Hozzászólások száma: 494
Oldalszám: 25
Témakörök > Droszt Híradó > Mercedes-Benz avagy Milyen tipust vegyünk vagy kerüljünk A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
pupák 2018.06.22. 07:55:03 / # 348886
avatar
Pedig amikor megláttam, hogy eladod, kicsit megremegett a kezem, hogy ráröppenjek, mivel annak idején láttam, hogy mennyire patentosan fel lett újítva  a kasztnija. Csakhát naponta 120 km-t ingázok a munkahelyemre és az nagyon nem mindegy mennyibe fáj...
tomajer 2018.06.22. 06:14:48 / # 348885

Igaz, ez is 10-12-őt eszik gázból:-P



Sajnos, meg kell válnom tőle :-(

Az ok.  Hogy amíg a nevemen van .... és a Skoda is, addig nem tudom a bónuszomat átvinni az újra .... és mint tudjuk, a biztosítási díjaink, nem a legkedvezőbbek.  
Nna és a kutykáknak se sok hely maradt a parkoló miatt, a kertben :-(

Fiatal, 1997-es.  210-es.  E 230. 
Benzin gáz, automata.
Új gáztartály.  Még kilenc évig gázos maradhat ...  akkor meg már oldtimer, tehát, illik visszaalakítani eredetire :-P

Még van rajta egy év műszaki, és erre az évre Bp matrica.

Tizensokéve nálam, előtte Bbetyárnál. ...  őelőtte nem volt taxi :-)
Korának megfelelő állapotban ...  tehát, kicsit kéne itt is ott is, amott is pofozgatni rajta.  Négy hónapig jártam vele napi rendszerességgel, amíg a hosszadalmas autócserém tartott.

Gondolnék érte, ákcijósan 400 000-et.
Persze ha sokan lesztek rá, akkor licitálunk :-P

20/457 48 46

És emlékeztetőül, a fényes múlt :-)

pupák 2018.06.21. 12:22:55 / # 348881
avatar

Sziasztok! Abban tud valaki segíteni, hogy a CNG üzemmódnak vannak-e súlyos buktatói? Olyasmire gondolok, amit egy eladó sosem vallana be a használt autójáról: pl. a valós fogyasztás, az esetleges állandó szervizlátogatás stb. Az hogy ritkás a kúthálózat nem probléma, mert mindennapos utam a nagyatarcsai CNG kút mellett vezet. Autócsere előtt szeretnék kicsit jobban képbe kerülni, mert mindenképpen nagyon olcsó km-költségekre vágyom és az alig fogyasztó, szinte párával elközlekedő dízelek mellett ez a gázos mutatvány szimpatikus. Most egy LPG-s w202-m van, de az meg 10 felett hörpizik a gázból... Vagy vegyem vissza a néhai 210-esemet, amivel még dolgoztam?) - azt legalább már ismerem... Bocs, ha nem a legmegfelelőbb topicba írtam, de a "segítségeteket szeretném kérni" című inkább a pályakezdők gondjairól szól, nem a nyugdíjasokéról

tomajer 2017.02.16. 08:57:59 / # 346854
Nálunk, csak a négyszázezret vallanák be :-)
Apuka 2017.02.16. 08:39:25 / # 346853

tomajer 2016.12.22. 13:24:15 / # 346499


focilabda 2016.11.20. 21:08:11 / # 346348

Apuka 2016.08.04. 12:11:21 / Módosítva / # 345584

A marokkói taxi - örök

Igen, már kicsit én is unom ezt az örökké elővett témát. Igen, a csapból is ez folyik, 

aztán meg úgyse hiszi el már senki. De ilyen szép filmet nem forgattak még erről a témáról

Lehet, hogy túl romantikusan nézem a világot, azt is tudom, hogy sokan azonnal migráncsozni kezdenek egy ilyen film láttán, mások majd azt mondják, sok pénzt borított rá a Mercedes, hogy ez az autó akár mozdulni képes legyen, de ennek a marokkói taxisofőrnek és az ő állólámpásának a sztorija nekem aranyfénnyel ragyogta be a napomat.

Itt van, az értőket és a témát szeretőket minden ismert veszély ellenére sem foszthatom meg az élménytől. Három csodás perc, aztán megy tovább az élet.




tomajer 2016.01.30. 09:58:57 / # 342813

Ez történik, ha egy 1959-es és egy 2009-es Chevrolet frontálisan ütközik – videó

2016. január 27., szerda, 19:56 Utolsó frissítés: 2016. január 27., szerda, 23:29

Szerző:



A töréstesztben a Chevrolet 50 év különbséggel eresztette egymásnak két modelljét.

Az oldtimer és a mai autók összehasonlításakor gyakran hallani a "bezzeg régen még tudtak autót csinálni" megállapítást. A dolog részben igaz is, külsőre valóban úgy tűnik, mintha a tervezők néhány évtizeddel ezelőtt több időt szántak volna a formavilág kialakítására. Igaz, akkoriban még nem nagyon kellett olyan szempontokat figyelembe venni, mint fogyasztás, vagy károsanyag-kibocsátás. A modellek tekintetében azonban nemcsak kívülről, belülről is igen komoly változások történtek.

A Consumer Report nevű YouTube-csatorna még 2009-ben töltötte fel azt a videót – most a Kottke fedezett fel újra –, amin a Chevrolet két modelljét – egy 1959-es Bel Airt, valamint az abban az évben legyártott Malibut engedte egymásnak. A frontális ütközés végeredménye magáért beszél:

Bár a Bel Airben elvileg "több az anyag", a törésteszt végeredménye mégis lesújtó az 1959-es autó szemszögéből nézve. A kocsi vezető oldali ajtaja egészen a hátsó ajtó közepéig felgyűrődött, a szélvédő betört, a biztonsági öv és a légzsák híján pedig el lehet képzelni, mi történt volna, ha az ütközéskor nem egy bábu, hanem ember ül benne.

A Malibuban ezzel szemben alapból jóval kevesebb kár keletkezett, és bár szinte biztos, hogy ebben az autóban is komoly sérüléseket szenvedett volna a sofőr, a túlélési esélyei jóval nagyobbak lennének.

hiénakutya 2015.05.19. 08:44:52 / # 339392
De leginkább Bécsben.
Vin 2015.05.19. 08:42:30 / # 339391
avatar
Nem is tudom már hogy hol olvastam,talán Berlinben van egy bácsi,aki még ilyen állólámpással szolgáltat.
tomajer 2015.05.18. 06:26:48 / Módosítva / # 339382

alelölülő 2014.12.06. 16:38:49 / Módosítva / # 337006


69 2014.06.27. 14:07:23 / # 89693
avatar
tomajer 2014.06.27. 10:19:17 / # 89692
Én is jobban szeretem a 126-ost. Szerintem az volt az utolsó igazi merci:-)
tomajer 2014.06.27. 10:17:27 / # 89691

69 2014.06.23. 17:15:15 / # 89690
avatar
Ezt már láttam én is. Nagyon durva! Bár én W126-os FUN vagyok! http://hangaraj.blogspot.hu/2011/07/ugly-duck-w126.html
tomajer 2014.06.23. 17:06:46 / # 89689
[b]Mercedes-Benz KO860 „Meghalni a halálfejes gombbal lehet”[/b]

hiénakutya 2014.06.05. 14:29:48 / # 89688

Apuka 2014.01.26. 10:31:27 / # 89687

Oldalszám: 25