Hozzászólások száma: 149
Ugrás a hírhez Oldalszám: 8
Témakörök > Hírek fórumai > Nyílt levél néhány szerepet tévesztett üzletembernek! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
anyad 2012.11.26. 22:06:59 / # 109486
avatar
Akkor miért van még 6000 Taxis????Biztos mert imádnak tagdíjat fizetni.
anyad 2012.11.26. 22:03:45 / # 109485
avatar
Na mondjad kihez menjek a lóvéért.
anyad 2012.11.26. 22:01:58 / # 109484
avatar
Tudod én beléptem a semmibe.Én emlékszem az első Szakszervezetre,ami azért alakult meg,hogy ők is vágjanak egy szeletett a tortából. Tudod mikor a Taxisztrájk után tanfolyamra küldtek bennünket ami úgy néz ki,hogy megint megfog ez velünk történni sajnos. Szóval akkor a Szakszervezet is szervezet tanfolyamokat nem kis felárral.Érdekes miután lecsengtek a tanfolyamok megszűnt a Szakszervezet.Szerintem ezt még a régi Taxisok nem igazán tudták megemészteni.
szálka 2012.11.26. 21:54:36 / # 109483
avatar
Szerintem te teljesen hülye vagy. Ha mégse, akkor fizetett ember.
anyad 2012.11.26. 21:49:18 / # 109482
avatar
Én is Lottózom. Tudod az esély hal meg utoljára.Én nem fikáztam senkit csak válaszoltam a Manónak.Vajon miért nem támogatják kelőkepén a Taxisok????Valaki már elgondolkodott a Szakszervezeti vezetők részéről???Ha jól emlékezem kezdetben te sem álltál ki mellettük teljes mellszélességben.Sokan óvatosságra intették kezdetben őket. De ők csak megindítottak a háborút ami végül őket is megosztotta.Rosszul lett az ellenfél kiválasztva szerintem. Valljuk be amibe bele is buktak.
tomajer 2012.11.26. 21:32:21 / # 109481
Kinél keres többet??? Tanulj már meg számolni:-( Álom a heti öt nap, és napi nyolc óra munka... álom, a fizetett szabadság, álom a fizetett táppénz, és sajnos csak álom lesz a nyugdíj is. És mindezek hiányában, havi 300 óra munkával (ami majdnem a kétszerese a hivatalos munkaidőnek) csak álom a nettó 100 000.- Ha nem hiszed számolj utána.... de ne felejts ki semmit....
szálka 2012.11.26. 21:29:40 / # 109480
avatar
Tulajdonképpen nem férgeztelek le, ellenben magadra vetted..... De, rohadtul elegem van azokból, akik, ha tenni kéne valamit, felszívódnak. Amikor helyzet van, fanyalognak. És, egyébként kurva okosak. Mellesleg én nem vagyok semmilyen vezetõségi tag. A hitelességem viszont a tisztességemben rejlik, és nem a vitáimban.
törölt felh. 2012.11.26. 21:29:28 / # 109479
avatar
Azért nem mentek el belépni a kollegáid mert gyökerek, sötétek, irigyek, és be vannak fásulva a saját álomvilágukba. Azt szeretted volna itt sugallani az előző írásodban, hogy jobban keres mint az átlag. Ok. Elfogadom. De ha ez így van akkor miért nem képes HAVI 500 Magyar forintot áldozni? Ha csak háromezer taxis beáldoz havi 500 magyar forintot akkor hidd el nem ez lett volna annak a pár embernek a munkájának az eredménye amit itt a nagytöbbség csak fikázni tud. Kösz.
anyad 2012.11.26. 21:13:04 / # 109476
avatar
Bocsi de én így képzelem el egy igazi szakszervezetet.Nem úgy,hogy belekezd egy olyan háborúba amiből nem biztos,hogy a Taxisok jól jönnek ki.Szerintem azért nem mentek el a kollégák mert nincs sajnos hitele már a Szakszervezeteknek.Sajnos már közömbösség határáig jutottak a Taxisok.Mindenki szeretné ha békén hagynák öt és nyugodtan tudna még ha éh bérért is dolgozni.Azért ne feledjétek egy normálisan dolgozó Taxis napi 8-10 ori munkával többet keres mint egy polgár.
tomajer 2012.11.26. 21:00:48 / # 109475
Annyira, hogy látszik, ők is emberek..... Nem tudom. nem tűnik e föl annak a pár embernek, aki itt időnként fikázza a szakszervezetet, hogy már többen jelezték. és különböző stílusban kifejtették, hogy undorító amit művelnek. Újra volt pár ember aki akart, és mert tenni valamit mindannyiunkért... újra nem állt melléjük a többség... és újra csak a hányást kapják a nyakukba, mert támogatottság hiányában nem lettek túl sikeresek:-( Tényleg nem értem mit vártok?!? Jön valami milliomos, aki indíttatást érez a megmentésünkre? Jó... én lottózok... de lássuk be kicsi az esély....
anyad 2012.11.26. 20:51:37 / # 109474
avatar
Úgy hiszem ez az a fórum ahol mindenki elmondhatja a véleményét. Legalább is azt írjak a szerkesztő urak.Én nem férgeztem le senkit.Csak csupán válaszoltam a kolléga írására.Szerinted menyire hiteles az a Szakszervezet amelyik vezetőség tagjai itt a fórumon veszekednek.
mano10 2012.11.26. 19:44:48 / # 109473
Századszor szaladtok neki valaminek, szinte eredmény nélkül. Idetéved valaki, leírja mi kéne, és azt hiszi, ő most már nagyon okos. Többször volt mindenkinek lehetősége ilyen-olyan módon csatlakozni, szervezni, tenni. Nem jön, nem invesztál sem időt sem pénzt, utána vádol, kritizál,személyeskedik, MEGMONDJA, hogy kellet volna!!! Miközben a hat kiváló úr-írjuk le hadd tanuljon a nép: P.Gábor, H Csaba, O. Attila, D. Gábor, Z. Zoltán, Max Keresztapa- egyikének a cégeibe fizeti a havi 60-70-et!!! Egy meghirdetett taxiplusos akcióra 600 emberből NEM MEGY EL SENKI(!!!), még az sem, aki megszervezte! Utána itt fikázzák a gazdájukat, miközben megteremtik neki a Kánaánt. Most meg majd itt engem is. Csak tudnám, minek erőlködök.

T01 2012.11.26. 19:31:56 / # 109472
avatar
Taxizni kellene inkább a maximált tarifával és követelni, hogy emeljék a duplájára. Miről beszélünk ? Azonosak az érdekeink ? Szerintem nem. Valakinek pont a mai állapot fekszik és van olyan is, aki ettől írtózik. Vajon a taxisok többsége akarja a változást ? Szerintem nem. Azért nem, mert már belefáradt a sok lenyúlásba és csodák sincsenek.

szálka 2012.11.26. 19:24:52 / # 109471
avatar
Csak azt tudnám, mi a fasz van a levegõben, hogy ilyenkor az összes féreg elõbújik...
anyad 2012.11.26. 19:10:10 / # 109470
avatar
Tudod igazából tényleg kellene egy IGAZI SZAKSZERVEZET.Egy olyan működő szakszervezet amiben ügyvéd meg ami kel minden lenne.Ha a Taxisnak valami gondja van tudjon hová fordulni. Sokan próbáltak már szakszervezetet csinálni de hát mindegyik belebukott. Havi tagsági díj szerintem olyan 1000-1500Ft-os lenne amiből biztos,hogy fent lehetne tartani.Mivel ugye már sokan belebuktak a Szakszervezet csinálásba mert ugye nem úgy működtették, ahogy ezt kelet volna működtetni.Mint ahogy az utolsó próbálkozás is bizonyítja.
tomajer 2012.11.26. 18:10:27 / # 109469
Jajj, hát küldd át gyorsan:-P
hiénakutya 2012.11.26. 17:40:29 / # 109468
Jó, és akkor nem lehet megálmodni újra-meg újra? Ez álomjog sértés, vagy mi? Figyelj, töltsd föl a retkeknek "A tisztességtelen ár és a romboló hatású verseny néhány összefüggése a taxi szolgáltatás piacán" című tanulmányt is! Megvan neked? Küldjem át? Nem értik, hogy mi történik. A tanulmányt '98-ban készítették, és a döntéshozók a mai napig ebből a kottából játszanak. Idézem: "A taxi szolgáltatások piacán a fogyasztó szempontjából a legkedvezőbb forma a nagy társaságok alkotta oligopólium lenne. Az egyéni kisvállalkozások ellenőrzése túl költséges és igen kevéssé hatékony eszköz, amelytől nem várható lényeges javulás. Célszerű lenne ezért a piacra való belépést kizárólag meghatározott számú járművet működtető és/vagy meghatározott tőkenagyságot elérő cégek számára lehetővé tenni. Csak olyan vállalkozók működhetnének a piacon akik tagjai egy taxitársaságnak." Ebbe az irányba megyünk, tetszik-nem tetszik. Mind az országos, mind a fővárosi rendelet-tervezet ebbe az irányba mutat. Döbbenetes, bár nem meglepő az a tétlenség, ahogy több ezer ember menetel a vágóhíd felé, miközben egy percig sem lehetnek biztos abban, hogy végül kit mészárolnak le közülük. A "szerepüket tévesztett üzletemberek" legalább próbálkoznak fellépni a saját érdekeikért. Mi nem.
tomajer 2012.11.26. 17:21:28 / # 109467
hiénakutya 2012.11.26. 17:05:47 / # 109466
Nem érted az Öreget; ez most nem a Penta-sztori. Azt mondja, hogy mozduljon egyszerre, egy időben kurva sok taxis. Teljesen igaza van, ez működne. Én is eljátszottam a gondolattal, hogy merre van a jelenlegi helyzetből a kitörési lehetőség, és felmerült bennem ez a megoldás is. Akárhogy játszadoztam a gondolattal, méricskéltem, tesztelgettem, kóstolgattam, próbálgattam, MŰKÖDIK. De csak elméletben. Hogy értsd is, vessük össze a Pentával! A Penta nem tudott magának piacot szerezni. Három mód van arra, hogy piacot szerezz: 1. Elkezdesz szarér'-hugyér' dolgozni és brutál összeget elköltesz reklámra. 2. Magas áron szolgáltatsz, és fuvart, és/vagy helyeket vásárolsz. 3. Politikai kapcsolataidat kihasználva megszerzed a repteret. Most azt mondja az Öreg, hogy van egy negyedik módszer is. Tényleg van, de csak elméletben. A gyakorlatban ugyanis már az első lépésnél befuccsol, mert a taxisok nem mozdulnak. Nemhogy egyszerre nem mozdulnak, de még külön-külön sem. Ide járnak okádni, aztán beviszik a tagdíjat. Ez egy csürhe. Na, azért csak vizsgáljuk meg! Egyszerre több ezer taxis szerződést bont. Következmények: 1. A fuvarszervező csak ideig-óráig tudja finanszírozni a cége működését, aztán becsődöl; 2. Nem tudja kiszolgálni az ügyfeleit, így azok egy idő után nem is hívják; 3. A szerződött partnerei felé kötbért kell fizetnie, és/vagy bukja a szerződéseit; 4. A megrendelőknek továbbra is szükségük lesz a szolgáltatásra és azt attól fogják megrendelni, akitől meg is kapják. Ne felejtsük, itt ugye arról volt szó, hogy egyszerre több ezer taxis lép, tehát egy ilyen -mondjuk- szövetkezettől meg is kapnák. Magyarul: nem kell piacot szerezned. Az öledbe hullik. Vagy inkább csak visszakapod.
tomajer 2012.11.26. 16:31:01 / # 109464
Meséljek?!? :-) Minek? Aki itt volt végigszemlélte a Penta "virágzását". De meg van ez már itt álmodva harminc oldalon is
Oldalszám: 8