Hozzászólások száma: 35696
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1785
Témakörök > Droszt Híradó > Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
iron 2012.02.04. 11:38:25 / # 249345
avatar
Nem tudom ki ez, csak megértem. Mivel ebben az üzletágban dolgoznak, látják, hogy szarul csinálják évek óta, ezért lecsapnak. (én nem varrom csak az ov nyakába) És igen, az ő köreiben, lehet elég egy telefon Tel-Avivba, hogy kérd el a kerozin árát... Soha nem tudtam megérteni, hogy minek pl: Bécs-Bp, Belgrád-Bp, Cluj-Bp, Skopje-Bp
zajos tücsök 2012.02.04. 11:15:20 / # 249344
oszkó jobb ha hallgat,illetve készül beszélni a biróság elé. Ott legyen okos. Szakértelmébe már belekóstoltunk nemrég. Köszönjük. Mellesleg,honnan tudnánk mi itt lent,hogy milyen szerződései voltak a cégnek? (tudván,hogy majd sirunk az államnak,és az kifizeti ahogy szokta) Lehet,úgy ócsóbb újra felállitani,ha most elengedik a kezét. Kiderül mi lesz.Állitólag nemzet stratégia ágazatnak tekinti a kormány. Kiváncsian várjuk.
tomajer 2012.02.04. 11:06:54 / # 249343
Ezt írta le az Oszkó.... csak nem tetszettek szíves lenni elolvasni.... erre írtam, hogy kéne némi szakértelem.... (nem több, mint amennyi a Pluszos Oláhnak van... viszik a cégem, kész a másik, és hipp-hopp minden szerződés átkötve)
szálka 2012.02.04. 11:00:12 / # 249314
avatar
Érdekes figurája ennek, és a hasonló eseményeknek ez a Berényi jolly-joker János.

szálka 2012.02.04. 10:58:09 / # 249313
avatar
Inkább a piac, mint az EU. A Lufthansa is felvásárolta a legnagyobb német konkurensét a Germanwings-et. Én sem vagyok meggyőződve, hogy nincs szándékosság ebben a történetben.

zajos tücsök 2012.02.04. 10:51:17 / # 249238
Vagy ócsóbb veszni hagyni,és újat létre hozni... Nem?

tomajer 2012.02.04. 10:49:05 / # 249342
Én nem a csődöt, hanem a megoldás elmulasztását kértem számon rajta.... ami a teáltalad leírtak alapján, lehet hogy nem is véletlen. Kéne egy saját, kvázi fideszközeli légitársaság /légügyi dinasztia:-)))/ de nem kéne hozzá az adósság... hát így majd lesz.
iron 2012.02.04. 10:48:01 / # 249333
avatar
Látod egyből felrakták a várható nyertes képét... Azt hiszik egy páran, hogy ez a probléma.... Pedig ez csak biznisz. Persze sajnálom a Malévot, mert ugye a mienk.... A f@szt...mi fizetjük.... Vannak ott, akik dolgoznak és vannak azok, akik miatt tönkre ment. Sajnos az az igazság, hogy fennállása óta, az aktuális hatalom csókosainak a "menedéke"...és ez az üzleti világban már tovább nem tartható, úgyhogy megették.....

tomajer 2012.02.04. 10:45:33 / # 249341
Én is így gondolom. B terv: wanderer válasz | 2012.02.03. 20:07:23 (23998)
zajos tücsök 2012.02.04. 10:43:20 / # 249340
Egy kérdésem van. ha szerinted a piac tette padlóra a malévet,akkor miért keni ormány nyakába az egészet tomajer/lopcsányi páros?:)
szálka 2012.02.04. 10:27:43 / # 249339
avatar
Azóta, hogy beléptünk az EU-ba, egyetlen évben se volt kimutatható nyeresége a Malévnak. Viszont, amíg Uniós tagok vagyunk, addig kényszerűen be kell tartani a tagokra vonatkozó jogrendet. Akár tetszik, akár nem. Abban azért van egy kis csúsztatás, hogy most jutott eszébe az EU-nak. 2010-ben tett feljelentést a Wizzair, és azóta tart a vita, hogy meg kell szüntetni a versenysemlegességet felborító állami támogatást. Ezt a gyilkos árversenyt az egész világon a fapados légitársaságok létrejötte okozta. Kíváncsi lennék, ha bármelyikünknek döntenie kéne, hogy például 50.000 forintért repüljön Barcelonába a Malévvel, vagy 11.000 forintért a Wizz-el, akkor ki hogyan döntene?
zajos tücsök 2012.02.04. 08:47:43 / # 249338
zajos tücsök 2012.02.04. 07:33:46 / # 249337
Hallgatom hogyan képzelnéd. Lépjünk ki az unióból miatta? (akkor meg azlenne a baj) Egyébként.....egy pénznyelővel kevesebb. Már unom,hogy szonte minden évben 100milliárdokat vesz ki a zsebünkből az ilyen remek privatizáció.. Ilyen alapon üzemeltethetné az állam is. (szerintem van B terv is...lesz hazai légitársaság,de nem igy,nem ilyen formában) Kiváncsian várom a fejleményeket.
tomajer 2012.02.04. 01:47:25 / # 249336
Ugye te se hiszed el, hogy ezt nem lehetett volna megakadályozni? :-(
Bao 2012.02.04. 00:20:36 / # 249335
avatar
Szakértelem... 2000 környékén a ballibek hazavágták a swissairt svájc nemzeti légitársáságát. Svájc egy kicsit komolyabb ország... De hát ahol a ballib, ott a szerencsétlenség.
Bao 2012.02.04. 00:18:48 / # 249334
avatar
Tudod mi van? Minél rosszabb, annál jobban örülnek, annál jobban reménykednek a visszatérésben.
zajos tücsök 2012.02.03. 20:22:15 / # 249332
Megint érdekes szösszenet,hogy az eu-nak épp most jut eszébe ,hogy verseny ellenes ha a magyar állam pénzeli a malévot. Évekig semmi baja nem volt ezzel....
zajos tücsök 2012.02.03. 20:19:27 / # 249331
Csak hallkan jegyezném meg,mielött megint orbánolásba kezdenek itt páran malév ügyben. "A kormányfő a Malév-leállással kapcsolatban - amit fájdalmasnak nevezett - azt mondta: a "ménkű" akkor csapott be, amikor az EU úgy döntött, hogy a magyar kormány nem adhat további pénzügyi juttatást a Malévnek. "A 2000-es évek közepétől, amikor a Malév működése megkívánta, a kormány közvetlenül tőkét, hitelt juttatott a társaságnak, ezért a cég, bár veszteséges volt, de "eldöcögött". Az Európai Unió azonban ezt megvizsgálta, és úgy döntött, hogy e támogatás versenyellenes, Magyarországot pedig eltiltotta ettől, sőt a Malévnek vissza is kell adnia a magyar államnak mintegy százmilliárd forintot, ám a légitársaság egy fillért sem tud visszafizetni - fejtette ki Orbán Viktor, majd úgy összegezte: "a kormányt eltiltották a Malév fenntartásától és továbbműködtetésétől". Befektető pedig mindeközben nem érkezett - tette hozzá, megjegyezve, hogy az eddigi tárgyalások az európai gazdasági helyzet miatt "nem realizálódtak"." Ki is irt olyan szerződést az orosszal,hogy a haszon az övé a tartozás pedig a magyar állammé?

wanderer 2012.02.03. 20:07:23 / # 249330
avatar
fradika 2012.02.03. 19:41:44 / # 249329
Megérkezett!!!!! Zuglóban 40 cm hó esett eddig!

Oldalszám: 1785