Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.03.13 16:44

:-DDD Amit a FŐTAXI-nál nem oktatnak, 1. rész Roma etnikai kisebbséghez tartozó személyek szállítása 1. Roma etnikai kisebbséghez tartozó személyeket kizárólag ínséges időkben engedünk taxi-gépjárművünk közelébe. 2. Még mielőtt egy métert is megtennénk, tisztázzuk az uticélt, majd hasraütéses kalkuláció alapján árajánlatot adunk. Másfeles-kettes szorzó alkalmazása javasolt. 3. Amennyiben az utas-jelölt az ajánlatot elfogadja, a fuvardíj átadására szólítjuk fel. Ha a kért összeget megkaptuk, indulhatunk. 4. Ha az utas-jelölt az ajánlatot nem fogadja el, vagy elfogadja, de az összeget nem hajlandó az utazás megkezdése előtt átadni, abban az esetben a taxi-gépkocsinkból való haladéktalan kiszállásra szólítjuk fel. Különösen gyanús, ha az utas-jelölt alku nélkül rábólint az ajánlatra. 5. A fentebb ismertetett forgatókönyvtől még abban az esetben sem térünk el, ha az utas-jelöltet korábban már szállítottuk és nem tapasztaltunk fizetési problémát nála. 6. Van nagyjából 6 olyan cím a városban, amelyeknél az utas rasszjegyeitől függetlenül is előre kérjük a viteldíjat. Lujza, Magdolna, Hős, Illatos, Várna, Dió. Itt pediglen egy másik kisebbséghez tartozó bácsi éppen arról énekel, hogy a köcsög taxis nem viszi el, mert nem tetszik neki a bőre színe. Nem is értem.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.03.12 14:51

"Mint Fárbás Tibor mondja, a főváros alkalmazásában ketten ellenőrzik az árdrágítókat, de Budapesten 5700 engedélyt adtak ki, így nemigen dicsekedhetnek nagy hatékonysággal." Ezt nyilván a kisujjából szopta. Föl nem foghatom, hogy ennek mi köze van a minisztériumi rendelettervezethez. Egyáltalán, hogy kerül szóba tarifa, ellenőrzés egy olyan rendelettervezet kapcsán, amely százezres tanfolyamra és vizsgára kötelezne gyakorló taxisokat, és milliós beruházást követelne a csőd szélén táncoló kisvállalkozóktól? Nem vagyok intelligens, mert ezt sem értem. Tibi, tegyetek azért, hogy ne húzhassam le a többiek esetleges optimizmusát! Én így ösztönözlek benneteket, ez a legtöbb, amit hajlandó vagyok megtenni a sok rühes taxisért. Elmondtam a Zsoltinak, hogy mit kell(ene) most csinálni. Van rá bő egy hetetek.

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2011.03.12 14:11

Azért ez ennyire nem volt könnyű. Elismerésem! :-)))

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.03.12 14:05

Hi! Na, akkor mindjárt az elején oszlassunk el egy tévhitet! A taxisok... Na jó, ez így nem igaz. A taxisok alapvetően korrektek rendesek, tisztességesek... :-D Kezdem inkább úgy, hogy a hiénák NEM azért lopnak, csalnak hazudnak, mert nincs ellenőrzés. Ellenőrzés ugyanis van. Árvai úr például az egész januárját a Keletiben töltötte, gyakorlatilag ott lakott, mint valami hajléktalan, vagy mint valami taxis. Mindegy, ugyanaz. Szerintem már fejből tudja az összes keletis rendszámát, de van, akit már nevén is szólít, mert annyiszor ellenőrizte. Mit szeretnénk még? Hogy úton-útfélen állítsák meg a taxikat? Azok lennének a legjobban megsértődve, akik most több ellenőrzést követelnek. Én ugyanis nem veszek föl időszűkítéssel címet, meg egyébként máshogyan sem. Én nem fogok elkésni sehonnan. Próbavásárlásos ellenőrzést szeretnénk? Tudjuk, hogyan zajlik egy ilyen? Elmondom, jó? Beülnek, bemondják a címet, a fuvar végén pedig fizetnek. Szerinted miből fizetnek? Elárulom: közpénzből. Mit szeretnél, mit szeretnénk, hogy az adóforintjainkból mennyit költsenek taxisvadászatra? Vagy esetleg vessék be ellenünk a titkosszolgálatokat? Olvastad a történetet a német rendőrről? Szerinted Őt milyen gyakran ellenőrzik? Gyerekek, egy érdekképviseletnek nem az a dolga, hogy több vegzálást szorgalmazzon azokkal szemben, akiket képviselni hivatott! Az érdekképviselet dolga az, hogy olyan körülményekért küzdjön, amely körülmények közt senki sem kényszerül tisztességtelen munkavégzésre! De legyünk teljesen őszinték! Vannak olyanok közöttünk, akik megfelelő körülmények között is átqrnák az utast. Ezt kár tagadni. Őket én rendszerhibának hívom. Nézzünk egy konkrét rendszerhibát! Emberünket egy háromtagú bizottság elviszi próbaútra a Kelóból a Stadionig. Nem vágja le, 3 rongyot kér. Megsuhintják, plusz kiveszik az átalányadózói körből. Sebaj, az élet megy tovább. Egy másik alkalommal... Mindenki ül? Mindenki stabilan alá van támasztva? Egy másik alkalommal 32,000-, azaz harminckétezer forintnak megfelelő euroért halad föl a budai Hiltonba, szolídan. Valahol be kell hozni a bírságot. Természetesen hiszti van belőle; utasok rendőrökkel jönnek vissza. Emberünk köszöni szépen, jól van, mai napig taxis. Miről beszélünk itt és miért? Ellenőrzés hiánya??? Hol? Milyen ellenőrzés kell ide? Hányszor? Hányszor kell még megbuknia? Hány embert kell még átb@sznia? Gyerekek, kapjatok már a fejetekhez, és használjátok! Ez nem az ellenőrzés hiánya, hanem a megfelelő szankcionálás hiánya! Miért, MIÉRT beszélünk folyamatosan az ellenőrzés hiányáról akkor, mikor két autó kimegy a reptérre, kocsinként 100 euroért, Magyarországon élő KÜLFÖLDI DIPLOMATÁKKAL, országos cirkusz van az ügyből, és mindkét taxis a mai napig taxizik?! Mi a f@szomat akartok még ezen ellenőrizni??? Hány példát hozzak még? "az nem lehet,hgy Neked inkább személyes problémád van?" De, lehet. Én mindezeket elmondtam az Ügyvivő Úrnak is. Vagy nem érti, vagy... Nem tudom. Nézd, Te olvastad ezt a szart? Szerinted? Hogy születhet ennek kapcsán egy olyan cikk, amelynek summázata összeségében annyi, hogy a taxisok két legfőbb problémája az, hogy nem állhatnak meg a pályaudvaroknál és nagyon keveset cseszegetik őket az ellenőrök??? Hogyan lehetséges ez??? Itt több ezer ember megélhetését fenyegeti közvetlen veszély, miközben állítólagos érdekvédők nem erről beszélnek a sajtónak, hanem foglalt drosztokról, árdrágítókról, és gagyi ellenőrzésről hadoválnak!!! Hogyan lehetséges ez??? Hol van itt az a "jó kezdeményezés", aminek én állítólag hátrányos helyzetet teremtek? Ez ugyanaz az évtizedes vonal, amely a legszebb tamásmiklósi hagyományokat folytatja; a létező összes médiafelület fölhasználása a mezítlábasok lejáratására, miközben mélyen kussolunk a terület valós, és igazán égető problémáiról. De megkockáztatom, -és elnézést érte- ha téged kriminalizálnának napi szinten, Neked is lennének személyes problémáid.
Ő akar lenni az első. Csak az a baj, hogy idáig érződik, mennyire büdös a szája.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.03.11 14:51

"Mint Fárbás Tibor mondja, a főváros alkalmazásában ketten ellenőrzik az árdrágítókat, de Budapesten 5700 engedélyt adtak ki, így nemigen dicsekedhetnek nagy hatékonysággal." Nagyon jó az irány, ügyvivő úr, nagyon jó! Helyes, csak így tovább! Javaslom, hogy a Szakszervezet programjának (pogromjának ?) sarkalatos pontja legyen az ellenőrök és az ellenőrzések számának növelése! Minden taxis mellé ellenőrt kell ültetni, lehetőleg kettőt! Az egyik ellenőrizné a taxist, a másik pedig a taxist ellenőrző ellenőrt ellenőrizné. Szükségesnek tartanám továbbá a tachográf és a menetlevél bevezetését. A taxi-gépkocsikat feltétlenül föl kellene szereltetni műholdas nyomkövetővel, valamint videokamerás megfigyelő-rendszerrel is! Nyilvánvaló ugyanakkor, hogy ezek a műszaki fejlesztések, és a tizenkétezer ellenőr foglalkoztatása súlyos anyagi terhet jelentene az adófizetőknek, ezért kezdeményezem, hogy a jelentkező költségtöbbletet a taxisok viseljék! Javaslom, hogy mindezek a kiadások épüljenek be a droszthasználati-díj már amúgy is szánalmasan alacsony összegébe! És akkor jó lesz végre. Nagyon jó.

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2011.03.11 14:19

A "Kedvenc drosztjaim" sorozat első darabja. Ez a kellemes, taxismarasztaló állomás egy külső kerületben található, 5 (!) férőhellyel. Ha valaha megvalósul a létszámkorlátozás, a hármas szorzó alapján, akkor 15 engedély adható ki rá...

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.03.11 14:03

És ez? :-))))

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.03.11 14:02

De műholdról mi nem látszik, őszintén... Még a Campona parkolójában ácsorgó autók is látszanak. És még lehetne közelíteni.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.03.11 13:59