Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

MINDKÉT HELYRE LEVÉLBEN IS ELKÜLDTEMTISZTELT MINISZTER ÚR! TISZTELT PALKOVICS ÚR !Mint azt Ön is bizonyára tudja, közel három év után a Fővárosi Önkormányzat Közgyűlése, az összes budapesti taxitársaság és taxis érdekképviselet egyező kérelme alapján végre rendezte a budapesti taxi tarifát. Több kérést megfogalmaztunk a hosszas érdekegyeztetésen, és abban megállapodtunk, hogy ha és amennyiben elfogadjuk a Főváros kéréseit, a változtatáshoz fűződő viszont igényét, akkor minden kérésünkben segít a megoldásban. A Fővárosi Közgyűlésnek két dologban volt kompetenciája: a tarifa rendezés, és egy a taxi gépkocsik színéhez kapcsolódó mérési tűréshatár. Természetesen minden taxis tárgyaló fél elfogadta a felénk irányított kérést azzal, hogy a Főváros és ezen belül a kijelölt tárgyaló delegáció továbbítja a budapesti és az országban tevékenykedő taxisok változtatási kérelmét, ami jelenleg a KORMÁNY kompetenciája. Már külön is kértük Öntől, Önöktől, de eddig erre nem érkezett válasz. A nekünk szóló ígéret az volt, hogy mindent elkövetnek, hogy a 2022. május 9-i MAGYAR KÖZLÖNYBEN a kormány megjelenteti, hogy a taxi gépkocsik életkorát 10-évről -15-évre emelik, valamint az úgynevezett frissítő Kresz-vizsgát- amit 5 évente kell megtenni- tanfolyammá és nem fizetőssé tetetik. Kéréssel fordultunk abban az ügyben is a Kormányhoz, hogy a taxi gépkocsik KÖTELEZŐ GÉPJÁRMŰ FELELŐSSÉG BIZTOSÍTÁS /KGFB/ mértékét vizsgálják felül, tekintettel arra, hogy nagyságrendekkel fizetünk többet a nagyságrendekkel kisebb kárérték okozás ellenére is. Kérjük ebben a három kérdésben a gyors döntésre, hiszen jön az a dátum, amikor a jelenleg az országban taxi szolgáltató mintegy 30-40 %-a rákényszerül a kocsi cserére, ami a mai helyzetben szinte lehetetlen. Szükségünk van a gyors segítségre, különben sok-sok vállalkozó kollégánk kényszerül feladni a 20-30 éve folytatott személyszállító vállalkozását. KÖSZÖNETTEL HORVÁTH PÁL 2022.05.11. FUVAROZÓK ORSZÁGOS DEMOKRATIKUS SZÖVETSÉGE elnök

A megállapodásban foglalt általános megfogalmazás részletes végrehajtása a Budapest Közút Zrt. Taxiközlekedési Osztály munkatársai részéről a taxik műszaki megvizsgálása alkalmával a következő új szabályok és eljárásrend szerint történik 2022. május 09-től:

1. A jármű forgalmi engedélyében szereplő gyári szín vagy színek (bicolor jármű) sárgítását kell megkövetelni a szemle alkalmával.

1.1  A jármű nem színre fújt részeinek sárgítása nem követelmény. Az ilyen részek például –a teljesség igénye nélkül- a visszapillantó tükrök, a díszítő elemek, az ajtókilincs, a hűtőrács…

1.2  Továbbá nem követelmény az olyan elemek sárgítása, amely arra műszakilag alkalmatlan felülettel rendelkezik. Ilyen részek lehetnek például –a teljesség igénye nélkül- a rücskös nehezen tapadó felületek, az elemben gyárilag található homorú, vagy speciális geometriájú felületek.

1.3  A taxi színezendő felületeinek valamennyi szemlén egységesnek kell látszani, nem lehet a jármű rongált, vagy színezés nélkül javított.

2. A rendeletben foglalt sárga szín műszeres mérését a jármű első alkalommal taxiként történő üzembeállításakor kell elvégezni, majd azt követően az 5. évben kell ismételten mérni.

2.1  A már üzemszerűen működő járművek esetén a rendeletben foglalt sárga szín műszeres mérését a legutóbbi méréstől számított 5. évben kell újra elvégezni kivéve a 2.2. pontban meghatározott esetet.

2.2  A karosszéria sérülését követő javítás és újra sárgítás esetén a sárga szín műszeres mérését a sérüléssel, javítással érintett felületen az ötéves időszakon belül is el kell végezni.

3. A mérőműszer alsó és felső értékhatárát a jelenlegi beállításhoz képest 10%-al kell megnövelni.

Budapest, 2022. május 09.

Agócs István

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2022.05.10 21:40

Cápává :-P
Jelölték már Haltenbergerre? :-P

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2022.05.09 21:15

Márió, már a GTA-n szocializálódott :-P

A színtolerancia szerintem egyértelmű.
A szín eddig egy konkrét szín volt, semmi eltérés nem engedélyezve.  Most valami eltérés lesz benne.
Hivatalosan nincs leírva!!!
A kormány meg eddig nem reagált.
Mint tudjuk, nem kell itt parlament semmihez ...  csak még nem értek rá...  nnameg, ha a főváros javasolja, akkor lehet hogy nem is fognak ráérni :-(
Elméletileg a színtolerancia van kicsit szabadabbra engedve.
Korhatár, a kormány asztalán pattog ....

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2022.04.30 19:42

THX
Ez így, ebben a formában, a politikai topicba való :-P