Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.24 23:55

hogy ha vannak érveid is, akkor még korán kezdtél el személyeskedni, annak csak az érvek fogytával van ideje Egyenlőre én vagyok az egyetlen aki érdemben hozzászólt a témához. Málna irt egy cikket, ebben leirta mit hogy szeretne és azt is hogy ide várja a további javaslatokat és az építő kritikát. Ezt málna kérte és nem látom olyan kérését hogy aki jön az rögtön irja be hogy rohadt transzfer vagy rohadt 6x6 vagy ilyesmi. A leirtakról kért véleményt. Akárhonnan nézem a cikk eredeti céljaihoz én szóltam hozzá egyedül, hogy most az kritika volt, hát ez van, ez a véleményem. A többi hozzászólás (kis túlzással) ilyenekben merült ki, hogy: hajrá málna (csupa nagybetüvel mert az fontos); igen, egyettértünk! és persze te is hozzászóltál, szidtad a rádiótaxit (szotyitaxit, ahogy te nevezed, ami természetesen nem személyeskedés és itt ebben a topicban rettentő fontos szerepe van ennek a beirásnak) a transzferára miatt. Tehát akkor ez meg van oldva szerintetek, málna kikéri a véleményünket, beirjuk hogy hajrá málna és holnaptól minden megváltozik. Ráadásul a mi segitségünkkel, mert szurkoltunk neki.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.24 21:31

Ennyit sikerült megértened abból amit leirtam? Hát remélem hogy nem te leszel valami érdekvédelmi aktivistánk, mert akkor nagy bajban leszünk. A főtaxi pedig elvitte azt megelözöen a CIB-t a tökömtudja melyik taxivállalattól, a rádiótól pedig elvitte az mtv-t a 6x6, akitől elözöleg a rádió vitte el, a zóna megynyerte a reptéri tendert akkor sokkolóan alacsony áron és ez a sor végtelen... Pötyögd már be te melyik társaságot erősíted és fejböl irok 3 példát amit ti vitettek el mások alá igérve. De ha nem kell fejböl és kicsit összeszedem magam akkor lehet mondok a te cégedröl 20 céges megrendelést ahol a többiek alá igértetek jócskán.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.24 20:26

Igen, ezt 15 éve tudjuk hogy egy megfelelöen erős érdekvédelmi szövetség mögé bújva lehetne befoyásolni pár dolgot amit szeretnénk. Amit én szeretnék, amit te, amit a málna(?) és még pár arc akikkel erröl eszmét cseréltem. De az csak akkor lehetséges, ha a taxisok döntő többsége ugyanazt akarja. És én még mindig nem az érdekvédelmi szövetség megalakitásáról és annak valóban erőssé tételéről beszélek, hanem arról hogy 6000 taxis 6000 különböző dolgot vár el (már most) egy ilyen tömörüléstől. Az a baj némelyikötökkel - most pl épp veled - hogy evidensként kezeled/kezelitek azt hogy mindenki tök ugyanazt akarja amit Ti. Miből gondoljátok? Lehet hogy más lát olyan dolgokat amit ti most még nem és emiatt nem akar/fél/tart bizonyos dolgokat meglépni (nevezd ahogy akarod). Csak a legnépszerübb kérdést vegyük, amiben talán meg lehet elölegezni hogy minden taxis egyet akar: tagdíjak mértékének csökkentése. Egyértelmünek tűnik számodra, ha jön egy ütős szakszervezet ez megoldható pikk-pakk. Nem megyünk nem fizetünk, kénytelenek egyezkedni. Tök egyszerü megoldás (most egy ütős szakszervezet megszervezésének nehézségeire - ahol ez az egész alapból megáll - nem is térek ki, elfogadtam azt a tényt hogy létrejött és valóban erős). De.. ki nem megy fizetni? Csak a rádiótaxisok, mert épp ott magas a tagdíj? Tönketeszik a céget, a többi cég pedig a markába röhög mert 1 nap alatt megkapják az összes volt rádiós megrendelőt. Erre fogod te azt mondani hogy nem igy kell ezt, egyértelmüen csak az az út van hogy ilyenkor egy céges sem fizet tagdíjat. Oké, jól hangzik, de pl. a citysek miért ne fizetnének? Mit érdekli őket hogy a taxi2000-nél a tulajdonos mennyit keres és azt mire forditja? Részvényesek a saját cégükben, ők szavazzák meg a saját feltételeiket (évente, félévente?) közgyülés és amit a többség mond az lesz. De tételezzük ezen az akadályon is túljutunk és a citytaxi szolidaritást vállal a más cégnél lévő taxisokkal, amig ez tart ők sem forgalmaznak (egyébként nem tudom miért tennék, hisz ez az érdekeikkel homlokegyenest ellenkezik), de mondom, tételezzük fel.. .. tehát teljes siker. Alcsonyabb tagdíjat sikerült elérni, annyit amennyi pár apró reklámra és a központ üzemeltetésére elegendő, szóba sem jöhet ilyen hogy visszapörgetés. De úgye világos ha nincs visszapörgetés a céges megrendelők eltünnek. Nem, nem utaznak magasabb áron, nem, nincsenek rákényszeritve a taxira, keresnek más megoldást, olyat ami olcsóbb. Bérelnek autót az alkalmazottaknak, vagy vesznek nekik egyett vagy elszámolják a benzinköltségüket. Honnan jön a fejetekbe az a gondolat hogyha minden taxi egyszerre emel akkor is ugyanannyi utas marad csak többet keresünk? Ezt annyiszor hallom és olvasom itt is és mindenki stabil tényként kezeli miközben ez egy f@szság, már bocsánat. Ez egyszerüen nem igaz. Annyit tudunk keresni amennyit ez a piac (és nem a dániai) ki tud fizetni. Soha nem fogunk ennél többet keresni, csak akkor ha ezt a piacot bővítjük (ha lehet).

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.23 23:37

Hol látsz itt bármiféle veszekedést? Megkérdőjeleztem a javaslatok végeredményét. Tehát én úgy gondolom, ha ezek a javaslatok átmennek és végrehajtódnak akkor ezekböl nekünk nem elönyünk, hanem kárunk származik. De ez még csak az én véleménym és lehet hogy én tévedek. Azt irtad felkészültél az olyan emberekre mint én, most mégis azt írod nem szólsz ehhez hozzá többet. Akkor ez hamar kiffulladt. Mi lenne ha több százan lennének azon a véleményen amin én? Még ezzel sem szabadna foglalkozod, ha hiszel abban amit felvetettél, ugyanis nem több százan vagyunk taxisok, hanem több ezren. Most komolyan?Jó ez így ahogy van?Így kell hagyni? Most ez tök jól hangzó kérdés és csak egy válasz van rá, de mint rámutattam a minimálárral nem érsz el semmit. De ird le ha látod hol tévedek én és még kiderülhet hogy te gondolod jól. De ha már te is úgy gondolod hogy igazam van, akkor minek erőltetni ezt a minimáláras zsákutcát?

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.23 22:40

[i]Most itt a málna és megint itt ezerrel bombázod, hogy nem jó amit csinál[/] Mi az hogy megint? Most nyilt ez a topic két napja. Volt már ez régebben téma és én ugyanezt a véleményt már leirtam és ugyanigy neki? Mi tetszik málna javaslatai közül, melyik milyen elönnyel járna taxisszemmel nézve? Én egy erre kisértetisen hasonlító javaslatköteget olvastam nemrég a taxisok világában (még az is lehet hogy ugyanerröl van szó, nem tudom, vissza kellene olvasni hogy ki irta a cikket), de már ott eldöntöttem hogy ez úgy ahogy van hülyeség. Vagy hátrányai lennének ránk nézve vagy semmilyen hatása nem lenne. Tehát legyen egy bizottság akik ellenőrzik majd a droszt kht. Itt még a majd szócskának is fontos szerepe lesz. Majd ellenőrzik és ha majd jogtalanságokat találnak akkor majd még nem tudjuk mi lesz. Ki lenne ebben a bizottságban, a málna? Vagy én vagy ki? Ehhez két diploma kell és bizottság hogy tudjuk az éves apanázsnak még a töredéke sem a taxisokra megy? Bizottság kell ahhoz hogy tudjuk nekünk semmilyen droszt kht felé nem kellene fizetnünk, ugyanis ezt el kell intézniük az adónkból? Sőt, továbbmegyek, nem a mi adónkból, ugyanis ez az állampolgároknak jár és ők is fizetnek mindenféle adót. Megkockáztatom látatlanban, hogy a taxi drosztok fenntartása költség az elszámolási papirokon minden önkormányzat (kerületi, fővárosi szerepel, valahol szerepel még bármelyik átlagos adózónál (ugyanis 30 évvel ezelött is voltak taxidrosztok és kizártnak tartom hogy ezt kivették volna az elszámolások sorából) + mi taxisok még fizetünk egy úgynevezett droszt kht-nak évente egy hatalmas összeget, miközben az ő költségük ennek töredéke (és még erre sem lenne szükség). Nem tudom hogy ez a ma olyan sokat hallott pártpénz vagy csak demszky rokonainak egy kis fizetéskiegészités (és most ne merüljünk bele politikai vitába), de ha málnának ilyen kapcsolatai vannak ahogy illusztrálta nekünk akkor miért nem használja ki a politikát? Ugrassza őket egymásnak, nem lesz nehéz, úgyis utálják egymást mint a dög. A fidesztv szellőztesse meg a témát, kérdezgessék ki mi a fene kerül azon a 23db taxitáblán évi 160M forintba és hogy az eddigiek miért nem voltak jók? De már az alapokat is meg lehet kérdőjelezni, miért a taxisoknak kell a drosztokat fenntartani, hisz ez - bármilyen furcsa - nem a taxisokért van, hanem az utasokért és ők is fizetnek nem kevés adót.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.23 21:53

Miért nem mindegy az a taxisnak, hogy a fuvarszervezője mit csinál a bevételével? Felfogtam a kérdést már elötte is, csak nem értem mi a szerepe, miért lényeges, ezért nem is foglalkoztam vele. Az sem világos ez hol merült fel. Itt, a témán belül nem az a fontos, hogy mire költi a bevételt, hanem az hogy ez a bevétel (amit mi fizetünk) mekkora összeg. És ez most azért lényeges, mert ha málna kiharcolja hogy legyen a minimálár 200Ft, magyarul ez alá ne lehessen árat még kiajánlani sem, akkor az a következőképp fog kinézni. Kivétel nélkül minden taxivállalat minden pályázaton 200Ft-t fog kiajánlani és hogy melyik nyeri azt majd az dönti el melyik taxivállalat mekkora összeget hajlandó visszautalni a fuvardíjak után a megrendelőnek. És mivel ezt a taxisok fizetik, minél nagyobb összeget hajlandó visszautalni, annál nagyobb lesz adott helyen a tagdíj. Sőt, ennek a cégnek lesz a legtöb megrendelője, igy a taxisok létszáma is itt emelkedik majd. Már látom a válaszod: el kell menni máshová, oda ahol ebben a folyamatban nem vesznek részt. Csakhogy ilyen cég nem lesz a piacon (kivéve pár kisebb induló cég, 0 darabszámú megrendelővel, de ezek is csak ideig óráig mig nem kezdenek el növekedni). Ugyanis azok a cégek amelyek kiszorultak a céges megrendelők piacáról nem tehetnek majd mást, minthogy a magánmegrendelők felé fordulnak és ők ott fognak akciózni, visszautalni, ingyen fuvarokat felajánlani, csekkeket osztogatni, stb. A taxis teljesen elégedett lesz, hisz minimum 200Ft-al fuvarozik, igy végre 20 év után megnyert egy csatát. A háborút még nem, de legalább az első lépés megvan. Ráadásul olyan cégnél van amelyik jóval becsületesebb mint többi, az "Ő" cége nem vesz részt ezekben a gusztustalan céges visszapörgetéses játékokban. Tehát minden oka megvan arra hogy elégedett legyen. Csak az a tagdijemelkedés érinti majd érzékenyen, ami megkockáztatom hogy drasztikus lesz és ha ez amit itt málna leirt létrejön biztosan eljön majd az idő amikor visszasírjuk azt a régi 'alacsony' 60.000Ft-os tagdíjat.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.22 19:04

Javasolj Te valamit ami kivitelezhető Nem eröltetek semmilyen gondolatot senkire, nem én nyitottam ezt a topicot, nem én szeretném képviselni a taxisokat, hozzászóltam a felvetésekhez, leirtam - szerintem - ezek várhatóan milyen eredménnyel járnak majd. Én egy vagyok a sok közül, van még 6000 taxis, 6000 vélemény, ha mindenki másnak szimpatikus az amit málna felvetett és úgy gondolja ez a megoldás akkor hajrá, miért lényeges hogy én egy szál magamban mit gondolok? Amúgy a málna cikk alján odaírta a nevét a tiedet még nem láttuk sehol Hova kellene irnom a nevemet és miért, én nem irtam semmilyen cikket, nicknevem ott van, épp úgy ahogy a tiéd is, nem látom hogy te Kovács István (Rádió858) néven irkálnál, de nem is világos miért lenne erre szükség?

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.22 18:51

A minimáltarifa kijátszásánál nagyvonalúan átléptél a magánmegrendelőkön Főtaxi: minden 10. utazás ingyen vagy 2222Ft bónusz? Valami ilyesmi, de biztosan ki lehet találni még vagy 800 féle hasonló utascsalogatót. Kinn élsz az utcán, aktivan taxizol és ezt nem látod, nem érted, de véleményed az van. Természetesen a végtelenül unalmas, 600x átrágott, átbeszélt értelmetlen zsákutca. Magánmegrendelőknél még egyszerübb alacsonyabbá tenni a tarifát mint a minimálár. De hangsúlyozom, minimálár nem lesz, ilyet nem fognak kimondani, a válasz mindig is az lesz, hogy majd a piac kialakitja magának az árat és ez igy van jól. De ha mégis sikerülne ezt elérni, a fentiek miatt semmi értelme. Aki ebben látja a megoldást az nem ért ehhez, igy nem érdemes arra hogy minket képviseljen. Ezeknél amikre én hirtelen felindulásból rámutattam, hogy hol hibás ez vagy az az elképzelés/javaslat sokkal keményebb harcok és keresztkérdések várnának rá amire csak jó és helyes választ adhat különben visszafelé sül el a dolog és még nagyobb költségekbe ver minket. Most én értem hogy málna a barátod, véded, joggal hisz tisztában vagy vele hogy egy korrekt ember és csupán emberbaráti kötelességböl teszi/tenné amit tesz, de meg kell értened hogy én nem a személyét támadom, hanem a felvetéseit. Elolvastam újra, nem látok olyat amiböl nekem elönyöm származna, mond el melyik felvetés milyen elönnyel járna, győzz meg, nem vagyok ellene. Remélhetöleg a minmálár feleslegességét már érted te is, igy ez nem lesz újra téma, de ennek érzed szükségét győzz meg erröl, kiváncsian várom.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.22 17:26

Emlékszem, ahogy védte Rádiótaxi 2700 ft-os ocsmányságát Igy van és most is azt mondom ebben a helyzetben ez volt még a legegészségesebb döntés. Semmiböl nem tartott volna kiirni (ahogy más cégek teszik) 10Ft-al alacsonyabb tarifát mint a többiek, csakhogy ez nem megállitotta volna a folyamatot hanem tovább gerjeszti. Valószinüleg (ha a rádótaxi nem ezt a lépés választja) most nem felülröl nyaldosnánk a 150Ft-t, hanem bőven alulról. Sajnos ez a döntés sem állitotta meg véglegesen az árcsökkentést, csak lassitotta. Ez a folyamat most zajlik a szemünk előtt és még egyáltalán nincs vége. És ha te nem vagy harcolni bármilyen módon a munkádért (akár árcsökkentéssel is) és hagyod hogy egy napja alakult cégek, egy napja taxizó vállakozók, vidékröl felmenekült munkanélküliek kicsavarják a megélhetést a kezedböl akkor azt ajánlom ezt a véleményt tartsd magadban és ne terjeszd, mert óriásit hibázol ezzel a hozzáállással. De ezt a témát itt (ebben a topicban) fejezzük is be. Nincs jogunk összeszemetelni málna topicját, ha válaszolni szeretnél vagy rávilágitani miben tévedek én, tedd meg a rádiótaxis topicban, ott ahol ez a téma elkezdödött. Gondolom tele lenne a nadrág, ha nem szerezhetnének gusztustalan aláígéréssel újabb fuvarokat Számlát ír, központ fizet. <-- szerinted ez mit takar valójában? És ez még csak egy megoldás a sok ezer közül amivel ki lehet játszani a minimálárat. Igy 0 értelme van kiharcolni.

Téma: Valami elkezdődött

Hozzáadva: 2009.11.22 15:18

A képen Wintermantel Zsolt úr szerepel Ja, azt hittem ő a málna, nézegettem hogy ismerem e, de nem. Akkor ezért nem. Viszont akkor még az is lehet hogy a három málna becenevü ismerösöm egyikével társalgok, de mint irtam nincs jelentösége itt most a személyének, a javaslatokkal van baj.