Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Elnézést a furcsa kérésért

Hozzáadva: 2010.12.11 17:54

A visszautat tudom vállalni, 20:00 után, 4000, azaz négyezer forintért.

Téma: Elnézést a furcsa kérésért

Hozzáadva: 2010.12.11 17:45

Oszt még rám mondják, hogy hiéna... :-D

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.12.11 13:02

Atkári János, Győri Péter és Bojár Iván András: több volt SZDSZ-es tanácsadó veszi körül az egykor SZDSZ-ből induló jobboldali főpolgármestert. A Magyar Nemzet szerint vannak új cégvezetők is a tanácsadók mellett, akik politikai kockázatot jelenthetnek a kormányoldal számára. Atkári János közgazdasági szakember Tarlós István főpolgármester tanácsadója, a liberális gazdaságpolitika híve, és Tarlósnak már 2006 óta ad tanácsokat, kizárólag szakmai alapon. A volt SZDSZ-es politikus a Demszky-korszakban 1994 és 2006 között, 12 éven át volt főpolgármester-helyettes, majd a Gyurcsány-, és a Bajnai-kormány munkáját segítette - írja a Magyar Nemzet. Ős-SZDSZ-es Győri Péter is, aki 1990-től 2002-ig volt a fővárosi szociálpolitikai és lakásügyi bizottság elnöke, azóta a Budapesti Módszertani Szociális Központ és Intézményei szakmai igazgatója. Az előző ciklusban SZDSZ-es képviselő Bojár Iván András ma Tarlós városarculati tanácsadója. A Magyar Nemzet szerint vannak új cégvezetők is a tanácsadók mellett, akik politikai kockázatot jelenthetnek a kormányoldal számára. (mandiner.hu)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.12.10 14:16

Nagy tisztelettel köszöntöm a hazai sajtós elvtársakat, valamint a nemzetközi sajtó munkatársait! Örömmel tájékoztatom Önöket, hogy a Minisztertanács által végrehajtott forradalmi újításoknak köszönhetően a népgazdaság teljesítményét 58,6 százalékkal, hatékonyságát pedig 152 százalékkal növeltük! A dinamikus növekedési ütemnek köszönhetően, - az imperialista gazdaságokkal ellentétben -, nálunk munkaerőhiány alakult ki. A korábban tévesen közölt gazdasági együttható értékét (738,6) a Tervtanács sikeresen korrigálta, ám az így kapott érték (638,6) is minden várakozást felülmúl. Elvtársak! Ilyen eredményt korábban még soha, egyetlen gazdaság sem produkált! A mindenkori ötéves terv teljesítése csak komoly áldozatok árán volt lehetséges, mely áldozatokat azonban a termelés valamennyi résztvevője önként, és boldogan vállalt, az imperializmus ellen folytatott harc győzelme érdekében. Bízom benne, hogy pártunk és államunk bölcs vezetői a jövőben is olyan döntéseket hoznak majd, melyek a mostani fellendülés folytatását eredményezik, és amelyek révén közelebb kerülhetünk a mindent elsöprő, végső győzelemhez! Úgy gondolom, elvtársak, hogy joggal vagyunk büszkék az elért eredményeinkre, melyekkel példát mutattunk az egész világnak! Bebizonyítottuk, hogy a kizsákmányoló, a proletáriátust megnyomorító imperializmussal szemben, a szocialista népgazdaság tervszerűsége eredményes, hatékony, és a dolgozó néptömegek javát szolgálja! Köszönjünk népünk hős vezetőinek azt az áldozatos és odaadó munkát, amely ezeket a kiváló mutatókat eredményezte! A sajtó megjelent munkatársain keresztül is arra szólítom föl valamennyi dolgozó elvtársat, hogy a továbbiakban is mellszélességgel sorakozzon föl pártunk és államunk bölcs vezetői mögöttt és a tőle telhető legnagyobb mértékben támogassa Őket kitartó és fáradtságot nem ismerő küzdelmükben!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.12.10 13:39

Na, Iron! Az ilyen kishercegeknek szervezzél valami f@sza kis sztrájkot! :-Dp

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.12.10 13:38

:-D
A Zóna ellen uszítani, az milyen? Az valami olyan, mint kiskanállal vizet hordani a Dunába?
Hú, wazzeg, itt már mindenki milyen kib@szott környezettudatos! Kár, hogy egy repülőút során akár tízszer annyi is lehet a ránk jutó szén-dioxid kibocsátás, mintha vonattal tennénk meg ugyanazt az utat. A szén-dioxid mellett a kerozin égésekor nitrogén-oxidok is képződnek, amelyek ózon-károsító hatásúak. Ráadásul ezeket a káros anyagokat a repülők a légkör felső részébe bocsátják ki, mellyel jelentősen növelik az üvegházhatást. A repülők által húzott kondenzcsík azért jön létre, mert a kerozin égésekor a hideg levegőbe kerülő vízgőz kondenzálódik. A fehér csík pár percig vagy akár órákig is a levegőben maradhat, néha valódi felhő képződik belőle. Ezek a Nap sugarait visszaverve nappal hűtik a légkört, de éjjel visszatartják a hősugarakat, így fűtő hatásuk van. Ez a vízgőz azért nem fagy rá a repülőgépre, mert a repülőgép felületét fagyálló anyagokkal kezelik, amelyek megakadályozzák, hogy rajta jégréteg képződjön. A jég ugyanis megváltoztathatja a gép aerodinamikai paramétereit, így katasztrófát okozhat. Ilyen anyagokat használnak a kifutópályák jégmentesítésére is. Ezek a fagyálló folyadékok sajnos mérgező, etilén- vagy propilén-glikol alapú spray-k vagy habok, amelyek bejutnak a talajba, talajvízbe is. A zajszennyezésről most nem írok. De azért örvendetes, hogy a pazar(ló) díszkivilágítás kevés energiát fogyaszt, így legalább nem kell több pénzt lehúzniuk a taxisokról. Jó, tudom, demagóg vagyok és egyébként is csak a zónás busz miatt tetted be az egészet! :-D

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2010.12.09 16:41

Nem hiszem, hogy ezek tisztek lettek volna. A galibát leginkább a szökevény sorkatonák csinálták. Nekik ugyanis nem volt tét; ha valaki dobbantott, pláne úgy, hogy a fegyverét is vitte, azt így is-úgy is agyonlőtték. A külföldön szolgáló szovjet katonatisztek viszont császárok voltak. Magas fizetést kaptak és annyit üzleteltek, amennyit nem szégyelltek. Ezt nem szívesen tették volna kockára.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2010.12.09 16:20

Falkatársak már meséltek ilyenről. :-) Én csíptem a ruszki tiszteket. Kedvesek voltak, barátságosak és jól fizettek. Két pályaudvar közt simán adták a 3-400 forintot. Persze kombi kellett hozzájuk, vagy minimum tetőrács. Ha megláttam a peronon egy embert márványmosott farmercuccban, kib@szott sok csomaggal, már mentem is rá. Jó kis fuvarok voltak. :-)