Felhasználó hozzászólásai
Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!
Hozzáadva: 2012.04.02 14:03
Igen, hát vannak olyanok, akik nem szeretnének frekventált, 3 éves Dacia Logant és 240 forintos viteldíjat.
De mondok szebbet.
Képzeljük el azt a helyzetet, hogy a főváros bevezeti az egységes tarifát, minden szopatással együtt!
Megvan?
Lecserélted az ótódat egy Daciára, lefóliáztattad narancssárgára, beállíttattad a 240-et, lemondtál az éjszakairól, vettél kártyalehúzót, minden sarkon áll egy ellenőr, meg még mit tudom én.
Ekkor jön valaki és megtámadja a fővárosi rendeletet valahol. Készít egy beadványt, hogy sérülnek a vállalkozói jogai, meg sérül a szabad verseny, meg faszom tudja.
Tegyük föl, hogy helyt adnak a beadványnak és megsemmisítik a rendelet árszabályozásra vonatkozó részét!
Na?
Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!
Hozzáadva: 2012.04.02 13:56
Minimum tarifa esetén ugyanott vagyunk, mint a fixnél, azzal a különbséggel, hogy továbbra is megmarad annak lehetősége, hogy a telefonon rendelt taxi olcsóbb legyen a leintettnél.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2012.04.01 18:30
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2012.04.01 18:28
De csak két fényszórókirúgás között.
Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!
Hozzáadva: 2012.04.01 17:18
Nem képviselte ezt az álláspontot. Egyfolytában azt a baromságot szajkózta, hogy egységes tarifát csak egységes szolgáltatásért lehet kérni.
Ez most sincs másként.
Dávidka pont olyan setét, mint volt.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2012.04.01 17:16
Tegye föl a kezét, aki még úgy gondolja, hogy a bukásos video az én alkotásom!
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2012.04.01 15:39
Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!
Hozzáadva: 2012.04.01 14:01
Pedig nekem nem is volt.
Téma: Taxi800 vs Taxi800
Hozzáadva: 2012.04.01 13:54
A Tomajer akkor is rossz példa.
Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!
Hozzáadva: 2012.04.01 13:50
Fehér autóm nekem is volt, összesen négy, és jelenleg is kettő áll a garázsban (hogy egy picit arcoskodjak is). Nagyon jó szín; szeretem, mikor a hajszálvékony karcokba beleül a kosz, és szórakoztató időtöltés lesikálni róla a kátránypöttyöket.
Úgyhogy részemről kösz, de nem.
Volt egy némettaxiszínű autóm is, és egyből megértettem, hogy a németek miért preferálják ezt az egyébként gusztustalan árnyalatot. Egyszer három hónapig nem volt lemosva és mégis viszonylag szalonképes maradt, csak aztán vinnem kellett vizsgára és előtte lecsutakoltam. De ezzel együtt nem kéne újra, mert ronda, és pont annyira kelendő, mint a fehér.
Szerintem az ezüst az, ami egy egészséges választás lehet. Minden autón jól mutat, nehezen koszolódik, eladható és szolidan elegáns, jelentsen ez bármit is.
Vágom én ezt a kifutó rendszert is. Nem azért, mert olyan penge vagyok, hanem azért, mert láttam már ilyet.
Amikor behozták azt az ENSZ-EGB, vagy nem tudom micsoda, környezetvédelmi izét, akkor például az én akkori (mellesleg fehér) autóm ment volna a levesbe. Csakhogy ott ezt a kifutós dolgot alkalmazták, ezért a már taxiként működő gépkocsik maradhattak mindaddig, amíg sikerült átrugdosni őket a vizsgán, és amíg az üzembentartó személye nem változott. El is taxikázgattam vele egészen 2008. év végéig, csak addigra szitává rohadt szegénykém.
Most a garázsban tölti nyugdíjas napjait és arra vár, hogy a gazdájának legyen fölösleges egymilliója, hogy restauráltassa.
Na, mindegy.
Van azonban egy kis bökkenő.
Egy olyan intézkedés, ami nem okozza taxisok százainak azonnali ellehetetlenülését, érdekvédelmileg vállalhatatlan, ezért nincs is napirenden. És bár jelenleg a Főváros konkrét elképzelései egész pontosan még nem ismertek, érdekvédőink a Taxisok Világa márciusi számában, a legnagyobb egyetértésben úgy nyilatkoznak, hogy azokat akár már 2014-től is be lehetne vezetni.
Márpedig Metál Zoltán szerint (OTSZ, 20 fő) ők (OTSZ+TGFSZ= kb. 700 fő) a többséget képviselik és a többség érdekét szolgálják.
Így azután, kedves erdőkertesi kolléga, Tomajer és Te hiába próbálkoztok ezzel a kifutó dologgal, mert kisebbség vagytok.
Én pedig meg sem próbálom.
A cél az, hogy politikai segédlettel kigolyózzuk egymást, a szakma, az érdekvédelem, valamint a fülkeforradalom nagyobb dicsőségére és az autó-bérbeadásba befektetni kívánók örömére.
Ebből a szempontból viszont a szín akár mókuszöld is lehet.













