Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Pusztán azt említettem meg,hogy egyeseknek többet szabad,mint másoknak Akkor talán ezt kellett volna irjad, csak te nem ezt irtad. Kiemeltél egy személyt + mindjárt ráagattál egy jelzőt is. Azért ez nem ugyanaz. De lényegtelen, ha nem ez volt az eredeti szándékod, illetve nem igy, akkor tényleg kár tovább ragozni.
Ebben semmi furcsa nincs, nálam nem fogod látni sosem (és más netes etikettet betartó fórumozónál sem) azt hogy egy konkrét valós személyt kiemelek, nicknév mögé bújva szidom, tényként tálalok róla negatív véleményt (ami vagy igaz vagy nem, de ez most a mi szempontunkból itt lényegtelen). Itt most szálka ezt tette. Nicknév mögé általánoságban beszélni problémákról vagy konkrét személyeket szidni nem ugyanaz a kategória. Arra próbálok rávilágitani, hogy ennek az éremnek két oldala van és minden bizonnyal róla is fel lehetne sorolni pár dolgot (anélkül hogy tudnám kit takar a szálka nick valójában, ez gyakorlatilag bármelyikünkre igaz) amiért a szabályok szerint büntetést kellett volna kapjon, de nem kapott.
Tegnap a beképzelt liba -527 Orsi- És ez téged oly mértékben frusztrál hogy fontosnak tartottad ide beirni? Emeld ki melyik része frusztrál: az hogy láttál már valakit aki ugyanezért kapott büntetést, az hogy ő nem kapott, az hogy aki nem kapott az épp egy lány vagy igazából az zavar (és én ezt tartom sanszosabbnak) hogy jön egy lány és egy éves múlttal jobban végzi a munkáját mint te. Ird már le ide a kódodat és minden bizonnyal fel tudunk sorolni nem egy esetet mikor te nem kaptad meg a büntetésed amit elvileg, papiron meg kellett volna kapnod. Inkább örülnél neki hogy valaki megúszta.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.25 20:29

A Cím/Ft nem szünteti meg a visszapörgetést, sőt gerjeszti. Hisz innentöl kezdve egyetlen egy érdeke lesz a cégeknek hogy darabszámra minél több cím menjen ki a csatornán. Ettöl függetlenül van benne valami, csak még nem most és nem igy. Ha ez most valósulna meg, minden mezitlábas belépne valamilyen cégbe. Nem azért hogy rádióról dolgozhassanak, hanem a felségjelek értékét fizetnék igy meg (mert ennek is van értéke még akkor is ha csak utcáról dolgozunk). Ez még akkor is megérné nekik, ha lenne egy mnimum összeg amit viszont mindenképp fizetni kell, tíz-húszezer forintot bármelyikük rászán arra hogy vonzóbb legyen az autója. Egyébként ez most úgy néz ki szép lassan kialakul magától. Tehát az egyik legnagyobb problémánk, hogy cégnél kell legyünk, oda fizetni kell, gyakorlatilag bármelyik nap repülhetsz akár évtizedes múlt után bármilyen apróságért, stb. most megváltozni látszik. Ugyanis egyre több cég/vállakozó lát üzletet (vagy nincs jobb ötlete egyenlőre) a taxipiacon, igy egyre több cég jelenik meg. Ennek pedig egyenes következménye lesz - idővel - hogy nem halljuk többé a sokat emlegetett ha nem tetszik menj máshová választ a problémáinkra. Tehát ha cégek versenyeznek majd a taxisokért akkor nagyon hamar megfordul a mostani helyzet, jönnek az egyre csábítóbb ajánlatok, ennek egyik eredménye lehet többek között majd a Cím/Ft elszámolás. Nekem nem tetszenek az új cégek (már nem azért mert nem szép a matricájuk, hanem féltem a munkámat), de egy biztos, hogy ilyen hatással lehetnek a taxispiacra.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.25 18:27

alelölülö: csak ismtélni tudom magam és úgy néz ki ez neked is szól: Egyszerüen nézd meg a hozzászólás alján kihez beszél az illető és nem lesz annyira zavaros a dolog.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.25 17:11

Most kiragadtál két olyan dolgot a hozzászólásaimból ami nem is neked szól(ami kifejezetten neked szól és amiben aggályaimat fejtem ki azokra egyáltalán nem reagáltál, pedig neked illene megvédeni az ötleteidet). Feltehetőleg ez betudható annak hogy internetes fórumokon még rutintalan vagy, igy azt hiszed ami hozzászólás ide érkezik az csakis hozzád szólhat. Egyszerüen nézd meg a hozzászólás alján kihez beszél az illető és nem lesz annyira zavaros a dolog. Nem te irtad hogy holnapután megoldódik a dolog, de ez egyáltalán nem is neked szólt, hanem mindazoknak akik egy mondattal elintézték a kezdeményezéseidet (jellemzöen ilyenekkel hogy: hajrá málna; veled vagyunk; pusztuljon a férgese; stb). Ráadásul mindezt a Te, illetve a topicod védelmében irtam be, hogy ne essen szét idő előtt a sok értelmetlen hozzászólástól. Érdekvédelmi tömörülés megintcsak nem neked szólt, hanem inzertnek, ő vetette fel ha burkoltan is hogy ez a járható út. Ha figyelmesen elolvasod a hozzászólását látni fogod hogy erről beszél. Válaszom és az ezzel kapcsolatos aggályaim neki szóltak. Ezekre én nem kaptam választ, senki nem irta le hogy amiket itt hozzáfüztem a felvetésekhez miben nincs igazam, hol tévedek. Bár tévednék és ilyen egyszerű lenne és ezek amiket leirtál mind egyértelműen pozitiv hatással lennének a pénztárcánkra és az életünkre. Én most még mindig azt mondom, ezek visszafelé sülnek el, nem elönyünk, hanem hátrányunk származik majd belőle.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.24 23:55

hogy ha vannak érveid is, akkor még korán kezdtél el személyeskedni, annak csak az érvek fogytával van ideje Egyenlőre én vagyok az egyetlen aki érdemben hozzászólt a témához. Málna irt egy cikket, ebben leirta mit hogy szeretne és azt is hogy ide várja a további javaslatokat és az építő kritikát. Ezt málna kérte és nem látom olyan kérését hogy aki jön az rögtön irja be hogy rohadt transzfer vagy rohadt 6x6 vagy ilyesmi. A leirtakról kért véleményt. Akárhonnan nézem a cikk eredeti céljaihoz én szóltam hozzá egyedül, hogy most az kritika volt, hát ez van, ez a véleményem. A többi hozzászólás (kis túlzással) ilyenekben merült ki, hogy: hajrá málna (csupa nagybetüvel mert az fontos); igen, egyettértünk! és persze te is hozzászóltál, szidtad a rádiótaxit (szotyitaxit, ahogy te nevezed, ami természetesen nem személyeskedés és itt ebben a topicban rettentő fontos szerepe van ennek a beirásnak) a transzferára miatt. Tehát akkor ez meg van oldva szerintetek, málna kikéri a véleményünket, beirjuk hogy hajrá málna és holnaptól minden megváltozik. Ráadásul a mi segitségünkkel, mert szurkoltunk neki.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.24 21:31

Ennyit sikerült megértened abból amit leirtam? Hát remélem hogy nem te leszel valami érdekvédelmi aktivistánk, mert akkor nagy bajban leszünk. A főtaxi pedig elvitte azt megelözöen a CIB-t a tökömtudja melyik taxivállalattól, a rádiótól pedig elvitte az mtv-t a 6x6, akitől elözöleg a rádió vitte el, a zóna megynyerte a reptéri tendert akkor sokkolóan alacsony áron és ez a sor végtelen... Pötyögd már be te melyik társaságot erősíted és fejböl irok 3 példát amit ti vitettek el mások alá igérve. De ha nem kell fejböl és kicsit összeszedem magam akkor lehet mondok a te cégedröl 20 céges megrendelést ahol a többiek alá igértetek jócskán.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.24 20:26

Igen, ezt 15 éve tudjuk hogy egy megfelelöen erős érdekvédelmi szövetség mögé bújva lehetne befoyásolni pár dolgot amit szeretnénk. Amit én szeretnék, amit te, amit a málna(?) és még pár arc akikkel erröl eszmét cseréltem. De az csak akkor lehetséges, ha a taxisok döntő többsége ugyanazt akarja. És én még mindig nem az érdekvédelmi szövetség megalakitásáról és annak valóban erőssé tételéről beszélek, hanem arról hogy 6000 taxis 6000 különböző dolgot vár el (már most) egy ilyen tömörüléstől. Az a baj némelyikötökkel - most pl épp veled - hogy evidensként kezeled/kezelitek azt hogy mindenki tök ugyanazt akarja amit Ti. Miből gondoljátok? Lehet hogy más lát olyan dolgokat amit ti most még nem és emiatt nem akar/fél/tart bizonyos dolgokat meglépni (nevezd ahogy akarod). Csak a legnépszerübb kérdést vegyük, amiben talán meg lehet elölegezni hogy minden taxis egyet akar: tagdíjak mértékének csökkentése. Egyértelmünek tűnik számodra, ha jön egy ütős szakszervezet ez megoldható pikk-pakk. Nem megyünk nem fizetünk, kénytelenek egyezkedni. Tök egyszerü megoldás (most egy ütős szakszervezet megszervezésének nehézségeire - ahol ez az egész alapból megáll - nem is térek ki, elfogadtam azt a tényt hogy létrejött és valóban erős). De.. ki nem megy fizetni? Csak a rádiótaxisok, mert épp ott magas a tagdíj? Tönketeszik a céget, a többi cég pedig a markába röhög mert 1 nap alatt megkapják az összes volt rádiós megrendelőt. Erre fogod te azt mondani hogy nem igy kell ezt, egyértelmüen csak az az út van hogy ilyenkor egy céges sem fizet tagdíjat. Oké, jól hangzik, de pl. a citysek miért ne fizetnének? Mit érdekli őket hogy a taxi2000-nél a tulajdonos mennyit keres és azt mire forditja? Részvényesek a saját cégükben, ők szavazzák meg a saját feltételeiket (évente, félévente?) közgyülés és amit a többség mond az lesz. De tételezzük ezen az akadályon is túljutunk és a citytaxi szolidaritást vállal a más cégnél lévő taxisokkal, amig ez tart ők sem forgalmaznak (egyébként nem tudom miért tennék, hisz ez az érdekeikkel homlokegyenest ellenkezik), de mondom, tételezzük fel.. .. tehát teljes siker. Alcsonyabb tagdíjat sikerült elérni, annyit amennyi pár apró reklámra és a központ üzemeltetésére elegendő, szóba sem jöhet ilyen hogy visszapörgetés. De úgye világos ha nincs visszapörgetés a céges megrendelők eltünnek. Nem, nem utaznak magasabb áron, nem, nincsenek rákényszeritve a taxira, keresnek más megoldást, olyat ami olcsóbb. Bérelnek autót az alkalmazottaknak, vagy vesznek nekik egyett vagy elszámolják a benzinköltségüket. Honnan jön a fejetekbe az a gondolat hogyha minden taxi egyszerre emel akkor is ugyanannyi utas marad csak többet keresünk? Ezt annyiszor hallom és olvasom itt is és mindenki stabil tényként kezeli miközben ez egy f@szság, már bocsánat. Ez egyszerüen nem igaz. Annyit tudunk keresni amennyit ez a piac (és nem a dániai) ki tud fizetni. Soha nem fogunk ennél többet keresni, csak akkor ha ezt a piacot bővítjük (ha lehet).