Témakörök > Droszt Híradó > Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
iron | 2012.02.04. 13:50:30 / # 249364 |
![]() |
Mi az ügy?
Előzmény: #249362 iron 2012.02.04. 13:47:46 |
iron | 2012.02.04. 13:49:57 / # 249363 |
![]() |
Mi lehet rosszabb a "komcsinál"?
:)
Előzmény: #249359 alelölülő 2012.02.04. 13:00:11 |
iron | 2012.02.04. 13:47:46 / # 249362 |
![]() |
Tanú?
Mi az ügy,
Fogadd részvétem. Tudom, szeretted.
|
tomajer | 2012.02.04. 13:20:27 / # 249361 |
Nem csak a Malévra gondolok... a többi összes privatizációra.
Azt nem értem, ha azokkal bajotok van, akkor ezeknél, miért természetes?
Mi lenne, ha meghaladnánk, "azt a módszert" és mostantól végre másképp lenne?
Tudom álom, de ha álom, és ti ezt támogatjátok, akkor álságos, az elődöket lopcsányozni.
Csak erre akartam kilukadni, és nem az elődöket védeni.
|
|
tomajer | 2012.02.04. 13:17:58 / # 249360 |
Én meg még rosszabb... azt se tudtam, hogy a cluj = Kolozsvár:-)
Előzmény: #249359 alelölülő 2012.02.04. 13:00:11 |
|
alelölülő | 2012.02.04. 13:00:11 / # 249359 |
Rosszabb...
Cluj-t ír Kolozsvár helyett.
:-)
Előzmény: #249348 tomajer 2012.02.04. 11:44:15 |
|
zajos tücsök | 2012.02.04. 12:49:50 / # 249358 |
???
Mi a baj?
Az,hogy eddig közel sem úgy müködött a malév,nem?
Lopcsányi pedig úgy jön a képbe,hogy ismét hazudozik (ismét bizonyithatóan).
Igen,az orosznak a kormány csinált légitársaságot.
Erről beszélsz?
Előzmény: #249357 tomajer 2012.02.04. 12:43:26 |
|
tomajer | 2012.02.04. 12:43:26 / # 249357 |
???
Akkor mi a baj az eddig privatizációval?
Nagyrészt jól üzemeltetik a vállalkozásaikat... oszt mégis lopcsányoztok, meg elszámoltatást, és bíróságot követeltek.... neme?
Ha valaki csinál magának egy légitársaságot, akkor a magányügye... ha az állam csinál neki egyet, akkor....
|
|
zajos tücsök | 2012.02.04. 12:39:43 / # 249356 |
Illetve a bevétele meghaladja a kiadásait:P
Nálad mást jelent?
|
|
zajos tücsök | 2012.02.04. 12:38:51 / # 249355 |
Nyereség az a közmegegyezés szerint azt jelenti,hogy az üzemeltető önállóan tudja működtetni a vállakozást
:P
Előzmény: #249354 tomajer 2012.02.04. 12:35:08 |
|
tomajer | 2012.02.04. 12:35:08 / # 249354 |
Háát ugyi attó függ, kinek a zsebébe.... ?
|
|
zajos tücsök | 2012.02.04. 12:33:05 / # 249353 |
Én is kiváncsian várom.
Bár,neked úgy sem lesz megfelelő:D
Valószinüleg nem orosz maffiózó,se ballib demokrta nem jön szóba;)
Még akkor se lenne jó,ha nyereséges lenne a cég,ugye?:)
Előzmény: #249235 tomajer 2012.02.04. 12:30:09 |
|
tomajer | 2012.02.04. 12:30:09 / # 249235 |
Ki fog derülni... mármint, hogy mi (ki) van a háttérben.... kiderül, lesz e hirtelen új "légügyi dinasztia" :-)
|
|
zajos tücsök | 2012.02.04. 12:26:52 / # 249352 |
Ilyen okosakat én is tudnék mondani.
Pl
"nyereségesen kellett volna üzemeltetni a havi pármilláért/igazgató(tavaly volt elöszőr nyereséges,mióta új vezérkar volt)"
Vagy:
"jó kezekbe kellett volna privatizálni"
stb..
Utólag mindenki okos.
Honnan tudjuk mi van a háttérben?
Nem hiszem hogy a héten értesült volna arról a a kormány,hogy bajban a malév.
Gondolom ez is a "műsor" része,ami az átalakuláshoz vezet.
De az megint csak magáért beszél,ahogy lopcsányi kenegeti a valótlanságait;)
:P
Előzmény: #249350 tomajer 2012.02.04. 12:04:16 |
|
tomajer | 2012.02.04. 12:07:21 / # 249351 |
Béke poraira.
|
|
tomajer | 2012.02.04. 12:04:16 / # 249350 |
.....
.....
.....
A leállás előtt már koncepció kellett volna egy új légitársaságról
Sajnálatos, hogy a Malév leállása előtt nem született meg egy új nemzeti légitársaság létrehozásának koncepciója, ezt már három vagy hat hónappal ezelőtt meg kellett volna tenni - mondta el Déri Tamás, a Tensi Csoport egyik tulajdonosa, idegenforgalmi és légiközlekedési szakértő. Déri Tamás, aki a Malév vezérigazgatója volt a 90-es évek első felében, kifejezte bánatát amiatt, hogy a jól kiképzett humán erőforrás és az elmúlt több mint 60 év szakmakultúrája elvész.
Azért szükséges egy magyar nemzeti légitársaság - hangsúlyozta -, mert ha ilyen nincs, a magyar piacon lévő légitársaságok bármikor, bármilyen okból kivonulhatnak, ami hatalmas nemzetgazdasági veszteséget okozhat. Déri Tamás szerint átmenetet kellett volna teremteni a működő Malév és az új légitársaság létrehozása között, mert így átkerülhettek volna a jogok és a szakmai tudás is. Így viszont elveszhet a Malév piaca és a jogok, többek között a repülőtéri résidők, azaz a leszállásra és felszállásra megjelölt időpontok.
.....
......
.....
.....
|
|
zajos tücsök | 2012.02.04. 12:02:42 / # 249349 |
Jaj ájron.
Tanu(még;)
Nesztek csámcsogni való
http://index.hu/belfold/2012/02/04/meghalt_csurka_istvan/
Előzmény: #249347 iron 2012.02.04. 11:39:19 |
|
tomajer | 2012.02.04. 11:44:15 / # 249348 |
kommcsi:-)
Előzmény: #249347 iron 2012.02.04. 11:39:19 |
|
iron | 2012.02.04. 11:39:19 / # 249347 |
![]() |
Mivel vádolják?
|
tomajer | 2012.02.04. 11:38:42 / # 249346 |
Erre meg mondtam, hogy: tudom, a szakértelem gyanús libsi trükk:-)
|