Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.29 19:31
De így, hogy csak felsőkategóriás, ezzel a megkötéssel azért lehet.
Meg szeretném megmutatni, hogy én kompromisszumkész vagyok, jelentsen bármit is ez a szó.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.29 19:24
Ja, és mielőtt elfelejteném...
A 15 éves, hulladék, roncs, fosadék, taxinak alkalmatlan, ööö..., nem tudom, tetszés szerint folytatható autóm hátsó, leírom még egyszer, HÁTSÓ fékjén ma 1, azaz EGY százalékos eltérést mértek a két oldal között.
Mindenki kiszophatja.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.29 19:22
Figyelj, velem lehet alkudozni.
Akkor legyen 3!
De a több és szigorúbb ellenőrzésből nem engedek!
Téma: Tele5 Taxi 8 555 555
Hozzáadva: 2012.03.29 19:18
Undorító.
Nem is értem az ilyet.
Elfoglalnak egy helyet és ahelyett, hogy elzavarnák a pluszost a halál retkes faszára, még hagyják, hogy ott fotózgasson.
Kész vagyok teljesen, hogy milyen taxisok vannak!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.29 19:15
Szerintem több és szigorúbb ellenőrzés kell.
Meg öt éves korhatár.
Téma: Tele5 Taxi 8 555 555
Hozzáadva: 2012.03.28 22:50
Mélységesen föl vagyok háborodva!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.27 18:43
Nem tudom, hogy kik vannak többségben.
Azt tudom, hogy a tízéves korhatár MINDENKIT fokozottan kiszolgáltatottá tesz.
Azt is, aki ezt nem hiszi el magáról.
A Rudi csapágyas, engem konkrétan mérhetetlenül zavar a puszta létezése is.
De nem szeretnék a Rudira, vagy a Rudi ellen rendeletet íratni, különösen akkor nem, ha csak a vakszerencse kérdése az, hogy annak a rendeletnek én magam áldozatául esek-e.
Az egységes arculat nem tudom, mitől lenne azonos az évjáratkorlátozással.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.27 18:16
Persze, hogy korlátok közé lesz szorítva.
Az tud majd érvényesülni, aki megfelelő tőkével rendelkezik, vagy politikai kapcsolatokkal, hogy pályázati pénzekhez jusson.
Az tud majd nagy számú, középkategóriás, új autót beszerezni.
Az egyszerre leadott nagy darabszámú rendelés alacsony beszerzési árat tesz lehetővé.
Az új autót nem kell olyan gyakorisággal szervízeltetni, mint egy lestrapáltat.
Aki ilyen helyzetben van, az kaszálni fog és könnyűszerrel szoríthatja ki a többi bérbeadót, hiszen költségei alacsonyan tartásával olcsóbban adhatja az autókat és/vagy magasabb színvonalú autókat tud majd beszerezni, amelyek kelendőbbek lesznek.
Itt maga a készülő rendelet, illetve a piac fogja kijelölni a korlátokat.
Abban még reménykedni is kár, hogy bármilyen más korlátozás szorítja majd vissza a droidtartást.
(Esetleg az is jól járhat majd, aki pénzmosásra használja az autókiadást.)
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.27 17:55
Nem, te általánosítasz!
Te kategorikusan kijelented, hogy aki nem halmozott föl valamekkora tőkét, az kegyetlenül elbaszott valamit és ne taxizzon a jövőben.
Én konkrét és nem fantázia szülte példákon keresztül próbáltam felhívni a figyelmedet, hogy butaságokat beszélsz.
Egymillió oka lehet annak, hogy valakinek csak a szaros alsógatyája van és egyik-napról a másikra vegetál, és ebben az egymillió okban nem feltétlenül kell szerepeljen az, hogy Ő maga cseszte el.
Bennünket is érhet baleset, nem várt esemény, nem véletlenül hagytam a végére a stroke-os kolléga példáját. Nyilván Ő sem azzal a tudattal állt be a zuhany alá, hogy gyorsan fürdik egyet, mert aztán 3 hónapig nem kel föl.
De úgy látom, hogy nem érted, vagy nem akarod érteni.
És akkor ne legyek sértő...
Itt a TGFSZ egy olyan fegyver bevetését szorgalmazza, amelynek bármikor, bárki áldozatává eshet.
Még te is.
Az pedig, hogy a fegyver bevetése milyen haszonnal kecsegtet, hát, legalább is erősen kérdéses.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.27 17:41
Nem egy napon akarok mindenkivel összeveszni, tehát szögezzük le, hogy nem vitatkozni akarok Veled, csak pontosítani szeretném, amit leírtál!
1. Először is, nem a Föváros akarja.
Még 2009. október 21-én, szakmánk nagyjai készítettek egy beadványt, ezt korábban már belinkeltem, most megmutatom újra.
Ide kattintasz, majd a bejövő oldal alján, a "Csatolt állományok" alatt megkeresed azt a linket, hogy "Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás átfogó szabályozására (86 KB)".
Ebben benne van minden nyalánkság, a tízéves korhatár is.
Ha úgy tetszik, mi magunk kértük ezt a sok szarságot, és most már nincs olyan szervezet, amelyik elmondja, hogy NEM!, sőt, a helyzet rosszabb, mert az a TGFSZ, amelyikről azt hittük, vagy én legalább is azt hittem, hogy majd tiltakozik, most beállt a sorba és lespanolt az egyik aláíróval.
2. Az elképzelés nem logikus. És most Amsel is figyeljen!
Nyilván lesz, aki nem tudja teljesíteni a feltételeket. Ők a mi piacunk kínálati oldaláról eltűnnek, de egy másik piacon megjelennek mint kereslet.
Az én állításom az, hogy azon taxisok túlnyomó többsége, akiket rendeleti úton, a TGFSZ aktív közreműködésével megfosztanak a munkájuktól, az autó-kiadás piacán fognak felbukkanni keresletként.
Ehhez nem kell jósnak, piaci elemzőnek, vagy mit tudom én minek lenni.
Azt is tudjuk, hogy az esetek túlnyomó többségében a kereslet megteremti a kínálatot, hiszen egy adott igény kielégítése anyagi haszonnal kecsegtet.
Ez azt jelenti, hogy lesz autó azoknak a segge alá, akik alól kirántják a sajátjukat.
Na, akkor most miért csökken a létszám? - kérdezem alapvetően nem tőled.
A többin meg nincs mit pontosítani.













