Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Hiénák a Keletinél

Hozzáadva: 2011.05.26 17:47

Annyira nem vágom, de szerintem ez elfogadott. Nem csak olaszoknál tapasztalom.

Téma: Hiénák a Keletinél

Hozzáadva: 2011.05.26 17:25

Használják így a számokat, gyakran előfordul.

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2011.05.26 17:19

Téma: Hiénák a Keletinél

Hozzáadva: 2011.05.26 15:08

Üdvözlöm! Köszönöm elismerő szavait! Tájékoztatásul közlöm, hogy "magán taxisok" nem csak a Keletinél vannak, hanem az egész városban. A Budapest utcáin futó taxik túlnyomó többségét mind a mai napig egyéni vállalkozók üzemeltetik, függetlenül attól, hogy azokon melyik cég logója látható, így valamennyien "magán taxik". Ön valószinüleg nem túl jó megfigyelő; az öltönyös utasokat ugyanis nem vadássza senki. Itt jellemzően olyan üzletemberekről van szó, akik rendszeresen látogatnak hazánkba, így az árakkal pontosan tisztában vannak. Az esetek túlnyomó többségében valamelyik magas besorolású belvárosi szállodába (tehát kis távolságra) vitetik magukat, az utazásról számlát kérnek, és a taxitársaságok tarifájától eltérő összeget csak nagyon szűk határok között hajlandóak elfogadni. Ezek tehát nem olyan fuvarok, amelyekre bárki is kifejezetten vadászna. Írását, logikai összefüggések alapján vizsgálva, kijelenthető, hogy valamelyik állítása nem teljes mértékben fedi a valóságot. Ha elfogadom, hogy a hiénák az "öltönyös" utasokat vadásszák, akkor meg kell kérdőjeleznem azt a kijelentését, hogy az utasaikat gátlástalanul átvágják. Ezeket az utasokat ugyanis egyszerűen NEM LEHET gátlástalanul átvágni. Természetesen kísérletet lehet tenni rá, de ennek óhatatlanul is utaspanasz a vége. A tevékenység célja pedig nem ez. Ha viszont az az állítása fedi a valóságot, hogy az utasokat gátlástalanul átvágják, akkor kétségbe kell vonnom az öltönyös utasok vadászatával kapcsolatos észrevételét, hiszen a korábban leírtaknak megfelelően, ez az utazóközönség egyik legnehezebben és legkevésbé átvágható csoportja. És kétsége ne legyen, hogy ezzel mi pontosan tisztában vagyunk. A gépkocsivezetők megjelenésére vonatkozó észrevételeivel nem tudok mit kezdeni, hiszen egy ember külsejének megítélése meglehetősen szubjektív dolog. Ráadásul ez nem egy szépségverseny. A személygépkocsikkal kapcsolatos megállapításait nem tartom megalapozottnak. Minden taxi-gépkocsi, így a Keletinél hiénázó taxisok járművei is, évente vesznek részt szigorított minősítő vizsgálaton, mely eljárás során nem csak a járművek műszaki paramétereit, hanem az esztétikai állapotukat is górcső alá veszik. A Nemzeti Közlekedési Hatóság -más hatóságokkal közösen- évente legkevesebb két alkalommal tart helyszíni ellenőrzést a város több pontján, és akcióik alkalmával kiemelt fontossággal kezelik a Keleti pályaudvart. Nem pontosan értem, hogy milyen tapasztalatok alapján jelenti ki, hogy az utasokat gátlástalan módon átvágják. Önt vágták át gátlástalan módon? Amennyiben igen, úgy sajnálom, és azt javaslom, hogy az alábbi helyen tegyen bejelentést: Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségének Fogyasztó-kapcsolati Irodája 1052 Budapest, Városház u. 7. Félfogadás: Hétfő: 9 – 16.00 óra Kedd: 9 – 16.00 óra Szerda: 9 – 16.00 óra Csütörtök: 9 – 16.00 óra Péntek: 9 – 13.00 óra Tel: +36 1 459-4800/ 23025 mellék, ill. +36 1 459-4800/ 23023 mellék Fax: +36 1 411 0116 E-mail: fogyved kmf budapest@nfh.hu Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Panaszához feltétlenül mellékelje a szolgáltatásról kiadott nyugtát, vagy számlát, és a taxi valamelyik azonosítóját! Ez lehet a jármű forgalmi rendszáma, vagy a taxiengedély száma, melyet a jobb első ajtóról olvashat le. Amennyiben nem Önt vágták át gátlástalanul, abban az esetben arra kérem, hogy általánosító, ugyanakkor személyes tapasztalatokkal, bizonyítékokkal alá nem támasztható kijelentéseitől tartózkodni szíveskedjen! Felhívom tisztelt figyelmét, hogy az ügyféltoborzás Ön által kifogásolt formáját a törvény nem tiltja, így a rendőrségnek ezzel kapcsolatos teendője nincsen. Ugyanakkor szeretném a tudomására hozni, hogy az utazóközönség egy részének, a szolgáltatás ilyen módon történő reklámozása egyáltalán nem terhes; épp ellenkezőleg, kifejezetten igénylik az ajánlkozó gépkocsivezetők segítségét, mivel a pályaudvar területén egyetlen hordárkocsi sem található. A vasútőrök a vasút tulajdonát képező vagyontárgyak biztonságára ügyelnek. Ezekben a taxisok nem tesznek kárt, így nincs okuk arra, hogy velük szemben intézkedjenek. A jegyellenőrök feladata a bliccelők kiszűrése. A pályaudvar területén tevékenykedő taxisokat már jól ismerik, és pontosan tudják, hogy nem áll szándékukban utazni, sem jeggyel, sem jegy nélkül, ezért nincs okuk arra, hogy velük szemben föllépjenek. Tájékoztatom, hogy a Keleti pályaudvaron összesen 2 db. taxiállomás került kialakításra. A Kerepesi úti oldalon a férőhelyek száma 12, míg a Thököly-oldalon a férőhelyek száma jelenleg nincs meghatározva ugyan, viszont a droszton történő megállásnak fizikai korlátai vannak. Mindezen körülmények ismeretében kijelenthető, hogy a Keletinél lévő drosztokon mindösszesen kb. 20-22 taxi-gépkocsi várakozhat a szabályoknak megfelelően, ezért az Ön által javasolt állapot, mely szerint "minden ma működő taxi társaságnak lenne ott egy vagy két autó helye", még abban az esetben sem lenne megvalósítható, ha a hiénákat különlegesen kiképzett NATO-csapatok hurcolnák el onnan Guantanamora, amire egyébként nyilvánvalóan volna igény. Hogy értse, csak a komolyabbak, a teljesség igénye nélkül: City taxi Főtaxi Plusz taxi Taxi4 6x6 Taxi 2000 valamilyen Holding Mini Mobil Budapest Taxi Pali bácsi rádiója Nemzeti taxi Penta Taxi És mintegy 800-1000 független taxis vállalkozó... Tanácsom az Ön számára a következő: A Keletiből történő elutazásának valószínüsíthető időpontja előtt 5-10 perccel rendeljen taxit az Ön által preferált fuvarszervező cégtől. Jelölje meg, hogy a taxit a pályaudvar melyik oldalára kéri. Ezt követően, az Ön érkezésekor, a rendelt autó már ott lesz a pályaudvar kijáratánál, és kedvezményes, az utcai tarifánál jóval olcsóbb áron fogja Önt elszállítani. Ha így jár el, gátlástalan átvágástól sem kell tartania, sőt, ahogy a fentiekben is leírtam, a fuvardíj alacsonyabb lesz, mintha ugyanannak a taxinak a szolgáltatását, a pályaudvari droszton beülve vette volna igénybe. A Kelenföldi pályaudvaron található drosztot a FŐTAXI sajátította ki; ott működtetik az egyik címkiadó drosztjukat. Oda pont úgy nem állhat be akárki, ahogy a város más pontjain fellelhető "foglalt" drosztokra, mint amilyenek például a Keleti drosztjai. Remélem megfelelő mennyiségű és minőségű információval járultam hozzá ahhoz, hogy Ön a jövőben is rendszeresen vehesse igénybe a taxi-szolgáltatást, annak kockázata nélkül, hogy gátlástalan átvágás áldozatává váljon! Bízom benne, hogy elégedett fogyasztóként könnyen és gyorsan kiheveri azt az esetleges traumát, melyet a keletis taxisok látványa, illetve az okozhat, hogy a peronon megszólítják Önt! Jó utat, kellemes taxizást kívánok!

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.05.24 15:06

Te nem vagy T4-es! :-p

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.05.24 15:06

Nem, nem sokat, csak többet. :-) Nem panaszkodtak. Én kérdeztem meg, mert én ajánlottam Nekik ezt a céget. Pedig utálom, mint a szart. Csak történelmet írtak, mikor kiverték a hisztit a 144 miatt. Elismerésem jeléül minden ismerősömnek, aki tanácsot kér, őket ajánlom.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.05.24 14:32

Nem baj, hogy nem érted az összefüggést. Majd Totya barátunk elmagyarázza. :-D

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.05.24 14:25

Látod, baromarcú barátom, hova jutottál? Neked egy ilyen igazi sámlis, szotyis, tökmagos, taxi kitűzős, vonatról leemelős senkiházival szemben nincsenek érveid! Na, ez gáz.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.05.24 14:22

Kösz, de ez nem rólam szól! :-) Azt állítja az emberünk, hogy mi okoztuk a legnagyobb kárt a szakmának a lehúzásokkal. Ezt egy adott pontig le is lehet követni, még az én primitív agyammal is; az utasok elfordultak a drosztoktól, meg az intésektől és inkább telefonon rendeltek, ez pedig a fuvarközvetítők fölvirágzását eredményezte. Legyen, fogadjuk el, hogy ez így van! (Szerintem netto baromság, de játsszunk!) Azt mondja az utas: - Hát pali vagyok én, hogy átveressem magam mindenféle koszos, rabló taxissal? Fenéket! Keresek egy olyan szolgáltatót, aki garantálja számomra a kiszámítható, biztonságos szolgáltatást. Ekkor lép be a fuvarszervező: - Nálunk jó helyen jár! Mi garantáljuk Önnek a kiszámítható, biztonságos szolgáltatást! Mi kizárólag feddhetetlen alvállalkozókkal állunk szerződésben. Szigorú szabály- és szankciórendszerünknek köszönhetően nálunk a legkisebb visszaélés is kizárt. Alvállalkozóinkat és az általuk használt gépkocsikat rendszeresen ellenőrizzük. Egy esetleges utaspanasz alkalmával, ISO 28612-es minőségbiztosítási rendszerünknek köszönhetően, bármikor visszakereshető, hogy Ön melyik autóban utazott. A biztonságosságon kívül számos kényelmi szolgáltatással is szeretnénk az Ön kedvében járni. A nap 24 órájában bármikor hívhat bennünket, és mi garantáljuk, hogy legkésőbb negyed órán belül autót küldünk Önért, tartózkodjon bárhol is a városban. Fizethet hitelkártyával is és gépkocsivezetőink számára tilos a szotyola fogyasztása. Erre azt mondja az utas: - Zsír. És onnantól rendelni fog. Eddig a pontig tudom követni. De mi ezzel a gond? Hogy következik ebból mindaz a szarság, amely napjainkban tapasztalható? A taxisok szépen szerződnek egy ilyen fuvarszervezővel, magas színvonalon, kiszámítható, biztonságos módon szolgáltatnak, és ennek megkérik az árát az ügyféltől. Kihasználtságuk, hatékonyságuk magas, munkájukat nyugodtan, biztonságban végzik. Nem kell fizetniük, hogy megálhassanak különbözö helyeken, nem kell jattolniuk, hogy őket hívják, hiszen eleve őket hívják, mert az utas tőlük kapja meg mindazt, amit szeretne. Ezt látjuk? Nem ezt látjuk. De ahhoz, amit mindezzel szemben látunk, a hiénáknak mi közük? Természetesen nem Tőled várom a választ. Neked ez túl könnyű. :-)

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2011.05.24 13:43

Mindent és mindenkit lenyúlok! :-D