Hozzászólások száma: 308
Ugrás a hírhez Oldalszám: 16
Témakörök > Droszt Híradó > BKIK avagy: A KAMARA A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
yoda 2008.08.12. 19:25:51 / # 81348
avatar
Rendben van!Én elmennék szavazni!De kire?Van más,esetleg jobb alternatíva a jelenleginél?Vagy ugyanaz lesz a helyzet mint a főpolgár választásnál?Ott nem volt hozzáértő szakember,akivel le lehetett volna váltani azt a gyengeelmét! Ajánlatod van esetleg?:)
tomajer 2008.08.12. 08:14:42 / # 81347
[font size=4]Itt az idő!!! [b]Kamarai választások 2008[/font] Még van idő utánajárni, hogy minden rendben van e a valasztójogotok körül.[/b]

Nevem senki 2008.04.05. 09:12:16 / # 81346
avatar
A szakszervezetek attól tartanak, a csődközeli céget nemsokára széthordják, miközben Demszky Gábor állami mentőövet kért a BKV-nak. Attól félnek, hogy a BKV szétesik, és akkor semminek nem lesz felelőse a cégnél – hangoztatták a közlekedési vállalat szakszervezeti vezetői. Vélekedésük szerint ha a cég finanszírozása megoldatlan marad, akkor szétesik a cég, nem lehet majd tudni, hogy „hova folyik a pénz”. Arra azonban egyikük sem tudott válaszolni, hogy vajon mely csoportoknak lehet érdeke, hogy a finanszírozási gondokkal küzdő cégből részt szerezzenek. A széthordásra utal szerintük, hogy tavaly húsznál több BKV-tulajdonú gazdasági társaságot jegyeztek be a cégbíróságon, illetve hogy a járatrikítás egyes BKV-telephelyek eladását teszi lehetővé. Ismerős menetrend:-(( Ebben már van gyakorlata aa-nak!

Nevem senki 2008.04.04. 14:59:30 / # 81345
avatar
Újabb morzsák aa viselt dolgairól: katt ide
Nevem senki 2008.04.04. 14:54:44 / # 81344
avatar
Újabb morzsák aa viselt dolgairól: http://www.hetivalasz.hu/cikk/0804/garazsmenet_hagyo_miklos

Nevem senki 2008.03.06. 06:17:08 / # 81223
avatar
Tisztelt Szerkesztő Urak! Ha az alábbi két beírásom tárgyában hatósági érdeklődés mutatkozna, ezennel felhatalmazlak Titeket, hogy kiadjátok az adataimat.

Nevem senki 2008.03.06. 06:12:19 / # 81222
avatar
2004-ben lasszóval fogták a főtaxinál az egyéni vállalkozókat, hogy azonnal lépjenek be a Kamarába és menjenek aa-ra szavazni(a kisbetű nem elírás:-)). Azt is megígérték, hogy aki belép annak nem kell tagdíjat fizetni, aztán volt meglepetés mikor jöttek a csekkek meg a felszólítások! Bizonyíthatóan csalással lett meghosszabbítva a mandátuma. Pénzzel(a tagdíjmentesség ígéretével ) vásárolt szavazatokat! Mi kell még, hogy kiderüljön eme "jeles" emberről?

Nevem senki 2008.03.06. 06:01:58 / # 81221
avatar
Ha tetszik, ha nem a sötét középkorban élünk. Bűnös gazemberek azt tesznek velünk , amit akarnak. Csaló, tolvaj, gazember, tudod te, tudom én és még több százezer ember, mégis tovább folytathatja bűnös üzelmeit, mert védi a politikai "elit". A legnagyobb gond az, ha mégis bukik a kormányzat, az új csapat hozza a saját gazembereit! Eszembe jutott Hofi örök érvényű poénjainak egyike: Krisztus lóg a kereszten és a legyek kíméletlenül gyötrik, szívják a vérét. Egy római katona megsajnálja és a lándzsájával elkezdi hessegetni a vérszívókat. Krisztus elmosolyodik és leszól a katonának: -Hagyjad fiam, csak éhesebbek jönnek!

MCCCXCII 2008.03.05. 23:08:46 / # 81343
Na most olyat írok le, amitől mindenki falnak megy. Ezen a szavazáson, amire valóban ki kellett menni, és győzködtek mindenkit, hogy KIRE kell szavazni, én is elmentem. DE MINEK? Én nem szavazhattam, mert állítólag nem volt befizetve a kamarai tagdíjam! Ott mutattam a befizetett csekkjeimet. AZT NEM VETTÉK FIGYELEMBE? MERT CSAK AZ ÁLTALUK KÉSZÍTETT LISTA SZÁMÍTOTT HITELESNEK! Így én csak, mint külső szemlélő figyelhettem a „szavazást”. Még jó hogy nem zavartak el a helyszínről, mint persona non grata.
tomajer 2008.03.05. 19:59:40 / # 81336
Zóna nostra [I]"....A BKV mai vezérigazgatóját a Horn-éra privatizációs szervezete 1995-ben ültette a magánosítás előtt álló Főtaxi Rt. vezérigazgatói székébe. Másfél évre rá Antal Attilát - jórészt a "kockás" fuvarosok szavazataival - a BKIK közlekedési osztályának elnökévé is megválasztották; e tisztségét a 2008. tavaszi tisztújításig bizonyosan megőrzi..... ....Városházi körökben köztudomású - videofelvételek és tanúk tucatjai bizonyítják -, hogy 2004-ben a "citadellás ember" Tourist taxisainak szavazatai kellettek ahhoz, hogy Antalt újra megválasszák a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara közlekedési osztályának elnökévé....."[/i] Mint láthatjuk, a két legutóbbi választást taxisok döntötték el!

Bao, a FŐNÖK! 2008.02.09. 10:50:41 / # 81229
avatar
:(

elégedetlen 2008.02.07. 18:22:39 / # 81228
avatar
majd megy a zóna válaszolni mert ugy tudom hogy az előzőnél is ők szavazták be.

elégedetlen 2008.02.07. 18:21:06 / # 81227
avatar
egyébként meg egy vérkomcsit támadsz mert ez a pali már az előző rezsimben is komoly beosztással bírt egyenes útja van ennek minden hova, még miniszterelnök is lehet belőle. talán arra is megkérik az utód államot (főtaxi) hogy ő reá kell szavazni, vagy kapsz 1 hónap tiltást.
elégedetlen 2008.02.07. 18:17:00 / # 81226
avatar
nézd kedves barátom, ezeknek az embereknek semmi nem elég de gondolom erre magad is rálöttél. azt hogy a kamara meddig van fennt azt is csak ti tudjátok . az meg ha erre van bizonyítékod hogy ezt az embert kötelező volt megválasztani , azt kérlek tárd a nyilvánosság elé , de csak akkor ha képes vagy elmondani egy bírósági tárgyaláson is.
hobbytaxis 2008.02.07. 15:52:34 / # 81225
avatar
Sose gondoltam volna róla, hogy képes eddig eljutni. Ott voltam a Főtaxinál, mikor kötelező volt kiszálnunk a melóból, hogy rá szavazzunk a kötelező kamarai tagság bevezetésekor. Mennyi pénzt kéne fizetni ennek az embernek, hogy ne lopjon a közösből?
partizán 2008.02.07. 10:22:54 / # 81224
avatar
Budapest Korrupciógyanús autóbusztender a BKV-nál Az új csuklós Volvo busz 70 millióba kerül, a BKV mégis 48 millióért akar 6-7 éves buszokat venni. A tenderen egyetlen versenyző verseng a Volvóval közösen, az Alfa Busz kft, ahol a Heti Válasz szerint Antal Attila BKV-vezér fia, Zsolt is dolgozik. A BKV cáfol, mi pedig összegyűjtöttük a tender egyéb furcsaságait. Korrupciógyanús használtbusz-beszerzésről ír a Heti Válasz legfrissebb számában. A lap szerint Antal Attila BKV-vezérigazgató fia annál az Alfa Busz Kft.-nél dolgozik, amely cég - a Volvóval közösen - egyedüliként adott be ajánlatot összesen 84 használt csuklós busz közbeszerzésére a BKV-nak. A lap állítását, miszerint Antal Zsolt alkalmazásban áll az Alfa Busznál, a BKV Zrt. közleményben cáfolta. "Jelenleg sincs semmiféle jogviszonyban az Alfa Busz Kft.-vel" - fogalmaz a cég közleménye. Antal Zsolt törölte adatlapját A BKV a 3,5-5 milliárd forintra becsült közbeszerzéssel a IV., a XIII. és a XVIII. kerületeket akarja autóbusszal ellátni. A pénzt - többek között - a 2-es metró járműbeszerzési keretéből csoportosította át a fővárosi közgyűlés, jelenleg 1,6 milliárd forint van a tervezett 60-84 darab, 17,5-18,5 méter hosszú autóbusz beszerzésére. A cikk a hirdetés után folytatódik h i r d e t é s A pályázatot december 11-én tette közzé a BKV, az ajánlatok leadásának határideje január 31-e volt, eredményt február 20-án hirdetnek legkésőbb. Négyen vásárolták meg az ajánlati felhívást, de csak az Alfa Busz-Volvo konzorcium adott be ajánlatot. "A tyúk volt előbb vagy a tojás?" - teszi fel a kérdést a Heti Válasz, amely szerint Antal Attilának régóta jó kapcsolata lehet az Alfa Busszal, ugyanis még a Nógrád Volán vezetőjeként (2006 végén jött el a cégtől) az állami cég az Alfa Busszal közösen szerződéses járatokat üzemeltetett a BKV alvállalkozójaként. Az azonban nem köztudott, hogy Antal fia az Alfa Busznál dolgozna. A Heti Válasz állítását arra alapozza, hogy Antal Zsolt az iwiw [1] közösségi oldalon található adatlapján munkahelyként az Alfa Buszt jelölte be. (Az adatlap munkahely mezőjét, majd az egész adatlapot azóta törölték, ezt a Heti Válasz beismerésnek tekinti.) Az Alfa Busz kft. rejtélyes tulajdonosa "A 2006-os önkormányzati választások után az Alfa Busz Kft. kistulajdonosai között megjelent egy Abriola Management LLC névre keresztelt amerikai offshore társaság" - írja a Heti Válasz. A cégről az Indexnek az Alfa Busz vezetője Mogyorossy annyit árult el "a cég egy anonimitást kérő magánbefektetőé." Mivel az offshore cégek tulajdonosait felderíteni szinte lehetetlen, a cég tulajdonosa ennyi erővel Antal Attilától II. Erzsébet királynőig bárki lehet. Az Alfa Busz is cáfol Mogyorossy Tibor az Indexnek kategorikusan cáfolta, hogy a BKV-elnök fia alkalmazásban állt az Alfa Busznál. A volvós vezető azt is cáfolta, hogy a tulajdonosi körben 10-kal szereplő offshore cégnek köze lenne a beszerzési oldal bármely szereplőjéhez, vagy pártokhoz. A fehérvári cég irányítója a BKV-s tenderrel kapcsolatban elmondta, hogy a Heti Válasz állításával ellentétben a kiírásnak megfelelő csuklós buszok új ára nem 60, hanem 80 millió körül mozog, a genfi buszok várható ára ehhez képest 50 millió. Az Alfa Busz és a BKV határozottan cáfolja, hogy alkalmazásban, jogviszonyban állna Antal fia a céggel. Az Index ugyanakkor - az Alfa Busznál dolgozó - névtelenséget kérő forrásokból úgy értesült, egészen mostanáig Antal Zsolt volt a kapcsolattartó a BKV és a cég között. Tenderelőkészítés néhány nap alatt? A BKV és az Alfa Busz jó kapcsolatáról a Bamako-rali is tanúskodik: a 8700 kilométeres versenyen BKV-s sofőrökkel induló Volvo buszt az Alfa Busz bocsátotta a közlekedési cég rendelkezésére. A 2002-ben alapított Alfa Busz kft [2]-t a Volvo Hungária volt értékesítési igazgatója, Mogyorossy Tibor vezeti, és az elmúlt évek alatt több használt buszt is értékesítettek volántársaságoknak. A cég használt autóbuszok felvásárlásával, generálozásával és értékesítésével foglalkozik. A lap szerint az is erősíti annak gyanúját, hogy a BKV az Alfa Busz-Volvo konzorciumnak írta ki a tendert, hogy Mogyorossy saját bevallása szerint sem foglalkozott a cég dolgaival januárban (a ralin versenyzett), vagyis a december 11-ei ajánlati felhívást után meglehetősen rövid időt - 6-8 munkanapot - szakíthatott az ajánlat elkészítésére. A lap szerint elég valószerűtlen, hogy egy cég éves árbevételének 30-50 százalékát kitevő milliárdos ügylet idején a cég vezetője januárban Afrikában túrázik 3 hetet. Az sem mellékes a lap szerint, hogy a BKV kiírásában szereplő 84 darabos buszigény összevág azzal, hogy egy genfi közlekedési vállalat éppen 83, 6-7 éve használt Volvo 7000A típusú busztól akar megválni. Velük áll kapcsolatban az Alfa Busz is, a 84. darab pedig náluk, egy székesfehérvári csarnokban van már. (Hasonlóan érdekes részlete a kírásnak, hogy az ajánlattevő csuklósbuszok értékesítéséből származó "forgalma nem ér el mindösszesen nettó 3-3 milliárd forintot vagy azzal egyenértékűnek tekintett 12 millió eurót". Egyesek ezzel magyarázzák a közvetítőként beiktatott Alfa Busz részvételét, hiszen egy közlekedési cégnek nem csuklósbusz forgalmazásából származik a bevétele, a feltétel továbbá kizár nagyobb buszforgalmazó cégeket is.) A Heti Válasz azt is furcsállja, hogy a BKV és a közlekedésért felelős afőpolgármester-helyettes milyen gyorsan túl akar lenni az üzleten. Legalábbis a lap szerint erre utal, hogy a buszok fedezetéül szolgáló költséget a Fővárosi Közgyűlésnek január 31-én át kellett átcsoportosítania, ugyanaznap, amikor a BKV tendert bontott. Nem drága egy kicsit? A 6-7 éves buszok - az Alfa Busz közlése szerint - darabonkénti 48 milliós ára sem feltétlenül jó ár, hiszen a BKV 2004 és 2006 között - a később már klímával szerelt - új Volvók darabját 60-65 millió forintért vette (összesen 150 darabot), de ma sem drágábbak 70 millió forintnál. Vagyis a használt ár az új buszok 69 százaléka. Ez csak azért érdekes, mert a múlt héten - a közgyűlési döntést előkészítő - városüzemeltetési bizottság ülésén Balogh Zsolt, a BKV műszaki vezérigazgató-helyettese még az eredeti ár 30-50 százalékát említette, majd ezt egy nappal később Dancs Gábor (SZDSZ) kérdésére Hagyó Miklós félreértésnek nevezve, és 50-70 százalékot jelölt meg. Az ajánlat ennek a felső határát súrolja. A buszok műszaki állapotával kapcsolatban is merültek fel kérdések, annál is inkább mert az Alfa Busz-Nógrád Volán Volvói a 47-49-es villamosok pótlásában már részt vesznek Budapesten, már ha tudnak: a 10 járműből 5-öt ugyanis vissza kellett hívni, jelenleg 8 Volvo és két öreg, lecserélésre váró Ikarus pótolja a villamost. Euro 4-es motor kell bele Az sem egyértelmű, hogy a buszok károsanyag-kibocsátásának meg kell-e felelnie a legújabb, Euro 4-es követelményeknek, vagy nem. A szabályozás szerint csak új buszok rendszerbe állításánál él az Euro 4-et előíró feltétel, ám a január 31-ei közgyűlés arról is döntött, a most vásárolni kívánt használt buszoknak is meg kell felelni ezeknek az előírásoknak is. A genfi Volvók az euro 2-es szabványnak megfelelő motorral vannak szerelve. A BKV teljesíteni fogja a közgyűlés döntését, közölte az Indexszel Regőczi Miklós a BKV gazdasági vezérigazgató-helyettese, aki a Heti Válasz cikkét - miután a tendernek még nem volt eredményhirdetése - csak annyiban kommentálta, hogy Antal Attila fia semmilyen jogi kapcsolatban nincs az Alfa Busszal. Arra a kérdésünkre, hogy miért szükséges egy közvetítő cég Genf és Budapest között, azt válaszolta, az Alfa Busz nem csupán közvetítő, hanem a buszok felújításával is foglalkozik. A cikkben hivatkozott linkek: [1] http://www.iwiw.hu/ [2] http://www.alfabusz.hu/bemutatkozas_eng.htm Küldje el ezt a cikket | Nyomtatás | A lap tetejére h i r d e t é s Kapcsolódó anyagok Genftől vásárol használt buszt a BKV? - Lapszemle - http://index.hu/politika/belfold/budapest/bkv0202/ 200 buszt kivonnak a forgalomból - http://index.hu/politika/belfold/1219kvbbb/ A BKV ideológiát gyártott a járatritkításhoz - Kötött pálya, kötött pálya, kötött pálya, éjáhó - http://index.hu/politika/belfold/budapest/bkvritk0711/ Melegrekordot döntött az Ikarus busz - http://index.hu/politika/belfold/budapest/0919bkvhsg/ 10 új trolit vásárolt a BKV - http://index.hu/politika/belfold/budapest/0601ganz/ Óriási, duplacsuklós buszok pótolnák a metró második ütemét? - http://index.hu/politika/belfold/budapest/metr37282921/ Mindenért a vezérigazgató a felelős - Interjú Antal Attilával, a BKV vezérigazgatójával - http://index.hu/politika/belfold/budapest/0425ntlttl/ A BKV zűrjei - http://index.hu/politika/belfold/budapest/0719bkvzrr/ Újabb hannoveri villamosok jönnek Pestre? -

csili 2008.01.22. 05:34:29 / # 81342
avatar
Nem felejtettem el, komolyan gondoltam. Én egész biztos, hogy még januárban belépek.
cbtaxi 2008.01.21. 10:20:14 / # 81341
avatar
”A kamarában kb. 150 szavazaton függ a sorsunk.” ”Be kell lépnie 300 forrestnak, Kovács Zolinak, partizánnak, tizedesnek, kritikusnak és az lesz, amit mi AKARUNK!!” ”Uraim, a feladat adott. Vállalkozókat keresni, akik taxisok és majd amikor szavazni kell, akkor el is jöjjön és szavazzon.” ”Képzeljétek el, ha elegen belépnénk és megszavaznánk (mert lehetőségünk van rá!!!!!!) mondjuk a BKIK taxis tagozat elnökévé Kovács Zolit.”

csogu 2008.01.21. 09:24:49 / # 81340
Akkor semmi baj...hsizen eddig is szépen mentek a dolgok maguktól:-)
tomajer 2008.01.21. 08:00:21 / # 81339
Aki figyelmesen olvasta az eddig leírtakat, az nem téveszti össze a Kamarát, a kamrával...:-) Persze, ez a hozzáállás Magyarországon, szinte természetes. Viszont nincs olyan, hogy "majd jövőre..." Idén van választási év a Kamarában! Tehát most, január, februárban kell belépnie annak, aki szeretne részt venni az elkövetkezendő évek döntéseiben. Aztán, sok évig, újra azok az emberek "dirigálnak", akiket most helyzetbe hozunk. Ha nem mi, hát majd "ők".
Oldalszám: 16