Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Frankón úgy élünk, mint a feudalizmusban! Ezeket a figurákat ugyanúgy valami Istentől eredő jog illeti meg, hogy belekotyogjanak a dolgainkba, mint valami hűbérurat az első éjszaka joga. Nagyon unom ezt, kib@szottul elegem van belőle! Nyilatkoznak, állást foglalnak, alkotmányoznak, és megkiabálják, aki nem áll be a sorba, hogy hát ez nem helyes, ezzel sokat ártasz nekünk. Hát b@szdmeg, ártson is! Menjenek taxizni, eleget pöffeszkedtek mindenféle íróasztalok mögött!
Na, itten van, amit a Főszerkesztő úr úgy rakott be, hogy az "érdekvédők nyilatkozata". Azt mondja: Csoltó Gábor, Sipeki József, BKIK Eztet vágom, ez a Budapesti Iparkamara. Hát, most történetesen és véletlenül itten van előttem a Taxisok Világa XX. évfolyam 5. száma, 2010. májusából. Az 5. oldalon eztet találja mondani Sipeki József: "Mindenekelőtt szögezzük le: a kamara nem érdekképviselet..." Ez a dz nem olvassa a Taxisok Világát? Peredi Péter FUVOSZ Ez meg ki a f@szom? És mi az a FUVOSZ? Nekem mi közöm hozzá? Nekik mi közük hozzám? Na, Google! Ez valami Fuvarozó Vállalkozók Országos Szövetsége, ez a csávó meg ennek valami főtitkára. Ezt írják magukról: A FUVOSZ önkéntes alapon tömöríti a közúti közlekedési szolgáltatással ‑ autóbusz, autómentés, belföldi- és nemzetközi árufuvarozás, közúti járműmentés, személytaxi ‑ valamint szállítmányozás és infrastruktúra (jármű-, alkatrész- és gumikereskedelem, szerviz és javító szolgáltatás, oktatás, hitelezés, stb.) szolgáltatással foglalkozó vállalkozókat, vállalkozásokat, szakmai szervezeteket és érdekképviseleteket. Van itt minden, öcsém! Oszt hány taxis lehet ennek tagja? Mert, hogy a járműkereskedőket, meg a hitelezőket képviseli, aztat vágom a rendelet-tervezet alapján. Nade hány taxis felhatalmazását bírják vajon? Nedeczky Tibor MKFE Te meg ki vagy? Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete Ez tők jó! És mi közöm hozzájuk? Esetleg fordítva. Ezek valami teherautósok, meg buszosok, ahogy a honlapjukat nézem. Dudás Zoltán MKIK Ezt is vágom, ez a dz, az aggódós érdekvédő csávó! Meg a Kamara, csak nem budapesti, hanem magyar. Ez nem is érdekképviselet, Sipeki megmondta. Jakus József Nit Hungary ??? Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete Még az a...! Beszarsz, mennyi ilyen izé van! Öcsém, annyian képviselnek már engem, hogy a fele is sok lenne! De vajon ki kérte meg őket erre? Mert én nem. Ki adott nekik felhatalmazást? Mert én nem. Hány taxis lehet itt tag, például? Metál Zoltán OTSZ Na, végre egy ismerős arc! Ez végre egy legitim taxis érdekképviselet, ötven taggal! Szevasz M.Z.! Csókollak! Szia! Kádár László TFTSZ Ez nyilvánvalóan nem taxis érdekképviselet. Fárbás Tibor TGFSZ Ez a végettes fiú, eztet ismerem. :-DDDppp A konkrét ügyben ezer fölötti aláírás ad Neki legitimitást, úgyhogy, ha én lennék a dz, akkor pofám lenne, amit befognék. Vagy -nák. Mindegy. De egyébként megértem dz-t, hogy aggódik. Elérkezett az idő a rendszerváltásra a taxizásban is. Úgyhogy én, a magam részéről ELVÁROM a TGFSZ-től, hogyha nem is hitelteleníti el ezt a sok "érdekképviseletet", de kérdőjelezze meg a taxis ügyekkel kapcsolatos legitimitásukat! Mert én ezt a legitimitást qrvára nem látom, és qrvára nem értem, hogy mi a f@szomat keresnek ott, ahol a sorsomról döntenek, olyan szervezetek, amelyeknek gyakorlatilag semmi közük a taxisokhoz.
Nem, mostan az elsőt bogozom. Meg én egyébként sem vagyok közúti dolgozó. Taxis vagyok, vagy mi. :-D
Na, öcsém... Ezt írja az érdekvédő csávó: "Az roppant sajnálnám, ha ennek ellenére a TGFSZ mégis külön véleményt fogalmazna meg és juttatna el a minisztériumba - ismét hiteltelenné téve ezzel valamennyi érdekképviseleti megnyilvánulást..." Ízlelgessük ezt a mondatot! Finom! :-D Mit sajnálna roppant módon az érdekvédő csávó? Ha TGFSZ külön véleményt fogalmazna meg és eljuttatná a minisztériumba. Miért sajnálná? Mert szar az anyag? Nem jó a taxisoknak, amit javasolnak? Nem, wazzeg! Azért sajnálná, mert ezzel ismét hiteltelenné tenné valamennyi érdekképviseleti megnyilvánulást. Hiszitek? :-D Nade mi az, hogy "ismét"? Egyszer már hiteltelenné tette? Vagy egyszer már hiteltelenné váltak az érdekképviseleti megnyilvánulások? A megnyilvánulások válnak hiteltelenné, vagy attól hiteltelenek a megnyilvánulások, hogy akitől/amitől származnak, az maga a hiteltelen? És milyen érdekképviseletekről lehet itt szó, amelyek megnyilvánulásainak hitelességért aggódik az érdekvédő csávó? Segítsen már valaki kikódolni ezt a mondatot! :-D
Nade mivégett van ebben ennyi "végett"? :-DDD

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2011.03.25 12:14

Tisztelt Fórumozó! Köszönjük, hogy ilyen gyorsan eljuttatta hozzánk javaslatait! Marketingeseink elemezték és kimerítő hatásvizsgálatnak vetették alá elképzeléseit, majd a következő megállapításokat tették: Az un. FÁRE-k (Fizetett Ál-Részeg Emberek) alkalmazása szükségtelen. Falkánk évtizedek óta, nagyon jó eredményekkel alkalmaz hajléktalanokat, akik rámenősen, időnként erős alkoholos befolyásoltság állapotában kéregetnek a környéken megforduló járókelőktől. Magatartásuk, megjelenésük, higiénés állapotuk nem mesterkélt, ezért sokkal meggyőzőbb, mintha ál-részegekkel végeztetnénk hasonló feladatokat Hajléktalan munkatársaink vomitust viszonylag ritkán produkálnak ugyan, ellenben a legváltozatosabb helyeken képesek vizeletüket és székletüket üríteni. Fontos kihangsúlyozni, hogy a hajléktalanok alkalmazása rendkívül költséghatékony eljárás, hiszen a kéregetéssel megtermelik saját munkabérüket, így annak kifizetése nem a falkát terheli. Hasonló megállapításokra jutottunk a FIRAE-k (Fizetett RosszArcú Emberek) esetleges foglalkoztatásával kapcsolatban is. Örömmel és büszkén tájékoztathatom, hogy a nyolcvanas évek elején a közel-keletről importáltunk néhány igen megbízható munkatársat, akiket aztán továbbiak is követtek. Foglalkoztatásuk kifejezetten költséghatékony, hiszen valutázással és egyéb kereskedelmi tevékenységekkel bőségesen kitermelik saját munkabérüket, ráadásul jelenlétüket az állam is dotálja, mivel az állampolgárság megszerzéséig menekült státuszban tartózkodnak hazánkban, így segély illeti meg őket. Az utazóközönség közérzetének lerontása végett más élőlényeket is bevetünk, elsősorban az idegenforgalmilag jelentős, nyári időszakban. A minél elviselhetetlenebb környezet kialakítása érdekében denevéreket röptetünk, és éjszakánként a területet hüvelykujj nagyságú csótányokkal árasztjuk el, melyeket a pályaudvar alagsorában tenyésztünk. Tájékoztatom továbbá, hogy preventív célzattal zsebeseket és egészségügyi dolgozókat (altatónővéreket) is foglalkoztatunk, arra az esetre, ha valaki olyan okosnak képzelné magát, hogy azt gondolja, semmilyen probléma sem érheti. Ezeket az embereket elegendő egyszer meglopni, esetleg altatásos módszerrel kirabolni, azt követően inkább beülnek majd a taxiba, hiszen optimális esetben a taxis hagy náluk némi pénzt. A verekedések és egyéb erőszakos cselekmények rendszeres alkalmazását nem támogatjuk; ezek túlzott gyakorisága ugyanis aránytalan terhet jelentene a terület rendjének biztosítására kivezényelt rendőri állomány számára, akik így viszont nem tudnák kellő intenzitással vegzálni az autósokat. Ez a hatás nem kívánatos, hiszen kiemelten fontos célként kezeljük, hogy a rokonok, hozzátartozók és más ismerősök kedvét egy életre elvegyék attól, hogy szeretteik, vagy barátaik elé kijöjjenek az érkező vonathoz, és saját gépkocsival fuvarozzák Őket haza. A heti két-három verekedést, és a havi egy késelést elegendőnek ítéljük, ezek számának növelése viszont már kifejezetten káros hatásokat eredményezne. Köszönjük kitüntető figyelmét és kérjük, továbbra se szabjon gátat kreativitásának!

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2011.03.24 12:43

Tisztelt Fórumozók! Mindenekelőtt engedjék meg, hogy falkatársaim és a magam nevében megköszönjem észrevételeiket! Külön köszönöm Jomeo fórumozó elismerő szavait! Tájékoztatom Önöket, hogy a Baross tér jelenlegi arculata hosszú évek fáradságos és kitartó munkájának eredménye, mely üzletpolitikánk fontos részét képezi. Számunkra továbbra is az utasok a legfontosabbak, ezért elsődleges feladatunknak tartjuk egy olyan környezet megteremtését, melyben szorongás, esetenként pánik keríti hatalmába mindazokat, akik kénytelen-kelletlen megfordulnak itt. Jóérzésű ember igyekszik mielőbb távozni a térről, és ennek legkézenfekvőbb módja, a taxi-szolgáltatás igénybevétele, mellyel a nap 24 órájában állunk tisztelt utasaink rendelkezésére. Örömmel fogadtuk Yuri fórumozó javaslatait, azonban ezek megvalósítását nem támogatjuk, viszont örömmel számolhatok be Önöknek legutóbbi fejlesztéseinkről. A közelmúltban fejeződött be a Keleti pályaudvar előtti terület körberakása beton terelőelemekkel. A projekt felelős vezetőjének, Pusztai rendőr alezredes lelkiismeretes munkájának köszönhetően a tér megújult külsővel fogadja az oda látogatókat, akik hosszasan gyönyörködhetnek a változatosan konfigurált betonelemek kavalkádjában. Tegnap éjszaka intézkedtem a Kerepesi úti parkoló útburkolati jeleinek újrafestéséről, melyet szakavatott kezek el is végeztek, speciális vizuális élményt teremtve ezzel minden kíváncsi látogató számára. A burkolaton bokáig érő szemetet is lefestve sikerült olyan különleges felszíni mintázatot létrehozni, mely az egész világon egyedülálló. Szintén tegnap éjszaka egy gépet hozattam a Thököly úti oldalra, melynek a frissen elkészült aszfaltburkolat felmarása lesz a feladata. (Kép mellékelve.) Kiemelt feladatként kezeljük a M4 beruházás késleltetését, hiszen egy befejezett metróépítés lehetetlenné tenné annak a tréfának a napi tizenötszöri elsütését, melynek során a metrólejárót kereső érdeklődőnek, az építési területre mutatva csak annyit mondunk: sajnos még nincs kész. A továbbiakban is feltétlenül számítunk az Önök kreativitására, ezért várjuk ötleteiket, javaslataikat! :-)
"(2) Az e rendelet hatálybelépése előtt a közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti járművek üzemben tartásáról szóló 89/1988. (XII. 20.) Mt. rendelet alapján kiadott személytaxis és személyszállító engedély alapján, az abban meghatározott feltételek megtartásával 2012. december 31-ig folytatható az e rendelet hatálya alá tartozó személyszállítási tevékenység." Az én értelmezésem szerint 2012. december 31-ig taxizhatsz olyan autóval, ami már jelenleg is taxi és 2003 előtt gyártották, valamint az üzembentartó személyében nem következik be változás. Fontos még megjegyezni, hogy a rendelet-tervezet naptári évben számol, tehát a gyártás hónapjának nincs jelentősége. A 2003-ban készült autók 2013. december 31-ig kapnak majd taxi-vizsgát, a 2004-esek 2014 december 31.-ig, és így tovább. A városban egyébként valakik azt terjesztik, hogy a korhatárra vonatkozó részt már visszavonták. ERRŐL SZÓ SINCSEN EGYELŐRE! Úgyhogy... 21:00 - 01:00-ig Integető! Hagy később senki se tehessen magának szemrehányást.
Hááát... Most nézem, nekem egészen más telefonszám van meg. Amit kiírtam, azt a honlapjukról néztem le. Most picit tanácstalan vagyok. Reméljük, estig valaki előkerül közülük!

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2011.03.23 12:52

El vagytok lustulva, és kész! :-Dp