Név Dr. Kovács Ferenc
Becenév Franky
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Halihó! Azt gondolom, hogy akkor lehet pontot tenni az egész végére, ha nem azon megy a verbális jellegű kardozás, hogy ki mit cseszett el, és ki mit csesz el a jövőben. Egyszerűen a jelenlegi helyzetet kell tudni kezelni, és ennek előnyeit megtartani. NEM CSAK a Fővároson, BKK-n múlik. A taxisnak kell betartani a szabályokat. 1. 280.-Ft a km-díj és pont. 2. a Budapestről vidékre irányuló fuvar szintén kötelezően 280.- 3. Visszautat a TAXIENGEDÉLY MŰKÖDÉSI TERÜLETÉN KÍVÜL lehet (nem kötelező) számolni! (Pest-megyeivel is rendelkező taxi pl. Ceglédről jogszerűen NEM SZÁMOLHAT visszautat) 4. Vidékről Budapestre irányuló, (fuvarszervező által kiadott) fuvar esetén előző pont az irányadó. Akkor engedélyezett kizárólag, ha előrendelés ÉS írásban vagy egyéb rögzíthető módon történik a megrendelés. 5. Egyéb tarifa CSAK akkor használható, ha nem csak Budapestre szól az engedély, és ott is csak a helyi szabályoknak megfelelően!!! Ez fontosabb, mint sokan gondolják. Természetesen mindig a helyinek megfelelő tarifatáblát kellene kiakasztani... Egyenlőre ennyi.
Hogyne. Érthető. Kedves, valószínűleg szakmabeli fura nevű érdeklődő. Először is bizonyos vagyok benne, hogy nem csak utas, hanem valamilyen formában kötődik e szakmához. Hozzászólásai tartalma ezt sugallják, mert olyan szavakat és helyzeteket ír, melyek utasként eszébe sem juthatna... De mindegy, játsszuk ezt. Ezidáig azért kapott néha kiemelkedő szolgáltatást, mert a kezdő, nagy reményű taxis befektetett egy vagyont, illetőleg örökölt, nyert, és a pénzt a vállalkozására kényszerített fejlesztésére költötte. Érdektelen volt, hogy ezt néhány év alatt felélte, mert a tarifa nem termelte ki még a befektetett tőkét sem. A mercivel kezdő tisztességes taxis néhány hosszú év szenvedését követően hirtelen egy bérautón találta magát... Tehát az Önnek juttatott gazdaságtalan tarifa nem volt más, mint a taxis társadalom vagyonának szép lassú elvonása azért, hogy a fuvarszervezők felvirágozzanak. Lehet itt panaszkodni, értelmet keresni. Mondjon még egy olyan szakmát, tevékenységet, ahol 2012-ben az 1998-as árakon dolgoznak úgy, hogy a költségek hozzávetőleg 400%-al növekedtek. Nincs ilyen. Nem tudom, mivel foglakozik, mert bizonyára nem főállású taxiutas, de itt kb 5500 család megélhetéséről beszélünk. És ezek, amíg nincs tisztességes bevételük, nem fognak az Ön vállalkozásától szolgáltatást igénybe venni. És ez Önnek sem jó... Minőség? Miről beszél drága? Ma, köszönhetően a jelentősen szigorított feltételeknek, évente esedékes minősítő vizsgáknak, biztonság szempontjából a taxinál nincs jobb! Ja, hogy nem főznek Önnek kávét? Ez tényleg szégyen. Vagy szemtelen? Büdös? Átveri? Kérdem én, ha Ön nem tesz panaszt ezekért, hogy várja, hogy javuljon a helyzet. Egyszóval, sokkal összetettebb kérdések ezek, mint azt Ön valaha is átlátná.
Mint jeleztem, elhatárolódom. De valóban, úgy kellett volna, hogy maximálisan elhatárolódom :)
Teljes mértékben elhatárolódom ettől a kijelentéstől. De valami azért lehet, hogy úgy tűnik, nem kedvelnek sokan, nem gondolod?
Nem értem, mi a gond azzal, hogy egy szabályozott terület legyen ez a szakma, normális keresettel és normális munkaidővel? Most akkor szar ez, vagy nem???? Jobban keresel, azt mondod. Akkor miért baj, ha még jobban fogsz??? Vagy csak a vita a lényeg??? Mert a cél nem az, hogy kevesebb munkaidővel, nem napi 12 órával, jobban megélj??? Ha meg olyan remek, akkor miért érzed támadásnak, ha a szabályozatlan szakmák közül ezt is szabályozzák???
Egy apróság, ami az eredeti terv volt: Szeptembertől MINDEN hatályos -Online taxióra is -10 év is -szín is -környezetvédelmi osztály szigorúbb -csomagtér méret nagyobb -személyi feltételek szigorúbb és még néhány apróság. A pertársaság. Olvastam az indoklást. Nem hülye, aki bekajálja, hanem egyszerűen nem tudja, hiszen nem jogász. Ezért nem hülye, csak félre van vezetve. Szerintem. De mindenki joga, hogy azt higgyen, amit akar, arra költsön, amire akar. "ugattok" "kétszínű senkiházi" Ez igen, most jól megmondtad! De semmi baj, megértem az érzelmi szegénységedet, amelyet bizonyára a sok magányban eltöltött órának köszönhetsz. Szép estét! Csak nehogy agyvérzést kapj dühödben!
Van abban is igazság, amit mondasz, de az a "paraszt" a 365 napból mondjuk 7-10 napot nyaral. A többit mondjuk ledolgozzák. A statisztikákról pedig Churchill mondott egy nagyon okosat, de ezt Te biztosan tudod... De csodálkozva olvasgatok. Halottam olyan fuvarszervezőről, akinél a "radír" szinte kötelező. És a bevétel egy része radírozva van. Jól tudom? Na ezek a bevételek (levonva a fuvar költségeit) gyanítom magasabb összeget tesznek ki, mint az 500.-Ft/óra (brutto) munkabér. De ha ezen a részén ragadsz le az írásnak, akkor tévútra kerülsz. Azt kívántam jelezni, hogy a taxis szakma a nagy szabadságában téves beidegződéseket hozott. NEM a vállalkozás bevételének, hanem SAJÁT bevételének nézi a gkv. a napi keresetet, és úgy is kezeli. Magyarul bátrabban és kontroll nélkül költi a bevételt. Ez csupán egy észrevétel. De mindenesetre az, hogy azokat akik eltartanak "paraszt" névvel illeted, elárul néhány dolgot. Lehet, de csak lehet, hogy itt van egy kis hiba?
Még egy vitaindító! Nagyokosok. Akkor ezt tegyétek zsebre: Óvadék. Ismerős, ugye? A helyzet a következő. Jelenleg a befizetett "óvadéknak" nevezett jelentős pénzösszeg a törvény jogértelmezése szerint kölcsön. Ezért a fuvarszervezők kamatot lennének kötelesek fizetni!! Gondoltátok volna? Érdekel egyáltalán valakit ez a kérdés?
Sokan inkább a látványos, de valójában hasznos, lépéseket kifogásolják. De az általad felsorolt problémákról vagy fogalmuk sincs, vagy valamilyen mazochista érzelmi világ miatt élvezettel teszik mások zsebébe a pénzt. Keveset beszéltünk, pedig szerintem sokat beszéltünk. Nehéz 5-6000 emberrel személyesen elbeszélgetni. Amíg a személyes beszélgetések során az itt leírtaknak gyökeresen ellentmondó véleményeket hallok, amíg a gondolataim megerősítést nyernek, addig hiszem, hogy van miért dolgozni, van értelme az egésznek. De mindenképpen jó ezeket a véleményeket is látni.