Hozzászólások száma: 194
Ugrás a hírhez Oldalszám: 10
Témakörök > Hírek fórumai > Bemutatjuk: Egy budapesti taxis költségei A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
3asbreak 2006.01.09. 17:19:49 / # 33772
avatar
Jójó, azért kérdezem, hogy az évi 60.000 km-ből mennyi az utassal megtett, ezt nem tudom.
indi50 2006.01.09. 15:13:52 / # 33771
Felesleges kiszámolnom, amikor ilyen adóbevallási ívet kapok.Minden évben.
törölt felh. 2006.01.09. 13:27:50 / # 33770
avatar
Irreálisan magas 301.000ft-os nyerséget termelsz.Oké.Lakbére 70.000Ft+ rezsi 30.000Ft kaja 3före Napi 2000FT havi 60.000FT.Gyerek oviba Havi 13500ft.Ruha a kinaiban havi 20.000ft.Telefon havi 10.000ft.Persz az aszonyt a gyereket csak néha látod és a tévében még a Dallasnál leragadtál.Ha úgy gondolod te jobban csinálnád ott a kocsim probáld ki magadat(kiemelt A-kat).
tomajer 2006.01.08. 22:56:54 / # 33768
Minket is!!!:-) Egy Bfüredi taxis költségei:
indi50 2006.01.08. 22:53:25 / # 33767
Nálunk úgy 30 %, de ezt nem pontos ada.Ja és 40-45000 km.-t megyek, de ebben a privát is benne van. ha lesz időm és kedvem, akkor pontosan kiszámolom, mert most már engem is érdekel.
törölt felh. 2006.01.08. 21:43:12 / # 33766
avatar
Nem tudom milyen 225 000.- ről beszél a csogu! Számolj 40%-os kihasználtsággal, és máris megvan a reális jövedelmünk! És mindez a brutális, napi tíz tizenkét órával, heti hat hét nappal!!!
AVH 2006.01.08. 21:12:04 / # 33765
avatar
kimaradt a különféle tiltások megváltására fizetett összeg. kimaradt a munkaruha költsége. (zakó, öltöny nyakkendő) A portákon fizetett összeg jelentősen magasabb. Nekem tegnapi pacsim: egyik reptér 1500 másik reptér 1000 ésaz aprólék még 800 csak tegnap 3300 forint pacsipénzt fizettem ki, ez is fuvarszervezési dij. de mondhatnám vesztegetésnek is.

törölt felh. 2006.01.08. 13:28:11 / # 33764
avatar
Na akkor kicsit számoljunk...legfeljebb én is kapok a fejemre:-) Nézzük azt, hogy valahol a kettő között van az igazság. Akkor ugye havi 225 ezerről beszélünk? Ez azért már szép összeg!!!! És mennyi időt is dolgoztál érte? Vegyünk CSAK napi átlag 9 órát...a hónap minden napjában, mert ez a jellemző manapság. Még a megsavazod magad. Tehát 30x9=270 óra 225.000 / 270= 833 forint óránként. Mennyi most egy segédmunkás órabére egy építkezésen? Most nem a Román feketemunkásokat kérdezem... Mennyi a McDonaldsban? Mennyi egy BKV sofőrnek? Nem azt mondom, hogy rossz pénz, mert nem az. Főleg ha reális is lenne, mert ebben benne van például olyan is, amikor beteg vagy, vagy a vasad nem megy, akkor is ketyeg a rezsid nagy része, de ha ezeket is számoljuk...akkor is jó a pénz egy taxisnak...főleg egy taxisnak. Öcsém pincér, 1000 forintos órabérben van. Milyen költsége van? Tudod a taxisok 95% miért taxis? Mert szereti ezt a szakmát. Szereti ezt az életet, szereti a hangulatot, az utcát. Ez egy csapda kérlek. Olyan, mint amikor a befogott állatnak nem kell megküzdeni a táplálékért, nem kell harcolnia az életbenmaradásért, de mégis a dzsungelbe vágyik vissza, mert ott él igazán, ott érzi jól magát. Mi egy irodában meghalnánk, nem bírnánk. Olyanok lennénk, mint a befogott állatok. Vágynánk ki, ki a szabadba...hiába rosszabb az. lehet ideológiát gyártani, lehet ebbe sok mindent belemagyarázni, de ez 95%-kunkra igaz. Én is sokat gondolkoztam azon, hogy esetleg befejezem, mert elég volt abból, hogy én tartom el a benzinkutakat, a szerelőket, a bankokat stb..., de nem megy....ez egy mókuskerék. Nem kell minket sajnálni, mert vannak nálunk szerencsétlenebbek is, de nem kell minket cseszegetni sem, mert azért ez nem a mennyország. Békében kell élni egymás mellett, és akkor a taxis megy az utasért, az utas utazik, fizet és a taxis is tud fizetni. Ennyi, ez egy körforgás...csak tudod néha az a baj, hogy ez a lánc megszakad, de mi akkor is az utcán vagyunk, és várjuk a csodát, hogy ha adódik lehetőség, akkor a mi feladatunkat eltudjuk végezni...vagyis...pénzt keresünk, mert ez a mi feladatunk, ezért megyünk ki.
törölt felh. 2006.01.08. 13:05:17 / # 33763
avatar
Na most én úgy nagyjából pontosan nem értem amit te itt állítasz, de kb. 38%-os a kihasználtságunk. Ez adódik a kályházásból..=aki azt mondja, hogy ne kályházzunk akkor, annak üzenem, hogy sok sikert neki a XVII.-XVIII.-XX.-XXI.-XXII.-XXIII.- stb... kerületben fuvarba esni éjszaka:-) Na, ehhez még jön az, hogy messzebbről megyek a címre, mint ahova visznek...plusz...a megégések. Az általam nagyon tisztelt, kedves utas megrendeli az autót, majd 20-25 perc múlva rájön arra, hogy neki nincs most kedve autókázni... Kíváncsi lennék arra, ha beülnék egy étterembe, és megrendelem a kajcsit, majd mikor kihozzák...sőt...ott van előttem már 10-15 perce és azt mondom: köszike, de meggondoltam magam...na akkor mi lenne belőle...?..
3asbreak 2006.01.08. 12:59:43 / # 33762
avatar
Ismét kapni fogok a fejemre, de: 60.000-km-es benzinköltségből kiindulva, amit a táblázat hoz: - ha ebből 40.000 km az utassal megtett km, akkor 195 Ft-os telefonos tarifát számolva, és az alapdíjaktól eltekintve a havi adózott nyereség 301.000 Ft, ami azért nem rossz... - ha csak 30.000 km hasznos, akkor 140.000 a havi nyereség, ami szintén még elmegy, de persze már nem az igazi. Mennyi kb. a hasznos utaskilométer arány?

törölt felh. 2006.01.08. 12:57:01 / # 33761
avatar
Én csak annyit tennék hozzá, hogy sokkal többet tankolok. Igaz, több kilométert is megyek, de szerencsére a Tüzes nem igényli a szervizelést...egyszerűen lerobban, igények nélkül:-)

Neduddgi 2006.01.08. 00:54:27 / # 33760
avatar
És itt rögtön ki lehetne számolni, hogy ezekhez a költségekhez mekkora tarifa lenne szükséges ahoz, hogy a vállalkozás jövedelme elérje a nemzetgazdasági átlagot. Mondjuk számoljunk nettó 150 000.-et.

Fáradt Vándor 2006.01.07. 23:05:46 / # 33759
avatar
Azért az elgondolkodtató, hogy a cca négymillióból cca 500.000 (Tehát a teljes költség több, mint egy nyolcada) a fuvarszervezői díj...

tizedes 2006.01.07. 19:40:27 / # 33758
avatar
Ezek után lehet magyarázni arról hogy a taxisnak kuss, mert havi 400.000 a bevétele. A létminimumot sem érjük el egy 400.000-es bevételnél, jó reggelt kívánok a tisztelt köpködőknek.

Oldalszám: 10