Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.03.02 18:47

Nyilatkozat A szöveget előzetes megkérdezésemmel és beleegyezésemmel használták föl, tekintettel arra, hogy az eredeti változat tőlem származik. Más közöm a szakszervezethez nincs, tag nem vagyok, és ameddig konkrét, számomra is vállalható programot nem látok, addig nem is leszek. Egyelőre gratulálok a újjászületéshez és kívülről igyekszem támogatni a munkájukat, ha- és amennyiben erre kifejezett kérés érkezik. Mindannyiunk közös érdeke, hogy legyen végre egy igazi, épkézláb emberekből álló, és valóban a taxisok érdekeit képviselő érdekvédelmi szervezet, ezért szurkolok Nekik. Viszont abban a pillanatban, amint olyan lépést tapasztalok részükről, amely cégbarát, esetleg nyíltan ellenséges a hozzám hasonló "mezítlábasokkal" szemben, esküdt ellenségükké fogok válni. Ahogy ezt a Pentának is sikerült elérnie. Vau

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.03.02 18:30

De az nem lehet, hogy ezek a taxisok kényszerpályán mozognak? Hát valami oka azért kell legyen, hogy ezeknél a gagyi-tarifás cégeknél kötöttek ki! Azért nem mind elmebeteg! Fejtsük már meg, hogy mi vezetett ehhez a tébolydához!

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.03.02 18:24

Hát, most egyelőre bizakodjunk, hogy az új városvezetés nem csak szavakban szeretné európai várossá tenni Budapestet! Látunk arra példákat, hogy szabályozzák a piacot, legutóbb ugye Ózdon történt hasonló. Az biztos, hogy nagy szarban lennénk, ha össze kellene szednünk 30 taxist, hogy nyomást próbáljunk gyakorolni. :-)

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2011.03.02 18:18

Miért, a City szabadjelzője az milyen? Az eke taxis nagy teljesítményű izzót rakott bele, túlmelegedett, meglágyult a műanyag és középen megrogyott az egész. :-D De a Max dizájnja... Az alúlmúlhatatlan.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.03.02 16:30

A kérdés az, hogy történhet-e pozitív, érdemi változás, politikai, törvényalkotói beavatkozás nélkül. Az én állításom az, hogy nem. A kolléga szerint a taxisok oldhatják meg a helyzetet azzal, hogy otthagyják a szotyi cégeket. Ez egyfelől értelmezhetetlen, mert valamennyi cég szotyi. Másfelől pedig nyilvánvaló, hogy ez még elméletben sem működne, hiszen jelenleg például nincs létszámkorlátozás, ami egyúttal azt is jelenti, hogy nincs pótolhatatlan taxis. Ugyanakkor fontos lenne észrevenni azokat az összefüggéseket is, amelyek a szotyisodáshoz vezettek. Amíg a szotyisodást okként és nem pedig okozatként kezeljük, amíg egyik taxis a másikat okolja a saját helyzetéért is, addig nem lesz meg az az összefogás, nem lesz meg az az egység, amellyel nyomást lehetne gyakorolni a politikára a változtatások érdekében.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.03.02 15:54

De még a 240-et se használják, csak az utcaira... (Kivétel a City.) Főtaxi: 215 - 225 6x6: 126 - 229 Holding: 184 - 218 Penta: 215 - 230 Mi van még? Na most én értem, hogy ez a Plushoz képest hú, de magas, jujj, de király, nagyon állat, csak nem gondolom, hogy a Plus a mérce. Hogy mit tartok a mércének, az olvasható a főoldalon. (Szerényen) :-D Azt is elhiszem, hogy qrvára emelnének (hazudok, mert nem hiszem el), csak a piaci verseny ugye, meg ilyenek... De ez akkor is mind szotyi és nem "normális". Ezek szotyi tarifák. Mind, beleértve a Cityt is. 300 alatt minden szotyi. (Ez a visszafogott álláspontom.) Ha hagyom felszínre törni a hiénát, akkor 400-at írok. :-)

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.03.02 15:14

Jó, hát szerintem mind szotyi. Most is megy az üzemanyag öt forinttal, de még mindig arról beszélünk, hogy van szotyi, meg "normális" tarifás. Komolyan nem értem, hogy a 200-240 mitől normális.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2011.03.02 14:34

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2011.03.02 13:57

Nade ezeknek az embereknek egy jelentős része nem tegnap kezdett taxizni, hanem valahonnan ment a szotyihoz. Azt tudjuk, hogy miért???

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2011.03.02 13:32

De azt elhisszük, hogy az agyonmatricázott autó jótékonyan hat az üzletmenetre??? Mert -szerintem- ez egy qrva nagy tévedés. Valamelyik egyszer elkezdte, mostanra majdnem mindegyik a követőjévé vált. Ráadásul egyik-másik matrica úgy néz ki, mintha a cégtulaj unalmában rajzolgatott volna valamit. A legfertelmesebb a Max matricája. Soha, senkinek nem fogom elhinni, hogy azt profival terveztették. Az valami szánalmas, kritikán aluli. De a tiétek is biztos, hogy dobogós lenne egy ocsmánysági versenyben. Tomajer helyében már rég indítottam volna egy ilyen szavazást: "Keressük a város legpocsékabb taxi-dizájnját!" Hogy a taxizáshoz ért-e a cégvezetésetek, vagy sem... De legalább esztétikai érzékük volna, vagy keresnének valami profi reklámgrafikust!