Név higgadt
Becenév higgadt
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

.. és ne kérdezz vissza, hogy akkor az UBER-nek miért éri meg olcsóbban nyújtani a szolgáltatást! Az UBER nem nyújt szolgáltatást, hanem egy piacot szeretne megszerezni nyomott árral, amihez ugyanolyan rövidlátó, - ráadásul engedély nélküli - szolgáltatást nyújtókat keres, mint annak idején a Plus taxi.   A nagy különbség csupán abban van a Plus és az UBER között, hogy míg a taxisok elfogytak, mert felélték az autójukat, addig az engedély nélküli szolgáltatást nyújtókból valószínű mindig lesz utánpótlás.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.21 08:59

............pedig milyen helyes kis gyerek voltál :-)

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.20 23:41

Olvasom a Holló "ártatlan" kérdéseit, érdeklődését.Mondom magamban, baz....., ki lehet ez a gyerek aki ennyire érdeklődik, fényképez, oknyomoz, következtet, stb.
Tomi! Nem te írogatsz, hogy pörögjön az oldal?   :-)

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.12 10:33

Szívesen elfogadom, hogy veled, azaz Lévay Zsolttal, a Budapest Airport volt kereskedelmi vezetőjével szemben megszüntették az eljárást a Veress féle vesztegetési történetben. 
Az alábbi vélemény nyilvánításhoz sincs semmi közöd?
file:///C:/Documents%20and%20Settings/161/Dokumentumok/Downloads/a_budapest_airport_jovahagyta_a_repuloteri_taxik_uj_dijtablazatat%20(1).pdf 

A Budapest Airport jóváhagyta a repülőtéri taxik új díjtáblázatát 2007. március 14. – A Budapest Airport (BA) jóváhagyta a Zóna taxi új, 2008-ra érvényes díjstruktúráját, amely március 15-én lép életbe. Az új struktúrát a BA a 2006-ban kötött szolgáltatási szerződéssel összhangban fogadta el, amely lehetővé teszi a taxi díjak – az infláció mértékének megfelelő – évi emelését. Az új díjtáblázat a következő: Zónák: Árak (forintban): Árak (euróban): T1-T2 1600 7 1. Zóna 3300 15 2. Zóna 4500 21 3. Zóna 4700 22 4. Zóna 5100 24 Budapesten kívül 220 forint/km - Nem változott az 1-es terminál és a 2-es terminál közötti fuvar díja, az 1. zóna tarifája pedig 300 forinttal emelkedett. A 2. és a 3. Zóna díja 400, illetve 500 forinttal nőtt. Március 15-től 800 forinttal kell többet fizetniük a Buda külső kerületeibe igyekvő utasoknak. Az új díjtáblázat kizárólag a repülőtéri alkalmi fuvarokra vonatkozik. A mostani áremelések után még mindig a Zóna kínálja a legalacsonyabb árakat a repülőtérről a városba. Lévay Zsolt, a Budapest Airport kereskedelmi menedzsere elmondta: „Elégedettek vagyunk a Zóna taxi által nyújtott szolgáltatásokkal és versenyképes áraikkal. Magyarország legkorszerűbb taxi flottájával, 300, három évnél nem idősebb, kényelmes és nagy járművel szállítják az utasokat. A számítógépes voucher rendszer garantálja a jobb szolgáltatást és azt, hogy nagyszerű fogadtatásban részesítsük Magyarország légi kapujának utasait.” További információk: Szollár Domokos, kommunikációs vezető, Budapest Airport Zrt. Tel.: 296-5303 

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.12 10:25

Az ilyen eldobható cégek szokták megalapozni a munkavállalók nyugdíját. Tomi! Ebben van perspektíva :-)

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 23:45

"Üzleti kapcsolat a Veressel", igen vagy nem, ítéljék meg az olvasók!
Ha a bátyád a Lévay Örs, akkor feltételezhetően te vagy az a Lévay Zsolt, aki a Budapest Airport korábbi kereskedelmi igazgatója volt?  
Ha beírom a keresőbe kettőtök nevét, akkor a google ezt a cikket dobja ki:
http://nol.hu/belfold/zona_taxi-ugy__mindenki_szabadlabon_vedekezhet-1311050 

Zóna Taxi-ügy: Mindenki szabadlábon védekezhet

BUDAPEST AIRPORTTAXIA Budai Központi Kerületi Bíróság csütörtökön elutasította az ügyészség előzetes letartóztatásra tett indítványát, így szabadlábra helyezte Veres Istvánt, a Zóna Taxi kedden őrizetbe vett tulajdonosát és társait, köztük a Budapest Airport (BA) volt jogi igazgatóját, Rényi-Vámos Krisztinát és helyettesét, Sziebert Györgyöt, valamint a BA volt kereskedelmi igazgatóját, Lévay Zsoltot – erősítette meg csütörtök délután a még javában tartó bírósági meghallgatásról szerzett értesülésünket Papp Gábor.

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 19:14

Ez a válasz a számok nagyságrendjének ismeretében is megalapozatlannak tűnik.Ha valakinek akarsz adni nettó 160eFt fizetést, akkor az alapból bruttó 250, ami a járulékokkal együtt nagyjából 340 e Ft-ba kerül. Mivel a bér és járulékainak nincs Áfa-ja, ezért az ezen költségre eső Áfa tartalmat már be kell csengetni az államnak, ami további +27%. Már 430 e Ft bruttó bevétel "elúszásánál" tartunk és még nem amortizáltunk egy olyan autó aminek az éves amortizációja közelebb van az 1 millióhoz, mint az 500 eFt-hoz. A havi 80eFt-s amortizáció és a korábbi 430eFt minusz már összesen 510eFt. A bruttó 40eFt mire elég?Feltételezem hogy ez a történet csak EU-s támogatással és munkahely teremtési támogatással valósítható meg, vagy nem havi bruttó 550eFt-t kell termelni. A Csepel már hátrányos helyzetű vidéknek számít a támogatások "kiosztásának", bocsánat a nyelvbotlásért, elbírálásának esetében?

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.11 18:50


Ha viccesre veszed a választ a kérdésemre -  hogy van-e bármilyen kapcsolat ezen cég vezetője, és a korábban a Zóna taxit üzemeltető Veressel kapcsolatban álló személyek között? - akkor újra kérdezem.
Lévay Örs, jelenlegi ügyvezetőnek van bármilyen családi kapcsolata olyan személlyel, aki a BA alkalmazottjaként kapcsolatban állt a repteres Veressel? 
Két egyszerű választ is felajánlok hogy könnyebb legyen:
1. Igen, Lévay Örs ügyvezetőnek van kapcsolata olyan személlyel, aki a BA alkalmazottjaként kapcsolatban állt a Zóna taxit irányító Veressel.
2. Nem, Lévay Örs ügyvezetőnek nincs kapcsolata olyan személlyel, aki a BA alkalmazottjaként kapcsolatban állt a Zóna taxit irányító Veressel.
Köszi a választ. 

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.09.10 21:45

Létezik baráti, családi, üzleti kapcsolat a Green Lite Taxi kft vezetője és a Zóna Taxis Veressel korábban "üzleti kapcsolatban" álló repteres dolgozók között ?

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2015.08.09 18:10

Még mielőtt elájulsz ettől a felméréstől, érdemes olvasni a sorok között:"A mintavétel célcsoportos volt, mely során az öt legnagyobb autóflottával rendelkező szolgáltató (6*6, Budapest, City, Főtaxi, Taxi 2000) 100-100 utasa került megkérdezésre egyenlő arányban." Hogy kérdezték meg őket? Futottak az autók után míg nem lett vége a fuvarnak?
"A legismertebb taxitársaság a Főtaxi, melyet a megkérdezettek 78%-a magától említett. Második helyen a 6*6 Taxi áll, őt pedig a Budapest és City Taxi követi. A 6X6 Taxi telefonszáma a legismertebb,a társaság ismerőinek több mint kétharmada tudta felidézni. Második helyen a Főtaxi végzett, 42%-os telefonszám ismertséggel."
El tudod képzelni, hogy az utasok - mivel ezek az első mondat állítása szerint utasok voltak - 78% említette a Főtaxit, de csak a 42% ismerte a Főtaxi telefonszámát? Ez így teljesen logikus, ha a 78 %-nak csak a valamivel több mint fele, utazik a Főtaxival. Mert hát ha nem ismeri a tel.számát, akkor nem a Főtaxival utazik. ( Ne felejtsük el, állítólag a válaszadók mind utasok voltak.) Akkor ezek szerint feledékenyek, és ezért nem utaznak a Főtaxival, vagy nincsenek megelégedve a Főtaxival :-)
"Taxitársaságok igénybevételi aránya" 
Ennél a bekezdésnél írtak 4 mondatot a helyett, hogy levették volna a Főtaxi repteres fuvarjainak számát a havi rendelés számaiból, aztán összehasonlították volna a rendelési számokat. Persze összehasonlíthatták volna a repteressel együtt is, az sem a Főtaxi érdeme lett volna.
Hallottunk már ilyen felméréseket a Vegyépszer környezetéből. A BÁV reklámoknak is egy-egy ilyen közvélemény kutatás az alapja. 

A válaszom nem ellened szól, csak figyelemfelhívásnak írtam, hátha lesz aki a sorok között is olvas.Üdv