Név cheater
Becenév cheater
Honlap cheater.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Oswald.. áruld el miért nekem cimzed ezeket a gyermeteg szintü közhelyeket? Nem olvastad el jelenleg miről pletyizünk? Leirom neked, megpróbálom minél egyszerübben: új piaci szereplő tünik fel alacsonyabb áron, minden cég árcsökkentéssel válaszol (bár késve, de ez most lényegtelen) a rádiótaxi transzferárral válaszol. Helyes volt a döntés vagy sem? Ha azt irnád hogy nem akkor mindjárt ird oda azt is mi lett volna a helyes megoldás, ebben az esetben feltételezhetően tudod.
Ennyi szálka? Ezt tudtad kitalálni egy nap alatt válaszként? Véleményedet már megtippeltem, anélkül hogy elolvastam volna, nincs másra szükség mint beirnod a valósat bizonyitandó hogy tévedtem. Ilyet itt nem látok, azt hiszem mind a ketten tudjuk miért. Egy helyesírási versenyben szivesen részt veszek veled, én nem ellenőriztetem minden soromat nagy izgalommal a lopott word programon. És akkor most a személyeskedés után kanyarodjunk vissza az eredeti témához és szeretném ha te válaszolnál a mi okulásunkra: mi a teendő ha új, agressziv piaci szereplő tűnik fel 30%-al a te áraid alatt? Ird be ide a megoldást, ne szégyeld ha tudod a jó megoldást. Ti valóban azt hiszitek hogy a citytaxi 240Ft-os árral indul el tendereken? És akkor ez még 'csak' a citytaxi aki - egyenlőre - még ragaszkodik az elveihez. Szóba sem került olyan cég aki alapból, telefonos megrendelés esetén 150Ft-al jár. Szerencsére - most még - kevés autója van, igy komolyabb feladatokat nem tud ellátni, de ki tudja mit hoz a jövő. A taxi4 sem 400 autóval indult. *szálka: várom/várjuk az üdvözítő megoldásod.
Miért kellen visszanézni, szégyeled leirni még egyszer? Mennyit olvassak vissza 1100 oldalas ez a topic. De egyébként sejthető, nem kell ehhez visszaolvasnom: petició a minimálárért és/vagy egyszerre emelés, kb ennyi lehet. Esetleg még ott figyel hogy ne adjanak ki több engedélyt. 150 éves témák. Az pedig hogy az árcsökkentésben látom a kiutat egyszerüen nem igaz. _Most_ az árcsökkentés a megoldás, mindez az új piaci szereplök miatt kikerülhetetlen lépés. De ez az árcsökkentés már réges rég megtörtént, igy felesleges erröl beszélni.
De és mit javasolsz szálka, áruld már el légyszives. Felteszel egy ilyen kategóriájú kérdést amire csak egy válasz van és akkor úgy gondolod hogy téma lezárva. Hogyne számítana hogy mennyi időt töltök az utcán és hogy ezalatt mennyit keresek. De jött egy cég amelyik 30%-al igért alám. Ennek fényében mond hogy mi a jó megoldás. Mert amig nem mondod addig amit irsz csak üres beszéd és öntömjénezés.
Nem, a fuvardij azért alacsonyabb újra mert új vetélytársaink akadtak. Ők pedig úgy törtek be a piacra hogy jócskán mindenki alá igértek. Egy ilyenre azonnal lépni kell (és nem három hónap múlva) a piacon már jelenlévő minden szereplönek automatikusan. Nem kell ehhez összebeszélniük (amit a versenyhivatal büntetne) ezt tudni kell. Ha az új szereplőnek nem sikerült piacot vinnie akkor tönkremegy, ezek után lehet emelni. Egyébként az epésnek szánt megjegyzésed alapján neked is ajánlom, nem itt kell jól megmondani és verni az asztalt. Ha annyira komolyan gondolnád amennyire előadod akkor lehúznád a nem szimpatikus kedvezményes/akciós matricákat, kiirnád te is a 8000Ft/Km-es árat és kiállnál az oktogonra.
Az ár nem vonzott olyanokat taxizásra, akik eddig ne taxiztak volna Dehogyisnem vagy fogalmazunk úgy egy jókora réteg már rég nem utazna magasabb árért. 4en összeülnek és 4ezerért utaznak, de tévedés azt hinni hogy ez a 4 ember 6-7 ezerért is utazna. Ennyiért már inkább mennek busszal. Értem én hogy ezért 6-7ezer jár, de nincs annyi (erre). Jelen pillanatban a taxiszolgáltatók szerencsés helyzetben vannak abból a szempontból hogy ennyibe kerül a belvárosi autósnak lenni. Boldogan használná az autóját, hisz ezért vette. Egyszerüen nem éri meg neki bejönni vele a városba. Leveszi a rendőr, nem ihat (ha iszik akkor még jobban leveszik), nem tud parkolni, ha tud akkor csak méregdrágán. Mehetne bkv-val, de az meg tele faszkalappal akikre nem kiváncsi + a jegy sem olcsó, át kell szállni 3x, ráadásul vannak 3an, igy szétdobva az összeget a taxi tünik a legjobb választásnak. Ezért választják a taxit. 4ezerért, 6ért már utaznak bkv-val vagy egyikük nem iszik és hozza a kocsit. De mielött bárki nekem ugrik hogy nincs igazam kérdezzük meg közülünk ki jár a kék gazdaságosba vásárolni. Elárulom: mindegyikünk. Miért? Mert olcsó. Mert éjjel nappal nyitva. Problémamentes. Lehet parkolni. Tegyük fel hogy a tesco csak ez utóbbit változtatja meg és a haszon növelés érdekében fizetős parkolást vezet be. De olyan jó, ütős belvárosi áron. Jópáran keresnénk más megoldást a nagybevásárlásra, de mond ha tévednék.
Mihet képest valóság amit ő elképzel? A londoni, római vagy a szumátrai taxiárakhoz képest? Vagy maradjunk itthon, kérdezz meg egy vidéki taxist mennyiért fuvaroz. Ez itt Budapest és nem London (amit mi taxisok elöszeretettel veszünk elő példaként) itt ekkora piac van. Ezt a piacot tartósan árcsökkentéssel lehet növelni (természetesen ennek az arányát helyesen kell eltalálni, hogy értelme is legyen). Ideiglenesen pedig akciókkal, célirányosan reklámozva. Ez egy verseny és ebben vetélytársunk mindenki aki személyszállításal foglalkozik. Bármennyire szimpatikus az elképzelés az utasaink nem azért ülnek be hozzánk mert olyan jó taxizni, hanem mert nekik akkor ott igy éri meg, ezt tessék egyszer és mindenkorra megérteni. Taxis szakmai berkeken belül a legnagyobb tévedés (feltehetőleg ez az alapja ennek a vitának) az hogyha minden taxi emelné az árait egyszerre akkor ugyanannyi utas maradna. Nem igaz! Nagyon súlyos tévedés, city taxi vezetöje ragaszkodik ehhez jelenleg a piacon, bizva a cég hirnevében, de hosszú távon ezzel biztosan tönkreteszi a céget. Már most rágják a kefét a citysek, de ez még semmi, majd nézd meg ezt jövőre amikor érvényesül a sok elvesztett szerződés ahonnan - ragaszkodva az elveihez - felállt és azt mondta: na nem, ennyiért mi már nem fuvarozunk. Emberileg igaza van, együttérzünk vele? Persze. Piacot veszit és igy más cégeket erősit meg? Igen. A tüzoltóknak, orvosoknak több pénz járna? Igen. Kapnak többet? Nem. Egy ilyen időszakot túl kell élni és az hozza a jó döntést aki minél kevesebb veszteséggel éli túl. Ez a helyzet és ezen nem fog változtatni semmi, az pedig biztosan nem ha egy fórumon követeljük hogy töröljék az egyetlen értelmes választ a többi cég tarifájára.
Jaj hát most ez a népszerü és igazán egyszerü vélemény, ezzel itt mindenki egyett fog érteni, a legjobb környezetet találtad meg ahhoz ahová beirhatod. Ehhez nem kell ész, várjál, én is irok egy ilyet amivel én még népszerübb leszek: taxikon a minimális ár kilóméterenként legyen 8000Ft. Na látod, mostmár mindenki velem ért egyett. És csináljuk azt hogy te leszel erre tesztalany. Kiirod hogy 8000Ft/km majd kiállsz az oktogon közepére (ha nem mernél az oktogon közelébe menni elintézem neked hogy odaállhass, nem lesz gondod). Extra a dologban hogy az oktogonon van webkamera ami nonstop elérhető webes felületröl is, igy innen tudnánk követni a tevékenységedet. Igazból az az érdekes számunkra mikor lenne az első utasod, tehát 1 hónap, fél év vagy egy év után? Ellátással nem lenne gond, néha vinnénk neked kávét, narancsot, amit kérsz. Mit szólsz az ötletemhez?
Nincs igazatok a 2777Ft transzferrel kapcsolatban (sajnos). Ebben a helyzetben még ez volt a legjobb döntés a sok rossz közül. Ha a rádiótaxi nem ezt a döntést hozza, hanem részt vesz ebben az egyre lejjebb licitáló árversenyben ma már mindenki (nem csak a rádiósok) filléreket kérnének kilóméterdíj gyanánt. Egy hibát követtek el (és nem csak a rádiótaxi, az összes cég), hagyták felnőni az első időben még veszélytelennek tűnő taxi4-t. Nem kellett hozzá sok idő, elég volt talán 3 hónap és már késő volt. Sajnos a cégeknek ennyi idő volt szükséges ahhoz, hogy észrevegyék ezt a céget komolyan kell venni, de akkor már késő volt, túl nagyott harapott ebböl a piacból. Most a cégek új tarifáival (és a mi transzferünkel) már szerencsére nem annyira éles a helyzet mint lehetett volna.. csak a mi szemszögünböl nézzétek, ha nem lenne transzfer (alhangon) 50% címállományvesztést jelentene. Na, akkor aztán itt lehetne irkálni, okoskodni meg vagdalózni gyakorlatilag a semmiről.
Egy dologban értek veled egyett, hogy szét van offolva a topic. Ezen kivül mással nem. A még legfelületesebb olvasó, sőt talán még annak a kutyája is értette, hogy az általam leirt alapdij és minden egyébb csak példa, az összegek itt lényegtelenek (egyébként most jobban megnézve nem is áll messze a helyes összegtöl, max. annyi kiegészités szükségeltetik hogy az első pár km-n nem számol útdíjat az óra) De nem javaslatot tettem. Ez csak egy példa arra, hogyan is lehetne ha minden szép lenne, én is ezt szeretném, én is ezen az oldalon állok, de ezt sem lehet megcsinálni. Ehhez képest már másodszor ezzel példálozol, hogy milyen rossz javaslatot tettem. Nem tettem javaslatot, irtam egy hozzászólást azért hogy felhivjam a figyelmet olyan dolgokra amit szerintem nem gondoltatok végig. Kifejezetten veled pl. azt próbáltam megértetni, hogy ez nem taxisok kontra cégek harc. Konkrétan leirtam, hogy megértsd. Nem te voltál az egyetlen aki ezzel nem volt tisztában, de a hozzászólásod alapján te vagy az aki még ezek után sem érti. Idézlek: Igen meg kell próbálni. Azután majd kiderül, hogy leszar minket az oroszlán, vagy esetleg fejet hajt. Sajnálom, nem tudom másképp mondani de ez már szánalmas. Valaki veszi a fáradságot leirja neked ablak-zsiráf szinten hogy ez miröl szól és te még mindig az oroszlánnal akarsz harcolni. Ez még nem érdekelne senkit, de te vinnél magaddal másokat is. Leirom még egyszer és utoljára: nem érdekli a cégeket ez a dolog, igy nem is kell velük harcolni. Ha nem veszitenek piacot akkor boldogan bólintanak egy ilyen kezdeményezésre (de csak akkor). Ezen már rég túlléptünk, megelölegezve, hogy ez nem lesz gond. Mindenki más már ott tart, hogyan viselik majd az utasok, de te még mindig a megfelelő lándzsát keresed az oroszlánhoz. És ahogy hangoztatod hogy ez nem tarifaemelés.. az utast ezzel nem hatod meg. Ő annyit vesz ebböl majd észre hogy 1000Ft helyett 1400Ft-t fizetett. Persze, erre lehetne mondani hogy ha nem akarja azt a +400 költséget akkor álljon lenn a kapuban. Én taxisként ha taxira kényszerülök nem szoktam a kapuban állni. És most szándékosan nem mondok szélsőséges példákat idős emberekkel és zord téli időjárással, napfényes időben sem fogok sem 5 percet, sem 15-t a kapumban álldogálni. Egy dologban van igaza a kezdeményezönek, hogy talán a 10 perc sok. Úgy pedig biztosan sok, ha ehhez hozzáveszük a + 5 perc reklamációs ügyintézést (mire beférsz a csatira, mire tudnak veled foglalkozni, mire sikerül felhivni, stb.) Talán az 5 perc várakozás után kapcsolunk órát (igy is volt régebben) lenne a helyes döntés, ha már ezen a rendszeren mindenképp változtatni akarunk. Ennek már lenne egy áldásos hatása. De higyétek el, az azonnali órakapcsolás nagy hiba, sokkal többet veszitünk vele mint nyerhetünk.