Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.03 20:08
Ha a több fuvar összességében kevesebbet hoz, vagy csak ugyanannyit, akkor nem.
Én pénzt keresni járok ki, nem autókázni.
Autókáztam én már eleget.
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2011.06.03 20:01
Na, ez érdekes, mert én meg rólad mondtam ugyanezt néhány embernek, köztük a TGFSZ két vezető pozícióban lévő tagjának.
Azt is megmondtam, hogy hova kellene Téged beültetni, és azt is, hogy hogyan.
És ez egyúttal maga volna a talajkihúzás is.
De nem gondolom, hogy ebben bármi érdemi lépés történt volna.
Ami pedig az eredményeket illeti...
Ha én egy csókot szeretnék, akkor nem valószínű, hogy egy jó nagy seggberúgást kérek magamnak.
Nem az eredményeket kérem számon.
A koncepció nem tetszik.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.03 19:42
Hát fuvarozzál, bazze'!
22:00-06:00 között semmi sem tiltja.
Én nem szeretnék annyival járni.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.03 19:28
Akkor visszatuszkol.
Én foglalom tovább a drosztot, átb@szom, akit át lehet, a többit meg elviszem korrekt 336-os órával.
A többiek meg megtolják, kiütik; valahogy mindenki megoldja, ahogy eddig is megoldotta.
Oszt maradunk egy afrikai fejlődő ország szintjén.
Nekem úgy is jó.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.03 19:25
Jó, hát én csak előrántottam egy villanyszámlát és abból próbáltam meg kikövetkeztetni a tarifát, de tény, hogy ehhez én keveset jártam iskolába. Van azon minden...
Arra a számlára emlékeztet, amit egyszer egy falkatárs állított ki. Azon aztán a három mázsa kölestől kezdve a két kosár brikettig minden volt, végül alá is írta: Átvert Elek.
:-D
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.03 18:12
Igen, ez meg a Bősz féle relativizálós logika.
Nyilvánvaló, hogy jobb egy balesetben meghalni, mint gégerákban, mert az utóbbi hosszabb szenvedéssel jár.
De én inkább egyikből sem kérnék egyelőre.
Több a 140-nél a 280?
Több, persze.
De miért a 140-hez viszonyítunk?
Miért a gégerákkal mérünk?
Az mióta lett mérce?
Pontosan tudjuk, hogy semmire sem elég, pontosan tudjuk, hogy megtolják és nem viselnek közterheket utána.
Akkor miért viszonyítunk hozzá?
Leszarom a 140-es tarifát, nem érdekel!
És milyen győzködésről beszélünk?
Ezt is elugattam százszor!
Nem kell itt győzködni!
Mit szeretnétek?
Kiszámítható, biztonságos, magas színvonalú szolgáltatást, amelyből állami bevételek is keletkeznek?
Ez kell?
Jó. Megkapjátok.
Ennyi az ára.
Pont.
Ha nem ennyi, akkor nem kapjátok meg, mert ezt nem lehet olcsóbban előállítani.
Ezzel szemben mi történik?
Veszünk egy mérőszámot, amivel nem lehet mérni, azt megduplázzuk, és jajj, de milyen jó az nekünk, mert kétszer annyi!
Ezt aztán letesszük az asztalra, majd fölsorakoztatunk mellette valamilyen érveket.
Azok meg majd alkudoznak, aztán lesz belőle valamennyi.
Ráadásul ezt majd évente újra kell számolgatni, aztán lehet évente alkudozni a döntéshozókkal.
Nagyon jó lesz.
Kérünk mellé még magunkra jó sok ellenőrzést, meg súlyos szankciókat, mert igazából ez hiányzik a boldogságunkhoz, és hát mind szakmailag, mind emberileg, érdekvédelmileg meg pláne, ez az indokolt.
És azt hiszed, a 280 csak nekem, nekünk lesz kevés?
Lóf@szt!
Ez nektek ugyanolyan kevés lesz.
Mert, bár a 140-nek a duplája, de a biztos megélhetéshez, a vállalkozás fönntartásához, a tisztességes szolgáltatáshoz, a korrekt közteherviseléshez, és a nyolc órás munkaidőhöz qrva kevés lesz.
Ahhoz viszont pont elég lesz, hogy a NAV majd számon kérje rajtad, rajtatok, azt a jövedelmet, amit a költség-alapú tarifaszámítás tartalmaz.
De ezt is elugattam már.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.03 17:39
Ki van elszakadva a realitásoktól?
1 Liter benzin 380 forint.
1 Liter LPG 208.
Az E85 adóját most fogják megemelni.
A minimálbér után fizetendő járulék 35000 forint.
1 köbméter gáz 150 forint.
1 kWh villanyáram ára a tököm tudja, mennyi, de olyan 23 forint lehet.
1 köbméter víz ára mennyi? 500? 600?
Mit írjak még ide?
Realitások...
A realitás, hogy cseréld ki a bal első izzódat a fényszóróban, és nézd meg a hátulját, mert amikor rálépsz a fékre, akkor a jobb oldalán minden fény kialszik! Ez a realitás.
Vagy: majd 280-ból vegyél másik autót!
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2011.06.03 17:27
És akkor?
Vegyünk egy példát!
Kb. egy oldalt löktem tele azzal, hogy miért nem jó a költség-alapú tarifaszámítás.
Mit adtak be a javaslatban?
A mértékéről meg ne is beszéljünk...
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2011.06.03 17:15
Én Neked is elhiszem. :-)
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.06.03 14:08
Nem gondolnám, hogy Nagy Elek csődben van.
Azt sem gondolnám, hogy elvakult.
Kell neki ez a piac, és most minden feltétel adott ahhoz, hogy meg is szerezze.
Egyébként furcsa mindezt Öntől olvasni.
Sajnos azt ...
Sajnos törölve.
Szerencsére azt már soha nem fogjuk megtudni, hogy a Zóna-Green szarfolyam-cunami milyen mértékben öntötte volna el a budapesti taxizást, ha marad az Önnek kedvező széljárás.
Márpedig az egyszerű, eke taxisnak még akkor is qrvára mindegy, hogy fekete, zöld, avagy pepita szarba fullad bele, ha egyébként -mérhetetlen ostobaságból kifolyólag- boldogabban fullad bele az egyikbe, mint a másikba.