 3
Témakörök > Hírek fórumai > Új támogatási rendszer az elektromos autókra, Taxira kiemelt támogatás A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2020.06.06. 22:01:29 / # 351533
Az autókról nem érdemes beszélni.  Teljesen szubjektív.

A pályázati oldalon per-pill, csak a kiírás van fent, még a kitöltendő adatlap sincs.
De kimazsoláztam, mire van szükség:



donkihóte 2020.06.03. 11:10:50 / # 351517
avatar

Na ,csörgedeznek már az infók, tapasztalatok a használható autókról? 


Nem csak a villanyautós fenegyereknél volt furcsa a hozzáfűzni valója, az egyik online autós magazin is már a kiskapukat keresné. Valaki csak elmondhatná már nekik, hogy ez a taxisok nagy részének kb annyira jó ajánlat, mint hajléktalannak egy egymillióért kínált budai villa. 


Viszont aki komolyan gondolja, siessen, nehogy kimerítse a keretet a legújabb minősített cég. Alighanem sokkal hamarabb ismerte az új támogatást, mint mi. Még mindig nem sejtitek, ki áll mögötte?

tomajer 2020.05.31. 18:47:53 / # 351503
Háát én sose így vettem autót.
Megvolt az autó, aztán kitaláltam, mi hova megy benne ....
donkihóte 2020.05.31. 17:39:28 / # 351502
avatar

Valaki megnézegette már az e Nirot? Elfér benne ez a sok taxis cucc, óra, urh, tablet, pos, pénztárgép ( kinek mi van )? Az egy dolog, hogy elférünk benne, de a felszerelés elfér e?

donkihóte 2020.05.31. 09:03:44 / Módosítva / # 351497
avatar

.

donkihóte 2020.05.31. 08:29:52 / Módosítva / # 351495
avatar

Ennek a villanyautós fenegyereknek van egy videója az új támogatási rendszerről. Hogy mennyire sugárzik belőle az irígység a taxisok emelt támogatása miatt! Meg persze a kommentekben is. Azok a pályázatok nem zavarják, ahol korszerűsítésre, eszközbeszerzésre stb. lehet 50-100% vissza nem térítendő támogatáshoz jutni? Csak a taxis? Nem értem az embereket.

tomajer 2020.05.29. 21:40:59 / # 351489
Én azért szívesebben használnám fel a kereskedők által ajánlott 5% körüli lehetőségeket ... :-)
donkihóte 2020.05.29. 10:07:33 / # 351485
avatar
Szerintem személyi kölcsönből minden további nélkül, kb. 100.000/hó, amennyiben a teljes összeget ebből szeretnéd finanszírozni. Kérdés, hogy kitermeli e valaha ez a taxi a horribilis költségeket ( biztosítások, személyi kölcsön törlesztés, kötelező szervízek, normál tagdíj stb. ). És akkor még nem kalkuláltál azokkal, amikkel nem tudsz kalkulálni. Gondolok itt a ballib helyi politika agymenéseire, vagy épp nagyra becsült kormányunk évente visszatérő szenvedésére a katát illetően. Ez az ajánlat egyre inkább csak mézesmadzagnak tűnik. 
donkihóte 2020.05.29. 07:50:25 / # 351484
avatar
15 ezrenként szervíz? Mi a szart tudnak csinálni vele 40.000-ért? Nekem a legolcsóbb casco 385.000 Groupama. Eddig úgy néz ki, több, mint félmillió csak a biztosítás évente, + a kötelező szervízek. Plusz még a törlesztés, ha valaki úgy veszi. És nem látok sok esélyt arra, hogy visszatér az üzletmenet a régi mederbe. 
tomajer 2020.05.28. 22:01:30 / # 351483
Engem leginkább az érdekelne, hogy az állami támogatás betudható e önerőnek?
Tehát, lehet e simán a másik felét hitelből intézni?
mozinéző 2020.05.28. 20:40:48 / # 351482
avatar
E Nero 5,7 saját erő, a nagyobb akkuval.
mozinéző 2020.05.28. 20:39:06 / # 351481
avatar
Kötelező B10 kb 80, Casco kb 240  szervíz 15e km/ 40 Pest megyei  55 éves
donkihóte 2020.05.28. 17:16:48 / Módosítva / # 351480
avatar

Na, okosabb lett már valaki? Mondjuk E-Niro? Kapunk valami kedvezményt a támogatáson felül? Kötelező+casco? Számolta már valaki? Egyéb tudnivaló? Nekem annyit sikerült kideríteni, hogy 8-10 hónapot kell várni rá. És, hogy nem occó.

osztap 2020.05.26. 07:27:13 / # 351470
Igazad van rosszul fogalmaztam, de ha lehetőséget adnak új autó vásárlására akkor könnyen szigoríthatnak a rendeleten is. Most rémhír terjesztő lettem.
alelölülő 2020.05.25. 22:15:57 / # 351469
avatar

Azt hiszem, ha valaki elszánja magát egy ilyen autó beszerzésére, jó eséllyel elektromos hálózatát is fejlesztenie kell pár százezerért, ha otthon is akarja tölteni. Ez nyilván attól függ, milyen a jelenlegi elektromos rendszere.

alelölülő 2020.05.25. 20:16:56 / # 351468
avatar
Ez nekem kimaradt. Van ilyen döntés, hogy 2022-től csak Euro6?
anyahajókabinajtóhajtogató 2020.05.25. 13:58:22 / # 351467
avatar
Ja igen, félre értelmeztem. De igen, még a 7 millió is sok. És akkor erre rájön még az, hogy havi 60-70 ezer forint a biztosítások díja. Az utcai töltésért tudtommal majd fizetni kell (de lehet, hogy már most is kell), az otthoni töltés egy riport szerint 40 ezer forint havonta a plusz költség annak, aki taxizásra használja a kocsit. Ha hibridre is lenne kedvezmény, akkor egyszerű lenne a döntés, egy Hyundai Ioniq 1.6 GDi elég vállalható, a csomagtere is 30 literrel nagyobb, mint egy Leafnek, és ha jól láttam, 10 millió körül van belőle új. 
osztap 2020.05.25. 09:57:33 / # 351466
Igen, ezt százszor is meg kell gondolni. A csomagtartó ezeknél az autóknál a legnagyobb gond. Magán célra megfelelne de taxizásra nem biztos. Centivel fogom megmérni mekkora a csomagtartó mérete.
donkihóte 2020.05.25. 09:16:12 / # 351465
avatar
Csakhogy még így is óriási kiadásról beszélünk, és ugye sajnos a helyi politika szeszélyeit sem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az pedig már csak hab a tortán, hogy ki tudja, visszaáll e még valaha a viszonylag normális üzletmenet. Úgy érzem, ez pontosan az a dilemma, mint az ingyen disznóhús.
osztap 2020.05.25. 08:21:58 / # 351464
Nem hiszed el de tegnap már írtam ezt azt de valamiért nem látom. 3 év elidedenítési tilalom, teljeskörű cascó, bármikori ellenőrzési lehetőség. Előny : otthoni töltésnél 1/3-ad üzemanyag költség , nincs gk. adó, parkolási díj. Akinek aktuális a kocsi csere annak elgondolkodtató. Igazából 2 autó lehet jó. A Kia Niró , Nissan Leaf . A támogatás csak új autóra van, esetleg lehet bemutató is. Használt nem lehetséges, viszont 22-től repülnek az euró5-ös autók a kukába. Az 55% nagyon nyomós érv.
Oldalszám: 3