Hozzászólások száma: 172
Oldalszám: 9
Témakörök > Droszt Híradó > Skodások baráti köre A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Fox 2008.03.31. 13:55:36 / # 20805
avatar
Utána számolva így korrekt.
Apuka 2008.03.28. 17:43:13 / # 20712
6900km/hó. napi 230 km az év minden napjára számolva. Ez nem is olyan sok.
Fox 2008.03.28. 16:42:03 / # 20711
avatar
Számolj utána, ott azert vannak távolságok.. Nem egész négy év, spanba (2drivers) aztán hajrá.. Alig hogy megvették az autót már el is dobták a kulcsot, azota nemvolt leallitva. :)
Apuka 2008.03.28. 13:23:45 / # 20709
17-es
Apuka 2008.03.28. 13:22:57 / # 20707
Itt a Profi '7-es bejegyzés
yoda 2008.03.28. 12:31:19 / # 20706
avatar
Biztos Ő is repteres....Ennyi km nem egész négy év alatt...Vagy három arab hajtotta spanban.
Fox 2008.03.28. 11:48:08 / # 20702
avatar
1.9 Classic Automata 7/2004 311.000km 6.900 EUR Német kolléga tudja mi a jó.. érdekes nézki a Merci után

Fox 2008.03.28. 11:47:06 / # 20704
avatar

Fox 2008.03.28. 11:46:57 / # 20703
avatar

yoda 2008.03.18. 17:41:54 / # 20692
avatar
Akkor ha benzines..:Leveszed a motort takaró műanyag fedelet és már meg is láttad az (tiszta állapotban)ezüst színű kör alakú nyílást. Ha dízelről van szó...akkor nem tudom. Remélem így már menni fog...
nemkar 2008.03.18. 15:05:37 / # 20689
avatar
Ahogy most írod, magam is megdöbbenten a figyelmetleségemen. Viszont, ha diesel, akkor adagoló, vagy befecskendező fuvóka probléma állhat fenn. Valamelyyik adagoló elem kevesebbet nyom, vagy valamelyik fuvóka nem porlaszt rendesen.
terminátor 2008.03.18. 14:06:20 / # 20688
avatar
figyu már én végülis autószerelő vagyok csak 20 éve nem gyakorlom csak a sajátomon !! minden kissebb dolgot megcsinálok csak az elektronika meg ezek az uj dolgok nem mennek! a régi kocsikkal nem volt ennyi baj!melyik ez a csonk amelyiket mondod?
yoda 2008.03.18. 14:03:30 / # 20687
avatar
Végülis tipushiba,mert a csőben nincs egy szűrő!Ha belenézel,rosszuleszel....Olajcsere tízezrenként(Castrol Magnatec!),tisztítani a csonkot és semmi bajod nem lesz vele! Sok sikert!
terminátor 2008.03.18. 13:59:13 / # 20686
avatar
ezt is mondták már, hogy alapjárati motor! de a qrensbe meg se találták az alapjárati motort! kéne valami profi!
terminátor 2008.03.18. 13:56:31 / # 20685
avatar
aha kőszi mindenkinek !! megnézem, egy honapja bevittem a szervizbe ott rá tették a komputerre és azt mondták minden rendben! pedig mondtam nekik mi a jelenség,azt mondták tipus hiba!
yoda 2008.03.18. 11:43:00 / # 20683
avatar
Ha a kondenzátor,akkor a motorchecing ábrának világítania kell a műszerfalon.Ha nem látsz ilyet, akkor a szívócsonkot ki kell pucolni. Addig rá ne dugd a "laptopot",mert az pénzbe kerül!Egyébként az én szerelőm minden olajcserénél kitisztítja a csonkot..nincs is ilyen bajom!
Bbetyár 2008.03.18. 11:42:03 / # 20681
Kedves Peti! A szóban forgó motorok dízel (DIESEL és nem a farmer) motorok, gyujtórendszer nélkül, az öngyulladás elvén működnek. A négyütemű ottó motoroknál (benzin motor) jóval magasabb kompresszió hatására felmelegedő levegőbe nagynyomással befecskendezett gázolaj (dizel olaj) öngyulladással kezd el égni. Az öngyulladáshoz úgynevezett Hőfeleslegre van szükség, a minél jobb égéshez pedig úgynevezett légfeleslegre. ElőGYUJTÁS sincs, előtöltés van. Tudod ezek dízel motorok. Elsőre így röviden :)
nemkar 2008.03.18. 11:29:04 / # 20674
avatar
Nem hiszem, mivel 2 hónapja ugyanígy jártam, és a 3-as hengeer kondijával volt a baj.
Nevem senki 2008.03.18. 11:19:55 / # 20668
avatar
nemkar, te leragadtál a Zsigulinál:-)))
Nevem senki 2008.03.18. 11:18:39 / # 20666
avatar
Sztem alapjárati motor probléma. Jó esetben csak az érzékelő elkoszolódot, ki kell pucolni a szívócsonkot!
Oldalszám: 9