Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 19:15
Tolja a City.
Ennyi.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 19:12
Tamásom, a TGFSZ együttműködési megállapodást kötött ezzel a barommal.
Ahelyett, hogy elhatárolódtatok volna tőle és minden fórumon hangsúlyoztátok volna, hogy egy 20 fős szervezettel a háta mögött nevezi magát országosnak, HÚSZ TÉNYLEGES TAGOT KÉPVISELVE nyilatkozgatja, hogy ő a többséget képviseli, ti szövetkeztetek vele, legitimmé tettétek őt magát is, meg a sületlen baromságait is.
Most akkor hogy van ez?
Köze nincs a dolognak a valósághoz...
Hát ez a szövetségesetek, baszod!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 18:53
Nem egy dologról beszélünk.
Azt mondja a csávó, hogy van egyszer egy közgazdasági számításokon alapuló tarifa.
Mutatom:
"A taxisok célja, hogy a tarifarendszert közgazdasági számítások alapján alakítsák ki."
Na, ez eddig tiszta.
Okos, képzett szakemberek, különböző adatok ismeretében kiszámolják, hogy mennyi az annyi.
Királyság.
Most figyelj, ezen besírsz!
"Az érdekvédők tisztában vannak azzal, hogy ez csillagászati árakat eredményezne, ami az utasokat is sokkolná, a szövetség ezért azt javasolja, hogy a jelenlegi maximum 240 forintot tekintsék hatósági árnak."
Na, szóval...
Vannak egyszer a taxisok, akik közgazdasági számításokon alapuló tarifát szeretnének.
Aztán vannak az érdekvédők, ők a 240-et szorgalmazzák.
Első kérdés:
Na most akkor kinek az érdekeit védik az érdekvédők, ha valami mást szeretnének, mint a taxisok?
Ezt vágja valaki?
Második kérdés:
A "csillagászati ár" az mióta közgazdasági fogalom?
Harmadik kérdés:
Ha a közgazdasági számításokon alapuló ár és az érdekvédők által javasolt 240 között olyan nagy a különbség -nyilván nagy kell legyen, mert az egyik "csillagászati", a másikat meg kifejezetten javasolja- akkor a 240 mit nem tartalmaz?
Negyedik kérdés, mely az előzőből következik:
Miről mond le az érdekvédelem a taxisok nevében és kinek a felhatalmazásával?
- A 8 órás munkanapról?
- Évi két hét szabadságról?
- A munkaeszköz általuk szorgalmazott, rendszeres cseréjére fordítandó megtakarítások
képzéséről?
- A tisztességes adó- és járulékfizetésről?
- A jövedelmünk egy részéről?
Hogy van az, hogy egy szakmai érdekvédő szembemegy a közgazdaságilag megalapozott számításokkal és kijelenti, hogy a taxisnak ennyiért is jó?
Egyáltalán mi ez????????????
Valaki legyen kedves és magyarázza ezt el nekem!
Szívesen várom az együttműködő, stratégiai szövetséges TGFSZ vezetőinek válaszát is!
Téma: Szavazz, milyen legyen az új budapesti taxi!
Hozzáadva: 2012.04.03 13:08
Nem kell azzal foglalkozni, hogy milyen hatásai lesznek a fuvarszervezők munkásságára a fix tarifának???
Mi van, micsoda???
A fix tarifa erőltetése nem pont arról szól, hogy a fuvarszervezők piaci pozícióját meggyengítse?
Nem pont arról szól, hogy ne ajánlhassanak ki gazdaságtalan működést eredményező tarifákat?
Nem kell foglalkozni a fuvarszervezőket érintő hatásokkal, miközben az egész arról szól, hogy hatása legyen a fuvarszervezőkre???
Nemár!!!
Bebe fölvetései:
"1.Ha bevezetik is, mi a biztosíték, hogy követi az inflációt."
Ez nem a taxist érinti?
"2.Ki és milyen alapon dönti el hogy mennyi legyen."
Ez nem a taxist érinti?
"3.Még egyikünk sem tudja milyen feltételekhez kötnék."
Kivel szemben fognak feltételeket támasztani?
A taxissal, vagy a fuvarszervezővel szemben?
"4.Aránytalanul megnövelné a visszapörgetést, ezáltal hallgatólagosan erősítenénk a korrupciót, amit ki kellene irtani az egész szakmából.A city behozhatatlan előnyre tenne szert, a többi cégnél megemelné a tagdíjat legalább duplájára./ne gyertek azzal hogy leintenek, nem kellene cég.Mi hogy tudnánk 3-6 hónapos fizetést elfogadni, stb/"
Itt egyértelműen le is írja: tagdíj formájában a taxis korrumpál, a taxis teszi bele azt a pénzt a rendszerbe, amiből megvesztegetnek embereket a rendelésért.
Hogy a viharba ne érintené mindez a taxist?
Pláne, hogy a taxis fogja kifizetni a fix tarifa bevezetésének árát, hála a remek érdekvédelemnek!
Meg fogja érni?
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 12:50
Na, addig is, ezt valaki elmagyarázná nekem?
"A 12 évvel ezelőtt, literenként 220 forintos üzemanyagár mellett kialakított, ma is érvényben lévő taxirendelet szerint a nappali tarifa kilométerenként 240, míg az éjszakai 336 forint lehet. A taxisok célja, hogy a tarifarendszert közgazdasági számítások alapján alakítsák ki. Az érdekvédők tisztában vannak azzal, hogy ez csillagászati árakat eredményezne, ami az utasokat is sokkolná, a szövetség ezért azt javasolja, hogy a jelenlegi maximum 240 forintot tekintsék hatósági árnak."
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 12:43
Én csak vezérszurkolója vagyok, az életrajzát nem ismerem.
:-D
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 12:27
Ja, állítólag 40 ember lépett ki csak a T4-től, hogy menjenek a nyóccázhoz.
Mi a kérdés?
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 12:25
Nézd, egy olyan társadalmi csoportban, ahol a plusz bevonzott 800 embert, és ti is lehettek vagy kétszázan, lényegében bármire össze tudsz szedni 170 verebet.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 12:18
És ezek a sötét állatok nem értik, hogy miért csak százhetven-akárhány fizető tag van...
Szerinted?
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.04.03 12:14
Éljen és virágozzék az OTSZ és a TGFSZ megbonthatatlan, közös barátsága!
Éljen a 240 forintos fix tarifa!
Éljen a tízéves korhatár!
Le az éjszakai pótlékkal!
Éljen az egységes arculat!
Éljen a City taxi!













