Név TE
Becenév Lali
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Rosszul emlékszel, de te akkor még távol voltál a Tgfsz-től. A mostani elnököt megpróbáltam leváltani, mert szerintem rossz irányba mentek a dolgok. Nem értetek egyet és ennyi. Persze nem volt minden tiszta, de spongyát rá. Inkább el kellene gondolkozni ezen, és nem azon örülni, hogy más vállalkozásokat is megszívatnak. Ha gondolod, akkor persze személyeskedhetünk, de ennek nincs értelme. A FIX utáni hajszába kiadásba vertétek a kollegáitokat. Szép érdekvédelem. Itt is lesz ilyen, aki a pecsenyét a másik hátán akarja megsütni, vagy divatos szóval LOBIZNI. DE hát ez van ez a Magyar valóság. Persze minden fagyi egyszer visszanyal. A kritikán pedig el kellene gondolkodni.
Még szerencse, mert a mostani elit ebből táplálkozik "lehet örömködni". Ha a Tgfsz és az összes érdekvédő el tudja hitetni,hogy akkor lesz rend,ha (kb: 2 vagy 3 százezret rá kell szórni) a vállakozásra ami úgy is veszteséges, az új ár is csak ezt a veszteséget garantálja. Ez elég szomorú. A legjobb, ha távoltartjátok magatokat ettől. Az, hogy a taxi szakma idejutott az nektek is köszönhető. Nem csináltatok semmit csak eladtátok őket. A személygépkocsis személy száll.kicsit más, de ezt is szeretnék eladni az állítólagos érdekvédők, és ez gondolom sikerülni fog,ha nem leszünk elég tökösek.
Nem kéne aszisztálni a szopatáshoz. Ha csak 500 demonstráltok akkor más lenne. Lehet még Pista is menne. Vagy tényleg ezt akarjátok?
Ti élvezitek ha szopatnak titeket?
Tisztelt tomajer! A hiba az ebbe az elméletbe, hogy senki nincsen mögötte és a BKK-nálk pontosan tudják ezt. Azért se tudtunk összefogni, hogy nyereséget termelő tarifát hozzanak be, pedig a BKK-nak van erre vonatkozó számítása. Az egységes színért se tudtunk összefogni és a sor eléggé hosszú. De a vállunkat tudtuk vonogatni vagy a munkára hivatkozva a homokba dugni a fejünket. Esetleg a másik nyomorán mosolyogni.
Nem akarok okoskodni, de leg először azt kellene tisztázni, hogy a Főtaxi és egyéb más taxi között, mia a különbség. A reptér mi alapján rendelkezik az utasok elszállításának szolgáltatatójáról? Az utas a reptér utasa vagy csak egy utas? A reptér milyen hatóság és mi alapon engedi pl.:a minibuszt a vámterületen jegyet és szolgáltatást árulni. Egyéb szolgáltatokat miért akar megkülönböztetni mikor az utasoktól semmilyen felhatalmazást nem kapott. Az indulási szintet miért zárta le (nincs rá használatba vételi engedélye a hatóságoktól). Tényleg ha a magánutat sorompóval lezárják akkor az nem közút vagy magánút közforgalom számára megnyitva. Tehát akkor lehet, hogy a reptér nem közforgalmú repülőtér, hanem csak egy magán repülőtér. Ha közforgalmú, akkor mi alapján szed pénzt csak bizonyos taxisoktól, hiszen Budapesten egységes taxi szolgáltatás lesz, és az önkormányzat adja ki az engedélyt. Tényleg az Fővárosi önkormányzat miért mondott le a repülőtéri drosztról mikor nagy jó pénzt tudna csinálni belőle. A turista buszok után miért akar a reptér minden egyes „turista kiszállítása után pénzt szedni” hiszen az utasok egy utazási irodát bíztak meg a szolgáltatás végre hajtásával. Most is van bérlet csak fiókból árulják. Van aki nem kap van akinek megéri mert olyan árat szabnak és van akinek meg olyat,hogy eszébe ne jusson bérletet venni. Ja és ha ez nyilvános parkoló akkor miért nem nyilvános és mindenkire nézve (Főtaxi, BKV, Minibusz) egyenlő. Vagy ha színházba megyek, akkor nekem 200 van, aki nem állhat meg és van, aki olyan áron állhat meg, hogy ne érje meg neki kifizetnie? Tényleg a reptér mi alapján hiénázik?
Már nagyon régen kellene és nem felvonulás. A többi reptéri dolog nem szúrja senki szemét? A taxi rendelet ellen nem kellene?
A rendeletről és ahogyan ők elképzelik a világot. Csak is akkora szart tudnak lenyomni e torkotokon amit megengedtek. De ha még helyeseltek is akkor el vagytok veszve, mert még emberszámba se vesznek.
A kamarai tájékoztató után egyes szakembereknek az a véleménye, hogy a taxisokat megszívatják......