Hozzászólások száma: 18670
Oldalszám: 934
Témakörök > Droszt Híradó > (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/ A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2013.10.09. 18:50:54 / # 194800
Tudunk a taxizással kapcsolatos olyan mocsokról, ami nem a Citytől indult volna útjára? tizenhat
haliho 2013.10.09. 18:18:58 / # 194799
avatar
Az első tíz évben valamennyi ujonnan megalakult taxi társaságot volt City-taxis alapította meg. Aero, Gabriel, Lux, stb.

haliho 2013.10.09. 18:09:50 / # 194798
avatar
Egy pár nap eltéréssel, De a Buda volt az első, utána a City, és valóban egy volt City-s alapította meg a Rádió Taxit. Nem ismered ??
haliho 2013.10.09. 18:05:06 / # 194797
avatar
Ne haragudj Balázs! De nem a Pali támadta meg. Ezt a Darázs követte el. Ő támadta meg az Alkotmány Bíróságon a létszám korlátozást.
haliho 2013.10.09. 18:01:03 / # 194796
avatar
Pali! Én még emlékszem amikor Te is City-s voltál (úgy emlékszem vagy 718 vagy 731) és hoztad le az Almásy térre a Rádió Taxi matricát
hiénakutya 2013.10.09. 15:16:48 / # 194773
Szépen kiengedtétek a szellemet a palackból. harmincnégy
hiénakutya 2013.10.09. 15:16:08 / # 194772
És tudod, mi a borzalmas ebben? Hogy a mai napig megvan, és működik. Szintén a mai napig működik egy 1980-ban, Münchenben vásárolt Toshiba kazettás deck. Ezek durva dolgok, akárhogy is nézzük. harmincnégy

nazoli 2013.10.09. 11:42:37 / # 194770
avatar
Pár nap eltéréssel, de a Buda volt előbb.

Rocktaxi 2013.10.08. 22:05:30 / # 194795
Neki már akkor Sony Trinitronja volt. :-)
justitia 2013.10.08. 21:34:41 / # 194794
avatar
...és az orosz színes tv-re?:) Keleti pu:) negyvennyolc
hiénakutya 2013.10.08. 21:30:41 / # 194793
Én meg arra emlékszem, mikor egy postavonatról lepörögtem négyszer. Ebből háromszor társítva. Még engedélyem se volt. :-) huszonöt
justitia 2013.10.08. 21:24:09 / # 194792
avatar
Szia Kutya! /hiénákat nem szeretem/ Én még emlékszem rá, /nem dicsőség/ hogy a Hotel Ifjúság szálló előtt /fiatalok kedvéért: Zivatar utca 1./ leparkoltunk hárman-négyen taxisok, és bementünk szórakozni este, és a portás elénk jött köszönni, hogy megjöttek a taxis urak:) Na meg a sárga lámpára is a szállodák bejáratának a tetején, hogy taxit szeretne a londiner, és örült, ha elvittük a vendégét, akitől már kapott borravalót, hogy taxit kerítsen neki:) És arra is, hogy a Moulin Rouge-nál mikor végeztem, nem engedett el a portás, sőt hagyjam bekapcsolva az órát, /mind a 18 forinttal/ mert már nyakán liheg az utas:) Meg arra is, hogy a belvárosból megindultunk a bajba kollégánk segítségére palotára, és akkor még a rendőrök is barátok voltak, sőt segítettek:) És arra is, hogy a munkanélküli központból kerültek ki az új generációs taxisok:) És most azt is hallottam, hogy a reptérre bérkocsisokat vesznek majd fel 2-3 száz autóra havi fixért, a többiek meg mehetnek a ... Na akkor erről csak ennyit:( ötvenhét
hiénakutya 2013.10.08. 19:28:14 / # 194791
A sok szalagmunkás nem sokáig bírta, hogy senki se terelgesse őket. Én hülye arra gondoltam, hogy korai pont az az év, mikor szabadjára engedték ezt az egészet; biztos élvezték a szabadságot, a függetlenséget még néhány évig, és csak utána álltak össze. Hát nem. huszonhét
hiénakutya 2013.10.08. 19:25:23 / # 194790
A City honlapján 1983 van. ötvennyolc
justitia 2013.10.08. 19:18:22 / # 194789
avatar
Nem én találtam ki, csak beollóztam:) "Kezdetben két állami cég működött: a Főtaxi és a Volántaxi. 1982. január 1-jén útjukra indultak a magántaxik a „címeres papírnak" nevezett kisipari engedéllyel. A hőskorban leginkább hétvégén dolgoztak, ez jelentett ugyanis újdonságot a korábbi, munkanapokhoz kötődő fuvarozáshoz képest. Egészséges rivalizálás mellett a friss okleveles magántaxisok, és a Főtaxitól kilépők elérkezettnek látták az időt az év vége felé, hogy közösségekbe tömörüljenek. Megszületett, saját gépjárműpark nélkül - mint fuvarszerző iroda -, a Buda Taxi és a City Taxi. Ezt követően az országban sorra alakultak, elsősorban a vidéki nagyvárosokban a magán taxi társaságok. Mindenki számára hozzáférhető, személyes beszélgetésre is gyakorta használt CB rádión történt ekkor a forgalmazás. Kódolva volt a konfliktus. A polgári személyek nem örültek, hogy a taxisok lefoglalták a csatornát. 1983 második felében a belső ellentétek életre hívták az ÉRÓ Taxit, amely elnevezés az Ételt Rendeljen Otthonába kifejezés rövidítése. Az ötlet megelőzte a korát. Voltak, akik a szolgáltatás színvonalának fokozásával próbáltak versenyezni, s megalakították a „fényt hozó" Lux Taxit. Jobb autókkal szállították az utasokat. Néhány nyugati, s több magasabb kategóriájú keleti (dupla lámpás zsiguli, „paraszt merci") járműből állt a „flotta". 1985-ben újabb társaság jelentkezett az utazni kényelmesen kívánó közösség kegyeiért, megalakult a Rádió Taxi. Ekkor még szoros volt a kötelék és az összetartozás a különböző csapatokban." 38
justitia 2013.10.08. 19:11:44 / # 194771
avatar
:))) Ez a múlt egy darabja: "A BUDA Kft., A FŐVÁROSBAN EGYEDÜLÁLLÓ MÓDON KÉT TAXITÁRSASÁGOT ÜZEMELTET, ÚGYMINT a BUDATAXI és a TELE5TAXI. Cégünk Budapesten 1982-ben alakult, és dinamikus fejlődésünk eredményeképpen elérhettük, hogy jelenleg - fővárosi taxiközlekedés terén - a legnagyobb. A BUDA Kft.irányítása alatt működő taxi társaságok közül a BUDATAXI az "idősebb testvér". Alapítási éve: 1982." 33

alelölülő 2013.10.08. 19:06:47 / # 194764
Köszönöm, akkor félreértés volt.

alelölülő 2013.10.08. 19:04:37 / # 194778
Első magántársaság az államiak után. De hagyjuk, biztos Pali tudja a frankót, csak a szavakon lovagolunk.

góré001 2013.10.08. 19:00:45 / # 194788
avatar
Nem az utolsó SZÖVETKEZET volt a CITY mert első a RÁDIÓTAXI VOLT UTÁNA A BUDA majd a CITY !!!!
góré001 2013.10.08. 18:59:12 / # 194787
avatar
Nos első maszek TAXI a CITY taxi volt de csak pár nap eltéréssel mert akkor alakult a BUDA is !! 1982. !!!!AUTÓTAXI ....VOLÁNTAXI ....CITYTAXI....BUDATAXI...RÁDIÓTAXI ....ERO TAXI....
Oldalszám: 934