Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Itt egy kis anyag Nagy Elekről is. Valaki meg keressen rá erre a György Istvánra!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.06.22 13:14

"Mocskos Dél" remixben jó lesz? Ehhez a szutyok banánköztársasághoz...

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.06.21 19:58

Hát igen. Mindössze ennyit várnék el egy érdekképviselettől, ha tagja lennék. De ennyit mindenképp elvárnék.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.06.21 16:13

Azt én leírtam, hogy mi volt a tárgyaláson. Szó volt a Keletiről, a hiénákról, arról, hogy bejárnak a vonatokhoz, aztán beszéltek még a Keletiról, meg a hiénákról is. Valamint a Keletiről, meg a hiénákról. És a Keletiről. Meg a hiénákról. Az új drosztrendeletről egy szó sem hangzott el. Ha ennél részletesebben is érdekel, akkor kénytelen leszel megkeresni. :-p A FŐTAXI-City paktum ténylegesen létezik, erről már írtam, csak más kérdés, hogy ezt mennyire hiszitek el nekem. A fővároson megosztoznak, a vidéki nagyvárosokat meg viszi a City. A vidéket egyébként nem azért érinti a fővárosi drosztrendelet, mert nem fognak tudni fölmenni a reptér érkezésre, hanem azért, mert mintául szolgálhat a vidéki nagyvárosoknak, hasonló rendelet elkészítéséhez. Vidéken is ki lehet ám szervezni a frekventált helyeket. Hogy a többi cégtulaj miben bízik, azt nem tudom. Nem gondolom, hogy mindegyiket meg lehet venni, vagy belemennek valamiféle osztozkodásba. Van a piacon olyan cégtulaj, aki úgy rühelli ezeket, mint én, talán jobban, bár ez utóbbi nagyjából a képtelenség kategóriája. :-)

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.06.21 14:07

Az 1090-ben olvasható felhívás alapján nem vagyok meggyőződve arról, hogy az elnök úr felfogta-e egyáltalán, hogy itt nem a reptér érkezési szintjéről van szó. Itt éppen az összes frekventált budapesti droszt kiszervezésének előkészülete folyik, de mindenki halál nyugodtan csücsül a nem létező babérjain. Síri csönd van, mint a temetőben. Hallgat az érdekvédelem, hallgatnak az "érdekvédők", hallgat a kamara, hallgatnak a cégtulajok, hallgatnak a taxisok, mindenki kussol. De aki most csöndben van, az 48 óra múlva már hiába fog motyogni. És a büdös életben nem lesz többé hiteles.
Nem Neked szólt. Ez egy általános volt. Vártam 24 órát, hogy valaki észrevegye. Senki, még csak egyetlen betűt sem írt erről. Meg lett köpködve a Metál, le lett fikázva Dávid vitéz, sírtunk egyet a havi ezer forint miatt, oszt kész. Holott az a lényeg, amit leírtam. A 30 rongy azt a célt szolgálta, hogy elterelje a figyelmet. Nem tudom, mi hajt benneteket a Zsoltival, de ez a békésen kérődző, növényevő aggyal megvert nyáj, egyszerűen menthetetlen. A "drosztférőhely szorozva hárommal" képletről meg gyertek le, amíg nem késő! Menjünk a románok után, még azoknak is több eszük van!
Mi van? Kész? Ennyi? Lenyugodtak a kedélyek? Ráugrottatok erre a netto 30 ezerre, mint gyöngytyúk a fénylő takonyra (és ez most nem célzás Dávid vitéz orrtúrására), aztán kiszámoltátok, hogy ez csak havi ezer forint többlet; hát az nem sok, úgy is jó, kitermeljük. Most meg aztán, hogy leállítja a Pista bácsi, pláne minden rendben! Én vagyok az egyetlen, aki vette magának a fáradságot és elolvasta a rendelet szövegét? Vagy: én vagyok az egyetlen, aki úgy értelmezte, ahogy? Tényleg ez a havi ezer forintos többlet a legnagyobb baj? 11.§ (2) Amennyiben a kiemelt közforgalmú létesítmények közül a repülőterek melletti közterület üzemeltetésével kapcsolatos feladatokat - önkormányzati rendeletet kivéve - jogszabály alapján más gazdálkodó szervezet köteles ellátni, vagy a közterület használatának jellege, illetve a közterülettel határos létesítményekkel összefüggő fokozott biztonsági követelmények azt indokolják, a szolgáltató az ilyen közterület üzemeltetését végző gazdálkodó szervezettel a taxiállomás létesítésével, fenntartásával, működtetésével, és megszüntetésével kapcsolatos feladatok ellátásáról - e rendelet általános vagy a 14.§-ban foglalt különleges szabályainak figyelembe vételével megállapodást köthet. Azt vágjuk, hogy ez micsoda? Csak én látom úgy, hogy ez itt megteremti a lehetőséget a reptéri szisztéma egész városra történő kiterjesztéséhez? Ez a, senkinek nem tünt föl; b, senkit nem zavar; esetleg c,? Látjuk, hogy ez minek ágyaz meg? Értjük? Segítsek megérteni? Tényleg ekkora baromarcú csürhe a taxis társadalom, hogy mondanak neki 30 ezret valamire és onnantól se hall se lát? Akkor mondom, jó? 1. A rendelet hatályba lépése után bármelyik droszt átjátszható valamelyik fuvarszervező cégnek 5 éves időtartamra, illetve bárhol létesíthető kvázi magándroszt. (Taxisok kedvéért dropszt.) Soroljak néhány példát? Nyilván a pályaudvarok lesznek az elsők, ez nem kérdés. Szállodák, plázák, kórházak, szórakozóhelyek, vendéglátóhelyek, fontosabb idegenforgalmi látványosságok... 2.Ha megkapjuk az egységes hatósági árat, a piacunkat akkor sem szerezzük vissza a fuvarszervezőktől, hiszen, bár megszünik az utas motiváltsága, hogy telefonon rendeljen, de a beülős fuvar tekintetében az lesz a nyerő, aki jelen lehet ott, ahol a fuvar jelentkezik. Ez a jelenlét pedig baromi sokba fog kerülni, ha a forgalmas helyeken lévő drosztokat kiszervezik a fuvarszervezőknek, márpedig ki fogják szervezni, ezért született ez a rendelet. 3. Ha a létszámot továbbra is a drosztférőhelyek számához kívánjuk igazítani, akkor a következő helyzet állhat elő: önkormányzati droszt csak a külső kerületekben marad majd, aki nem lép be valamelyik fuvarszervezőhöz, vagy nem a megfelelő fuvarszervezőhöz lép be, az ezeken fog álldogálni. Ezekre engedélyt kiadni egy darabig nem fognak. Most jön a trükk. Én vagyok Kocka Elek vállalkozó, cégtulajdonos. Keresek egy-két helyet, amivel szerződhetek, létesíttetek velük drosztot, amit megpályázok és megnyerek, majd azt mondom, hogy van itt és itt, meg itt százötven drosztférőhelyem, erre kérek négyszázötven engedélyt. Nesze létszámstop! 4. Azok a cégek, amelyek nem lépnek időben és/vagy nem fúj számukra kedvező szél, nem fogják tudni megszerezni a frekventált helyeket. Ha bevezetésre kerül az egységes hatósági ár, a telefonos rendelések száma esni fog, különös tekintettel arra, hogy a frekventált helyeken is nagyon korrekt matricás autók állnak majd. Mindebből egyenesen következik, hogy ezeknél a cégeknél nem lesz munka. Nem baj - mondja az egyszerű taxis, majd átlépünk oda, ahol lesz hely, és a hellyel munka. Igen. Ekkor jövök én, Kocka Elek: -Beléphetsz hozzám, drága testvérem, de sajnos most alvállalkozóra nincs szükségem. Egy alkalmazotti állást bírok megajánlani számodra, ha gondolod. 5. Akié a hely, az ugyanúgy portékaként fog tekinteni rá, mint ahogy a telefonos címállományra tekint jelenleg. Annyi taxis számára fogja eladni a hozzáférés lehetőségét, ahánynak csak tudja. Ugyanúgy szívóágon lesztek, mint eddig, csak többe fog kerülni.
Ne legyetek már ennyire segítőkészek! Senki nem ül autóban? Eddig volt a József körút, meg a Károly körút; most milyen címeknek kell a tarifatáblán lenni? Olvassa már le valaki!
50%, azért az nem piti! De, ha a tarifát is megemelik nekem 50 százalékkal, akkor nagyon elégedett leszek. :-))) Ízlelgessük! Nappali: 450 - 360 - 90 Éjszakai: 630 - 504 - 126 Bírnám! :-D
Szia Dáci! Végül kijött a cucc az orrodból? Idegesítő, mikor beleszáradnak az orrszőrök és alig lehet kipiszkálni. Én például ezért vágom ki a szőröket az orrlukamból. Engem igazából az érdekelne, hogy amikor kijött, akkor mit csináltál vele?