Név
Becenév ovecboy
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Na hali mindenki. Tudomis 8901-re: Jobbkéz szabály körforgóban? tehát benne vagyok és a körforgalomba behajtónak adok elsőbbséget... kirívó eset, de ha jól tudom, akkor jobboldali közlekedésű országok közül ez Olaszország lesz. A baloldalt közlekedőknél (pl Anglia) egyértelmű, ha be akarok hajtani a körforgóba, akkor a bent lévő nekem a jobb kezem felöl jön, tehát ilyen helyeken is kvázi "jobbkéz szabály" van a körforgalomban. egyéb estete (legalábbis itthon) nem tudok, ha te tudsz ne tartsd magadban, kíváncsi vagyok. SZEBB napokat! Scatty 14/2
Szeretnék még a 8891-es hozzászólásomhoz írni egy keveset. Vajon a hétköznapi (inkább "hétvégi") sofőrnek miért nem kellene rendszeresen vizsgázni? Minket kell szivatni, akik havi szinten több ezer km-en át koptatjuk a flasztert. A DECEMBERI VÁRATLAN (??!!??) hóesésben meg a "hétvégi sofőrök" sorra csúsznak az árokba. Még annak sem kell újra vizsgázni, és nem is ellenőrzi senki, hogy esetleg 10 éve megszerezte a jogsit, de azóta nem is vezetett. Tudott venni egy autót, és 0 km-es seggel, 10 év felejtés és gyakorlatlanság után uccu ki a forgalomba. De minket lehet szivatni, mert a megélhetésünk a tét. Vagy lenyeljük, vagy dögöljünk éhen. Ez nem szabályzott rendszer, mert az vigyelembe venné a visszacsatolást, visszajelzést. Ezt vezérelt rendszernek hívják. Ahol az "agy" kiadja az utasítást, és jónapot. Na, de örüljünk, hogy ma is felkelt a nap, és még lézengenek utasjelöltek az utcán!
Őszintén, én nem is vágyom "oda föl". az egy külön állatfaj. Meg a "följutáshoz" szükséges "gerinceltávolító műtét" rohadtul fájdalmas lehet :-) Scatty 14/2
Köszönöm a tájékoztatást. Nem tudom mi fog kisülni ebből az egészből, de reméljük a legjobbakat. Ez az 5 évenkénti képzés dolog... annyiban frusztrál ugye, hogy miből gondolják azt, hogy egy aktívan dolgozó kollega 5 év alatt elfeljt vezetni, vagy hírtelen megszűnik a helyismerete, amikor nap mint nap kint van az utcán... fölösleges tortúra és persze pénzlehúzás. De már megszoktuk. Ha "odafent" ülne egy ténylegesen kollégánk a döntéshozatalban, talán Budapestről Érdre nem Equadoron keresztül akarna menni... Mégegyszer köszönöm a tájékoztatást, és SZEBB napokat mindenkinek! Scatty 14/2
Na ez már tényleg kicsit jobban hangzik. Valaki még elárulhatná nekem, hogy hol lehet aláírni. A férőhelyenkénti 100 rugó letét meg az 5 évenkénti vizsga kérdése hogy áll? (bocsesz, kicsit tényleg le vagyok maradva a fejleményekkel) Üdv! Scatty 14/2
Sziasztok! Régen jártam erre. Kicsit luszta vagyok a nagycsomó hozzászólást átbogarászni, szóval valaki dióhéjban legyen szives: Vidéki taxisokat akarják "szivatni" eddig tiszta. A bp-i dolgokat emelik át egy az egyben? Kövezzen meg bárki, de ez így szerintem elég nonszensz. Nagyvárosokban még csak-csak, de kisebb városokban (ahol 4-5 taxis valahogy megél) ki fogja fojton kigazdálkodni pl a max 10 éves autót (pl 4 évesen veszed, 6 év használat és kuka, pedig semmi baja, csak öreg) +egyebek. Szóval valami konkrétum, vagy még csak tervezet? hiénakutya kollégát kérném elsősorban reagáljon, ha nem nagy baj, de mástól is szívesen fogadom. Szép napot! Scatty 14/2
Sziasztok! A rendelet tervezet több pontban tartalmaz olyanokat, melyekkel sokan nem értünk egyet ugyebár. Konkrétan most az autóra térnék ki, ha nem bánjátok. Amivel egyet értek: - meghatározott minimális tengelytáv - működő klíma - dohányzási tilalom az autóban (holott dohányzom, de nem bírom az autóban a cigaretta szagát) - csomagtartó méret minimumának meghatározása Amivel nem értek egyet: - 10 évben maximalizált kor. indok: ha én veszek egy 6 éves, használt autót, mondjuk 150 ezer km-el (mert újra nincs pénz), és taxinak állítom, azt miért csak 4 évig használjam tovább? életszerűbb lenne szerintem a futásteljesítmény korlátozása, mert az autó állapotát az határozza meg inkább, mint a kor. - 1600 ccm-es minimális motorméret. indok: modern motorok, akár 1400 ccm-el lehetnek dinamikusak, de ami fontosabb, az "1.6-os" motor az kb 1590 ccm-es pontosan, tehát a feltételnek nem felel meg (min. 1.7-es kell) Nem tudom egyet értetek-e velem, nekem ez a véleményem. Minden jót!

Téma: Történet egy New York-i taxisofőrről

Hozzáadva: 2012.11.13 13:22

Jó a cikk, tetszik. Sajnos sokan azt reagálnák rá, hogy "ááá, ilyen csak a mesében van", mivel a média, a filmek, és főleg az előítéletek ezt mondatnák az "utca emberével". A taxisokkal kapcsolatos személyes tapasztalataim alapján teljesen reális a cikk, mivel a taxis is ember. Több hasonló cikkre, történetre lenne szükség, hogy a társadalom ne a néhány kiragadott, és felkapott deviáns eset alapján ítélje meg a szakmát. Szóval szerintem, ha van hasonló itthoni tapasztalata, története valakinek, akár szakmabeli, akár utas, szerintem ossza meg különböző fórumokon, hátha sikerül kimosni a szakma besározott becsületét.

Téma: Elsősegélyt nyújtott, feljelentették

Hozzáadva: 2012.10.30 21:23

Sziasztok! Nem vagyok kolléga, de engem is felháborít az eljárás. Az emberi hülyeségre nincs gyógyszer, de ha már megvan a baj, akkor a prioritást át kellene rendezni. Valóban a sofőr felel az utasokért, de az mégse járja, hogy a taxis "ráripakodjon" az utasra, hogy nézzen szét, mert az ugye tovább rombolná a szakma amúgy is sárba tiport becsületét. Ha meg szépen szólsz, akkor az sokszor tudjuk mennyit ér... Korábban jómagam is voltam egy cserbenhagyás áldozata, amit kisebb sérüléssel és anyagi kárral megúsztam, nem tudom mit szóltam volna, ha abba köt bele a kiérkező rendőr, hogy beláthatatlan kanyarban FEKSZEM a földön a motorom mellett... Szóval felháborító eljárás.