Név Név
Becenév f.attila
Honlap Honlap
Taxitársaság: Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Mi a baj a Suzuki-val? Szerintem nagyon jó gyár. Aki ilyet mond az vagy nem ismeri, vagy elvette az eszét a sok reklám.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.28 01:57

Meg lehet élni a taxizásból. De az biztos, hogy nem a pénz miatt kell ezt a szakmát választani. Nekem hobbi a vezetés, és elég alacsonyan tudom tartani az egyéni kiadásaimat. És legyen még pár szakma a zsebedben, hogy legyen B verzió is. De a környezetemben senki nem csinálná az biztos. :D

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.28 01:48

Ehhez a flottához nem kell sok utas, akik a taxiktól, az uber-től, meg a wunder-től átszokva szépen kiszolgálják a forgalmat. Egyik taxis cég sem tud olyat felhozni az esetleges utas-megszokáson kívül, ami többletszolgáltatást nyújtana a green-el szemben. Egyenautók, környezetvédelem, egyediség. Képzeld bármilyen meglepő, de ezek a jellemzők fontosak a mai társadalom számára. Függetlenül attól, hogy mi mit gondolunk ezekről. Arra a szeletre nem lehet vigyázni, ami már másik villára lett szúrva.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.27 23:41

Nem ismerem pontosan az arányokat a jelenlegi taxis cégeknél futó műszakszámokról. De arányaiban pontosan annyi, mint a többinek. Gondolom folyamatos a lemorzsolódás is. Esnek ki autók, idősek, egyéb.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.27 23:38

Ha a cég képes arra, hogy ezt a tervezett gépjárműparkot maxon tudja járatni egy átlagosnak mondható fuvar mutatóval, akkor nem kell aggódniuk, hogy miből lesz pénzük a kötelező szervízekre. Volt már 0 km-es kocsid? Mert annál azért kicsi a valószínűsége, hogy bárhol megáll egy ilyennel. Ahogy már írtam egyáltalán nem olcsóbb a benzines, vagy a dízel autó sem. 2év alatt, több 100.000km-el van mire költeni hidd el. Főleg egy taxinál. A korábbi hozzászólásomból kimaradt a kuplung. Az áramortizáció is nagyobb lesz.
Komolyan az utcán leintett, és saját ismeretségből adódó taxifuvarok adják a sofőr keresetének a 99%át? Mert ebben az esetben igaz amit írtál, egyébként nem.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.27 20:38

Nagyon jól ismered a greentaxi vezetőségét, hogy ennyire pontosan vágod az üzletpolitikájukat. Most, hogy lebuktattad őket kénytelenek lesznek fejlesztéseket végrehajtani, hogy a nekik járó szeletet megkapják a tortából. Most rájön majd mindenki, hogy amíg egy induló vállalkozás nem rendelkezik saját pozícióval a piacon, addig nem jó, ha társul más cégekkel jutalék ellenében, mert a korábban 1 nem dolgozó, majd a 6 dolgozó fő elveszi a szorgalmasan fizető hasonszőrűek munkáját. És az is teljesen egyértelmű, hogy a telefonszámukon elérhető szolgáltatás az kizárólag amiatt van, mert márciusra lesz egy rendelet. Most látom én is mennyire szemét és kizsákmányoló cég. Vagy várjunk... talán mégsem?
Az nem a megfelelő, hanem amit én jónak látok. A mondásod meg nagyon tetszik, még nem hallottam. :D De továbbra sem értem mire célzol. Az nem titok, hogy szeretem az egyszerűbb, könnyebb, és kényelmesebb megoldásokat. Ezek a cégek pedig a többihez képest egy kezdőnek megadják a lehetőséget az induláshoz. Az öreg rókáknak elhiszem, hogy nem jó, de egy pályakezdőnek nincs jobb, hogy megízlelje. Az uber, mint cég tényleg nem korrekt, de látod szépen csorognak át a taxihoz ők is. Egyébként nem válaszoltál. Szerinted melyik taxis cég az igazán jó?
Szerintem mindkettő jó ötlet. A szabályokat a green hozza is. Annyira erős benned az ellenállás. Szerinted melyik a legjobb taxiscég akkor, ha nem ezek?