Hozzászólások száma: 160
Oldalszám: 8
Témakörök > Droszt Híradó > Melyik társasághoz menjek ??? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
kukubenko 2012.01.31. 13:15:58 / # 120322
avatar
nem tervezetem, de ha nekem ott lenne a legjobb akkor nem haboznék.

baupexim1 2012.01.31. 13:00:13 / # 120332
avatar
pedig amilyen kultúráltan beszél itt a hallo-n, gondoltam Nála kötsz ki:))
szálka 2012.01.31. 12:57:12 / # 120331
avatar
És, ha még mindig olthatatlan vágyat érzel a taxizás iránt, akkor sose felejtsd: egy idő után azt fogod érezni, hogy a taxizás nem munkahely, hanem munkahelyi ártalom.
kukubenko 2012.01.31. 12:54:02 / # 120330
avatar
Köszi, csak segítetek végre. Tisztul a kép. Góré 001 cégére rá sem mertem kérdezni.
független 2012.01.31. 12:48:41 / # 120329
avatar
Budapest:kevés cím 30 kaucó,sok nyugdíjas kollega,éjszaka nem sok semmi,hétvége gyenge. Pluss :pos 100 ezer kaució:40,sok cím ,de sokan is vannak,4-5 droszt,kezdőként rengeteg büntit fogsz fizetni és a ceruzájuk nem fog vékonyan. Mobil:hétvégén éjszaka megy hétköznap éjjel nappal halál.Kaucióra belépésre most két hónapig nem kellet fizetni.Most nem tudom. Max:csogu megmondja City:esélyten vagy bejutni 6x6:kezdőként nem javaslom Horváth pali tele:nagyon jó,igaz nincs cím de blokád Pali lehet a főnököd!

kukubenko 2012.01.31. 12:47:47 / # 120328
avatar
köszi, a reméltnél hamarabb eljutottam ide.
csogu 2012.01.31. 12:39:54 / # 120327
Fussunk neki:-) City: Kezdőknek nem ideális, mivel a helyismereti hiányosságuk nagyon szembeötlő és tuti kikezdenék érte, illetve olyan utaspanasz érkezne, ami miatt szerintem eltanácsolnák...ha egyáltalán bekerülne. Főtaxi: Igazi gladiátorképző, a (szerintem) jelenlegi vezetés nagyot rontott rajta és ahogy a tutikban alvó Okoskát (egy öreg taxis) elnézem, annyira nem pörög....a fürtös tudhat valamit, mert az folyamatosan pörög:-)) Én elsőre is azt ajánlottam, mert ha oda elmegy és belekóstol, akkor utána minden cég csak lojálisabbnak fog neki tűnni. 6x6: Ott most elég vegyes a banda, a legnagyobb rablóktól kezdve a legnormálisabb és becsületes taxisig mindenki megtalálható és dolgozni is vegyesen lehet. Droszt (éjszaka) és címezés. A kontroll is lazulhatott, mert ha nem így lenne, akkor azokat akiket én láttam ott, 1 nap alatt kihullanának...és nem így van. Taxi4: Nem nagyon pörögnek ahhoz képest, ahogy régebben nyomultak. Az egyik ismerősöm szerint korrekt rádióval, normális közlekedési morállal, felejtős. Bocsi LuxBéla, de ez az igazság:-( Taxi2000: Nem gyenge csapat, igazi profi nyomkodósok, dolgoztam köztük és a mai napig látom őket. Nem volt ott rossz, de nem egy kezdőnek való...tudnak a fiúk. Plus Taxi: Az EB-t (a régit is és az újat is) elég erős kritikát érik és sok olyan járulékos költséget szednek be a taxisoktól, ami elég húzós egy éppen csak a szakmába belekóstoló taxisnak. Előnye ugyanaz, ami a hátránya...sokan vannak, sok címmel. Több ismerősöm is ment oda...van aki elmenekült és van aki nagyon jól érzi ott magát...hát nem tudom, nekem már túlságosan darálógép lenne, azzal a pörgéssel, ami ott tapasztalható. Budapest Taxi: Leágazóban van...csökkenő címállománnyal és a legrégebbi emberek is jönnek el onnan, mert nem tudják tovább tartani magukat. Elég kiélezett a helyzet és minden vadászterület egy-egy emberhez köthető...kezdőként csak akkor szabad (szerintem) odamenni, ha vagy Kolev, vagy JWT idegrendszerű vagy...mert akkor féljenek azok, akik ott vannak már:-)) Rádióholding: Mára már egy kicsit túl nyugis cégnek tűnik. El lehet dolgozgatni, de nagy dolgokra ne számíts. Nagyon régi motorosokat látok ott, akik 2 perccel messzire elérnek...:-) Mini Mobil: A diszpécserközpontról nagyon sok rosszat hallani mostanában és egy jó cégnek az alapja egy erős diszpécserszolgálat....különben megjegyezném, a Plus ebben kiemelkedően jól gondolkodik és begyűjtötték a város nagyágyúit...Azt látni, hogy az utcán pörögnek néha a fiúk, de amikor megáll a meló, akkor kékhalál van náluk. Vannak drosztjaik, amiken vagy nem áll senki, mert pörgés van, vagy annyian vannak ott, hogy a rendőrök már többször azt hitték, hogy újabb blokád van készülőben. Pali féle Rádió Taxi: Látok ott fiatal arcokat, akik mostanában tévedhettek valahogy a szakmába, meg látni öregebb versenyzőket is. Az biztos, hogy a tagdíj messze a legolcsóbb, de a bevételedet nem garantálja a címállományuk. Tele5: Most indulnak újra...inkább céges megrendelői állománnyal rendelkeznek, ami egyben jó is, meg rossz is. Rossz, ha nincs tartalékod...jó, mert stabilitást ad és ritka a megégés ilyen megrendeléseknél, hiszen az utazási csekkjükkel más cégnél nem tudnak fizetni, így várnak...ha kell 20-30 percet is. …így kb ennyi… …és az ember a saját lovát hagyja a végére, mert úgy illik: Max taxi: Nézd, ezt nem fejteném ki, írtam itt a hallo-n róla két hosszabb lélegzetvételű cikket…olvasd el…illetve minden szerdán a központban 15 órai kezdettel oktatást tartok, ahová 3 ezer forint térítés ellenében beülhetsz és kapsz némi fogalmat magáról a szakmáról és a cégünkről. Na, én ennyit tudtam segíteni. Jaaaaa és ne azt nézd, hogy hol mennyi a tagdíj, hanem azt, hogy a befizetett pénzedből mit tudsz profitálni, mert lehet havi 5 ezer is…ha ezért nem kapsz semmit:-)
kukubenko 2012.01.31. 12:36:11 / # 120326
avatar
Minimobilról vélemény és a Maxról ?

kukubenko 2012.01.31. 12:34:44 / # 120325
avatar
Köszi, csak el jutottunk ide is. Kauciót értem. Remélem valaki mond a többiről is ennyit. Szted kezdőnek T4 jó ?
Bao 2012.01.31. 11:56:42 / # 120324
avatar
Gyúrj egy kicsit és nem hiénakutya mögé, hanem elé állhatsz be! :)
pupák 2012.01.31. 11:42:36 / # 120323
avatar
Na jó, látom reménytelen vagy, hát próbálok segíteni pár konkrétummal, tárgyilagosan: City: csak kihalásos alapon van felvétel, tehát ha nincs oda csókod akkor felejtős Taxi4: nagy előny, hogy nem kell URH-t venned és POS terminált, met azt adnak. Nem kell kauciót befizetned. Néhány helyen drosztos címkiadás van, amúgy egynyomásos címkiadás és havi 67 ezerért vihetsz mindenkit 184-el. Budapest: tavaly még 50e volt a tagdíj 30e kaucióval. Droszt 1-2 helyen. Alaptarifa 200 felett, de csomóan csekkes törzsutas kedvezményesen utaznak. A többire nincs közvetlen rálátásom, de tedd azt, amit más is tanácsolt: kis kézi rádión hallgasd napokig az összes cég URH-ját és modellezd le hány címhez jutnál. De amit már írtam 1x, ne felejtsd, ahol sok a cím, ott sokakkal kell megküzdeni érte és olcsóért kell fuvaroznod. A tankolás meg 430-ért, hacsak nem gázzal jársz. Aztán, ha nem kezdő lennél ideológiai alapon is válogathatnál... pl.: az egyik cég tulaja még a 90-es években meglógott a tagság fejenkénti 10e Ft kauciójával, egy másik cégnél tavalyelőtt ragadt be sok taxis 120e FT-ja. Ezek után nem szívesen lépnék be egyetlen kauciót beszedő csapatba se. Aztán meg vannak, akik a saját költségeik fedezésére nem gondolkodnak a tagdíjak emelésén, de a címmennyiség növelése érdekében a tarifákat tolják lefele, mint a gép. Azt még nem javallta senki, hogy dumáld le hiénakutya szaktárssal, hogy hadd állhass meg mögé a Keletibe:))

baupexim1 2012.01.31. 11:25:25 / # 120321
avatar
menj a főtaxihoz, ott van ezerszámra droszt
kukubenko 2012.01.31. 11:04:16 / # 120320
avatar
kösz, de én nem így látom.
kukubenko 2012.01.31. 11:03:11 / # 120319
avatar
köszi, ez konstruktív volt.
kukubenko 2012.01.31. 11:01:52 / # 120318
avatar
köszi.Mely társaságoknál terjedt el a drosztra történő címkiadás ?
zajos tücsök 2012.01.31. 10:39:54 / # 120317
És ha összeszedtél ebből 3-4-et 5óra alatt,AKKOR ISMÉT ÜLJ LE,ÉS GONDOLD ÁT AZ EGÉSZET újra:)
zajos tücsök 2012.01.31. 10:36:55 / # 120316
És ha mégis sikerül fölvenni egy cimet amire szakithatsz orvérzéssel,és meglepődsz mert tele volt a környékbeli tuti,akkor szánits rá hogy egy "ide megyünk csak aranyoskám" lesz a vendéged:D
kertestaxi 2012.01.31. 10:00:05 / # 120315
avatar
Megpróbálok korrekt választ adni, mivel én már kivűlről látom a pesti taxizást. Mindenképp olyan céget válassz ahol drosztok vannak. Amíg nem ismered a vadászterületedet házszámra, másodpercre addig címet felvenni reménytelen. Készülj fel rá, hogy az időmérők eleinte vadászni fognak rád. Csak neked lesz 10 wattos a rádiód, csak neked kell betartanod a kressz minden betűjét, csak a te kódodat nem fogja látni a központ, stb. A taxisok nagy része visszajár a saját vadászterületére és mindent megtesz, hogy te onnan ne dolgozz.Esetleg kérj kölcsön egy urh-t egy napra. gondolatban állj meg azon a helyen amit legjobban ismersz. Számold a címeket, hogy mennyit érsz el három perc alatt amire mások nem nyomnak. Na kb annyi fuvarod lesz egy nap. Átlagfuvar 1500-2000Ft. A napi költséged(apeh, tb, droszt, tagdíj, üanyag,gk javítás,stb) kb 15000Ft Amit efölött kerestél az a tiéd. Ha nem kerested meg ezt a pénzt az se baj majd dolgozol napi 20 órát, heti 7 napot és átlagban egy kis szerencsével meglesz.Próbálj meg konkrét kérdést feltenni arra könyebb válaszolni. Sok sikert.
független 2012.01.31. 07:56:48 / # 120313
avatar
Ne felejtsd,itt nem nyeretlen két éves taxisok adnak Neked tanácsokat,hanem évtizedeket lehúzó öreg rókák! Szerintem a 80 százaléka elvált-mint ahogy én is-,és nagy részüknek annyija sincs mint amikor elkezdték!Fizetni tudod a számláidat,van egy szép családod,boldog ember vagy!Írigyelünk.

független 2012.01.31. 07:21:27 / # 120312
avatar
Amúgy nagyon jó taxizni: -egész nap vezetsz,viszed a csinosabbnál csinosabb csajokat, akik a fuvar végén felkinálkoznak! -jól keresel hiszen egy fuvar 2000 napi tíz már egyből 20000 ft. -nem bas@-gatnak a rendőrök. -laza,nincs idegesség. -ha akarsz dolgozol,ha akarsz nem ,főnököd nincs. -hétvégén a részeg utasok,jópofák, jól jattolnak. -családod örül hogy taxis vagy,bármikor hazaugorhatsz. NA ÍGY LÁTJÁK A NEM TAXIZÓ BARÁTAIM!!!

Oldalszám: 8