Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2023.01.21 09:07

Háát, a telefonszám tiltását, és a többi fuvarszervezővel való megosztását biztos lehetne!

Téma: Rockélet a Keletiben :)

Hozzáadva: 2023.01.07 19:29


Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK

Hozzáadva: 2022.11.02 06:22


Hááát ....   megnéztem. :-(
Kár volt.  Én se adtam volna rá egy fillért se.
És, a taxisoknak se tesz jót.
Miért is kellett, a végén, az a mondat, hogy számla nélkül ötezer????
...  miközben ment az óra végig?!?
Szóval ettől is jól megvédhetnéd a taxis szakmát, nem csak a Telextől!!!
Az "ideológiai" részére nem térnék ki, mert ezer évig lehetne elemezni .... 
Kössz.

...   aszondod, már nem szeretnek?
Dehogynem :-P

Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK

Hozzáadva: 2022.10.30 13:45




Promber RolandPesten a régi motorosok közül még dolgozhattak vele kollégák, Pesten mozogott az éjszakában, még 30 éve, aztán nálunk dolgozott Várpalotán, de a Vírussal nem bírt sajnos.
Szerintem gyártási év, mert a következő mondatban ott a hat évnél idősebb.....
De azóta megjelent a közlönyben részletesebben.

Vitézy Dávid 

Ssrtpdoeon5439i305m.0g58a9 i2t0i1c4a7f6fha6330hg3638ófi1u90g 📜 Szigorúbb fellépés a szabálytalan taxizás ellen, legmagasabb megengedett életkor rendezése: több ponton is megérett a változtatásra a taxizás szabályozása, a Technológiai és Ipari Minisztérium javaslatára a Kormány módosította az erről szóló rendeletet a szabályokat betartó taxisok és a taxival utazók érdekében.🗓️ A járvány idejére felfüggesztett, a taxijárművek életkorára vonatkozó szabályok ez év végével lejárnak.
Figyelembe véve, hogy az elmúlt időben a pandémia, a járműipari és energiapiaci válság a taxisok helyzetét sem könnyítette meg, a 2017. január 1. előtt nyilvántartásba vett taxijárművek maximálisan megengedett életkorát 10-ről 13 évre emeljük kivételesen. A 2017 óta forgalomba helyezett, tehát ma 6 évnél fiatalabb autók esetében marad a 10 éves szabály.🚙 Megteremtjük a jogszabályi feltételeit, hogy a taxiszolgáltatók bekapcsolódhassanak a közösségi közlekedési közszolgáltatásba. Ma az 50 fős Volán-busz alatti léptékben nincs kapacitási lépcső a tömegközlekedésben, márpedig sok helyen például este, hétvégén csak jóval kisebb igény jelentkezik, és a néhány vonatról leszálló utast pedig érdemes egy kisebb településen akár a céljához vinni kötött útvonal helyett. A nyugat-európai példákra épülő új szabályozás megteremti a lehetőséget az iránytaxik minden félnek előnyös működtetésére, akár üzemzavarok idején a taxik bevonására a vonatpótlásba, akár tervezett csatlakozó menetrend szerinti iránytaxik megrendelésére. Ilyen szolgáltatásokat a jövőben az országos közlekedésszervező rendelhet meg, elsőre nyilván kísérleti jelleggel.🚖 Szigorítjuk a taxis engedélyek kiadását, hogy a nem megbízható vállalkozásokat gyorsan ki lehessen szűrni a piacról.🚕
A jövőben próbautazás nélkül is lehetővé válik a jogellenesen működő szolgáltatók, a szabálytalan taxisok büntetése. Ez azért is fontos, mert a jelenlegi szabályozás több okból is kijátszhatónak bizonyult az elmúlt években, egy idő után például arcról felismerik a próbautasokat a jogellenesen működő taxisok. Emellett maga a szabálytalanság bizonyítása is problémát jelentett, ha a taxidroszton várakozó taxis megtagadta a próbautazást. Ez mostantól egyértelműbbé válik, az utasoknak és a hatóságoknak is több lehetőségük lesz. 🎙️ Szigorítjuk a taxis fuvarszervezők és diszpécserszolgálatok működésének feltételeit: az eddigi szabályok szerint csak egyszer, az induláskor kellett bizonyítaniuk, hogy megfelelnek a szabályoknak, és időkorlát nélkül kapták meg az engedélyüket. Ezentúl maximum öt évre kaphatnak engedélyt. Emellett egyértelműen be kell majd jelenteni, hogy a vállalkozás milyen néven működteti a diszpécserszolgálatát, hogy egy panasz során világosan lehessen látni, hol történhetett a hiba, és szabálytalanság esetén ne kezdhessen ugyanazon a néven szolgáltatni mindig újabb es újabb gazdasági társaság.⚖️
Az új szabályok előkészítésébe a TIM részéről bevontuk a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarát és az Országos Taxis Szövetséget is, javaslataikat beépítettük a tervezetbe. A célunk az utasok és a nagyon nagy többségben jogszerűen működő taxisok védelme.

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2022.10.15 19:26

:-P