Név
Becenév vmiki
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI

Hozzáadva: 2012.05.17 20:00

Na ez egy jó kérdés! Tudod itt vagyunk még egy jó páran (nem is megöregedve, 43 évesen) akiknek a valagában még ugyanaz a taxis-blokád vér csörgedezik. -Kevesebbért álltunk ki? Nem hiszem, hiszen belénk akartak lövetni, pár hónappal a rendszerváltás után szinte az életünkkel játszottunk. -Szervezés kérdése? Lóf@szt! Olyan spontán szerveződött az egész, hogy percek alatt azt sem tudtuk, hogy mit csinálunk, csak az összetartás, egymáshoz tartozás, "most már nincs visszaút" vezérelt mindenkit. -Most mi hiányzik? A fene tudja. A szikra. A gyújtózsinór. Vagy aki meggyújtja. Vagy a megfelelő időben, megfelelő helyen, egy szikra. (Továbbá valóban: az azóta eltelt csalódások: akikre akkor felnéztünk, mert UTÓLAG HOZZÁNK CSATLAKOZVA levezényelte a tárgyalásokat, higgadtságra intett minket, működő stratégiákat dolgozott ki: azok az emberek, a sikerek után az általunk megszerzett ismertség, pozíció dicsfényében, a későbbiekben magasról lesz@rták az érdekeinket, sőt: csak kiadást, beruházást, szenvedést okoztak mindannyiunknak. Most is meg lehet nézni, milyen érdekeket képviselnek, hova tartoznak........
Elnézést kérek mindenkitől, nem szoktam csak így behányni, másik fórumon vagyok csak rosszul ugrott az egér....pardon!
1. Amikor egy egész (több sebből vérző) szakma megélhetésének jobbításáért ki akarunk állni a pillanatnyi (esetlegesen hozzá nem értő) hatósággal szemben: a minimum, hogy a jelentős többség akaratát visszük a tárgyaló asztalra. /ez nem történt meg a fix tarifa demonstráción, mert pl. sokan vagyunk, akik ezzel nem értünk egyet. Miért? -mert versenyellenes. Inkább hajlunk arra a megoldásra, hogy ha a fővárosnak joga van meghatározni egy maximált tarifát, akkor miért ne lenne joga minimál viteldíjról rendelkezni. Miért? -mert a mérleg mindkét serpenyőjén (a magyar viszonyok között) gátat kell szabni a tisztességtelen piaci magatartásnak, ahogy ez az összes kereskedelmi iparban már rég így működik, egyet kivéve: a közfeladatot ellátó személytaxi szolgáltatásoknál.) 2. Egy ilyen feladat vagy akarat képviseletét, hogyan is fogalmazzak: mindenki által elfogadott, szakmailag megbecsült, korrekt, kőkemény, csak és kizárólag a Mi érdekeinket a végsőkig kiharcoló érdekképviselet vezetőjeként felruházott személy láthatja el. Ha ez nem így van az eredmény a HírTv-ben látható: Levitézlett Dávidkánk reggelire fogyasztja el mindannyiunk LÉTÉT! (mert ez nem játék!) 3. Egy ilyen Team (csapat) mögött illik felsorakoztatni egyéb szakterületen jeleskedő szakembereket (jogász, ügyvéd, közlekedési hatósághoz valamit konyító emberke, ...stb..) mert amikor már a tárgyalóasztalnál a könnyű prédát kiszagolva megfingatnak: édes kevés esélyed van arra, hogy véghezvidd az akaratod. EZÉRT NEM MŰKÖDIK a legjobb szándék esetén sem az, hogy hirtelen összedögönyözzünk egy havi 500 Ft tagdíjat beszedő csapatot, akiket a 20 éve bebetonozott hivatalnokok nem is ismernek. Aztán megkóstolgatják, majd elfogyasztják. (a saját lobbijuk érdekeit képviselve) 4. Mit szeretnénk elérni? Egyszerű de ez már egy másik téma ha komolyan elindul vmi....

Téma: Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?!

Hozzáadva: 2012.05.14 12:35

Nyugalom! Ez a lehetőség mindíg a kezünkben volt, van és lesz! Azonban ez egy olyan elementáris fegyver, amit csak a legvégső esetben használunk.

Téma: Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?!

Hozzáadva: 2012.05.14 12:30

Bocsika, nagyon kedves vagy, hogy megtisztelsz a gondolatmeneteddel, de biztos vagy benne, hogy jó csatornán vagy?

Téma: Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?!

Hozzáadva: 2012.05.14 12:18

Félre ne érts, nem én akarom osztani az észt, nem én akarom megmondani, hogy mit kellett volna, vagy mit kéne tenni, de: 1. Amikor egy egész (több sebből vérző) szakma megélhetésének jobbításáért ki akarunk állni a pillanatnyi (esetlegesen hozzá nem értő) hatósággal szemben: a minimum, hogy a jelentős többség akaratát visszük a tárgyaló asztalra. /ez nem történt meg a fix tarifa demonstráción, mert pl. sokan vagyunk, akik ezzel nem értünk egyet. Miért? -mert versenyellenes. Inkább hajlunk arra a megoldásra, hogy ha a fővárosnak joga van meghatározni egy maximált tarifát, akkor miért ne lenne joga minimál viteldíjról rendelkezni. Miért? -mert a mérleg mindkét serpenyőjén (a magyar viszonyok között) gátat kell szabni a tisztességtelen piaci magatartásnak, ahogy ez az összes kereskedelmi iparban már rég így működik, egyet kivéve: a közfeladatot ellátó személytaxi szolgáltatásoknál.) 2. Egy ilyen feladat vagy akarat képviseletét, hogyan is fogalmazzak: mindenki által elfogadott, szakmailag megbecsült, korrekt, kőkemény, csak és kizárólag a Mi érdekeinket a végsőkig kiharcoló érdekképviselet vezetőjeként felruházott személy láthatja el. Ha ez nem így van az eredmény a HírTv-ben látható: Levitézlett Dávidkánk reggelire fogyasztja el mindannyiunk LÉTÉT! (mert ez nem játék!) 3. Egy ilyen Team (csapat) mögött illik felsorakoztatni egyéb szakterületen jeleskedő szakembereket (jogász, ügyvéd, közlekedési hatósághoz valamit konyító emberke, ...stb..) mert amikor már a tárgyalóasztalnál a könnyű prédát kiszagolva megfingatnak: édes kevés esélyed van arra, hogy véghezvidd az akaratod. EZÉRT NEM MŰKÖDIK a legjobb szándék esetén sem az, hogy hirtelen összedögönyözzünk egy havi 500 Ft tagdíjat beszedő csapatot, akiket a 20 éve bebetonozott hivatalnokok nem is ismernek. Aztán megkóstolgatják, majd elfogyasztják. (a saját lobbijuk érdekeit képviselve) 4. Mit szeretnénk elérni? Egyszerű de ez már egy másik téma ha komolyan elindul vmi....

Téma: Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?!

Hozzáadva: 2012.05.14 11:28

Kellett az oroszlán bajszát széleskörű egyetértés híján, szakmai tudás és támogatottság nélkül piszkálni. Ez 1990 óta így működik. Sarokba szorítottuk a blokáddal az akkori kormányt: utána beültettek minket a tanfolyamokra horribilis pénzekért, majd futószalagon elkezdték gyártani a további sápok ötlet-tengerét (környezetvédelmi szigorítás, megbontásos vizsga, kötelező kamarai tagság, droszt-engedély....) Ugyanakkor 22 év elteltével a hiénák, fehér rendszámos kóklerek, most legújabban a sofőr-szolgálat mögé bújó lopótökök meg vígan nyúlják le a gyerekeidtől a zsebpénzt. Ha ellenőrzést kérünk, minket macerálnak, az impotens "mi f@szunkkal csalánt verő" féreg meg betolat eléd a droszton. Vagy jön a másik hirtelen lebarnult, magáról "nemzetközi sztármenedzsert" képzelő cégvezető: aki 1 Ft-ért szállít (legalábbis matricán) utasokat úgy, hogy a legkevésbé érdekli a tagjai megélhetése, fluktuációja, csak fizessenek. Sajna ismertek az anomáliák, pedig első lépésként csak 2-3 dolgot kéne rendbeszedni, mit rendbeszedni: eltakarítani, majd utána következhetne az a vita amiről most hallunk. (milyen vita? dilettantizmus)
Tudod Macsek, majdnem elkövettem azt a hibát, hogy leálltam veled eszmét cserélni ezen a topikon azok után, hogy ránk nyitod az ajtót, behánysz, majd a saját piszkodban seggrecsúszol. Aztán tök véletlenül, mielőtt válaszoltam volna neked, olvasgattam a honlapon s lám: nincsenek csodák, (minden kiderült Rólad!)nem egy őszinte, értelmes emberkével, hanem egy paranoid, skrizofén, mazoista (mert élvezettel járatod le magad mindenhol) elmebeteggel találkoztam, így egyértelmű: meddő a párbeszéd! Mindezek alapján meg kell értened, miért nem folytatom a fórumot Veled. Utóirat: Nálunk azért megy ilyen lassan a "fórumozás" mert egész egyszerűen nincs rá időnk: ugyanis dolgozunk. Non-Stop dolgozunk.........
1. Nem mi kezdtük el a szotyi-árazást, hanem más(ok) kényszerítették bele a céget. 2. Nem mi, hanem a cégvezetés határozza meg az árakat. Akinek ez nem tetszik, nem kötelező nálunk dolgozni, a világon még egy ország nincs, ahol ennyi társaság közül lehetne válogatni. Az, hogy másnak (vagy a konkurenciának) ez nem tetszik, a kutyát nem érdekli. 3. Az, hogy valaki milyen alpári stílusban írdogál, csak saját magát minősíti. (Le)