Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Robin Hood Jr. 2009.08.28. 18:03:06 / # 294612
avatar
"Kolléga úr, ezért dolgozik mindenki" Na ja! Csak nem mindegy, hogy HOGYAN! Te már áteshettél bent egy agymosáson. Te, jelenleg, csak az egyik oldalról láthatod a dolgokat. Majd ha kintről is lesz tapasztalatod, akkor majd szívesen fogadjuk a véleménykülönbséget. Addig azonban...
Robin Hood Jr. 2009.08.28. 17:56:41 / # 294611
avatar
"Elég szomorú hozzáállás ez.Elvégre ennek csapat munkának kellene lennie.Ismét csendben jegyzem meg hogy a központban meg ugyanúgy hallgatják néha a "szerencsétlen" kolléga dolgait, hogy milyen hülyék a kormány mögött." Szerintem ezt nagyon rosszul látod! SZÓ SINCS SEMMIFÉLE CSAPATMUNKÁRÓL! Ez már nem a hagyományos rendszer, ahol alkalmazottként kollégák voltunk. Én egy szolgáltatásért fizetek, és elvárom érte, hogy a szolgáltatás minősége megfeleljen a fizetség mértékének. Azt, hogy a központban végig kell hallgatni a sületlenségeket, az MUNKAKÖRI KÖTELESSÉG. Fel kellene már ébredni, és felnőni a feladathoz!
puccos 2009.08.28. 16:38:30 / # 294608
avatar
Bocsáss meg. A Rommel Flórist kifelejtetted.
Kékvillám 2009.08.28. 15:17:33 / # 294607
avatar
Ezzel nem azt akartam mondani, hogy ez jó így, csak előbb cím kéne, hogy a mostani tagdíj reális(abb) legyen és akkor majd lehet "vásárolni" jól beszélőt is (sőt már kéne)... De ez egy hosszabb story. A szar mindig lefelé folyik, tehát a hal meg a fejétől bűzlik!
Nevem senki 2009.08.28. 15:14:11 / # 294606
avatar
Hány éves vagy Herceg??? DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
AdamGyak 2009.08.28. 15:02:35 / # 294604
avatar
Igenis K Ö V E T E L E M A MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁST ! ! ! Kolléga úr, ezért dolgozik mindenki
Nevem senki 2009.08.28. 14:46:31 / # 294603
avatar
Jó reggelt mindenkinek! Látom a mai éjszaka csúcsformába hozta az urakat:-) Eddig a hétvégén csak hullaszagú pangás jellemezte a topicot, de ma nem fáradt el senki a sok munkától:-(( Van valami jó ebben is... Soha nem volt itt ilyen nagy az egyetértés:-))

Kékvillám 2009.08.28. 14:23:46 / # 294602
avatar
:) Jobb lenne, ha 5X ennyi pénzért 5mp alatt (mert biztos kukáznának ilyet, ami a pénzt illeti) olvasna be egy címet? Óránként az a 20 cím betűzve is kijön... Ezt halljuk is, és mivel Neked sincs más dolgod amíg kint Vagy, szépen összerakva a betűket értelmezzük ki mit szeretne mondani. Ha minden sikerül és 1 percen belül CSAK EGYEDÜL Vagy, már a tied is a 600 magyar forint!
dorong 2009.08.28. 14:16:12 / # 294601
avatar
Részlet egy címkiadásból: (diszp.) - ...Ráday utca a Mojito Cafe, Szalóki néven, öttizenakármennyi... (taxis) - Bocsánat házszámot kaphatnék hozzá? (diszp.) - Házszám az nincs, ...tudja valaki? Nem mintha nem értenék egyet vele, de csak csendben jegyzem meg, mire nyomott akkor a kollega? Az egész Ráday utcára??? "MI AZ HOGY NINCS HÁZSZÁM??? A telefonos mi a sz@rt csinál??? Miért nem kérdezi meg a megrendelőtől???" Drága kollega,a telefonosok védelmében mondanám (de nem mentségére!!) hogy van akiből fogóval sem lehet kihúzni házszámot, vagy ha mégis megpróbálja a következő válaszokat kapja; -- A taxis kollégái tudni szokták -- Törzsutas vagyok, most tett ki itt egy kollégája -- Nézzék meg az interneten -- Fo'lmam'incs hukk... (ford: fogalmam sincs) "Bennünket az utcán, egyáltalán nem érdekel, hogy melyik cím felvételével mekkora a meló, hiszen a központosokat sem érdekli, hogy amikor a pontatlan címfelvétel miatt, húsz percig keresem (INGYEN, az én időmből!) az utasomat és amikor egymásra találunk, nekem kell végighallgatni a hisztit, hogy milyen hülyék ülnek a telefonok mögött." Elég szomorú hozzáállás ez.Elvégre ennek csapat munkának kellene lennie.Ismét csendben jegyzem meg hogy a központban meg ugyanúgy hallgatják néha a "szerencsétlen" kolléga dolgait, hogy milyen hülyék a kormány mögött. Nem az a megoldás hogy egymást okoljuk.Persze, válság van,prüszkölni kell, ha nem szól a rádió, de szerintem nem ez a megoldás.
Robin Hood Jr. 2009.08.28. 13:59:44 / # 294599
avatar
No, mielőtt még el is hiszed amit leírtál: Bennünket az utcán, egyáltalán nem érdekel, hogy melyik cím felvételével mekkora a meló, hiszen a központosokat sem érdekli, hogy amikor a pontatlan címfelvétel miatt, húsz percig keresem (INGYEN, az én időmből!) az utasomat és amikor egymásra találunk, nekem kell végighallgatni a hisztit, hogy milyen hülyék ülnek a telefonok mögött. Részlet egy címkiadásból: (diszp.) - ...Ráday utca a Mojito Cafe, Szalóki néven, öttizenakármennyi... (taxis) - Bocsánat házszámot kaphatnék hozzá? (diszp.) - Házszám az nincs, ...tudja valaki? MI AZ HOGY NINCS HÁZSZÁM??? A telefonos mi a sz@rt csinál??? Miért nem kérdezi meg a megrendelőtől??? Nehogy kitalálja már bárki, hogy a város összes szórakozóhelyének fejben kell lennie. Főleg úgy, hogy kéthavonta tulajt cserél, az új tulaj meg azonnal átnevezi. Minden egyes munkának megvan a napos és árnyoldala is. Ki, mit vállalt, azt a legjobb tudása szerint teljesítse! Nem érdekelnek az egyéni szociális problémák, nem az én - a mi - feladatom, feladatunk, hogy megoldjuk őket. Erre van a KÖZPONT VEZETŐJE! A jó vezető, pont annyira jó, mint a beosztottai! Elsődleges feladata, hogy normális munkakörülményeket biztosítson a beosztottainak, felügyelje a munkájukat (éjszaka is!), vagy gondoskodjon arról, hogy legyen felelős vezető, aki odafigyel arra, hogy a szolgáltatás színvonala megüsse a mércét. Aki alkalmatlan a MINŐSÉGI szolgáltatás biztosítására a MINŐSÉGI tagdíjért cserébe, annak le is út, fel is út! MINDIG a vezető a felelős! Ha nem tud rendet vágni, akkor menjen el kapálni! Most, hogy szarul megy a bolt, sokkal jobban kihallani a "beszédhibát", mint akkor, amikor folyamatosan fuvarozunk, és a rádió - szinte teljesen - le van halkítva. Az azonban vérlázító, hogy minden munkakezdéskor belémb@ssza az ideget az, hogy a kollégák trillái tizenkétszer hangosabbak, mint a diszpécser. Ha hallani akarom amit beszél, akkor fel kell hangosítanom a rádiót annyira, hogy trilláktól öt perc után megfájdul a fejem. Ha rászól valaki, hogy méltóztasson - a PÉNZÜNKÉRT - közelebb hajolni a mikrofonhoz, akkor öt cím erejéig(!) minden rendben van. Utána megint hátradől, beesik az asztal alá, lefolyik a székről, vagy feltolja a "fülest" a feje búbjára. ...Mármint az aki egyáltalán hajlandó azzal dolgozni! Nem tudok megértő lenni, a fizetendő tagdíjban sincs tolerancia. Igenis K Ö V E T E L E M A MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁST ! ! !
csogu 2009.08.28. 13:02:48 / # 294598
Hiába na, mindenki hibázik... :-)))
taxis23 2009.08.28. 12:58:10 / # 294597
avatar
Jav: tisztelet a Főtaxi iránt érzett elhivatottságodért.. még egy kicsit álmos vagyok bocs
taxis23 2009.08.28. 12:56:30 / # 294596
avatar
Ádám! Én csak hallomásból ismerlek, tiszteletem a Főtaxi iránt érzett elhivatottságodér, / én sem voltam még másik cégnél/ , de itt nem erről van szó. Természetes, hogy véded a "kollégáidat",de azt is értsd meg, hogy amikor a kezelő zalai tájszólással makog, "hekeg", görcsösen tagoltan olvas, akkor velünk lehet hogy egy olyan utas utazik, aki előtt ez szégyen.Pláne ha már régóta utasunk, és esetleg emlékszik a régiekre. Ötvös, Zsiga,Gyula stb. Te eezt nem értheted, de nekünk ég a pofánk, mikor kínunkban vigyorgok az utasra, amikor megkérdezi, " Jézusom, ki ez ??"
AdamGyak 2009.08.28. 09:56:10 / # 294591
avatar
Ha te leszel a nyugati-nyugati első kombi autója nagybőgőnek :)
cooltaxi 2009.08.28. 09:56:09 / # 294590
avatar
Már írás közben is beszédhibás lettél? :)))
MCCCXCII 2009.08.28. 09:23:59 / # 294589
olvad =olvasd
MCCCXCII 2009.08.28. 09:23:30 / # 294588
Egyszer olvad be így! LÉCCI, LÉCCI!(:-))
MCCCXCII 2009.08.28. 09:19:56 / # 294587
Ő ült elöl mögötte 4.-5. telefonos/ és ha valamely teflonos baromságot vett fel be se mondta!/ de kérdezd Őt majd elmondja.” Még hogy be se mondta! Kicsit kuncognom kell. Tudod, amikor egy helyen jó a hangulat, akkor a kollégák nem azzal vannak elfoglalva, hogy kicsinálják egymást. Viszont olykor, egy kis huncutságot is megengednek maguknak egymással szemben. Persze embere válogatja, hogy kivel lehet viccelődni. Bizonyos fokig az is benne volt a játékban, hogy odaírtunk valami hülyeséget, s a háttérben meg figyeltük, hogy beolvassa, vagy sem. Csak pár: Vakvágány utca, EREKCIÓ Kft (EREGÓ helyett), TIXAR Bt. (házi tollas ürüléke), stb. Volt mikor nem, de volt amikor beolvasta. Ilyenkor gurultunk le a székről a röhögéstől. Ha nagyon sok a cím, akkor ilyenekre nem nagyon tudsz odafigyelni, mert csak az lebeg a szemed előtt, hogy gyorsan kiadd a címeket. Én is beolvastam nem egyszer ilyeneket. Volt amit teljesen, s volt amit csak félig, mert közben rájöttem, hogy valami nem stimmel. De legalább jól éreztük magunkat! Bent is, meg az utcán is. Sőt volt olyan utasom, aki kimondottan azért utazott velünk, mert jól szórakozott az URH-n elhangzott beszólásokon. Igaz, ez nem volt nagyon sűrűn, ezért szegénykémnek sokszor kellett utaznia, hogy elcsípjen egy ilyen „beszólást”. De mióta marakodunk, azóta nem utazik velünk.
ugocsa 2009.08.28. 09:00:21 / # 294586
avatar
Ha már a végtelenségig növelik a tagdíjunkat elvárható lenne, hogy a különbözet ne a vezetőség zsebébe vándoroljon, hanem a taxisoknak nyújtott szolgáltatás minőségét növeljék (pl. diszpécser központ)
AdamGyak 2009.08.28. 08:49:22 / # 294585
avatar
Ez nem jó annak :? YAMAHA Specialista - ASHTON Márkabolt - Hangszerker Kft. ! 1067 Budapest, Teréz krt. 3. ! Tel. : + 36 1 322 2723 Mobil : + 36 30 444 5656 YAMAHA Hangszerüzlet ASHTON Márkabolt E-mail: info@hangszerker.hu Nyitva tartás : Hétfőtől - Péntekig : 10 órától - 18 óráig Szombat : 10 órától - 13 óráig Vasárnap : ZÁRVA
Oldalszám: 1757