Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2012.01.05. 13:54:26 / # 92562
Most érkezett, friss, meleg! Többek egybehangzó elmondása szerint mára virradó hajnalban, kettő után pár perccel megjelent egy FKFV-s furgon a Bázison. A furgonról csíkos mellényes emberek ugráltak le, seprűvel, lapáttal a kezükben és feltakarították a dropsztot. Nem tudom, van-e ok-okozati összefüggés a korábbi beírásom és a hajnali események között, de hasonló akciót a falkatársak emberemlékezet óta nem láttak. Nagyon-nagyon érdekes... :-)))
hiénakutya 2012.01.04. 16:51:20 / # 92561
hiénakutya 2012.01.04. 16:50:02 / # 92560
Van itten egy hír. Különös módon, ha és amennyiben buszokról van szó, akkor megfelel az EURO 3-as motor is. Ha megnézzük a részletes kiírást itten, akkor arra is fény derül, hogy a majdani BKV busz akár 10 éves is lehet, és az sem baj, ha egymillió kilométert futott. Aki érti, tegye föl a kezét!

turul 2012.01.03. 17:51:26 / # 92559
Ezek,csak kutyák Bao.Vörös véresszájú kutyák. Gőrbe or..l és met...tt fa...al. Egynek sem teszik a feje alá.Olyat sem látott még snki,hogy a szentmihálylova poggyászt is szállíttana. Ez az orrtúró lóg ki a sorból,persze,csak a korával. Lesz itt még rend,ha jön a jobbik. Adjon az Isten.Szebb jövőt!
hiénakutya 2012.01.03. 16:10:24 / # 92558
Nem tudom, nem értek hozzá. (Ehhez se.) Kéne egy útburkolat-festő brigád is, mert a fölfestés is elég gagyi.
nyuszicsiga 2012.01.03. 15:49:51 / # 92557
avatar
Hát igen,az jól elvègzett munka, valaminek a díját 50%-al megemelni! Itt látszik milyen birkák vagyunk,ezt is befizetjük! (bár az enyèm holnapután jár le)
Bao 2012.01.03. 15:39:50 / # 92556
avatar
nyuszicsiga 2012.01.03. 15:34:30 / # 92555
avatar
Pont futotta volna belöle egy ilyen masinára.Bár egyre kevesebb munkálya lenne ha a dropsztok szàmát nèzzük!!!
nyuszicsiga 2012.01.03. 15:32:03 / # 92554
avatar
Na mármost az sem látszik ugye,hogy amièrt Orrtúró Dávidka elintèzte,hogy egy picit többet fizetünk a dropsztèr,ezèrt többmilliós jutalmat kapott!!!
Rocktaxi 2012.01.03. 15:11:49 / # 92553
"Nem-e" a dropsztkezelő izének kéne a takarítást elvégeztetnie? :-) Függetlenül attól, hogy járda vagy úttest a takarítandó felület.
hiénakutya 2012.01.03. 15:01:35 / # 92552
Na, ezen a képen az látszik, ahogy épp takarítják a dropsztot. Ami a képen nem látszik, az pedig a következő: falkatárs leállította a Blahán ezt a gépet, átnyújtott a gépkezelőnek némi készpénzt és fölkérte a munka elvégzésére, mert már nem bírta tovább nézni a bokáig érő szemetet a járdaszegélynél. Na mostan az a kérdés, hogy a takarításért kifizetett összeget levonhatja-e a dropszthasználati-díjbúl?

Apuka 2011.11.29. 20:13:41 / # 92551
Miért nincs pénze a BKV-nak? [font size=4]szöveg3,3 milliárd végkielégítésre Megtartotta a nyomozás végén kötelező iratismertetést a múlt héten a Központi Nyomozó Főügyészség (KNYF) az általa nyomozott BKV-ügyekben, melyek alatt most a gyanús végkielégítéseket és megbízási szerződéseket kell érteni. (Népszabadság.hu)

Apuka 2011.11.29. 20:10:24 / # 92550
zugló?
hiénakutya 2011.11.29. 18:27:03 / # 92549
Rátermettség, hozzáértés, szaktudás, helyismeret! Keresem azt a taxist, aki meg tudja mondani, meddig jár most a kisföldalatti.

Mat 2011.11.26. 19:23:56 / # 92548
avatar

málna 2011.11.13. 20:45:00 / # 92547
avatar
Mégis kivel tisztázzam? Kérdezzem a Tarlós Urat, árulja el a két szép szememért, milyen lobbi van a háttérben? Ha van egyáltalán...Hiszen nem ez lenne az első hatalmi döntés, amely mögött nincs ráció. Ha pedig mégis van, azt soha nem tudod/tudjuk meg. A NAV-nak nincs apparátusa Rád és rám, bár én már megkaptam a vagyonosodási vizsgálatot tőlük.:) A kártyás szarok pedig a bankoknak jó, nem Neked. És ami a banknak jó, az az államnak is jó, így a "Megbízott Vezető" jó munkát végez, megérdemelten viheti haza a fizetését. Szívesen bemásolom Neked (ha még nem láttad) az Alkotmánybíróság ránk vonatkozó döntését..Már abban is leírták a bírák, hogy másképp nem lehet a piacgazdaságot szabályozni, csak a feltételek szigorításával. Ebben sincs társadalmi elvárás, a maguk részéről szakvéleménynek titulálják. Ilyen alapon azt is megkérdőjelezhetjük, miért szavaznak az állampolgárok 4 évente bizalmat 300 "szakértőnek"...Ők dirigálnak több milliónak. Ez van Gyuri.
hiénakutya 2011.11.13. 20:04:26 / # 92546
Nem, ez nem így van. Először talán azt kellene tisztázni, hogy kik és milyen alapon akarnak nekünk feltételeket szabni. Ha a City nem tud mit kezdeni azokkal a szövetkezeti résztulajdonosokkal, akik b@sznak autót cserélni, akkor erre a Főváros ne alkosson mindenkire érvényes rendeletet. Ez a City problémája, oldják meg Ők maguk. Ha a hatóságok képtelenek megakadályozni, hogy eltitkoljam a jövedelmemet, akkor nem az a megoldás, hogy kötelezővé teszik a kártyalehúzót és rendszeres autócserével kényszerfogyasztásra köteleznek, ami alapján aztán elszámoltatható leszek. Kérjék számon a NAV-on az alacsony hatékonyságot, vagy kérdezzenek meg arról, hogy miért nem vallom be a frankót! El fogom mondani. Folytathatnám a sort, de az alapvető probléma ott van, hogy ezek mögött a feltételek mögött létező, valós társadalmi elvárások nincsenek. Márpedig olyan feltételeket, melyek néhány ember fejéből pattantak ki, és nincs mögöttük valós társadalmi igény, nem támaszthatnak egy egész szakmával szemben. Amiről Ti írtok, az csak akkor következik, ha olyan követelményeket támasztanak velünk szemben, melyek mögött valós társadalmi elvárások állnak. Ilyenről én viszont nem tudok, leszámítva talán a környezetvédelmi besorolást. Bár ami a magyarok környezettudatosságát illeti...
málna 2011.11.13. 17:25:43 / # 92545
avatar
Ez így van! :)
törölt felh. 2011.11.13. 14:50:37 / # 92544
avatar
Bocsesz –Nocsesz! Csak ha olyan feltételeket akarnak nekünk szabni mint amilyenek más országokban léteznek (10éves kocsik egységes szín,stb) akkor ahhoz a feltételeket is meg kéne adni. Mert ebből a tarifából ezt kitermelni lehetetlen. De ezt te is tudod.
málna 2011.11.13. 12:01:26 / # 92543
avatar
Semmi értelme az árak összehasonlításának. A felsorolt városok lakói nem 700 eurót (ez 211 ezer forint reálbért jelent) keresnek átlagosan! Jóval többet! Az árszerkezet a lényeg és az, hogy miként lehet kivitelezni egy jól működő, egyszerű szférát. Ezt kell példaként átvenni, nem az árakat. Az üzemanyag három dolog miatt lehet drága.. 1. Az olaj világpiaci ára 2. A gázolaj vagy a benzin jegyzési ára a kőolaj desztilláció után. 3. Illetve a szar magyar fizetőeszköz. Nyilván, közrejátszik még a magas adótartalom is, erről a mindenkori politika tehet, ez igaz. A többi, az világpiac.
Oldalszám: 230