Hozzászólások száma: 18670
Oldalszám: 934
Témakörök > Droszt Híradó > (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/ A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2007.07.06. 15:20:52 / # 182966
Maradj már csendben:-))
csogu 2007.07.06. 15:20:29 / # 182952
Remélem azt is megérem, hogy végre azért fog valaki levelezni, hogy a taxisnak jobb legyen és ne rosszabb...igaz, ahhoz kitartás kellene... Na léptem, szép szabályosan araszolni a dugóban:-) Onnan lehet tudni, hogy egy döntés jó, ha sokan ágálnak ellene, mert akkor ki lett húzva egy méregfog. Szeretnék gratulálni az RT EB-jének, hogy ezt a lépést meg mert te lépni. Igaz, kíváncsi vagyok, hogy a Pali hagyja-e így, mert mint azt már tapasztalhattuk, ha sokan emelik fel ellene a hangjukat (4-5 taxis), akkor visszatáncolás is lehet...mint az volt 2004 decemberében az ünnepi tarifánál. Sziasztok. Szega, kitartást!!!:-))

Bbetyár 2007.07.06. 15:20:00 / # 182941
Riccs!! ismerlek annyira, Te most a rőzsét hordod komám! :)))

csogu 2007.07.06. 15:16:31 / # 182985
A kedves csogutól kérdezném, meddig lenne taxista, ha mindent kurvára szabályosan beégetne az állambácsinak záróvonal érintésnélkül. Ez nem a clg érdeke, ez az álam érdeke. Ne keverd össze. A cég, az egy vállalkozési forma, neki az a lényeg, hogy az ő megítélése pozitív legyen azokkal szemben, akikből él, és közvetve az utasokból él és nem az álamaparátusból. Ez olyan kérdés volt tőld, mint ha azt kérdezted volna, hogy meddig lehetnék taxis, ha csak 80 kg alatt lehetne taxizni. EGy személyeskedés és totál független a témától. Meg kell érteni, a beszabályozottság a jövő a taxisok számára.
Bbetyár 2007.07.06. 15:15:46 / # 182964
Egyetlen kollégád nincs. Neked sem, nekem sem. Csak konkurenseid vannak. Természetes, hogy érdekeket sért a nullás papír, hiszen nem lenne 5600 potenciális fuvarvásárló. a maradék pedig nem biztos, hogy összehordaná a 3 milliárdot évente. De a lényeg az fuvarhoz kell juttatni minden, péket, bukott pizzériást, szökött fegyencet aki itt kötött ki évek alatt. Fuvarhoz kell juttatni minden halvérű fostost, aki miatt betelefonálással lehet terrorizáni a taxist, aki miatt lehet zabálni a taxiban, aki miatt lehett sört idogálni, aki miatt lebasszák a Szaszát, hogy nem fordul ki balra a szigetről, fuvarhoz kell juttatni mindenkit aki perzsel a szabályalkotó testületnek. Indulatos vagyok, mert igen elegem van az ilyen hülyeségek olvasásából mint a különféle szabályok melyeket semmi másért nem hoznak, mint, hogy másokat kirekesszenek bizonyos fuvarok felvételéből. Egyébként évekkel ezelőt született egy javaslatom az igazságos címkiadásra amely megszüntetné az időmérés és minden barom szabály jelentőségét/jelentéktelenségét. Első feldobásra nyomhat az eb tagja Második feldobásra nyomhat az eb tagja, droidja, és az időmérők. Harmadik feldobásra a duplatagdijjat vállaló funkció mentes taxis negyedikre az összes többi
forest95 2007.07.06. 15:15:31 / # 182951
avatar
Ricsi! Akkor én belépek a cégedhez és kirugatlak téged ilyen indokokkal! Jó lesz?
forest95 2007.07.06. 15:13:37 / # 182984
avatar
Ha a rendőrség elküldi a taxis által elkövetett szabálytalanságról a feljelentést és az eljárás jogerős végzését a fuvarszervezőnek, na majd ezután lehet beszélni arról, hogy kíván-e a fuvarszervező fuvart szervezni ennek a kollégának vagy sem.

csogu 2007.07.06. 15:11:49 / # 182944
Ha egy kolléga bevállalja a Körúton való megfordulást a gumókon keresztül, mert neki megéri, hát csinálja. Ha átmegy a piroson, hát csinálja. NE csinálja, mert én nem akarom ezt tenni, mert nem akarom a gyönyörű drága Ótvart hazavágni, és így ő jogosulatlan előnyhöz jut!!!

csogu 2007.07.06. 15:09:48 / # 182940
A cégvezetőnek a feladata, hogy a cégét olyan emberek irányítsák, akiknek a szavahihetősége megkérdőjelezhetetlen számára. Igen, elég bemondani, és nem kell róla fénykép stb...stb...stb..

forest95 2007.07.06. 15:09:03 / # 182983
avatar
Az ácsok sem ellenőrzik egymást, hogy biztosítókötéllel kikötve szerkesztik- e a házam tetejét. Megvan erre a megfelelő szerv. Ez az egész taxizás egy kenyérharc. A fuvarszervező (vagy osztó!) előírhatja az öltözetet, megjelenést, az autó típusát, de azt már nem ellenőrizheti, hogy karcos-e az alsód, vagy hogy van-e működő féked hátul. Nincs erre jogosultsága és az ellenőrzéshez megfelelő felszerelése. És ez a lényeg. Ha te hátsó fék nélkül dolgozol az a te dolgod. Ha ebből baj van és ártatlan ember sérül, azt a megfelelő szerv majd szankcionálja. És a szankcionálás után majd a fuvarszervező (vagy osztó!) eldöntheti, hogy kíván-e veled szerződésben maradni vagy sem.
csogu 2007.07.06. 15:07:52 / # 182956
Szeretném jelezni, hogy épp csak elkezdtem visszaolvasni a topikot és engem lehülyéztek!!!! :-)))

szega 2007.07.06. 15:03:27 / # 182943
avatar
Nagyon helyes, ezt is támogatom. Minden olyan dolog ami jogosulatlan elônyhöz juttatja egyik kollégát a másikkal szemben az etikátlan. Az ellen fel kell lépni. Évekkel ez elôtt írtam egy levelet a Tvilága-ba amikor a létszám volt porondon. Javasoltam a szemle alkalmával történô "0-ás igazoltatást" is, aztán végül nem jelent meg./!?!?/ Rögtön rendben lenne a létszám dolog, csak nagyon sok érdeket sért. A mostani helyzet persze sokkal többet, de amíg nem tudunk "1 nyelven beszélni" addig sehol nem fognak komolyan venni. Az ilyen "nem leszek etikátlan a kollégámmal" dolgok szerintem az elsô lépések lehetnek. Bár ha rá jönnek "fent", hogy ennek összekovácsoló ereje lehet, valószínüleg visszavonják. Egyébként üdv Bbetyár, csak ne légy ilyen indulatos.

forest95 2007.07.06. 14:55:29 / # 182982
avatar
És ugyanez a baj a rádiók cserével történő ellenőrzése kapcsán is! Elviszik, kibontják, visszahozzák és azt mondják, hogy ez bizony szabálytalan volt. Ki és hány hiteltérdemlő, hozzáértő szakértő előtt bontja ki az én tulajdonomat képező rádiót és ki és hány szakértő egybehangzó állítása alapján állítja azt, hogy ez szabálytalan? Én ott lehetek a saját rádióm kibontásánál? Szega! Ha valakit el akarnak meszelni, mert nem tetszik a fizimiskája, akkor előkapnak egy ilyen nagyon kitalált szabályt és már megy is a sülyesztőbe az illető. Te is, én is és bárki. Rendjén van ez így szerinted. Bizonyos helyről mindig azt hallom, hogy mi tanulatlan taxisok mennyi pénzt akarunk keresni egy ilyen egyszerű munkával. Szándékosan nem írom az illető nevét! Na most, ha mi annyira tanulatlanok vagyunk, akkor az ilyen irányu ellenőrzéseket is hagyjuk a nálunk sokkal tanultabb és ezért fizetést kapó hivatalnokokra, akiknek ez a munkájuk. Megvannak a megfelelő ellenőrző szervek, akik eljárásuk folyamán mindent hiteltérdemlően bizonyítani is tudnak. Vagy nem. De akkor nem is szankcionálnak!

Bbetyár 2007.07.06. 14:50:49 / # 182981
Ja, és mélyebbre ne ássunk a szakma bugyraiban, mert felidegesítik az embert, és lesz áfafizető taxis szarásig, meglátjuk hányan bírják a nagyon szabályos kollégáim közül.

Bbetyár 2007.07.06. 14:47:08 / # 182980
Imi! pacskolják a sz@rt az összes cégnél a fasznál faszabb szabályokkal, miközben az egésznek a mozgató rugója, hogy nincs elég munka ennyi taxisra, Rendet kell vágni nullás papír, perzselje az 50ezret havonta mindenki az államnak, meglátjuk, mennyien maradunk/maradnak. Az erősebb marad a gyenge elbukik.
szega 2007.07.06. 14:44:24 / # 182979
avatar
Forest! Igazad van a bizonyítással kapcsolatban. De az normális dolog, hogy pl a M.híd pesti V.-ker.I oldaláról 2 perc most már, nem csak a Mammut hanem az Oscar is? Mi ez ha nem a kollégáim le....sa? És erre értem én azt, hogy nekem addig kollégám amíg úgy viselkedik. Harc van a megélhetésért, de azért most nem megy olyan sz..ul, hogy így viselkedjünk egymással! Azt viszont mindenki elitéli aki világító csillárral elôz. Miért? Az is csak egy szabály ráadásul íratlan! Lehetne még példákat sorolni reggelig. Tudom az is sovi, hogy a pepitánál -tudomásom szerint- nem erôlködnek bizonygatással, látták kész. Erre én is azt szoktam mondani: ha így akarok dolgozni akkor oda fogok menni. Hát valahogyan el kell kezdeni! Kiváncsian várom a folytatást!
forest95 2007.07.06. 14:42:26 / # 182978
avatar
Jó reggelt kívánok! Elfelejtetted hozzátenni, hogy UFF, ÉN BESZÉLTEM!
forest95 2007.07.06. 14:39:02 / # 182977
avatar
Druszám te nem értesz engem! Nem a szebálytalanságok mellett kardoskodom! Én is elítélem! De a szankcionálás nem az etikások vagy időmérők vagy kollégák dolga! Azért, mert nem tudják hiteltérdemlően bizonyítani az állításukat! Visszaélésekre ad lehetőséget ez a rendelet is. És te sem gondolhatod azt, hogy aki a kresz szabályait sem tartja be az nem fog a visszaélés lehetőségével esetleg élni. És ha egy állítást nem lehet hiteltérdemlően bizonyítani, akkor az alapján elítélni sem lehet senkit. Az alkotmányos jogunk is biztosítja az ártatlanság vélelmét addig, amíg az ellenkezője megcáfolhatatlanul be nincs bizonyítva!
Bbetyár 2007.07.06. 14:38:42 / # 182975
A nagy tudományú E-bizottság és fuvarosztó vállakozás miért nem ellenőrzi például, hogy működik-e a taxióra fuvarközben? miért nem kér nullást papírt félévente? Miért nem ellenőrzi van-e annyi fuvar a taxiórában amennyit felvett a tisztelt kolléga, egy szabálytalanság halmaz az egész. Ti meg a kib....ott élire vasalt szaros gatyával, meg a záró vonallal vagytok elfoglalva. Mindazért mert púdert kaptok. A kedves csogutól kérdezném, meddig lenne taxista, ha mindent kurvára szabályosan beégetne az állambácsinak záróvonal érintésnélkül. Vasalt gatyában. Addig levelezek mától amíg havonta lesz nulláspapír, hogy minden szabályos legyen, élevasalt gatyában.
szAsza 2007.07.06. 14:38:21 / # 182974
avatar
Imi, félreértjük egymást. Nem a szabálytalanságokhoz ragaszkodom, hanem ahhoz, hogy ezt NE az szankcionálja, akinek én a megrendelője vagyok. Van erre a célra egy szervezet, ez az ő dolguk. Ha megszegem a kreszt, akkor ezt velük rendezem. És ez nem 'rádiós' történet, ez minden olyan céget érint, ahol ez az eszement szabály létezik.
Oldalszám: 934