Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.14 10:40

Ezeket a dolgokat elég régóta szajkózom és most már különösebb teendő nincs. Futkoshattok három-négy kört is, a kávé lefőtt, tehát a végét nem kell kivárni. A taxizásnak, mint életformának itt van a vége. hatvanegy

Téma: Vicceskedjünk!

Hozzáadva: 2013.07.14 10:30

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.14 10:18

Jaj, Istenem! A Lajtától nyugatra mindenhol drágább a rendelt taxi, minek következtében a piac feletti ellenőrzés nincs a fuvarszervezők kezében. A személyi feltételek is jellemzően szigorúbbak, tehát ott egy befektető nem tud tücsköt-bogarat ráengedni a piacra, és hiába támogatja meg technikával, ha a fuvarok többsége nem a technikán keresztül realizálódik. Most bemutatom számodra a budapesti helyzetet, mert szemmel láthatóan nem ismered. Budapesten a jelenlegi szabályozás szerint két éves jogosítvány, PÁV 2 (8.310 Ft), valamint egy egyhetes, 3, azaz három foglalkozásból álló (!) szaktanfolyam, a végén vizsgával (41.200 Ft) szükséges ahhoz, hogy valakiből taxi-gépkocsivezető lehessen. Kell egy autó (minden bokorban kap), egy igazolvány (2500 Ft) és uzsgyi! Már csak utas kell. Hol van az utasok 90 %-a? A fuvarszervezőknél. Csakhogy a taxisok 90%-a is ott van, és a többségük megeszi reggelire a kezdő kollégát. Mire a kezdő felfogja, hogy a cím, ami elhangzott a rádión, százhúsz méterre van tőle, addigra már ki is adták, és a rutinos, aki fölvette, már oda is ért. Hiába van nekem rengeteg pénzem, kiadó autóm, piacom, az embereim nem fogják tudni hozni a tervet, mert nem fognak tudni dolgozni a sok rutinos retektől. Ez hosszú távon bosszantó lehet. Segíthet a probléma orvoslásán a dropsztrendszer kialakítása, de a szutyok taxisoknak semmi se jó, ezért zúgolódnak miatta, nem állnak be, hisztiznek, ha elküldik őket valahova a halál faszára, és ugyanúgy fönn kell tartani hozzá a központot, diszpécserestül, ami tetemes költségvonzattal jár. A saját embereim előnyben részesítése is nehezebb, mert a többi előbb-utóbb levágja, hogy bizonyos fuvarok nem jönnek ki a csövön. Nem az igazi. Szerencsére itt van nekünk a modern technika! Ez megfosztja a rutinból fakadó előnytől a régieket, így a kezdők is labdába tudnak rúgni. Teljesen átláthatatlanná teszi a fuvarok ki- és elosztását. A diszpécserek fele fölöslegessé válik, egy nagyobb cégnél ez havi szinten milliós megtakarítást eredményezhet. A rendszer alkalmas az alkalmazottak nyomon követésére, ezáltal ellenőrzésére, de a beruházást most még a meglévő állománnyal lehet kifizettetni. A kis cégeknek aránytalanul nagy megterhelést jelenthet a rövid határidővel előírt beruházás (megspékelve a kötelező vagyoni letéttel); elképzelhető, hogy a konkurencia egy részétől is meg lehet szabadulni; a hozzájuk eddig befizető taxisok kénytelenek lesznek a talpon maradó cégeknek fizetni, így azok sokkal kevésbé lesznek kénytelenek a taxis kedvében járni, mint valaha. Jól látható, hogy a piac sajátosságai miatt az, ami a Lajtától nyugatra a taxisok kényelmesebb, hatékonyabb munkavégzését szolgálja, nálunk teljesen más hatás elérése érdekében, valamilyen nyomás hatására került a rendeletbe - persze, hogy túlterjeszkedés. Ennek haszonélvezői ti a büdös életben nem lesztek, mert a fogyasztói szokások egyik napról a másikra nem fognak megváltozni, és mivel a rendelt taxi továbbra sem lesz drágább az utcainál, a fuvarok döntő többsége továbbra is a fuvarszervezők kezén fog keresztül menni. A céges autó és a mezítlábas kocsi közti látványos megjelenésbeli különbség megszűnik, ez bizonytalanságot fog szülni az utasban, ami miatt nem nőni fog az utcai fuvarok aránya, hanem sokkal inkább csökkenni. A költségeitek miatt egységnyi idő alatt magas pénzforgalmat kell majd produkálnotok, ez pedig, az elérhető tarifa mértéke miatt, csak fuvarszervezőn keresztül lesz lehetséges. A vége inkább már Inzertnek szól. Ez itt Magyarország. A Lajtától keletre. tizenkilenc

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 23:48

De mondjuk rajtad azért csodálkozom. Frankón itt ötleteltek, hogy hogyan lehetne az előnyötökre formálni ezt a GPS kurvaanyját?! Tényleg azt hiszitek, hogy ez érdekel valakit? A rendszernek két célja van. 1. Picsán lehessen rúgni egy csomó diszpécsert, ezáltal megtakarítva a munkabérüket. 2. Biztosítani, hogy a majdani innen-onnan verbuvált droidok ne kerüljenek hátrányba a profi taxisokkal szemben és be tudják vinni a leadót a tulajdonosnak. Slussz. negyvenhét

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.13 23:42

Ez van Prágában, Bukarestben, és most már Budapesten is. Minél nagyobb tételben gyártják, annál olcsóbb. És annál nagyobbat kaszálnak. Vajon kiket lehetett "nehezebb" meggyőzni? A román kutyákat, vagy a budapesti patkányokat? hetvenhárom

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.13 23:30

Micsoda véletlen, hogy a városvezetésnek pont a prágai taxikéra kísértetiesen hasonlító dizájn tetszett meg! Nahát! tizenegy

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.13 23:25

Regional manager huszonegy

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 21:35

Gyerekek... Igazi, setét taxisok vagytok. kilencvenhét

Téma: Filmes fórum volt már?

Hozzáadva: 2013.07.13 15:33

:-(