| Témakörök > Droszt Híradó > Skodások baráti köre A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
|---|---|
| Fox | 2008.03.31. 13:55:36 / # 20805 | 
|   | 
                                        Utána számolva így korrekt.                                         
 Előzmény: #20712 Apuka 2008.03.28. 17:43:13 | 
| Apuka | 2008.03.28. 17:43:13 / # 20712 | 
| 
                                        6900km/hó.
napi 230 km az év minden napjára számolva.
Ez nem is olyan sok.                                         
 Előzmény: #20711 Fox 2008.03.28. 16:42:03 | |
| Fox | 2008.03.28. 16:42:03 / # 20711 | 
|   | 
                                        Számolj utána, ott azert vannak távolságok..
Nem egész négy év, spanba (2drivers) aztán hajrá..
Alig hogy megvették az autót már el is dobták a kulcsot, azota nemvolt leallitva. :)                                         
 Előzmény: #20706 yoda 2008.03.28. 12:31:19 | 
| Apuka | 2008.03.28. 13:23:45 / # 20709 | 
| 
                                        17-es                                         
 Előzmény: #20707 Apuka 2008.03.28. 13:22:57 | |
| Apuka | 2008.03.28. 13:22:57 / # 20707 | 
| 
                                        Itt a Profi
'7-es bejegyzés                                         
 Előzmény: #20686 terminátor 2008.03.18. 13:59:13 | |
| yoda | 2008.03.28. 12:31:19 / # 20706 | 
|   | 
                                        Biztos Ő is repteres....Ennyi km nem egész négy év alatt...Vagy három arab hajtotta spanban.                                         
 Előzmény: #20702 Fox 2008.03.28. 11:48:08 | 
| Fox | 2008.03.28. 11:48:08 / # 20702 | 
|   | 
                                        1.9 Classic Automata
7/2004
311.000km
6.900 EUR
Német kolléga tudja mi a jó.. érdekes nézki a Merci után 
 
 | 
| Fox | 2008.03.28. 11:47:06 / # 20704 | 
|   | 
 
 | 
| Fox | 2008.03.28. 11:46:57 / # 20703 | 
|   | 
 
 | 
| yoda | 2008.03.18. 17:41:54 / # 20692 | 
|   | 
                                        Akkor ha benzines..:Leveszed a motort takaró műanyag fedelet és már meg is láttad az (tiszta állapotban)ezüst színű kör alakú nyílást.
Ha dízelről van szó...akkor nem tudom.
Remélem így már menni fog...                                         
 Előzmény: #20688 terminátor 2008.03.18. 14:06:20 | 
| nemkar | 2008.03.18. 15:05:37 / # 20689 | 
|   | 
                                        Ahogy most írod, magam is megdöbbenten a figyelmetleségemen.
Viszont, ha diesel, akkor adagoló, vagy befecskendező fuvóka probléma állhat fenn.
Valamelyyik adagoló elem kevesebbet nyom, vagy valamelyik fuvóka nem porlaszt rendesen.                                         
 Előzmény: #20681 Bbetyár 2008.03.18. 11:42:03 | 
| terminátor | 2008.03.18. 14:06:20 / # 20688 | 
|   | 
                                        figyu már én végülis autószerelő vagyok csak 20 éve nem gyakorlom csak a sajátomon !!
minden kissebb dolgot megcsinálok csak az elektronika meg ezek az uj dolgok nem mennek!
a régi kocsikkal nem volt ennyi baj!melyik ez a csonk amelyiket mondod?                                         
 Előzmény: #20687 yoda 2008.03.18. 14:03:30 | 
| yoda | 2008.03.18. 14:03:30 / # 20687 | 
|   | 
                                        Végülis tipushiba,mert a csőben nincs egy szűrő!Ha belenézel,rosszuleszel....Olajcsere tízezrenként(Castrol Magnatec!),tisztítani a csonkot és semmi bajod nem lesz vele!
Sok sikert!                                         
 Előzmény: #20685 terminátor 2008.03.18. 13:56:31 | 
| terminátor | 2008.03.18. 13:59:13 / # 20686 | 
|   | 
                                        ezt is mondták már, hogy alapjárati motor!
de a qrensbe meg se találták az alapjárati motort!
kéne valami profi!                                         
 Előzmény: #20666 Nevem senki 2008.03.18. 11:18:39 | 
| terminátor | 2008.03.18. 13:56:31 / # 20685 | 
|   | 
                                        aha kőszi mindenkinek !!
megnézem, egy honapja bevittem a szervizbe ott rá tették a komputerre és azt mondták minden rendben!
pedig mondtam nekik mi a jelenség,azt mondták tipus hiba!                                         
 Előzmény: #20683 yoda 2008.03.18. 11:43:00 | 
| yoda | 2008.03.18. 11:43:00 / # 20683 | 
|   | 
                                        Ha a kondenzátor,akkor a motorchecing ábrának világítania kell a műszerfalon.Ha nem látsz ilyet, akkor a szívócsonkot ki kell pucolni.
Addig rá ne dugd a "laptopot",mert az pénzbe kerül!Egyébként az én szerelőm minden olajcserénél kitisztítja a csonkot..nincs is ilyen bajom!                                         
 Előzmény: #20674 nemkar 2008.03.18. 11:29:04 | 
| Bbetyár | 2008.03.18. 11:42:03 / # 20681 | 
| 
                                        Kedves Peti!
A szóban forgó motorok dízel (DIESEL és nem a farmer) motorok, gyujtórendszer nélkül, az öngyulladás elvén működnek.
A négyütemű ottó motoroknál (benzin motor) jóval magasabb kompresszió hatására felmelegedő levegőbe nagynyomással befecskendezett gázolaj (dizel olaj) öngyulladással kezd el égni.
Az öngyulladáshoz úgynevezett Hőfeleslegre van szükség, a minél jobb égéshez pedig úgynevezett légfeleslegre. ElőGYUJTÁS sincs, előtöltés van.
Tudod ezek dízel motorok.
Elsőre így röviden :)                                         
 Előzmény: #20662 nemkar 2008.03.18. 11:16:05 | |
| nemkar | 2008.03.18. 11:29:04 / # 20674 | 
|   | 
                                        Nem hiszem, mivel 2 hónapja ugyanígy jártam, és a 3-as hengeer kondijával volt a baj.                                         
 Előzmény: #20668 Nevem senki 2008.03.18. 11:19:55 | 
| Nevem senki | 2008.03.18. 11:19:55 / # 20668 | 
|   | 
                                        nemkar, te leragadtál a Zsigulinál:-)))                                         
 Előzmény: #20662 nemkar 2008.03.18. 11:16:05 | 
| Nevem senki | 2008.03.18. 11:18:39 / # 20666 | 
|   | 
                                        Sztem alapjárati motor probléma. Jó esetben csak az érzékelő elkoszolódot, ki kell pucolni a szívócsonkot!                                         
 Előzmény: #20658 terminátor 2008.03.18. 10:57:40 | 
