Név Név
Becenév f.attila
Honlap Honlap
Taxitársaság: Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A konkurencia, amiről írsz, New York-ban elérhető, és ott lehet, hogy mások a szabályozások, mint Budapesten.
A pénztárcádnak az uber.
Ezt én is kíváncsian várom. Meg hogy mit lehet tenni a többi nem korrekt taxis ellen, akik erőszakkal tuszkolják autóikba az utasokat, és nem hagyják dolgozni a kollégákat, ahol a roncsaikkal parkolásznak?!
Nem értem, hogy ha nincs legálisan dolgozó sofőr náluk, akkor ezt hogy akarják megvalósítani?




Szia! 

Az autóspartnerek és az utasok is egyaránt jelezték nekünk, hogy sok rendelés célállomása Budapest határain kívülre esik, azonban az Uber rendszere ezidáig erre nem kínált kézenfekvő megoldást. Kéréseiteket meghallottuk, így március 29-étől bevezetjük az agglomerációs díjat, hogy mostantól kényelmesen és még átláthatóbban uberezhessetek akár Budapest határán kívülról vagy kívülre is!

Agglomerációs Zónák
 
Budapest környékén két agglomerációs zónát alakítottunk ki. A fővárosból az Agglomerációs Zóna I-be átlépve a fuvardíjhoz plusz 500 forint agglomerációs díj adódik hozzá, míg a Zóna I-ből a Zóna II-be átlépve további 1000 forint. Az agglomerációs díjak Budapestről kifelé, illetve az agglomerációból a város felé egyaránt érvényesek. 

Egyszerű példán szemléltetve tehát a Széll Kálmán térről Budakeszire a jelenlegi fuvardíj mellett plusz 500 forint, míg Pátyra a jelenlegi fuvardíj mellett plusz 1500 forintnyi agglomerációs díj kerül majd hozzáadásra. Az agglomerációs díjak a város felé egyaránt érvényesek, így a Páty-Budapest út szintén 1500 forint agglomerációs díjat fog tartalmazni. 

Az alábbi képen láthatod az Agglomerációs Zóna I és Zóna II határait. A kép alatti linkre kattintva részletes térképet is kaphatsz, hogy pontosan tudd mely települések tartoznak az egyes zónákba. 


Budapest_Toll-Zones-maps_338x338_1_r2  Online Verzió

Zónák Föbb Települései

Agglomerációs Zóna I.

Agglomerációs Zóna II.

BudakesziPáty
BudaörsEtyek 
Érd Biatorbágy 
Halásztelek Pusztazámor 
Szigetszentmiklós Sóskút 
Dunaharaszti Százhalombatta 
Taksony Szigethalom 
Alsónémedi Dunavarsány 
Felsőpakony Bugyi 
Péteri Ócsa 
Gyömrő Inárcs 
Maglód Monor 
Ecser Mende 
Pécel Sülysáp 
Nagytarcsa Isaszeg 
Kistarcsa Gödöllő 
Kerepes Mogyoród 
Csömör Veresegyház 
Fót Göd 
Dunakeszi Szentendre 
Pomáz Csobánka 
Üröm Pilisszentlászló 
Pilisborosjenő Piliscsaba 
Solymár Tinnye 
Pilisvörösvár Zsámbék 
Pilisszentiván Perbál 


Ha az agglomerációs zónák kapcsán bármilyen kérdésed lenne, kérjük írj emailt a support.budapest@uber.com címre. 

Üdv, 
Uber
Szerintem a biztosítás, meg a Mercedes az valós.
Ez a dolgod, tűrjed! Képzeld milyen lehet egész nap egy konyhában főzni, hogy más emberek jól lakjanak. Nem tudsz szólni a húsnak, hogy ne legyen büdös.
Hamarosan a taxikkal utazók is megkapják az alkalmazásokban az értékelés lehetőségét. Nem lesz szankció, egyszerűen, aki ápolatlan, rossz szagú, illetlen azzal nem utaznak majd.

Saját Ubert csinálna a BMW


Saját fuvarmegosztó szolgáltatást tervez indítani a BMW - jelentette be az autógyár mobilitási szolgáltatások fejlesztéséért felelős igazgatója, Peter Schwarzenbauer a Spiegel Online-nak adott interjúban.

Európa számos országában jogi úton gáncsolták el az Uber szolgáltatását, mivel itt másként mennek a dolgok, mint Amerikában - mutatott rá Peter Schwarzenbauer, megjegyezve, hogy ugyanakkor jórészt a Szilícium-völgyre jellemző cowboy-mentalitásnak is köszönhető, hogy az Uber nem igazán tudta megvetni a lábát a kontinensen. Peter Schwarzenbauer az interjúban hangsúlyozta, hogy sikeres fuvarmegosztó szolgáltatást csak az érintett szereplők beleegyezésével lehet indítani Európában. Az, ahogy Amerikában elkezdünk csinálni valamit, ami nem tilos, majd a kész tényeket hivatalosan is elfogadtatjuk, az Európában nem megy - mutatott rá. A BMW ezért a Sixt bérautóvállalattal közösen üzemeltetett DriveNow carsharing szolgáltatására építve kívánja létrehozni saját fuvarmegosztó szolgáltatását.

A BMW egyik elképzelése az, hogy a DriveNow flottájának kihasználatlan járműveit lehetne kibérelni fuvarmegosztó szolgáltatásokhoz, például diákmunka keretében. A DriveNow elsősorban munkanapokon és munkaidőben használt flottája ugyanis esténként és hétvégenként rendszerint kihasználatlanul áll. Egy fuvarmegosztó szolgáltatás működtetéséhez azonban a BMW-nek minden bizonnyal szüksége lesz még egy további partnerre is a szükséges szoftver kifejlesztéséhez és karbantartásához. Ilyen lehet például a hamburgi WunderCar, amelyik Prágában, Budapesten, Varsóban és Isztambulban már el is indította fuvarmegosztó szolgáltatását. Tavaly már voltak arról hírek, hogy a BMW részesedést próbált vásárolni a WunderCar vállalatban, ebből azonban végül nem lett semmi.

Egyébként... Semmi minőségiről és modernről nincs szó. Az Uber egy applikáció, ami elég jó lett, de csinálhatna simán jobbat bármelyik cég, ha szeretne. (remélem szeretne is!) Egyáltalán nem olcsóbb, ha csúcsidőben is használod. Hogy a taxisokat így látják indokolt sajnos. Általánosítás, de többször igaz, mint sem.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.03.11 12:48

Arra nem gondoltál, hogy ahhoz semmi köze a szenzornak? Mert én ezt tudom elképzelni.