Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

"A szövetség elképzelései szerint a megfelelő hatósági ár valahol 320-400 forint körüli meghatározása lenne reális." Ki ez a Dani Zoltán? Iszom a szavait! :-)))
Ja, hogy a Málnát kell fikázni? Az király, abban partner vagyok! :-D Csak várjuk már meg, míg okot ad rá, mert ehhez a jogszabály-tervezethez qrvára semmi köze! Felteszem, nem kell hosszasan bizonygatnom, hogy nem tartozom azok közé, akik spóroltak volna a Málna önjelölt és önjáró érdekvédő tevékenységére vonatkozó kritikai észrevételekkel. Olyannyira, hogy a Hallora is miatta regisztráltam és írtam be először, mert a "Valami elkezdődött" címen elhíresült opus olyan szinten verte ki nálam a biztosítékot, hogy nem bírtam uralkodni magamon. Mindjárt tele is vertem egy oldalt. :-D Nade az nem megy, hogy olyan miatt is rajta verjük el a port, amihez egyébként semmi köze sincs, mert akkor úgy járunk, mint a pásztorfiú, aki farkast kiabált, hogy szórakoztassa magát. Én most inkább megpróbállak Téged szórakoztatni azzal, hogy leírom ide a saját összeesküvés-elméletemet ezzel a remekbebasz... ööö... szabott tervezettel kapcsolatban. Előrebocsátanám, hogy természetesen ezt semmilyen szinten nem kell, és nem is lehet komolyan venni, hiszen köztudott rólam, hogy egy szociopata keletis hiéna vagyok, akinek ráadásul jól kimutatható fóbiája van egy (vagy több) fuvarkereskedő céggel kapcsolatban. Úgyhogy, ami alant olvasható, az kizárólag az én beteges agyam szüleménye és köze sincs a valósághoz. Menjünk vissza egy picit az időben, úgy másfél-két évet! Van egy nagyvállalkozó, aki legyen a továbbiakban N. (mint Nagy) és V. (mint vállalkozó). Aztán vannak a döntéshozók, akik a továbbiakban K. (mint korrupt) és D. (mint disznók) szerepelnek. Na, hogy ne szaporítsam a szót, N.V. alapvetően az építőiparban garázdálkodik, csak aztán jön valami válság és ez odab@sz neki is, meg az egész iparágnak. N.V. erősen töri a fejét, hogyha már így alakult, akkor mégis honnan lehetne egy kis pénzecskét kiszedni, mikor hirtelen eszébe jut, hogy van neki egy fuvarkereskedő cége is. Úgy határoz, hogy ezt fogja csúcsra járatni, de tudja, hogy ehhez meg kell szabadulnia a piaci szereplők jelentős részétől, mert a pálya erősen telített. Tudja azt is, hogy egy rettenetesen korrupt, proli csürhe van hatalmon, akik 2, azaz kettő forintért a tulajdon édesanyjukat is áruba bocsátják, valamint tudja azt is, hogy közelegnek a választások, amihez meg temérdek pénz kell, és ez lényegében bármire kaphatóvá teszi azokat, akik amúgy is bármire kaphatók. N.V. erőteljes lobbitevékenységbe kezd, aminek eredményeként elindul egy rendeletalkotási folyamat. A tákolmány gyorsan elkészül, hiszen sok meló nem lehetett vele. A cél csupán az volt, hogy rendcsinálásnak álcázva minél több szereplőt szorítsanak ki a piacról, ezért gyökeres változtatásokkal nem kellett bíbelődni. De ekkor valami történhetett. Sok variáció nincs. Vagy a K.D. faroltak ki az üzletből, mert a választások előtt nem akartak cirkuszt, vagy a N.V. gondolta úgy, hogy nincs oka fizetni. Azt ugynis látni lehetett, hogy az a csürhe mindenképp bukja a választásokat, és mivel sikerült egy fekete-fehér, kétpólusú politikai berendezkedést felépítenünk ebben a putri országban, ezért az sem volt kérdés, hogy kik lesznek a befutók. Azok pedig cimbik. Tőlük az sokkal olcsóbban, baráti áron megkapható, amit szeretne. Jöttek az országgyűlési választások, úgy alakult minden, ahogy az várható volt. N.V. türelmesen várt, mert tudta, hogy helyhatósági választások is lesznek; addig nyilván nem lehet egy ilyen rendelettel előállni. A taxis is választó, meg a családtagjai is. (Addig is, hogy türelmét megőrizze, hozzávágták a repteret.) Lementek a helyhatósági választások, most már csak azt kellett megvárni, hogy elcsituljanak a reptéren történt őrségváltás miatti zajok. És nagyjából meg is érkeztünk napjainkig. Jó, tudom, kezeltetnem kellene magam! :-))) De azért a Málnát démonizálni, ennek a konkrét ügynek a kapcsán... Megyünk csoportterápiára? :-DDD
Másfél éve készül ez a rendelet... Nem fővárosi szabályozásról van szó, hanem országosról. Akik a lurdys bulit szervezik, mind aktív taxisok. A többi stimmel. :-Dppp
Így tele vagy? Én azt számoltam, hogy mennyit kapok a kínaiért. Abból levontam az autócsere költségeit, meg a tanfolyam várható díját. Ilyenre már nekem nem futná. Meg amúgy is, magyar égre magyar ufót, magyar utakra meg magyar autót! :-D
Zsír verda! Még állítható magasságú ülés is van benne! FELSZERELTSÉG ABS (blokkolásgátló), állítható hátsó ülések, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos tükör, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.
Nem baj. Már választottam. Ő lesz az! :-DDD
Nem is értem, hogy hogyan lehet egy ilyen fosadékkal minőségi szolgáltatást nyújtani. FELSZERELTSÉG ABS (blokkolásgátló), automata (5 fokozatú tiptronic) sebességváltó, állítható kormány, bőr belső, CD tár, digitális többzónás klíma, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tolótető, elektromos tükör, esőszenzor, ESP (menetstabilizátor), fedélzeti komputer, függönylégzsák, fűthető szélvédő, fűthető tükör, fűthető ülés, hátsó oldal légzsák, immobiliser, könnyűfém felni, masszírozós ülés, memóriás vezetőülés, oldallégzsák, szervokormány, színezett üveg, tolatóradar, utasoldali légzsák, üléshűtés/szellőztetés, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, LEÍRÁS NAGYON JÓL FELSZERELT AUTÓ! MULTIKONTÚR HŰTHETŐ-FŰTHETŐ, MASSZÍROZÓS ÜLÉSEK, (KANYARBAN FELFÚJÓDIK) 4 ZÓNÁS DIGIT KLÍMA, TÜKÖRBEHAJTÁS, DUPLA PANORÁMATETŐ Szép, szép, meg jól is hangzik, csak öreg, mint az országút. 2002-es. Nem veszem meg. :-D