Hozzászólások száma: 209
Oldalszám: 11
Témakörök > Droszt Híradó > TaxiQuick! Az új reménység! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
taxiquick 2014.09.02. 12:23:57 / # 335335
avatar

Kedves Taxis kolléga!

 

 Köszönjük, hogy korábban regisztráltál a TaxiQuick-be. Szeretnénk tájékoztatni, hogy augusztus 28.-án szerdán egy újabb intenzív utas oldali marketing kampányt indítunk. A TaxiQuick egyenlegedet 10 000 Ft-ra töltöttük fel, ezzel gyakorlatilag 50 további rendelést tudsz a rendszerben díjmentesen teljesíteni.

 Kérünk, hogy minél többet legyél bejelentkezve a TaxiQuick-be, hogy az utas rendelések minél nagyobb százalékát tudjuk teljesíteni.

 Szeretnénk Veled közösen egy társaság-független és valóban jól működő rendszert kialakítani, ez nem megy Nélküled. Ahogyan eddig is, ezután is számítunk a véleményedre, együttműködésedre, kritikáidra.

 Többen is jelezték, hogy szeretnének önálló, egyedi együttműködési szerződést kötni velünk, ami túlmutat a jelenleg is letölthető TaxiQuick Általános Szerződési Feltételeken. Természetesen ennek semmi akadálya, írásos szerződésben is tudjuk vállalni a jelenlegi együttműködési feltételeket hosszú távon. Szintén többen kérdeztétek, hogy lesz-e később tagdíj, erre a leghatározottabb NEM a válaszunk. Egy szoftvert biztosítunk utasnak és taxisnak egyaránt, ennek csak egy rendelésenkénti nettó 200 Ft-os használati díja van.

 Ha bármi kérdésed van, akkor keress bennünket az alábbi elérhetőségeink bármelyikén:

·         címünk: 1195 Budapest Hofherr Albert u. 3 (Kispesti Irodaház)

·         ügyfélszolgálatunk telefonszáma:  (+36 1) 280-0179

·         email címünk: info@taxiquick.hu

 

Üdvözlettel:

TaxiQuick

kezdő13 2014.07.19. 05:37:43 / # 63576
avatar
Na, ez jól megdöglött. Már a szokásos próbautasok sincsenek? Az átlag 1200-1500 forintos fuvarokkal, a kamu sztorikkal, meg a szigorúan elvitt nyugtákkal?

tanárúr 2014.06.20. 04:13:38 / # 63575
avatar
A múltkor beült hozzám egy 56-os hazánk, elszakadt fia, hogy ő Óbudán a tengerész utcából disszidált, és most fel nem ismeri a környéket. Ezzel azt akarom mondani, hogy bármkor kérhetnek taxit a Tolbuhin krt. és a Szamuely sarkára. Vagy annak idején volt a kiskörút, a nagykörút és a Hungária körút, hidtól-hídíg.
tanárúr 2014.06.20. 03:51:47 / # 63574
avatar
Tehát 5, azaz öt címmel kínált meg a rendszer, kb. 1 hónap alatt. Az 5 rendelésből, négynek én voltam az "újdonság". De megvoltak elégedve az alkalmazással, mert látták hogy mikor fordulok be az utcájukba é tudták milyen autót keressenek.
tanárúr 2014.06.20. 03:42:56 / # 63573
avatar
Akkor nekem is feldobta kétszer. Másodjára el is tudtam fogadni, hogy nyomom az igent. De jött is a válasz: egy másik taxis elfogadta a címet. Bevásároltam a Tescóban és elhelyezkedtem a Babér droszton. Ez lehetett 40-70 perc között, mikor kapok egy címet: 13.Váci út 191. Gyanús volt, ezért felhívtam: a Tél utcában állt a Sparral szemben, szerinte a 191 busz megállójában. Statisztika: Eddig 7 címet vettem fel. Kettő megégés, a többi hozta az átlagot: vagyis kb.: 2300 Ft/per kanyar, levonva a jutalékot. Amiből egy nyolcórás műszakban, 8-9 db elég is lenne.
tele5ös 2014.06.19. 22:03:21 / # 63572
Igen. Ezzel csak az a baj, hogy Budapest nem Bécs. Én kipróbáltam már másik app-ot is. Mindegyikkel az a baj hogy nincs rendelés. A másiknál is a készítőt vittem. Itt is pár megrendelő van. Ma például 3 megrendelés jött le nálam. Ebből 2 ugyanattól a személytől. De egyébként, hogy lehet úgy taxit rendelni hogy Hungária körút?
m4tthew 2014.06.19. 11:38:01 / # 63571
avatar
Az a gond, legalábbis amit én tapasztaltam eddig, hogy rendszerint nagyon távoli címeket dobál, akár a város egyik végéből a másik végébe is kínál megrendeléseket. Ebből is adódhat a teljesítetlen fuvarok többsége...
Agymosógép 2014.06.19. 09:19:55 / # 63570
avatar
Aha... Na, ez mondjuk egy érdekes manőver. Simán el tudom képzelni, hogy bizonyos távolságon belül MINDENKINEK elküldik a címet, ezzel két legyet ütnek egy csapásra. Egyrészt több taxis azt látja, hogy vannak címek, másrészt az utasért biztosan elmegy valaki. Csak ilyenkor van bukta.:) Ez nem hiszem, hogy jót tenne a cég megítélésének...
Agymosógép 2014.06.19. 09:15:31 / # 63569
avatar
Érzek én ebben a történetben némi ellentmondást... A kollégák állítják, hogy nem kapnak címeket, ti állítjátok, hogy nem fogadják el, nem teljesítenek, csak 10%-ban. Úgy érzem, itt valaki kamuzik.:) Most akkor vannak címek, csak nem viszi el őket senki? Ha így van, miért lehet ez? A taxis nem akar pénzt keresni?:D Ha meg nincsenek címek, miért várjátok, hogy a taxisok tóduljanak hozzátok? Nem tudom mennyire vagytok tisztában a taxislélek nem túl bonyolult rejtelmeivel, de a taxis oda megy, ahol munkát kap. Ennyire egyszerű ez.
nazoli 2014.06.19. 09:11:14 / # 63568
avatar
Bécsben például kiválóan működnek. Napi 3-4 fuvart is kapnak róla a taxisok.
m4tthew 2014.06.19. 02:58:43 / # 63557
avatar
Az éjjel dobott egy címet (váci út 191), elfogadtam, mielőtt odaértem volna, hívom az utast hogy elölről vagy hátulról álljak-e meg, erre közli hogy ő most szállt be a taxiba, de odaadta a telefont a kollégának, akivel tisztáztuk a helyzetet és kiderült hogy mindketten megkaptuk a rendelést, csak ő ért oda előbb. Érdemes lenne a hiba okát feltárni, és javítani...

tele5ös 2014.06.18. 21:58:32 / # 63556
Nálam elég sokat ment. Nem sok sikerrel. Ezekkel az applikációkkal csak az a baj, hogy kevés magán megrendelő van, Sajnos a fuvarok többsége szerződéses. És ők nem rendelnek ilyen olyan applikácíoval. Szerintem ezek az app-ok nem sok sikert hoznak.76

taxiquick 2014.06.18. 07:35:50 / # 63567
avatar
Szervusztok! Hadd reagáljak egyszerre több véleményre is. Előre elnézést, hosszabb leszek, mint egy ilyen fórumon illik. Szerződés kötés Az indulás óta törekszünk arra, hogy személyes kapcsolatunk legyen minden érdeklődő ill. a rendszer használó taxissal. Eredetileg a belépés feltételének a személyes kapcsolatfelvételt (kézfogás, taxisengedély bemutatása, ideális fotó a taxisról, a járműről, oktatás az alkalmazás használatáról). Aztán fokozatosan lejjebb adtuk az igényeinket, mert nem adtátok egymásnak a kilincset az irodánkban. Fontos tudnotok: nagyon szeretnénk egyedi szerződést kötni Veletek, én sem vagyok híve annak, hogy csak az ÁSZF írja le az együttműködés kereteit. Szóval várunk mindenkit. kössünk egyedi szerződést, kölcsönösen vállaljunk kötelezettségeket. Mi ebben leírjuk azt, hogy tagdíj nincs a TaxiQuick-ben, leírjuk azt, hogy meddig vállaljuk a nettó 200 Ft-os rendelésenkénti díjat stb. Szóval tárt karokkal várunk mindenkit, aki szerződni szeretne. Díjemelés, tagdíj Ugyan az előző részben kitértem erre, de külön is hadd hangsúlyozzam: nincs, nem is lesz a TaxiQuickben tagdíj. Nem vagyunk fuvarszervezők, egy szoftvert biztosítunk, amelynek az eseti használatáért nettó 200 Ft díjat kérünk. Ebben az iparágban (IT felhő alapú szolgáltatások) nem igazán szokott a használati díj emelkedni. Az általunk használt erőforrások jellemzően egyre olcsóbbak lesznek. Persze ezzel nem azt szeretném ígérni, hogy 2038-ban is 200 Ft lesz egy rendelés. De a következő 2-3 évben egészen biztosan nem tervezünk emelést. Az látszik, hogy elég erős "nyomulás" lesz ezen a piacon, nagyon sok minden fog megváltozni a következő 2-3 évben, egy nagyon komoly paradigma váltás (elnézést az idegen kifejezés miatt, de nem tudok rá jobbat) előtt áll az egész terület. Uber, SharingCar Szóval paradigma váltás ;) Itt vannak a belátható távolságon (pár hónapon) belül olyan nagyon erős megoldások, mint az Uber és a SharingCar. Ezek simán bedarálják azokat a piacokat, amelyeket megcéloznak. Az gondolom egyértelmű, hogy nem a taxisok partnerei lesznek, érkezésük Számotokra finoman szólva nem előnyös. Amennyiben Budapesten ezek megjelenéséig nem kerül rá egy-két mobil app minden rendszeresen vagy eseti jelleggel taxizó telefonjára, akkor gyakorlatilag feltett kézzel várja a budapesti taxis társadalom az Uber ill. a SharingCar érkezését. Az tisztán látszik a londoni példán is, hogy erőből (tüntetések, rendeletek), nem lehet ezeket megszorítani (szerintem). A mai világ annyira online, hogy sok minden éppen a visszájára sül el. Szóval szerintem egyetlen megoldás van: felkészülni az érkezésükre. És itt érkeztünk el a következő bekezdésemhez. Hogyan tovább Mi a TaxiQuick-ben szeretnénk továbblépni az utas oldal megnyerésében. Azonban addig ezt nem tehetjük, amíg a beérkező rendeléseknek legalább a 90%-át nem tudjuk teljesíteni. Most ettől nagyon messze vagyunk, ennek egyetlen oka van: kevés taxis használja a TaxiQuick-et. Mit kérünk tehát Tőletek? 60 napot. 60 napig használjátok a TaxiQuick-et folyamatosan és rendszeresen. Számotokra ez egyetlen fix költséget jelent: a mobilnet díját. Amint azt látjuk, hogy a meglévő fuvarokat teljesítjük, azonnal képünk tovább és reményeink szerint őszre egy erős mobil piac kialakulhat. Ehhez maximálisan partnerek vagyunk, most ugyan nem lájátok, de kinyújtottam kézfogásra Felétek a kezemet ;) Üdvözlettel: TaxiQuick

no name 2014.06.17. 14:57:59 / # 63566
avatar
Iphone! Ráadásul új. Van ott pénz nem kevés! :D
luxbela 2014.06.17. 13:19:45 / # 63565
Használnám. Csak nem tudom. Új iPhone-om van, ezen nem fut. Nem veszek ezért még egy telefont, még egy kártyát, még egy internet előfizetést.
oregtaxis50 2014.06.17. 13:10:11 / # 63564
avatar
Szevasztok! Ígéretem szerint megosztom tegnapi tapasztalataimat a taxiquick-el kapcsolatban. Talán a legfontosabb információ az, hogy Ők nem egy fuvarszervező cég hanem "csak" informatikai fejlesztéssel foglalkoznak. Szóba került a fuvaronként nettó 200 Ft.-os díj, de mivel nem fuvarszervező cég így szoftver bérleti díjat számítanak fel, nem kötnek szerződést.Ha valaki sokallja a fentebb említett összeget nyugodtan ki lehet lépni. Sok regisztrált utassal rendelkeznek de a megrendelések egy része nincsen teljesítve. A taxi cégek által használt alkalmazások nem nyújtják azt az utas oldali felhasználóélményt mint a taxiquick. A fejlesztők nagy hangsúlyt fordítanak a taxisok véleményére, tapasztalataira és az utasok észrevételeire. Nem rémtörténeteket kitalálni, fikázni hanem használni kell. Jó melót mindenkinek!

luxbela 2014.06.17. 12:05:19 / # 63563
Írjuk.
Rocktaxi 2014.06.17. 09:53:34 / # 63562
Már régóta írom. zöld gumicsizma :-DD
tomajer 2014.06.17. 08:22:23 / # 63561
Igen. De lépéselőnyben vagyunk. Mi már tudjuk mire készülnek, van időnk normális döntéseket kicsikarni. Persze vagy sikerül vagy nem.
Agymosógép 2014.06.17. 07:58:37 / # 63560
avatar
Az eddigi tapasztalatok szerint, sajnos elég komoly sikerrel...
Oldalszám: 11