Név
Becenév vmiki
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A napokban volt szerencsém 2 eredeti Uber vezető menedzser féleséget hazaszállítani (telefonos rendelés ! ) a II. kerületbe, egyikük az út alatt megkérdezte: -én, mint hivatalos, hivatásos, sárga taxis vállalhatnék-e Uber fuvart. 

Nem az az érdekes, hogy mit válaszoltam, nyomdafestéket nem tűrő szavakkal, magamon is meglepődve, hanem az, hogy mennyire nincsenek tisztában a helyi rendeletek, törvények tekintetében, a rentábilis fuvardíjról már nem is beszélve.

Annyit tehettem, hogy nyomatékosan tudtukra adtam: meg vannak számlálva a napjaik, egy illiberális 2/3-os többségű hatalommal szemben, amely meg fogja védeni a saját vállalkozóit Budapesten. No meg felhívtam a figyelmet, hogy egy budapesti taxis habitus nem egyenlő egy amerikai vagy mondjuk holland taxis mentalitásával. Meg vendégszeretetével... 

Téma: Hármas brék

Hozzáadva: 2014.12.03 11:20

Mindenesetre miféle élsportoló az aki nem tud uralkodni magán egy szóváltás esetén. Gondolom nem véletlen az, hogy volt sportolóról beszélünk. Azt meg végképp semmi sem igazolja, hogy egy segítégre érkező embert is lever egy válogatott bunyós. (még ha MaxTaxis stílus is volt.........)   Sajnos az is véletelen, hogy nem egy egyenlő ellenféllel találkozott, mert akkor máshogy alakultak volna a dolgok.........köztünk is vannak.....kemény emberek...

Téma: Hármas brék

Hozzáadva: 2014.11.25 18:05

Csak azt tudom hozzátenni: mielőbbi jobbulást kívánok a kollégának és a családjának.

Az a kolléga aki végül is visszatartotta az elkövetőt, nos: minden elismerésünk.

Az elkövetőnek meg boldog Karácsonyt Kívánok, ott bent.........igencsak visszafogva magamat, magunkat.....kár, hogy szanatóriumba került.....

Az Isten barmai nézőpont kérdése, viszont úgy látom, hogy a "foltosok" kezdik eszeveszetten elveszteni önuralmukat. Most már közveszélyesen közlekedik egy két fajtájuk, nem tudom, hogy betétlapra vagy súlyos sérülésre hajtanak.......(Lásd: Folti. Emlékszem még a T2000-nél a debütálására, az, hogy mivé vált, szerintem genetika, de ha így folytatja....nem tudom......)

Azt akkor is értettem, nem én idéztem elő, csak egyéni döntésem alapján csatlakoztam....azok az idők elmúltak. 


Egy ilyen közvéleménykutatás semmiképp nem nevezhető reprezentatívnak, azonban számomra első benyomásként az jutott eszembe: az a réteg, amely a tarifaemelés következtében szerencsére lemorzsolódott, újból Úrnak képzeli magát, mert azt hiszi, már megint megengedheti magának, hogy "taxizzon". Pedig dehogy....... 

Gondoltam, majd idéznek innen......

Újabb jó hír, bár nem Uber témában:

http://www.origo.hu/itthon/20141121-irrealis-a-fovarosi-taxi-otlete.html#


Nos, egyenlőre pontatlanul, slendrián módon:

Tegyük fel, hogy az Uber alkalmazott fél év múlva elérte azt a szintet, amit a piacvezető taxitársaságok alvállalkozói tapasztalnak mindenapi munkájuk során, vagyis: napi 150-200 Km (hétvégén több) megtétele. Tegyük fel, hogy a született profi áltaxis, (mert mindíg tudja, mikor, melyik napszakban hová kell helyezkedni, honnan várható azonnali rendelés) így a lehető legrövidebb rágurulással kapja a megrendeléseket. Ezt az arányt, vagyis a hasznos kihasználtságot igencsak jóindulattal határozzuk meg, mondjuk: 70%-ban. Most ne matekozzunk, a 130 Ft / Km viteldíjból 100 Ft-ot kap a rabszolga, 70 %-os guruló megléte mellett: Minden megtett 100 Km: 7.000. Ft bevétel. Egy átlagos autó fogyasztását vegyük 7 Liter / 100 Km = 2800 Ft költségnek. Marad: 4.000. Ft / 100 Km. Vagyis, ha olyan szinten van, mint mi, akik 25 éve ezt a szakmát űzzük a legjobb társaságoknál, lesz mondjuk 7.000. Ft. napi össz bevétele. Vesz egy doboz cigit, eszik, iszik egy kávét, de 12 órát dolgozik. Marad: 5.000. Ft. Elmegy a boltba, mert sikerélménye van, adómentesen keresett 5 rugót egy nap alatt, az asszonynak virít. Marad, mondjuk 2.000. Ft. Ez 30 nappal számolva, (amennyit nem dolgozunk) havi 60.000. Ft. Nos ebből kéne kifizetni a rezsit, a gyerek költségeit, az albérletet, vagy a lakáshitelt, az autó részletét, javíttatását, az amortizációt, az új 10 évnél fiatalabb gépkocsi megvételét, a ruházkodást, nem utolsó sorban: a majd 2x-es adóbírságot, a 800.000 Ft-os taxiengedély nélküli bírságot, késedelmi kamatot a költségvetési csalás büntetőpreket.......stb.. Hajrá!!!!! 

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.18 09:37

Remek! 

Ez egy kis lépés a minisztérium részéről de hatalmas ugrás a taxisok érdekének védelmében. 

Remek hír, minden szempontból!