Név Sandor Lorinc
Becenév safex
Honlap www.safex.cz
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.31 16:51

Szia, két megjegyzés: - 20 fm nem elég két autóra, egy átlagos autó 16-17fm. - ez éppen KPMF, azaz éppen ugyanaz a fóliagyár terméke mint amit mi is árulunk, csak majdnem 50%-al drágább, +postaköltség Bónusz megjegyzés: az elvárt RAL szin nem része a KPMF kinálatának, tehát az ilyen forrásból jövő fóliák aligha fognak megfelelni a BKK tesztjén... Ahogy eddig is mondtuk: meg lehet nálunk venni a fóliát, fel lehet tenni egyedül is. Vagy a partnereink is feltehetik. Vagy akármelyik konkurens fóliát is meg lehet venni. Mindenki azt csinál amit akar :)

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.19 09:40

Egyrészt a Safex alapvetően fóliák forgalmazásával foglakozik. Vehetsz természetesen fóliát bárhol másütt itt, van jópár kereskedő cég és fóliagyár. Érdemes elkérni a fólia technikai adatlapját, összehasonlítani a paramétereit és az árát valamint a színét. Ha minden megfelel, nagyszerű... Utána már csak kell valaki aki telepíti is. Ezt akár megteheted magad is, végül is csak egy kis kézügyesség kell meg türelem (és egy plasztik kártya meg egy kés). Ha elég kitartó vagy, akkor pont olyan szép eredményt fogsz elérni mint a képen. Ha nincs erre lehetőséged, akkor egy telepítő cégre lesz szükség. Ebben segíthet a Safex is, aki a pertnereit gyüjtötte össze a taxi-foliazas.eu-n, hogy könnyen összenézhető legyen, ki mit tud ajánlani, mekkora tapasztalata van és mennyi szabad kapacitása. Az árakat a kiválasztott telepítővel kell egyeztetni, pontosan az elvárt igények és lehetőségek függvényében. Nyilván a partnereink a mi fóliánkat telepítik, tehát ha ez elvi okok miatt nem jöhet szóba, akkor máshol kell keresgélni. :( Hogy aztán az ajtón élben elvágják a fóliát, vagy visszahajtják (és mennyit) vagy a falcokat is lefóliázzák, már csak a pénztárcád mélységétől függ. Hogy lásd: a falcok fóliázása alapvetően 3-4x több időt jelent és rengeteg szerelést (biztos le akarod szedetni az összes elemet a kocsidról a telepítéshez és aztán az eltávolításhoz is?). Mivel ez idő alatt akár 3-4 másik autó is elkészülhetne, máris láthatod, hogy mibe fog kerülni... Nyilván függ az autó alapszínétől, hogy mennyire zavaró a színátmenet, de tény, hogy a vevők 0,1% szokta kérni ezt a lehetőséget csak. Nem véletlenül.

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.15 23:41

Szivesen valaszolunk, ha van a foliazassal kapcsolatos kerdes...

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.06.07 11:48

Korrekt információk. Egyedül a mosással kapcsolatos tilalmat érzem túlzónak: gépi mosóba minden további nélkül lehet vinni a kocsit. A gőzborotvával pedig nagyon óvatosan, értelmes víznyomás mellett, az éleket csak felület irányból mosva lehet tisztítani. Ha valahol toldva volt a fólia (sérülés vagy olcsó telepítés miatt), ott inkább ne. Sérült fóliát pedig egyáltalán ne...
"Apropó miért nem a taxisokkal tárgyalnak?!" Veled? Vagy kivel? Világosítson már fel valaki hogy kik azok "a taxisok"? Hogy lehet "velük" tárgyalni? Nem lehet hogy pont emiatt a "nehézség" miatt fogják végül siman megszavazni a rendeletet? Merthogy a sok medve nem birja elviselni egymás szagát, és bőszen kerülik egymást?
Bocs, de ez egyszerűen nem igaz.
Kedves kettőszázkettő, köszi a frappáns megoldást a dillemmánkra, hogy hogyan lehetne rávezetni a fórumtársakat, hogy valójában reklámot látnak :) Ajándékodat áveheted szept. 4-én a Közlekedési Múzeumban. Amugy pedig: mint fólia forgalmazó cég, elég gyorsan megértettük - állami magyarázat nélkül - hogy ez a rendelet, ha elfogadják, óriási biznisz lehet. Ezért aligha lehet minket hibaztatni :-) (Mintha holnaptól kötelező lenne a BKV helyett taxival közlekedni...) Viszont itt az az érdekes helyzet állt elő, hogy a két ellenérdekelt fél egyaránt teljes sötétségben él azzal kapcsolatban, amiről döntenie kell. Az Önkormányzat és a BKK szabályozhatja a taxik paramétereit,és - tulajdonképpen érthető módon - rendet szeretne látni a városban. Mind tarifák ügyében, mind pedig vizuálisan. A tarifákkal nem foglalkoznék, nem a mi asztalunk. A szinezgetés viszont nekünk fontos és érdekes: Nem mondhatni hogy valami rettentő eredeti gondolat, a fél világon egyen színülek a taxik, és ettől még boldogan élnek. Csakhogy miután az első rendelet tervbezet megjelent és mi tudomást szereztünk erről az egész folyamatról, nyilvánvalóvá vált, hogy a BKK nem rendelkezik* egy korrekt** szabályozás megalkotásához szükséges háttérinformációkkal és tudással. (*vagy roszabb esetben ezt direkt nem használja. **megint csak a szinezésről beszélek) Természetesen megkerestük Őket és felajánlottuk, hogy segítünk a szakmai rész kidolgozásában. Ingyen, a TÜV bevonásával, a hasonszőrű cégekkel összefogva, alapvetően a taxisok érdekeit figyelembe véve. Megköszönték és elküldtek minket. Elkészitettük a reklámautót (hobbiból és önszorgalomból ha úgy tetszik, de sokkal inkább jól meggondolt reklámfogásként - aminek ráadásul a költsége minimális, de a hatása egész jól mérhető), és elkezdtük a másik fél - a taxisok - "megdolgozását". A kocsink időnként feltünt Pesten és mindig sikert aratott - a taxisok is megnézték, és az utasok is (a Deák téren valami turista be is akart szállni...). Aztán ráakadtunk erre a fórumra. Nem volt egyszerű olyan helyet találni a neten, ahol a taxisok valóban aktívak és valamiféle kommunikációt lehet velük folytatni. Tudtuk, hogy a taxisok szintén nem tudnak semmit a fóliázásról, és természetesen félnek tőle, tiltakoznak ellene. Pont mint annak idején Prágában. Reméltük hogy egy kis felvilágosító kampány még nem fogja kicsapni a biztosítékot a tulajdonosnál. Igyekeztünk - a nevet leszámítva - nem reklámozni, hanem megértetni veletek, hogy a fóliázás jó dolog, mégha pénzbe is kerül. A taxisok alapvető érdeke lenne a fóliázás, hiszen ez a legjobb és legolcsóbb módja hogy megvédjék a milliós befektetésüket: kőfelverődések, karcolások, kifakuló fényzezés elkerülése, a lehető leglátványosabb, ugyfélcsalogató grafika megalkotása, stb... És hogy mennyi pénzbe kerül, az leginkább attól függ majd, hogy mi lesz a rendeletben. Hogy hajlandó-e a társaság meggondolni ilyen apró mellék kérdéseket is, hogy pl. Pantone 123 vagy 121 legyen odairva. Ez pl. egy tizezer forintos hiba. És ilyen még van a tervezetben pár (pl: tükrök fóliázása) Nyilván, nem szeretet szolgálat vagyunk, hanem profitorientált cég. Ahogy a taxis is. Ha nekünk új színt kell gyártatnunk és jóváhagyatnunk az pénzbe kerül nekünk.Sokba. Tehát a fólia drágább lesz. És nem csak nálunk, hanem mindenkinél, mert véletlenül ilyen szín senkinek sincs. (Legalább nem korupció, csak síma hozzánemértés...) Ezt, és még pár tucat apróságot igyekeztünk volna elmondani itt és a BKKnál - ha valakit érdekelne. Persze nem muszáj, végül lesz valahogy majd, legfeljebb több pénzt keresünk... PS: Egyszer már megkerestük az összes taxis céget és felajánlottuk hogy készítünk egy-egy demó autót, tesztelésre, ingyen. Hogy megmutatjuk a fóliázás előnyeit, a módját, hogy akár a cégek maguknak tudjanak fóliázni. Semmi reakció... PS2: Majercsik úrral abban maradtunk, hogy amíg (és ha egyáltalán) be nem indul a hivatalos reklám kampány, kitiltja a felhasználónkat. Ezt tiszteletben is kívánjuk tartani, ezért az esetleges reakciókat vagy kérdéseket a korábban belinkelt képen és prezentációban látható telefonszámon vagy e-mailben várjuk.
Nem. De meg tudtad különböztetni a 20 másiktól, nem? A kérdés pedig ez volt, nem hogy szép-e (nem az szerintem se)
Megint igazad van. Ugyhogy az a reakció, hogy: "ehhh mindegy" nem tul biztató...