Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.05.28 14:58
Annyit tennék hozzá, nem Málnát szólongatva, csak az írása kiegészítéseként, hogy ez a történet nem a reptérről szól.
Ez a történet az élet egyik legfontosabb alapelvének semmibe vételéről szól.
"ÉLNI ÉS ÉLNI HAGYNI"
Itt ez sérül.
Ha a betonon minden úgy marad, ahogy az jelenleg van, akkor viszonylag rövid időn belül mindenki, ismétlem: MINDENKI ki fog szorulni erről a piacról.
Ahhoz, hogy a legostobább (tehát átlagos) taxis is megértse, miért írom ezt, bele kell képzelnünk magunkat az utas helyzetébe.
Megérkezel egy hosszú utazást követően, szeretnél mielőbb haza, vagy a szállásodra érni. Egyszer biztos el lehet játszatni veled azt, hogy át kell hurcolnod a csomagjaidat a bolygó másik oldalára, de másodjára már nem.
Olyan szolgáltatót fogsz keresni, amely a terminál előtt vesz föl, az pedig csak egy lehet.
A cégek sem lesznek hajlandóak sokáig ilyen tortúrának kitenni az alkalmazottaikat. Ha szerződést nem is bontanak az eddigi fuvarszervezőjükkel, de a reptéri utak alkalmából bizonyosan más szolgáltatót keresnek majd.
Mi következik ebből?
-A befelé irányuló fuvarok száma drasztikusan csökkenni fog.
-Lehet, hogy kifelé változatlanul utazni fognak majd más cégekkel, de nem lesz visszfuvarod, vagy lesz, de napokat fogsz várni rá.
-A fuvarszerveződ vagy megemeli a kifelé transzfer árát, vagy veled nyeleti be az üres visszaút veszteségét. Ha megemeli az árat, bukja a megrendelőit, hiszen nem lesz versenyképes a FŐTAXI transzferjével. Ha veled nyeleti be, akkor meg azért szopsz. Tehát, ha marad kifelé transzfer, abban sem lesz sok örömed.
Továbbá:
Ez egy modell.
Kétsége ne legyen senkinek, hogy a FŐTAXI étvágya a reptéri falattól nem lesz kisebb.
Senki nem lát a jövőbe, én sem.
De, ha ez működni tud, és nem ütközik minden eddiginél szélesebb és határozottabb ellenállásba, akkor ennek a történetnek nem lesz vége a betonnál.
Borítékolom, hogy ugyanilyen szerződések és módszerek tucatjai következnek majd. Lehetséges célpontok a pályaudvarok, szállodák, további szórakozóhelyek.
Ha téged ez nem érdekel, mert már most sem állhatsz oda egyikhez sem, akkor gondolj arra, hogy az ezekről a helyekről kiszorulók lehet, hogy pont a te nyakadra mennek majd ahhoz a céghez, ahol éppen dolgozol, miközben a FŐTAXI kivételével mindenki más piaca szűkülni fog.
Ha téged ez nem érdekel, mert azt mondod, hogy akkor majd belépsz a FŐTAXI-hoz, gondolj arra, hogy mennyibe fog ez neked kerülni! Gondolj arra, hogy mennyi a leadó a BA felé egy-egy fuvarból, és ne gondold azt, hogy a MÁV, vagy egy hotel, vagy egy szórakozóhely nem fog leadót kérni a kizárólagosságért cserében! Miért ne kérnének? Ha ez a modell működik, ha ez a modell törvényes, jogszerű, akkor bárhol máshol is az kell legyen.
Ha erre az a válaszod, hogy sok esetben már most is fizetsz a fuvarokért, akkor azt mondom, hogy tudom.
Csak nem mindegy, hogy mennyit.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2011.05.28 12:56
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.05.27 18:02
És tudod, miért nem olvastál róla, majom?
Mert meg lehet állni, azért.
Vagy nem lehet?
Nem tudod kitenni az utast?
Nem tudod fölvenni azt, aki rendelt?
Nem tudsz bemenni táblázni?
Ki zaklat?
Rendőrök?
Parkolóőrök?
Kukásmellényes ellenőrök?
Aztán mesélj, melyik drosztra gondolsz a Nyugatinál?
A körútira, ott a posta előtt?
Te, ott nem a FŐTAXI áll véletlenül, baszdmeg?!
Téma: Hiénák a Keletinél
Hozzáadva: 2011.05.27 17:57
Rudi rendes, aranyos.
Mondjuk az enyém nem világít, de nem is ez a dolga. :-)))
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.05.27 14:14
Mondjuk az is jól hangzik, hogy hatszor többet fordul...
Ez vajon időben hogy nézhet ki?
Ha csak 6 kanyarral számolok, és csak 40 percet egy oda-vissza útra, akkor az 240 perc, azaz 4 óra.
Most valami repteres elárulhatná, hogy mennyit kell várni, míg valaki sorra kerül.
Ha fél óra alatt lepörög a sor, akkor jó.
De ezt kétlem.
Téma: Hiénák a Keletinél
Hozzáadva: 2011.05.27 13:31
Én is olyan helyen dolgozom, hogy sok külföldivel beszélgetek, de nekem valamiért nem számolnak be hasonló élményeikről.
Viszont ismerek valakit, aki találkozott egyszer egy olyan emberrel, akinek a szomszédjának a sógora látott egyszer karón varjút.
Én pedig falon pókot láttam, nem is egyszer.
Én készséggel elhiszem, hogy Ön komolyan gondolja mindazt, amit beír ide, és nyilván lesz, aki komolyan is veszi, mely szerint az országnak komoly károkat okoz kb. ötven hiéna a Keletinél, hiszen minden út a Keletibe vezet.
Ugyanakkor azért engedjen meg nekem néhány kérdést:
1. Ha az idegenforgalom visszaesését néhány tucat hiéna okozza, akkor egy esetleges növekedés kifejezetten az Ő érdemük?
2. Éves szinten hány külföldi dönt úgy, hogy Magyarország helyett más úticélt választ magának, annak érdekében, hogy a keletis hiénák ne vághassák át gátlástalanul?
3. Ha a kereskedelmi szálláshelyek forgalma a 2011. január-március időszakra 6%-os növekedést mutat az előző év azonos időszakához képest, akkor mennyit mutatna vajon, ha a Keletinél nem lennének hiénák?
Jó egészséget kívánok!
Téma: Hiénák a Keletinél
Hozzáadva: 2011.05.27 13:12
Jó, fussunk neki még egyszer... :-)ppp
A kolléga által előadott történetben az olasz tette az ajánlatot a maxosnak, aki ellenállt.
Téma: Hiénák a Keletinél
Hozzáadva: 2011.05.26 18:51
Mert van köztük néhány korábbi "hiéna", akik azért szakmailag messze-magasan az import droidok fölé magasodnak. Van ott néhány penge, akiknek nem volt más választása, mint a belépés.
Belépsz, vagy takarodsz.
Ők beléptek.
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2011.05.26 18:45
Egyébként is, miért ment volna telefon?
Az elején -ami lemaradt, mert lassú vagyok- az hangzik el, hogy nyugodtan tele lehet verni vele a topicot. :-)
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2011.05.26 18:43
Nálam működik. Lassú letöltés, aztán megnyitod, amikor lejött. Mp3.