Hozzászólások száma: 4289
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2014.06.19. 13:20:17 / # 149102
Hááát, pedig az Ubert nincs miért tiltani, ha ő azt az álláspontot képviseli, hogy nincs köze a fuvart vállalók engedélyeihez ... azt ellenőrizze a hatóság. De ha elterjed, hogy már öt embert kaszáltak meg hat kilóra, netán elkobozták a kontárkodáshoz használt eszközt, akkor ott csak taxisok fognak szolgáltatni, akiknek meg meg kell felelniük, a mindenkori szabályoknak. Ha az Ubernek megyünk neki nagy nyilvánosan, úgy járunk mint most Európában... ingyenreklámot csinálunk nekik!!! Nekünk a kontárkodó gépkocsivezetőkkel van problémánk, és a sajtó felé is ezt kell kommunikálni. Megjelennek a mindenkire veszélyt jelentő ellenőrizetlen, szabályozatlan, törvényszegő kontárok.
Agymosógép 2014.06.19. 13:15:19 / # 149101
avatar
Erről már beszéltünk. A 100000 fejű sárkány fejét EGYENKÉNT az életben nem vágod le. Amíg egyet megfogsz 3 regisztrál helyette. Csak az lenne a megoldás, ha nem lenne hova regisztrálni.
nazoli 2014.06.19. 13:13:32 / # 149100
avatar
Nekünk az Uberrel lesz konfliktusunk. Csupán azért, mert minden autóssal, mint taxissal számolnak. Ezt te is megfogalmaztad egy másik helyen. Az engedély nélkül taxikázók pedig nem lesznek megfoghatók. Egyet-kettőt megfognak közülük, de az összeset soha. Valaki azt mondta, hogy 6000 mozgóárust (taxist) nem lehet ellenőrizni. Az Uber belépésével több tízezer, akár százezer mozgóárus lehet. Jelenleg pár tucat hiénával sem tud kezdeni semmit a bkk. Ha az Ubert nem fogják tiltani, semmi sem tudja a dolgokat normális mederben tartani.
tomajer 2014.06.19. 12:53:44 / # 149099
Van lyuk, nincs lyuk?!? Van is meg nincs is. Nekünk, nem az Uberrel lesz konfliktusunk, hanem a taxiengedély nélkül taxikázni vágyókkal. Ők viszont megfoghatóak. Persze úgy kell alakítani a szabályokat.

Agymosógép 2014.06.19. 12:08:23 / # 149098
avatar
"Tavaly szeptemberben alapított magyar céget az Uber. A cég székhelye Budapesten a részben Trócsányi László igazságügy-miniszter tulajdonában álló Nagy és Trócsányi Ügyvédi Iroda épületében van." http://index.hu/belfold/2014/06/19/uber_budapesten/ Kollégák! Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ez a meccs már le van futva. Mire elindul ez a szar, minden üvegzseb degeszre lesz már tömve, a megfelelő szabályozás érdekében. "Van egy lyuk A jelenlegi szabályozásban tehát van egy lyuk: a személygépkocsis személyszállítási szolgáltatást szabályozó rendelet nem készült el, így erre az utaztatási módszerre nincs szabályozás. Nem lehet tudni, hogy az Uber jogászai mivel érvelnének, ha a BKK vagy más hatóság megbüntetné őket, vagy a sofőrjeiket az „engedély nélküli” taxizásért, de arra például hivatkozhatnának, hogy ez nem taxizás, hanem személygépkocsis személyszállítási szolgáltatás – amire vonatkozóan viszont nincsenek szabályok. Az Uber nemcsak ezzel érvelhet, hanem mondhatja azt is: ők egyáltalán nem foglalkoznak személyek szállításával, csak összekötik az utazni akarókat az autósokkal, a többi már nem a cég dolga. Erre a hozzáállásra utalhat egyébként, hogy az Uber Hungary Kft. tevékenységi köreként a cégjegyzékben nem személyszállítás, hanem egyedül a „máshova nem sorolható egyéb kiegészítő üzleti szolgáltatás” van megadva. Ebbe a kategóriába tartoznak az „egyéb, jellemzően üzletvitelt kiegészítő tevékenységek.” A közvetítés miatt az Uber minősülhetne taxis cégnek is, akiktől az autókat lehet rendelni, de ennek a fogalma sem túl egyértelmű az erről szóló rendeletben."

tomajer 2014.06.19. 10:58:04 / # 149093
Én azt mondtam, hogy ez a feladat. Hogy ezt miként .... nna az a jogászok dóga!
Bao 2014.06.19. 10:52:01 / # 149092
avatar
Sugalltad... :) Na meg igencsak elvárható.
tomajer 2014.06.19. 10:18:58 / # 149091
Igen.
Agymosógép 2014.06.19. 10:09:46 / # 149090
avatar
JA, és tényleg nem akarnám sötétebbre festeni a képet a szükségesnél, de tudod kik lesznek az első 100 forintos taxisok? Akik annak idején elmentek a plüsshöz pl... Tényleg nem akarnám uncsi közgázzal fárasztani a nagyérdeműt, de tudjátok ki kaszál a legnagyobbat egy ár kartellben -amiben mi most dolgozunk gyakorlatilag? Aki elsőként felrúgja. NA, ez lesz a Uber és a kollégák, akik visszafehérednek és mennek 100-ért plüssölni...
Agymosógép 2014.06.19. 10:03:44 / # 149089
avatar
Ne legyen illúziód. 100 forintos "taxiból" most is hiány van... Örülök, hogy kávézgatnak, -remélem jól esik nekik és még csak véletlenül sem megy cigányútra;)- de valami azt súgja, hogy a nettel szemben annyi esélyük van, mint bolhafingnak a szélviharban. Nyilván majd deklarálják, hogy illegális a cucc, meg ejnye-bejnye, meg szankciók és bűncselekmény. Azt kb. ennyi. Hacsak nincs hatalmuk, hogy leállíttassák a Uber szervereit, mehetnek ők is -és sajnos nagyrészt mi is- zabot hegyezni.
tomajer 2014.06.19. 09:57:47 / # 149088
Most, hogy mondod...... és mennyi új olvasó :-)
tomajer 2014.06.19. 09:55:50 / # 149087
80-ban taxihiány volt. Vállalta utas is autós is a kockázatot. Ma más az alaphelyzet. Meg lehet fogni. Vagyis normális mederbe kényszeríteni. Persze akarni kell. De fogják akarni. A minap kaptam egy zugfotót, amin Komáromi úr és H.Cs. kávézgatnak inkognitóban civilként .... Zajlik a lobbi nagyban.
Agymosógép 2014.06.19. 09:29:42 / # 149086
avatar
"Alapvetően, az Uberrel nem történik más, mint visszatérünk a tavaly szeptember előtti állapothoz." Nem. A Uberrel tudod mi történik? Visszatérünk 1980-ba, amikor a magántaxi elkezdődött. Én még kölyök voltam akkor, de tisztán emléxem, hogy utaztunk svarc taxival, óra nélkül a kelenföldi pu.-ról Zuglóba.:) Emléxem, ahogy a csávó állt a kijáratnál -fitalabb lehetett, mint én most:)- és mindennkit leszólított: Taxi? Taxi?... Hiéna klasszik.:D Mi meg örültünk, mint majom a farkának, mert egyrészt azt hiszem olcsóbb is volt és egyáltalán VOLT, mert egyébként nem volt könnyű taxit kapni. Pedig ez egy diktatúrában történt, ahol elég durván szabályozva volt minden. Szerinted a mostani liberális, szabad versenyes kapitalizmusban meg lehet állítani ezt a cuccot?:D Az amcsiknak, az angoloknak, a németeknek, a franciáknak nem sikerült, na de majd a BKK...:DD Igen, illegális lesz. És? Érdekelt ez valakit 80-ban, aki belecsapott a magántaxikába?
nazoli 2014.06.19. 09:26:36 / # 149085
avatar
"Ami nem is csoda, hiszen az Uber már 2010-ben elindult, 38 országban, 120 városban működik, hozzánk legközelebb Bécsben." Bécsi taxis barátunk Deák Robi nem tud arról, hogy az Uber Bécsben működik, de megígérte, hogy pontosan utánanéz a dolognak. "Minden telefonos alkalmazás célja azonos: a taxitársaságok kizárása a rendszerből, hogy az utas közvetlenül a taxissal, pontosabban szállítójával kerüljön kapcsolatba,...." Így ez sem jó. Mindegyik telefonos alkalmazás célja a profitszerzés, és az, hogy a meglévő "taxitársaságok" helyére lépjen. Szarik a taxisra, meg az utasra. Még jobban, mint a mostaniak. Tehát nem kell aggódnunk, nem maradunk "taxitársaság" nélkül. És ha az Uber 20%-ot vesz el, akkor lényegesen drágább lesz, mint a mostaniak. Mondtam, hogy mindenki kajálja ezt a dumát.

hiénakutya 2014.06.19. 09:01:26 / # 149083
Gondolj csak bele, mekkora hirdetési lehetőség van egy ilyen cégben! :-D tizenhét
tomajer 2014.06.19. 08:52:30 / # 149082
Az újságíró, konkretice a főoldali cikkből dolgozott. Annyit mondtam.
tomajer 2014.06.19. 08:49:48 / # 149081
Ilyet mondtam volna? :-)
Bao 2014.06.19. 08:39:58 / # 149080
avatar
Tehát über elkerül, a diákriksafélék meg eltűnnek?
szálka 2014.06.19. 08:33:21 / # 149079
avatar
Kétlem, hogy sokat segítene ha mindenki aggodalmas tekintettel bámulna a kamerákba, és tövig rágott körmökkel városbénító demonstrációkkal fenyegetőzne. Alighanem erre (is) vár az UBER. Ez a gerillamarketing lényege.
tomajer 2014.06.19. 08:32:16 / # 149078
:-) Tényleg nem. Már ha a "hatalom" megérti időben, hogy dughatja fel a seggébe a taxirendeletét, ha ezt nem oldja meg mielőtt színre lépnek. Alapvetően, az Uberrel nem történik más, mint visszatérünk a tavaly szeptember előtti állapothoz. Hisz eddig is bárki, szinte bármilyen autóval bármennyiért taxikázgathatott. (Diáktaxi) Mert azért tudjuk, nem ez a húszforintos taxistanfolyam volt a visszatartó erő.
Oldalszám: 215