Név
Becenév vmiki
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ez az illegális taxizásnak minősülő szolgáltatás egy illiberális országban egy perc alatt kitiltható.....

Ha és amennyiben,  mindenki, aki a személyszállításban hivatalosan részt vesz, legális vállalkozóként tevékenykedik, megfelel az új törvényeknek (ami komoly beruházásokra kényszerítette Őt) és joggal félti a hivatását: elementáris erővel, elsöprő létszámmal, a létező összes fórumon, csatornán a leghevesebb tiltakozását kell kifejtenie úgy, hogy a föld is beleremegjen! Minden csatornán, minden médián, egységesen!  Hisztérikusan kell követelni az önjelölt érdekképviseleteket, hogy a legfelsőbb szinthez (Főpolgármester, BKK, Minisztérium.....) juttassák el tiltakozásunkat, mihamarabb. 

Az még is csak nonszensz, hogy azt az áldozatot, amit az elmúlt évben hoztunk és túléltünk, egy perc alatt tönkretegye egy amerikai globális netes cég. Úgy, hogy a mi sebezhető piacunkon mindenkit tönkretegyen. Ismerjük a magyar utazóközönséget, árérzékenység tekintetében. No komment.

Itt nem lehetséges politika, párt, hovatartozás, csakis egységes ellenállás, statáriális reakcióval. Hiszen van törvény, szabályozás a díj ellenében történő személyszállításról Magyarországon. Még Németország is ellene van, kitiltotta, pusztán banánhéjon csúszott el pár hónap tekintetében. Nekünk viszont nincsenek olyan tartalékaink, mint egy német taxisnak.

Javaslatom: Tarlós Úrra kell zúdítani a tiltakozást, egyenes, következetes ember, rendet tud teremteni. Ugyanakkor érdeklődve figyelem az érdekképviseletek megnyilatkozásait, reakcióikat, tevékenykedéseiket. Most itt nincs idő. Egy perc sem.  

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.09 12:41

Viszont egy saját fórum arra is lehetőséget ad, hogy az igazán fontos problémákat is megvitassuk. Nemde?

-Kódot nem írok, de a sötétített hátsó szélvédős, Octavia Combival nyomuló kollégámnak utoljára hívom fel a figyelmét: szabad jelzővel tesót nem előzünk! (..ahhoz képest, hogy 1.5 éve még, az Uránia droszton megkérdezted, hogy hol van a Jégbüfé....elég gáz a viselkedésed s nem éhes vagyok, csak etikát kéne tanulni. Még egy hiénát sem előzök le világító csillárral, hiszen neki is meg kell élnie valamiből......)

-Most már nem TaxiSlus, hanem rendes Taxiplus szabadjelzős taxinak látszó gépjárművet is látni a budapesti utakon. Meg fekete színű VW taxit, Vasárnap hajnalban a Király u. 20 előtt....... Persze ilyenkor már nincs kint keményebb etikás kollégánk de van ám telefonszám a BKK-nál! Tessék kihasználni, hogy legalább ne a mi izénkkel verjék a csalánt, hamár próbálunk tiszteséges szolgáltatást nyújtani........ 


Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.09 12:23

Igen, lenyelünk, majd hányunk vetünk. Osztunk-szorzunk, aztán jót röhögünk. Rajtad.....Mert ennyit igazán megérdemlünk....

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.09 12:19

Én sajnos csak egy aspektusból tudom vizsgálni az eseményt: eredmény tekintetében, függetlenül a többségi akarat szempontjától. 

Nevezetesen: a Mol kút elsöprő többséggel le lett szavazva, zárójel: 20 % körüli részvétellel.... Az elmúlt év tapasztalatai alapján, más társaságnál is eltöltött időt figyelembe véve: tényleg csak a morzsák jutottak volna, de még ez a konstrukció is folyamatos 1 heti munkát biztosított volna......

...ehhez képest megkaptuk a jégtörő drosztot, meg a bentit is néha......    a nem ritkán száz méteres sorban állás, taxit várva, mindennapi jelenség volt az egy hét alatt. Ez nem alamizsna volt, hanem együttműködési szerződés. A tekintetben: ellátjuk a feladatot de ebben az esetben hozzájárulunk a költségekhez is, vagy nem tudjunk teljesíteni, akkor: viszontlátásra: jövőre már nem leszünk együtt.... aztán mi történt? Maradéktalanul teljesítettünk, meglepve a partnerünket is. Mindezt úgy, hogy semmilyen előzetes kényszer hozzájárulás nem volt feltételnek szabva. Fogalmazhatunk úgy: a menedzser belekényszerített a jóba, majd egy minimális hozzájárulást kért. Utána. Nagy kockázat, kétségtelen. De kinek nem érte meg? Kinek?  

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.03 11:50

Teljes mértékben igazatok van, elnézést kérek a slendrián helyesírásért, nem is értem, hogy nem figyeltem jobban. A muszályért meg külön elbeszélgetek magammal....Rémes....

Mégegyszer elnézést.....

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.02 12:53

Pedig ez a szigetes affér igenis jól példázta az olyan hangadók sikoltozását, akiknek semmi közük nem volt az egészhez. Nevezetesen: Nyaralásból visszatért nappalos lázadt fel, hogy így meg úgy. Nem vagyunk egyformák, de ha pl. egy fénylényeknek többletmunkát jelentő költségről kell szavaznom, akkor is hozzájárulok ha engem nem is érint. Mert egy hajóban evezek vele. Legyen neki is jó.

Az pedig, hogy szinte csak Plus autók pörögtek 1 hétig reggelig a szigetről, nem hinném, hogy szemételszállításról szólt. Látva a megelégedett, mosolygó arcokat inkább egy kellemes csalódással eltelt hét maradt mögöttünk a savanyú nyár vége felé. Remek érzés volt dolgozni ezerrel, kit érdekelt a....többi.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.02 12:40

Azért ennél egy kicsit kissebb a külöNbség:

Akkor volt 150.000. cím / 700 fő = 214 cím / fő.

Most van 80.000 cím/ 500 fő: 160 cím / fő.

50%-os tarifaemeléssel mennyi is a produktum? 

Ja, hogy ez az átlag, nos: még tabletta mellett is muszály helyezkedni. Meg kell próbálni taxizni (igaz, nem mindíg sikerül....)


Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2014.11.01 13:04

Üdv! 

Az első 2 mondatodban tulajdonképpen meg is adtad a választ.....(tán csak nem érzed legbelül.. )

Komolyra fordítva a szót:

-Őszintén, nem teljesít jobban....?  Nap mint nap, hétről hétre.....mindezt szállodákat kivéve mindenféle feltétel nélkül. Ugye. Viszont ez nem tisztelet kérdése, (az üzletkötőnk előtt le a kalappal) hanem kőkemény üzleti megállapodások eredménye. Melyek azért köttetnek, hogy nekünk minél több elfoglaltságunk legyen. Hiszen azért nem a családunk mellett töltjük az éjszakát, mert szeretnénk Őket eltartani. Ugyanakkor közismert tény: semmi sincs ingyen. Legfőképp egy kölcsönös eggyüttműködés tető alá hozása, hiszen egy üzlet akkor eredményes hosszútávon, ha minden fél jól jár. És ez bizony, áldozatokat jelent. Mondjuk inkább úgy: befektetést. Ami bőven megtérül. 

10 Forint / hó. Hmm. Aki minden nap dolgozik, 333 Ft. Aki csak 20 napot egy hónapban: 500 Ft. Naponta. Miközben a diszpécser könyörög, megnézi a körzetelsőt, hogy odarendelje a partnerhez az autót. Egy erősebb Pénteken, mondjuk úgy több százszor. De egy Hétfői napon sem ritka a kevés létszám miatti szabad autó hiány. Ugye. Ahhoz képest, hogy tavaly ilyenkor mekkora rinya volt a tekintetben: mi lesz velünk mint piacvezetők a tarifa emelés miatt, elég hamar kezdjük elérni a párizsi taxisok kényelmét, nevezetesen: nincs szabad autó hétvégén. Egy biztos: ott még nem tartunk, hogy Tarlós hétvégére tarifaemelést eszközöljön, azért, mert nem tud hazamenni a színházból. Véleményem szerint ezt ne is érjük el nála soha. Ha már Őket is mi szállítjuk haza.

Szóval:   Dolgozni kéne. Legalább akkor ha kint vagyunk. (és át kéne értékelni, milyen szakmát is űz az aki nincs kint akkor, amikor szükség lenne rá) Mindjárt nem lenne probléma megérteni a megnövekedett megrendelésállomány egyenlő teherelosztását.

Ez nem demokrácia. Ez üzlet. (volt itt már konzultáció, a Sziget esetén, le is égett a szavazó tábor, mikor akarata ellenére 1 hétig örömmel dolgoztunk..........) Azt kell mérlegelni: Neked megéri-e. Nincs kényszer, nincs diktatúra. Viszont belülről (vagy kívülről) áskálódni, köpködni gusztustalan. Gerinctelen. Olyan férges. Amit el vagy ki kell hajtani. Közülünk....... 

Ez az ami nem megy:

1.1. a forgalmi engedélybe bejegyzett első nyilvántartásba vétel időpontjától számítva hét évnél több nem telt el vagy a jármű környezetvédelmi osztályba sorolása megegyezik a megfelelő forgalomba helyezési légszennyezési követelményeknek.

Nincs apelláta:

7 év: Blokád.

10 év: Nem történt semmi, ehhez alkalmazkodtunk.......

Nem vagyunk trafik-mutyi áldozatok, akikkel jelentős összegek beruházására való kényszerítés után egyszer csak felrúgják a szerződést, vagy mert teszem azt, vki úgy tervezett, hogy 6 éves Mercedesbe ruházott be 5 Millát, majd mindjárt lomizhatja az autóját. Amit az új törvény kényszerített ki, mert még el lett volna az idősebb járgánnyal is. Ilyet nem lehet!

Mi tényleg rendelkezünk olyan erővel, ami meg tudja bénítani az országot. Hiszen össze tudunk fogni, egységbe tudunk kovácsolódni, pár ezren a 3 harmad országot magunk mellé tudjuk állítani!  Természetesen csak akkor ha igaztalan támadás éri a szakmánkat, oly módon, hogy tehetetlenül sarokba vagyunk szorítva. Ezért sokan utálnak minket, de gondolom nem kell magyarázni, mi az erő, mi az egység.....ráadásul úgy, hogy nem paktálunk le senkivel egy blokád ideje alatt, csak és kizárólag a kormánnyal tárgyalunk........

Tényleg szükség van erre? (amúgy magasról teszünk az amnesztiára!)


http://nol.hu/gazdasag/megvedi-a-kormany-az-altala-tonkretett-kemenyseproceget-1493027


Olvasom, hogy megvédi a kormány az általa tönkretett céget.......

Akkor, kérdem én, mint ős-kormánypárti szavazó, (vagyunk egy páran, inkább többségben) minket is megvédene a rendelet alkotó egy esetleges ellehetetlenülés esetén, pusztán egy újjabb, felesleges, dilettáns szabályozás következményeként? És hogyan? Vennének nekünk egy 3 éves autót, ami megfelel a követelményeknek? Azok után, hogy az elmúlt évben több száz ezres beruházást kényszerítettek a nyakunkba azzal az ígérettel, hogy rend lesz a piacon. Részünkről, akik mindíg is alávetettük magunkat a kemény feltételeknek. Sárgítottunk, minősítettünk, téli gumiztattunk, POS termináloztattunk, csendes címkiadásra átálltunk, alkalmazkodtunk. A hiénák is. Az ég egy adta világon semmi sem változott. Minket, (tisztességes társasági taxisokat) fokozottan macerálnak, a köztörvényes bűnözők pedig annyit változtak, hogy már magyar utasokat nem visznek el, csak külföldieket. (biztos nem olvasnak újságot, hogy az ellenőrök nemcsak, hogy nyelveket beszélnek de néha még kuplerájokba is járnak...) Viszont hab is lett a tortán: TUC-TUC Taxi, Airport Transfer fehér rendszámmal, civil autók garmadája, akik még néha lövöldöznek is minősített taxisra, fehér rendszámos BMW a nyugati droszton, fehér rendszámos sárga színű Skoda Octavia I. világító szabadjelzővel hétvégenként, kissebbségi sofőrrel, még a hülye is tudja, hogy a Nefelejcs utcában lakik.......végül is ezek a jelenségek nem problémák, nem rombolják az utazó közönség újra felélesztett bizalmát az egységes tarifa tekintetében, dehogy......ennél sokal nagyobb orvosolandó probléma ordít: 7 évre kell leszállítani a taxi gépjárművek korhatárát. Országos szinten, ami felülírja a budapesti rendeletet is. Magasról leszarva azt a több ezer kollégát, akik forintra számolták ki a jövőjüket, az eddíg ismert igen kemény rendelet ismeretében.

Nos. Ez az ami nem megy. Van egy határ. Hiába finomkodik a TV2-ben Metál felhevülve, hogy mi nem szervezünk blokádot. Nem is szoktunk. 25 évvel ezelőtt kb. 1 óra alatt összeállt Budapest totális megbénítása. Majd csatlakozott az egész ország. A mostani, ballibsi külföldi média támadások ismeretében, megérné a világ sajtóinak címlapján szerepelni, egy blokád esetén? Nem lenne paradox helyzet, hogy az a kormány, akire a többség szavazott, egy blokáddal szembesül? 

Sztem sokkal egyszerűbb lenne korrekt, szakmai egyeztetések mellett, a budapesti taxisok tekintetében további jelentős terhek mellőzésével olyan finomításokat eszközölni az országos rendelet véglegesítésénél, amik Tarlós Úr tavalyi ígéretét tartanák be: 1 év múlva felülvizsgáljuk a tapasztalatokat, majd módosítunk......Főleg, hogy az országos rendelet tervezet kinyilvánította: a Fővárosi eredményekre alapoz.......