Hozzászólások száma: 306
Oldalszám: 16
Témakörök > Droszt Híradó > Taxi800 vs Taxi800 A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2012.04.01. 14:56:16 / # 39580
Mondjuk nekem az inggel semmi bajom, vannak nagyon kényelmes, divatos ingek, ilyen lezserek is...de a nyakkendő...na igen.
csogu 2012.04.01. 14:54:46 / # 39579
Nálunk most készülnek a céges galléros pólók...100%-os pamut vagy mi. Megnéztem, felpróbáltam, nekem tetszik:-) Bejön, akkor váltok én is farmerra és bőr félcipőre...nyárra pont jó lesz:-)
csogu 2012.04.01. 14:52:34 / # 39578
Mert így lenne értelme: - sikeres kapcsolatfelvétel után 5 perc elteltével - kapcsolatfelvétel hiányában a címreérkezéstől számított 10. perc után
független 2012.04.01. 14:51:27 / # 39577
avatar
Nyakkendőt említetted.Halálom.Miért nem lehet taxizni mondjuk galléros pólóban?Sok cégnél az ing is kötelező!Nem hiszem,hogy 10-12(vkinél 20) órát kényelmes ingben végigülni. Tudom lényegtelen dolog,de sok kis lényegtelen dolog okoz egy nagy,lényeges problémát.
csogu 2012.04.01. 14:50:47 / # 39576
Ezen egy pillanatra megakadt a szemem:-) [i]Óraindítás szabályai: - sikeres kapcsolatfelvétel után 5 perc elteltével - kapcsolatfelvétel hiányában a címfelvételtől számított 10. perc után [/i] Jól értelmezem? Felveszek egy címet, megállok, nincs kiírva a kaputelefonra a kedves megrendelő neve, akkor a címfelvételtől számított 10. perc után indíthatom az órát? Juhééé, ez lényegében azt jelenti, hogy címreérkezéskor már mehet is a kakukk:-) ...és még Ti ezt az új céget szidjátok?:-)

krapek70 2012.04.01. 14:40:52 / # 39575
avatar
Nagyon korrekt a tarifa, az éhenhaláshoz elég lesz:) Csak azt nem értem minek még egy cég a piacra amikor a többinél is éhen lehet halni.Megint valaki(ik)megpuposodik a szerencsétlen taxisokon, és sajna lesz erre is jelentkező:(

alelölülő 2012.04.01. 14:14:28 / # 39572
Ne aggódj! (Itt IS) el fog múlni. :-)
csogu 2012.04.01. 13:58:57 / # 39571
Hmmm... Ez igaz...hirtelen nem is tudok olyat, amikor Ő jó példa lenne:-))
hiénakutya 2012.04.01. 13:54:17 / # 39570
A Tomajer akkor is rossz példa.
csogu 2012.04.01. 13:51:46 / # 39569
Ez a mi lenne ha, nem is annyira mi lenne ha... Ez egy elindult folyamat volt már 2000-ben. Kezdődött a kategóriázással, majd azzal, hogy a kategóriákat korhoz kötötték. Ez nem a "ha" kategória, ez történelem, megvalósult történelme a szakmának. Ezzel egy időben jött az öltözködés és hálásak lehettünk, ha 40 fokban levehettük a nyakkendőt. Hűűűűű de kurva jó volt:-(( Nem a szotyik vezették be a különböző terminálokat, nem Ők kényszerítettek bele minket a hitelekbe, lízingekbe, az előnytelenebbnél-előnytelenebb transzferekbe. ...és ez nem a mi lett volna ha kategória. 5 éves korhatár volt "A" kategóriénak...8 év "B" kategóriának és már 2006-ban nem akartak felvenni 10 évnél idősebb autóval...vagy ahhoz közelítővel...persze pár kategória volt kivétel. Szabócentivel rohangáltak az etikások, hogy most melyik milyen kategória...és ha egy cégnél sok volt az "A" kategóriás...pl. 6x6, akkor a "B" és a "C" kategóriásoknak kapáltak. Most ez a folyamat drasztikusan belassult. Tudod mit köszönhetünk a szotyi cégeknek? Hogy most legalább lobbizniuk kell a bebetonozott cégeknek ahhoz, hogy ezt átverjék a szakmán...anno elég volt lehozni egy vacsi után (ami persze szuper titkos cégvezető találkozás volt) egy általánost és máris családok százai mentek a levesbe.
Kempes 2012.04.01. 13:41:14 / # 39568
avatar
IGENIS lesznek nagy fejlesztések! pl: Reggel 6-8 között lehet majd 12 órás tagdíjat fizetni estig, és este 18-20 között is nyitva lesz a pénztár folyamatos csekkbeváltással, és 12 órás tagdíjfizetési lehetőséggel!! Mondta a PS!! Lesz a központban bérelhető számlatömb,bérelhető fogsor (szerződött partnerünk a Föv Temetkezési vállalat) és a HÁDA kft nyit butikot a központban, hogy csak fess kollégák menjek a az állandó utasainkért.
hiénakutya 2012.04.01. 13:35:15 / # 39567
Jó, ez ismét a "mi lenne, ha..." kategóriája. Nem tudjuk, mi lenne. Azt viszont tudjuk, hogy a Tomajer jelen pillanatban is taxikázhat azzal a verdával, egy akárhány éve bebetonozott cégnél. Az én állításom az, hogy a Hallotaxi tulajdonos-főszerkesztőjeként egy F Astrával is taxizhatna ugyanott. Ami vagy így van, vagy nem. Megint csak nem tudjuk. De azt tudjuk, hogyha el kell majd dobnia, az amiatt a rendelet miatt lesz, amelyet pontosan a 20 éve bebetonozott cégek lobbiznak ki azért, hogy a "rendszerváltó" cégek járműparkjának egy jelentős részét likvidálják a piacról.
törölt felh. 2012.04.01. 13:09:31 / # 39566
avatar
Szilveszter: Minden cim időajánlatos: alig vagyunk. Két cim között 5 perc szünet van. A központban embernek néznek:most még és talán,mert még nem szóltak Hozzád. Lehet azt sem tudják,hogy TE taxis vagy! Nagy fejlesztések: Kártyalehúzó 100.000ft-ért,amit ha kilépsz 60-ért vesznek majd vissza tőled,csak előbb egy fél évig még béreltetik Veled. Dinamikus cimmennyiség:Néha dübörög a csatorna,mert még nem állt be az új átjátszó...Heti és napi tagdij,50-vagy 100%-os felárakért csak itt csak most csak nekünk! Hurrá....Visszük a címeket-már ha lesz több is. Családias a hangulat.3-an vagyunk...mind tesók!
független 2012.04.01. 13:07:55 / # 39565
avatar
Kihagytad a reklámból,hogy mennyi a tagdíj! Illetve a belépés ingyenes. Hajrá,hajrá Maris néni!
csogu 2012.04.01. 12:25:47 / # 39564
Ezt a kört, már egyszer megfutottad. Pont a Plusznál. Eredményét látjuk. Nem lehet a médiában annyira elkussolni valamit ebben a szakmában, hogy az ellehetetlenítse, ha a taxisoknak van esélyük ezáltal arra, hogy túléljék az elkövetkező éveket, mert az futótűzként rohan végig az utcán, mint hír. Nagyon nem fogtok szeretni ezért a beírásomért, de mivel élőszóban vállalom, így itt írásban is megteszem. Akkor kellett volna gondolkodniuk a baromi nagy tudású szakma képviselőinek és taxisainak, amikor pl. Te is tomajer farkast kiáltottál. Akkor kiröhögtek téged, minket...akkor most meg kapkodjanak, idegeskedjenek...MI, túléljük, vagy így, vagy úgy. MI(!) munkából vagyunk ma is talpon és nem abból, hogy mások véréből, kiszolgáltatottságából, tápláljuk magunkat és családunkat! Én minden olyan cég megalakulásának örülök, ami átrajzolja a 20 éve bebetonozott cégek stabilitását a taxis piacon. ...és most hagyjuk a francba a tarifa kérdést, mert aki csak egy kicsit is ismeri a múltját a szakmának, az tudja, ha a szotyi cégek nem alakulnak meg, akkor most más miatt szívnánk...és félek, nem ekkorát. Pl. tomajer, hogy Te azzal a verdával már nem taxikázhatnál, az 1000000%...sajnos!!!!!!!
Bao 2012.04.01. 12:15:57 / # 39563
avatar
Majd megsiratunk, téged meg a plust... :)
csogu 2012.04.01. 11:57:29 / # 39553
Bár az lehetséges, hogy egy másik alakuló cég...már nem tudom követni.

csogu 2012.04.01. 11:48:36 / # 39554
Nem arról volt szó, hogy Fix Taxiként fogják hívni?

anyad 2012.04.01. 11:26:20 / # 39552
avatar
Persze,hogy szilveszter mert a Plüs címet viszitek. Így könnyű uj céget alakítani.

tomajer 2012.04.01. 11:25:00 / # 39561
Kössz az infót:-)
Oldalszám: 16