Név
Becenév kezdő13
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: TaxiQuick! Az új reménység!

Hozzáadva: 2014.07.19 05:37

Na, ez jól megdöglött. Már a szokásos próbautasok sincsenek? Az átlag 1200-1500 forintos fuvarokkal, a kamu sztorikkal, meg a szigorúan elvitt nyugtákkal?

Téma: Best Taxi Egy gombnyomásnyira a fuvartól!

Hozzáadva: 2014.07.07 12:18

Sok reményt ne fűzzetek magatokhoz. A kezdeti apró fellángolás után ti is mentek a levesbe a TaxiQuick-hez hasonlóan. Ott is 85%-ban a saját próbautasaik voltak azok akiket lehetett fuvarozni, a rendes rendelés elenyésző, sőt mostanában a nullával egyenlő.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2014.06.23 01:20

Hát igazi hülyének kell lenni ahhoz, hogy csak 15-16 órai munkával tudjál normális pénzt keresni a taxizással. A repteresek pedig az igazi idiótákat testesítik meg. A jelenlegi címkiadás mellett is, régen pedig főképpen. Meg is érdemli a sok birka, hogy ne legyen szabadnapja. Életképtelen egy társaság.

Téma: Segítségeteket szeretném kérni

Hozzáadva: 2014.03.09 05:42

Kedves Veronika! Az nem független taxi volt, hanem egy csöves hiéna. Ha még hiszel a mesékben, akkor álmodozhatsz róla, hogy szeretné neked visszaadni a telefonjaidat. Már régen eladta őket. Legközelebb legyél körültekintőbb.

Téma: A néma címkiadó rendszerek összehasonlítása

Hozzáadva: 2014.02.18 01:27

1. Nem vesz figyelembe semmilyen közlekedési viszonyt a címkiadó, illetve nem is a legközelebbi autót küldi! / Ez csak a média lózung, amit eleresztenek kifelé/ Néha nem képes még a menet közben lévő autóról sem megállapítani, hogy milyen irányban mozog, széles főútvonalakon gőze sincs a rendszernek, hogy pl. hol állsz. Tiszta lutri a rendszer. 2. A tabletek marhára nem stabilak, a legutóbbi szoftverfrissítés óta napi 2-3 alkalommal biztos ledobál. Ez frissítés előtt nem volt. 3. A kérdésedre válaszolva semmi jelentősége a címkiadás szempontjából a szektoroknak, az csak tájékoztató adat, amiből a szabad autók száma mutat egyedül valós értéket. Ja, mielőtt megkérdeznétek én is ezzel dolgozom és katasztrofális a rendszer. Semmiről sincs információnk, a kliens oldali szoftver, pedig olyan mint egy főiskolás vizsgaprogram. Csak az életképtelenek örülnek neki a cégnél. Amióta fut a rendszer állítólag teleírtak több füzetet a feljegyzett hibákról, illetve kérésekről, hogy mit szeretnénk MI látni a felhasználói felületen, de mindebből csupán a töredéke valósult meg és nem is törik magukat azon, hogy bármit is változtassanak. Pedig a havi közel 100 millás bevételből azért telne ám rá! Lehet, hogy a csövön a kollégáim többségének be tudják adni a maszlagot a fejlesztésekről, meg a működési elvről, de azért én nem most jöttem le a falvédőről, sőt még szakmámba is vág a történet. Na, egy szuszra ennyit fűznék én hozzá.