Hozzászólások száma: 440
Ugrás a hírhez Oldalszám: 22
Témakörök > Hírek fórumai > Vitaindító: Ünnepi tarifa A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2006.01.03. 05:52:03 / # 64688
avatar
Este eszembe jutott valami, és nem tudtam rá a megoldást. Nem fér a fejembe, hogy az ilyenekre miként találtok rá.:-)
Sas882 2006.01.03. 01:10:52 / # 64687
avatar
Én ne tudom, hogy ki vagy Tom? Annyit hozzá tennék, hogy nekem ekllett megkérdeznem a hölgyet, hogy kb. mennyi idő.

TOM 2006.01.02. 19:20:21 / # 64686
avatar
Tudom sokan és sokszor mondták nekem is de nem hittem el 2005 szeptemberéig.Aztán végleg rájöttem hogy egy fecske nem csinál nyarat.Későn!De amit irtál az igy van.Kiégtem belefáradtam elvéreztem.Üdv vigyázz magadra balesetmentes teli brifkot Neked és az arra érdemes kollégáknak akik minden nehézség árán de szolgáltatnak és gyűrik az ipart.
törölt felh. 2006.01.02. 19:12:04 / # 64685
avatar
El kell felejteni a korrektséget. Az egyedül mindenkiért hangulatot. Nem megy együtt, ezt bebizonyították nekem az elmúlt 1-2 évben. Annyira mások az érdekek, hogy ezeknek az összehangolásához még nagyon éretlen ez a társadalom. Éretlen a taxis, éretlen az utas, éretlen a telefonos, éretlen a diszi, éretlen a cégvezető. VANNAK kivételek, de ezek olyan kevesen vannak, hogy egy pillanat alatt megeszi a többség. Ezek az emberek kiégnek, megcsömörlenek és elvéreznek.
TOM 2006.01.02. 18:55:09 / # 64684
avatar
Csogu.Nem.Ha valaki dolgozik akkor az nem kap megbecsülést csak támadást.Aki pedig nyalizik az a szent és sérthetetlen.Ha pedig megmondod az igazat akkor betörik a fejed.Ma is van 1-2 olyan ember nálatok vagy/nálunk/?? nem tudom hogy fogalmazzak aki becsületesen dolgozik. Csak kevés. Aki pedig ott volt azokat kicsinálták. Persze az ő véleményét nem kérdezte senki csak a saját igazát vélt és valós sérelmeit kürtölte világgá.Ez van. Amugy tegnap este a Váci uton mentünk egymás mellett.Üdv
törölt felh. 2006.01.02. 18:45:57 / # 64683
avatar
Nem vagyok én jó ebben a találjuk ki. De nem is baj. Érdekes amit írsz, de ez olyan fantasztikum számomra. Nehéz manapság elképzelni olyat, hogy valaki is alázattal végezze a munkáját. Az jellemző ránk, hogy muszájnak élünk meg mindent, és éppen csak annyira végezzük a munkánkat, hogy ne rezegjen a léc.
TOM 2006.01.02. 18:33:04 / # 64682
avatar
Szia Csogu. Nem látatlanban irok hanem tapasztalatból. Azt hittem leesik elsőre ki vagyok de ezek szerint még egy kicsit találgatni fogsz. Amikor operabál volt akkor is klasszul levezényeltük minden gond nélkül./nem az utolsóra gondolok.Persze hogy őrület van de hát ilyen a szilveszter.erre fel kell lelkileg és mentálisan készülni. Nem azért kell egy diszpinek vagy telefonosnak előbb bemenni hogy nagyokat röhögjön hanem hogy előkészüljön az esti rohamra.Együtt kell élnie a telefonosnak a csövön ül diszpivel és nem mással foglalkozni igy kapásból válaszolni tud a megrendelőnek. Erre irtam az előzőben hogy alázattal kell a munkát végezni és nem unalommal.De ha tudod ki vagyok akkor már megértettél mindent.Üdv
törölt felh. 2006.01.02. 18:01:21 / # 64681
avatar
Szia!!! Értelek persze, de ne ítéljünk látatlanban. Vagyis ez konkrétan rám biztos igaz. Nem voltam még ilyenkor bent, nem tudom mi van ilyenkor, de elképzeléseim szerint őrület. Abban igazat adok, hogy még egy olyan céget is tacsra lehet tenni a kocsik várakoztatással, amelyik nagyszámú autóparkkal rendelkezik. Egyszerűen nem értem, és elmagyarázni sem tudta eddig senki, hogy miért nem elég ilyenkor annyit mondani, hogy köszönjük a rendelést, küldjük az autót. Ha az utas kérdezi mennyi idő az autónak, akkor nem sablonosan azt mondom, hogy 5-10 vagy 10-15 perc az autó érkezése. Persze ez nem szilveszterre vonatkozik, mert ne legyünk igazságtalanok, ilyenkor bent sem lehet könnyű.
TOM 2006.01.02. 17:31:54 / # 64680
avatar
Egyetértek Veled ezért irtam le a véleményem.Mindent meg lehet oldani csak akarni kell! csak az a baj hogy van aki alázattal végzi a munkáját van aki csak azért megy be hogy ne fázzon.Ja és általában az utóbbi van megdicsérve! Üdv
TOM 2006.01.02. 17:23:32 / # 64679
avatar
Sziasztok.Először is BUÉK mindenkinek. Szia Csogu.Természetesen sok mindenben egyetértek Veled de te is tudod hogy szilvesztert profin csak úgy lehet levezetni ha szakmailag taxis és utasbarát emberek veszik fel a telefont illetve forgalmaznak.Ehhez pedig nem kell más mint megfelelő szakmai háttér megfelelő vezető illetve átszervezés az aznapi szolgálatban.Számtalan példa van erre Te is tudnál biztos mondani.Csak nem mindegy hogy mi a fontos.Hülye döntéseket lehet hozni csak lehet hogy visszaüt januárban. Üdv mindenkiek

6ker 2006.01.02. 16:11:27 / # 64678
avatar
Na en pont ezekert a megegesek miatt mar elve ugy kezdtem, hogy nem is fogok felvenni cimet.Tudvan, hogy ugy is tomeg lesz a reklaman es szivhatok 20 perceket, mikozben tepnek fel az ajtot az utazni vagyok. Sajnos elmult.
törölt felh. 2006.01.02. 13:45:47 / # 64677
avatar
A felesleges várakozásért legalább annyira a diszpécser-szolgálat felelős, mint az utas. Amikor befut a hívás, a telefonosnak halvány fogalma sincs, mennyi idővel tud kocsit küldeni. Ezért mond egy jó nagy időt. Húsz percen BELÜL. Az utas ezt úgy érti, húsz perc MÚLVA. Pár magyarázó szó kellene, hogy legyenszives, a helyzetre való tekintettel figyelje a kocsit, ne várakoztassa. A normális utasok megértenék. Azért remélem, hogy ők vannak többen. A másik az előrendelés. Diszpécserék biztosra akarnak menni, ezért ilyenkor nem ritkán fél órával előbb kiadják. Ez is biztos húsz perc felesleges várakozás, amire kivonják a kocsit (amiből úgy is kevés van) a forgalomból. Az meg, hogy egy kockás taxinál nincs kimenő hívás a bejövők miatt, egyszerűen elfogadhatatlan és nevetséges.

Sas882 2006.01.02. 13:11:40 / # 64676
avatar
este 7 kor (31 én) a céget ahol dolgozom nem tudtam felhivni (egész este sem), egyetlen társaságot tudtam, ez a 6x6 volt, s kaptam is autó, kb 15 perc múlva, ez teljesen normális. Amig buliztam, kb 6 hivtak, hogy dolgozem e, mert a nem tudják felhivni a cégeket, mondtam, hogy nem, s oda irányitottam őket, ahova egy kisebb "vagyont" fizetek havonta, mind kiderült eredméyntelenül. Reggel 7 kor sem sikerült, igy gyalogosan indulta el, majd leintettem egy taxit, s hazavitt.... Nem az zavart, hogy nem jön a taxi, azt megértem, az zavart, hogy teelfonálni sem tudtam, nem érdekel, hogy miért és hogyan, nem az én dolgom, de én ezért FIZETEK. Akinek az a dolga, vajon mit kap??? mert, ha én hibázok kemények a büntetések.......... BUÉK

törölt felh. 2006.01.02. 11:14:12 / # 64675
avatar
Az ilyenekkel meg nem kell foglalkozni. Hány ilyet hallottam még ma éjszaka is. Soha többé nem rendelek Budát, T2000, Tele5-öt stb…. Mert neki, aki évente ennyit és ennyit utazik nem küldtek autót. Aztán elérkezik 1-2-4-7 rendelés és szépen mindenki visszaszokik a megszokott cégéhez, ha egyáltalán megpróbál más céget hívni. Amire viszont oda kellene figyelni! hisz már háromszor utaztam velük, és különben is ez volt az egyetlen szám amit tudtam akkor. Nem tudja más cég telefonszámát. Ezt harsogom nem kevés éve. A lakosság nincs tisztában a taxiscégek telefonszámával. Ismernek 1-2 számot maximum, nem többet. Az a cég, amelyik valami okos ötlettel be tudná vésni a lakosok fejébe a telefonszámát, az NAGY MÉRTÉKŰ FUVARSZÁM NÖVEKEDÉSRE számíthat. Nem titok, hogy anno engem kicsit nagyon letorkolt a Pali, hogy hülyeség azt állítani, hogy a Rádiótaxi telefonszámát nem ismerik az emberek, mikor egy (akkor) 15 éves cégről beszélünk. Nem tudtam ebbe belenyugodni, mivel éreztem, ez nem így van. Saját szakállamra készítettem egy közvélemény-kutatást. Az eredmény lehangoló volt. Az átlag pesti ember maximum 2 cégnek tudja a számát, de sok olyannal is találkoztam, aki egyet sem tudott. Végül is elraktam az eredményt egy polcra, és nem foglalkoztam vele. Úgy gondoltam ez nem az én feladatom.
törölt felh. 2006.01.02. 10:51:55 / # 64674
avatar
No, akkor kezdjük az évet. Mi is volt szilveszterkor? Nekilendültem ezerrel, hogy kapkodom a címeket. Ha jól hallottam, este 10-ig szépen ment is a dolog, de utána elszabadult a pokol. Iszonyatos mennyiségű megrendelés futott be a céghez. Ez volt az első probléma. A második, hogy az utasok, vagyis a megrendelők azt hitték, hogy számunkra kitüntetés, hogy szilveszterkor várhatunk rájuk a címen. Olyan elszánt voltam, hogy még ez sem zavart volna. Pedig volt olyan, hogy 3x égtem meg egymás után. De nem adtam fel, nyomtam a címre és mentem rá becsülettel. De amikor Újpesten 20 perces várakozás után, miközben engem kivéve még 2 cégtől futott be autó és lejöttek a nem kicsit ittas utasok, majd kiszámolásos alapon eldöntötték a "hölgyek", hogy melyik céggel utaznak, akkor valami megreccsent bennem is. Főleg hogy közben összeszámoltam, hogy az eddig rohangálással, megégéssel, tankolgatással hol is tartok. Szégyen ide, szégyen oda...több címet nem vettem fel. Nem tudom másnak mi a tapasztalata, de úgy ment az utca, hogy szinte képtelenség is volt urh-ról dolgozni. Mamut, Sziget és a főbb szilveszteri helyeknél olyan tülekedés, vita volt, hogy ki is utazzon az éppen beérkezett taxival, hogy ott kifejezetten képtelenség lett volna megrendelővért menni. De addig is, amíg ez nem következett be, érdekes volt azt látni, hogy a mi cégünktől nem tutiznak a kollégák a szállodákra, hogy nem a zsírra várnak, hanem nyomnak és mennek a címekre…még azok is, akik nem ezt szokták tenni. Utasoknak egy jajj szavuk sem volt. Mind hálás volt aki végül is beült, hogy végre kapott taxit és nagyon nem érdekli a kicsit több, sőt, a borravalóval sem fukarkodtak. Csak sajna ez sem tudta űberelni azt, ami az utcán ment. Gondolom majd jön az hogy nekünk semmi sem jó, de valóban szinte lehetetlenség volt a szórakozó helyekre úgy odaállni, hogy én most Kovács Tibikéért jöttem és mindenki más húzzon innen.

R063 2006.01.02. 09:43:16 / # 64673
avatar
Ja és még BUÉK mindenkinek!!!

6ker 2006.01.02. 09:42:52 / # 64672
avatar
O nem tartozott kozejuk:D http://bonehunter.rulez.org/~algernon/blog/2005/01/01/#radio_taxi

R063 2006.01.02. 09:40:31 / # 64671
avatar
Az ünnepi tarifáról annyit, egyetlen törzsutasunk sem nehezményezte nálam az egyes tarifát,sőt meg sem kérdezte senki miért lett több a végeredmény a szokásosnál.A jatt is sokkal több lett mint máskor szokott lenni!Itt is látszik hülyeség azt az igét hírdetni miszerint a telefonos tarifa az amit az utasok még éppen elbírnak.Szerintem 250 ft körüli összeg lenne a normális kilóméterenként,aki taxival szokott utazni az kifizetné ugyan úgy azt is.Három utasom jegyezte meg,hogy igaz sokat kellett várni de legalább a hetesek küldtek kocsit,másokat meg vagy nem tudtak elérni vagy nem tudtak küldeni taxit.

6ker 2006.01.01. 21:34:52 / # 64670
avatar
Megmondom oszinten, az elso cimemet reggel fel 8 fele vettem fel.Odaig egy cigit nem tudtam auton kivul elszivni. Ugyhogy a megcsinaltam magamnak az unnepi tarifat radio nelkul. Pontosan azert mert reklamalni sem lehetett, azt azert a poen kedveert hallgattam.Szeginy kollegak meg a cimet sem tudtak eladni, hiaba lett volna beulos.Az emberek legtobbje pedig tisztaban volt az unnepi tarifakkal.Beultek es mondtak egy jo kis arat.A legszebb a Szodatol a Champs 2500. Neha egy ikarus bus jol jott volna...

törölt felh. 2006.01.01. 14:58:55 / # 64669
avatar
"Érdekelne, hogy ez más cégeknél ezen a napon hogy működik???" Sziasztok, BÚÉK! Hogy működik a legpatinásabb taxiscégnél? Katasztrófálisan. A legszűkebb keresztmetszet a diszpécserszolgálat. Ha segítséget kérsz, hogy 20 perce állsz a címen és nincs utasod, közlik veled, hogy a rengeteg bejövő hívás miatt nincs kimenő és nem tudnak telefonálni. A telefonos utas azzal kezdi, hogy rettentő nehéz magukat felhívni, a beülős meg azzal, hogy lehetetlen magukat felhívni.
Oldalszám: 22