Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Végeredményben már mindegy, az ötletelésnek vége.
Ez lesz benyújtva, és ha a városvezetés rábólint, megkapjuk.
Ebben legalább a taxis oldal meg tudott állapodni. 
Ééés igen, extrém helyzetekben lehet igen durva.
De állítólag a világon mindenhol így működik.  Az tuti, hogy az Uber így számolt.
Korrekt volt a határsebességes mérés, de a régi tarifarendszerbe egyszerűen nem lehetett egy komolyabb mértékű áremelést belevinni.
Ez az.  És mivel szerencsére az újságírók se értenek hozzá, remélhetőleg nem ezen fognak lovagolni ...  a számok alapján, meg igen szerény emelés.
Szóval.jó lesz ez.
Számolni meg egyszerűbb lesz.  Azt mondja a waze, hogy 15 Km, és 32 perc, akkor az:
15 x 360.- +32.- x 90 + 900.- = 9180.-
Szerintem rendben van.
Én a kiállási díjat, még nagyon feszegetném.....

Tarifaemelés – közös javaslat


Tájékoztatást kaptunk tarifa ügyben, melynek második felvonása tegnap zajlott. Íme, amit nekünk küldtek:

A március 01. napi BKK-Főpolgármesteri egyeztetések előzménye már megosztásra került. Tehát:

  • Kérelmünkben leírtuk, miért nem tartjuk a a tarifaemelési tárgyalásokban jogosultnak több résztvevő jelenlétét.
  • A BKK Zrt. vezérigazgatója állásfoglalásában engedélyezte (indoklás nélkül) a tárgyalásokon való részvételt minden érintett számára. (Megjegyezzük a keddi napon a hölgy is részt vett az egyeztetésen, teljesen “jó fejnek” bizonyult.)
  • A keddi napon az előzmények és pár “várakozással” ellentétben sikerült egy teljesen elfogadható megbeszélést lefolytatni, ahol ismertetésre kerültek mindkét oldal eddig megfogalmazott álláspontjai.
  • Nem várt fordulat volt a Polgármesteri részéről előadott “csomag” javaslat, amely a “zöldítés” jegyében egyfajta tárgyalási alapot képviselt a tarifa emeléshez. A mendemondák elkerülése érdekében most rögzítjük, ez annyit jelent, hogy a világ, és európai nagyvárosok agymenését követően valamikor húznak egy határt, és a taxizásból kivezetik a diesel gépjárműveket (is).
  • Megjegyezzük, ha ellenállunk, akkor is ugyanez a helyzet, azt “rendelkeznek” amit akarnak, de így legalább együttműködőek is vagyunk. (Tiszteljük embertársaink agybaját)
  • H.P. többször is jelezte, adjanak 20 percet és előállunk egy közös tarifa emelési szerkezettel. Nem adtak rá lehetőséget.
  • Kijöttünk az épületből, (Robit külön segítette a mozgásában egy, egyébként kulturáltan viselkedő, általunk csak babysitternek elnevezett személy, aki nem h.p. volt)
  • Az épület előtt gyorsan megállapodtak a résztvevők a csütörtöki napon este 6 órakkor leülünk, és megpróbáljuk a hivatal szerint elképzelhetetlen keretek között egy közös megállapodást tető alá hozni. (Ojjjé)

Csütörtök:

Nagyjából 2-2,5 óra alatt az alábbiakban nyilvánosságra hozott megállapodás született, amelyet pénteken 10 óráig, teljesítve a részünkre nyitva álló határidőt, közösen el is juttattunk a tárgyalásokat rendező Bkk Zrt. illetékeséhez.

Ennek fontos, és céljainkkal maximálisan harmonizáló része egy sorban összefoglalható:

Határérték kivezetése a tarifa számításából, tehát az időt folyamatosan méri a viteldíjjelző készülék, és az alábbi tarifák.
Alap: 900 Ft,- (egyetértés alakult ki, ne legyen 4 számjegyes)
Idő: 90 Ft,-/perc
Km: 360,- Ft.

Mindez, figyelembe véve az éjszakai-nappali forgalmi viszonyok közötti különbséget átlagolva 40% áremelést jelent. Azzal a kitétellel, hogy évente az inflációs adatok alapján felülvizsgálatra kerül.

Ez elfogadhatónak tekinthető tarifa rendezés, jeleztük továbbá, hogy a március végén esedékes közgyűlés elé terjesztését javasoljuk és tartjuk indokoltnak, és bevezetését a lehető legrövidebb időn belül.

Tehát a kezdeti kiindulási pont nagyjából 20-22 %, valamint az általunk megjelölt durván 60 % között a felénél sikerült egy közös tarifa szerkezetet előterjeszteni az előzetes egyeztetéseken. Mindezt ismét rekord sebességgel.

Lehetett volna több is, de a jelenlegi helyzetet mindenképpen sikeresnek értékeljük, figyelemmel arra is, hogy innentől a (taxi)óra a BKK-Főpolgármesterinél ketyeg, és bár egyenlőre a menet közben kirobban ukrán helyzetre is figyelemmel újabb utcai mozgolódást nem áll szándékunkban megvalósítani, azonban egy felesleges időhúzás esetén ez az álláspontunk akár változhat is.

További fontos, egységes kérésünk a “fehér rendszámosok” elleni azonnali hathatós fellépések sorozata. Tehát még egy általunk már leírt kérelem nyert közös támogatást. Vélhetően emlékeznek még páran 2016. évre! Csak reményeinket fejezzük ki, hogy nem akarnak hasonló lépések megtételére kényszeríteni!

Következő egyeztetés hétfőn lesz. Jövünk a hírekkel azután is.

Ui: Úgyis mendemonda lesz belőle, szóval inkább Robi külön közleménye: Mind a BKK, mind a közös tárgyalások során kultúrátlan, a közös érdekeket méltóan képviselve vett részt a tárgyalásokon. Ehhez képest H.P. folyamatosan nyüzsgött, és provokálta, ezt le is írtuk (kedd). Majd csütörtökön a dolgunk végeztével még megálltunk beszélgetni, ahol H.P. belém állt, és hülyeségeit szajkózva provokált. Pár pillanat után közöltem, hogy vagy befejezi, vagy állon fogom csavarni, takarodjon innen. A további tárgyalásokon is képes vagyok önmérsékletre, mert a lehető legjobb tarifa pozíció kivívásáért lettem a tárgyalásokra delegálva. Aztán H.P. azt raplizik amit akar, de ha a feleségemet még egyszer szőke ribancnak nevezi, annak nem lesz jó vége. Meg már amúgy sem szőke……… A tárgyalások során azt is többször nyomatékosítanom kellett, nem csak H.P., de a többi parázó résztvevő felé is, hogy nincs közöm a Sárgalázhoz, ráhatásom is csak korlátozott mértékben.

Sziasztok! Jó munkát addig is mindenkinek!





Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2022.02.28 20:14

Már beszélgettünk is róla a Retró rádióban: